بالابر رستورانی

بالابر رستورانی

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

ابعاد کابین یکی از عوامل موثر بر روی قیمت بالابر رستورانی غذا (آسانسور غذابر) برای نصب و اجرا می باشد. همچنین با توجه به قابلیت اجرا و نصب کابین بالابر های رستورانی غذابر با متریال مختلف و یا جهت کاهش هزینه ها اجرای آن به صورت کفی ، قیمت بالابر رستورانی متغیر است.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

related-0نصب آسانسور

نصب بالابر رستورانی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

بالابر رستورانی 

بالابر رستورانی یا بالابر غذا به جهت جابه جایی مواد غذایی و بسته های سبک در بین طبقات رستوران نصب می شود. با این روش ضمن این که از سرد شدن غذا جلوگیری می شود، غذا سریع تر نیز به مشتری تحویل داده می شود. البته بالابر رستورانی یا بالابر غذابر در ساختمان های مسکونی ، اداری ، دانشگاهی ، بیمارستان ها و هتل ها نیز نصب و اجرا می گردند. بالابر های غذا بر حسب ماکسیمم وزن باری که جابجایی آن را بر عهده دارند، در ظرفیت های مختلف و عمدتا مابین ۵۰ کیلوگرم تا ۱۰ تن نصب و راه اندازی می شوند. از آن جایی که بالابر های رستورانی یا آسانسور غذابر مجاز به جابجایی اشخاص نمی باشند، لذا عمدتا این نوع از بالابر ها با سطح مقطع یک متر مربع و ارتفاع بیش تر از ۱.۲ متر طراحی نمی گردند. سیستم محرک بالابر های رستورانی می تواند به صورت هیدرولیکی و یا کششی نیز اجرا گردد، اما نصب و اجرای آسانسور غذابر هیدرولیکی با هزینه و ایمنی بیش تری همراه می باشد. قیمت بالابر رستورانی متناسب با ارتفاع، اندازه و همچنین وزن بار متغیر است.

بالابر رستورانی
بالابر رستورانی

قیمت بالابر رستورانی 

ابعاد کابین یکی از عوامل موثر بر روی قیمت بالابر رستورانی برای نصب و اجرا می باشد. همچنین با توجه به قابلیت اجرا و نصب کابین بالابر های رستورانی غذابر با متریال مختلف و یا جهت کاهش هزینه ها اجرای آن به صورت کفی ، قیمت بالابر رستورانی بسیار متغیر است. محل نصب و یا لزوم ایجاد بازشو برای بالابر رستورانی نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت نصب آسانسور غذابر می باشد. اما نوع سیستم محرک بالابر غذابر رستورانی که می تواند به صورت کششی و یا هیدرولیکی اجرا و نصب گردد نیز، بر روی قیمت بالابر رستورانی غذابر موثر است.

آسانسور غذابر

برای طراحی محفظه جابجایی در این نوع از آسانسور با توجه به وزن ، ارتفاع و ابعاد بالابر رستورانی غذا ، می توان از حفاظ های ساده تا انواع کابین های استیل ، کابین های MDF ، کابین های آلومینیوم آج دار ، طلق ، ورق پانچ ، ورق ساده ، ورق آهن و... استفاده کرد. در واقع کابین آسانسور غذابر با هر سلیقه و هزینه ای قابل طراحی می باشند. همچنین نوع درب آسانسور های غذابر رستورانی نیز می تواند به صورت اتوماتیک ، لولایی ، آکاردئونی و... طراحی و اجرا گردد. به عبارتی نحوه باز شدن درب کابین بالابر رستورانی غذا می تواند هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی اجرا گردد. اما جهت اجرا و نصب بالابر رستورانی غذا به ایجاد چاله بزرگ و آهن کشی اطراف آن، نیاز نمی باشد. بلکه پس از طراحی کابین بالابر غذابر بر حسب بار و ارتفاع جابجایی، صرفا لازم است در مکان در نظر گرفته شده نصب گردد. 

در صورت امکان به سبب کاهش قیمت ایجاد فضای مورد نیاز در سقف برای بالابر رستورانی ، می توان آسانسور غذابر را در مکان هایی نظیر فضای خارجی ساختمان نیز نصب نمود. پس از تعیین مکان نصب ، موتور ، ریل ها و کابین بالابر رستورانی غذابر به صورت یکپارچه در مکان مورد نظر نصب می گردد. البته ریل این نوع از بالابر ها در انواع تک ریله ، دو ریله مجاور ، دو ریله مقابل و چهار ریله نیز طراحی و اجرا می گردد. همچنین در بالابر غذا در صورت نبود فضای کافی ، عمدتا امکان نصب موتور و انتقال نیرو محرکه به بدنه دستگاه و تجهیزات نیروی محرکه شامل الکتروموتور ، تانک روغن ، شیر برقی و... از فاصله ۱۰ متری نیز وجود دارد. از طرفی مصرف برق بالابر غذابر رستورانی بسیار ناچیز می باشد.

بالابر غذا
بالابر غذا

مزایای بالابر رستورانی

  • حركت نرم و بی صدا
  • نصب آسان و سریع بالابر غذابر رستورانی
  • مصرف برق بسیار کم
  • دارای سیستم اضطراری هنگام قطع برق
  • عدم وجود موتورخانه در بالای ساختمان
  • قابلیت اجرای آسانسور غذابر با برق تک فاز یا سه فاز
  • هزینه های سرویس و نگهداری بسیار کم
  • قابلیت استفاده از کابین آسانسور غذابر در طراحی های مختلف
بالابر غذابر
بالابر غذابر

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

پیام مرادی

سلام لطفا یه شرکت مجری خوب برای نصب و اجرای بالابر رستورانی غذابر معرفی کنید سری قبل که برامون نصب کردن برای غذاهایی که وزن اون ها یه مقدار زیاد میشد این گیر می‌کرد و دیگه تکون نمی‌خورد وزن آنچنان زیاد هم نه واقعا ولی بازم کلی اذیتمون کرد ، راهنماییم کنید لطفا تشکر!!

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما