استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵

چسب کاشی خارجی بسته به این که توسط کدام شرکت تولید کننده مواد شیمیایی و چسب تولید شود می تواند خواص و کیفیت منفاوتی داشته باشد. همچنین قیمت چسب کاشی خارجی تابعی از شرمت تولید کننده ی آن است. هر چه برند تولید کننده ی چسب معتبر تر باشد و از متریال های قوی تری در چسب کاشی خارجی آن استفاده شود، به تبع قیمت چسب کاشی خارجی نیز بیشتر خواهد بود.

اما شاید بهتر باشد پیش از بحث درباره ی انواع برند های تولید کننده ی چسب کاشی خارجی و قیمت چسب کاشی خارجی به این موضوع بپردازیم که چسب کاشی چیست و چسب کاشی خارجی در چه محیط هایی کاربرد دارد.

قیمت چسب کاشی خارجی

قیمت چسب کاشی خارجی به عوامل گوناگونی مانند رزین های به کار رفته در آن، پلیمر های چسب، کیفیت و دوام چسب و حجم بسته های خریداری شده بستگی دارد و به طور کلی می توان گفت چسب کاشی خارجی برند های معتبر در مقایسه با انواع برند های بی کیفیت و یا برخی برند های داخلی بالاتر است. همچنین التهابات بازار و قیمت ارز نیز به دلیل وارداتی بودن این چسب ها، در قیمت چسب کاشی خارجی موثر است.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت چسب کاشی خارجی می توان به فصلی از سال که در آن اقدام به خرید چسب کاشی خارجی می شود، اشاره کرد. قیمت برخی از انواع چسب کاشی خارجی، در برخی از فصول سال تغییر می کند. در فصولی از سال که رطوبت بالاتر است مانند نیمه دوم سال، قیمت آن دسته از چسب کاشی خارجی که نسب به آب نفوذ ناپذیر هستند، افزایش پیدا می کند. بخشی از دلیل آن هم به افزایش تقاضا برای چسب کاشی خارجی ضد آب بر می گردد. طبیعتا در این مواقع تقاضا برای چسب کاشی خارجی معمولی (بدون خاصیت ضد آب) کاهش پیدا می کند و ممکن است که قیمت چسب کاشی خارجی معمولی نیز کاهش پیدا کند. به طور کلی می توان گفت عوامل زیادی بر قیمت چسب کاشی خارجی تاثیر گذار است و این قیمت در طول زمان دچار تغییرات می شود.آآ

شما برای اطلاع از آخرین تغییرات و کسب اطلاع در مورد قیمت چسب کاشی خارجی می توانید با کارشناسان ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

چسب کاشی

چسب کاشی خارجی چیست

چسب کاشی از انواع محصولات پر کاربرد در صنعت ساختمان است که برای اتصال کاشی و سرامیک به انواع سطوح سنگی و سیمانی مورد استفاده قرار می گیرد. در تولید چسب کاشی نیز مانند بسیاری از محصولات دیگر، برخی از برند های خارجی کیفیت بسیار بالایی دارند و در تولید چسب کاشی خارجی زبان زد هستند.

معمولا چسب کاشی خارجی از نظر پلیمر های به کار رفته در چسب، شرایط سازگاری با محیط  و کیفیت و دوام چسب، وضعیت بهتری نسبت به نمونه های دیگر دارند. هر چند که بالا بودن کیفیت چسب کاشی خارجی بی دلیل نیست و معمولا قیمت چسب کاشی خارجی نسبت به نمونه های بالاتر است.

در ادامه در مورد انواع چسب کاشی خارجی و برترین تولید کننده های چسب کاشی خارجی ضحبت می کنیم.

انواع چسب کاشی خارجی

چسب کاشی خارجی را می توان بر اساس دسته بندی های متفاوتی تقسیم کرد.

انواع این دسته بندی ها می تواند بر اساس قیمت چسب کاشی خارجی، برند تولید کننده ی جسب کاشی خارجی، نوع و ماهیت چسب کاشی خارجی و سایر دسته بندی ها باشد.

متداول ترین راه برای دسته بندی انواع چسب کاشی، بر اساس فیزیک و ماهیت آن است. از این رو می توان انواع چسب کاشی خارجی را به مدل های پودری و خمیری تقسیم بندی کرد.

چسب کاشی پودری بیشترین تولید را در بین مدل های چسب کاشی خارجی دارد و بیشترین سهم را از بازار به خود اختصاص داده است. مدل های پودری و خمیری چسب کاشی خارجی تفاوت هایی با یکدیگر دارند اما شاید بتوان بزرگ ترین تفاوت این دو را در آماده به مصرف بودن مدل خمیری دانست.

استفاده از چسب کاشی روی سطح

تفاوت انواع چسب کاشی خارجی

در واقع در مدل خمیری، چسب از قبل با سایر مواد، مخلوط شده است و نیازی نیست که نیروی اجرایی برای مصرف آن را با جزء دیگری ترکیب کند. این موضوع درباره مدل پودری چسب کاشی خارجی متفاوت است. در واقع از آن جایی که در مدل پودری چسب کاشی خارجی، نیاز است که پیش از مصرف چسب، آن را با جزء دوم و آب مخلوط کرد، نیاز است که افرادی که از آن استفاده می کنند تجربه ی استفاده از چسب داشته باشند. حتی با این که میزان اختلاط و نسبت ها بر روی طروف چسب کاشی پودری ذکر شده است، انجام دقیق درصد ها و نسبت های اختلاط کار ساده ای نیست و نیاز به مهارت و تجربه دارد.

در سمت دیگر اما به دلیل آماده ی مصرف بودن چسب کاشی خمیری، عملا نیازی نیست که فرد کار پیچیده ای انجام دهد. فقط کافی است که چسب را بر روی سطح و یا کاشی یا سنگ مورد نظر ریخته و سپس آن ها را به هم بچسباند.

کاشی کاری با چسب کاشی

بهترین برند های چسب کاشی خارجی

برند های مختلفی در سراسر دنیا اقدام به تولید چسب کاشی می کنند. چسب کاشی یک محصول چند جزئی است. تولید آن کار سخت و پیچیده ای نیست. اما تولید یک چسب کاشی با کیفیت نیاز به تکنولوژی و نیروی انسانی ماهر دارد. فرمولاسیون تولید محصولات صنعتی و شیمیایی مهم ترین بخش در رسیدن به تکنولوژی تولید آن است. از این رو شرکت ها سعی می کنند دائما در بخش های تولید و توسعه محصول خود سرمایه گذاری کنند تا بتوانند محصول بهتری را تولید کنند، مشتری بیشتری پیدا کنند و سهم بیشتری از بازار آن محصول را به خود اختصاص دهند.

از بهترین و بزرگ ترین تولید کنندگان چسب کاشی خارجی می توان شرکت های زیر را نام برد:

  1. هنکل
  2. پومکس
  3. لیموفیکس
  4. بوستیک
  5. دکتر فیکس ایت
  6. دولوکس
  7. نیلکانت کمیکال
  8. وبر
  9. سیکا
  10. دکتر  رینو
استفاده از چسب کاشی روی کاشی و سنگ

نحوه ی استفاده چسب کاشی خارجی

همانطور که گفته شد چسب کاشی خارجی انواعی دارد و بر همین اساس، نحوه ی مصرف آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

اگر قصد استفاده از مدل های پودری چسب کاشی را دارید و میخواهید آن را  در سطوحی که رطوبت دارد نصب کنید، باید پیش از مصرف سطحی که قصد نصب سنگ یا کاشی را بر روی آن دارید به دقت تمیز کنید. برای تمیزی و آماده ی نصب شدن محصول بر روی سطوح می توانید از پرایمر نیز استفاده نمایید. پس از تمیز کردن سطح باید آن را با نسبت های مشخصی که بر روی بسته ی محصولات نوشته شده، با جزء دوم و آب مخلوط کنید. در این مرحله نیاز به نیروی انسانی ماهر و با تجربه می باشد. دقت کنید که برای اختلاط حتما به اطلاعات درج شده روی محصول توجه کنید و به تجربه اکتفا نکنید زیرا ممکن است مقدار اختلاط برای هر محصول متفاوت باشد.

همان طور که گفتیم برای استفاده از چسب خمیری نیازی به اختلاط آن با جزء دوم نیست. کافی است پیش از استفاده محیط را کاملا تمیز نمایید و از آلودگی ها و ناخالصی ها پاک کنید. سپس چسب را بر روی سطح و سنگ یا کاشی مورد نظر بریزید و در مرحله ی بعد آن ها را به هم بچسبانید. به مدت چند دقیقه کاشی را روی سطح قرار دهید و رها نکنید تا چسب به گیرش مد نظر برسد و کاملا به سطج بچسبد.

برای مطالعه بیشتر:

چسب هیلتی چیست

چسب بتن اپوکسی

قیمت چسب بتن پودری

قیمت چسب بلوک سبک

چسب بلوک سیمانی

چسب سنگ پودری

قیمت چسب بتن شیمی ساختمان

چسب سنگ چیست

کاربرد چسب سنگ

چسب سنگ آنتیک

آخرین عناوین

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

2 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

2 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

2 روز پیش

چراغ ریلی مگنتی

چراغ ریلی مگنتی یکی از جدیدترین و مدرن ترین سیستم های روشنایی است که امکانات…

2 روز پیش

هالوژن نما

هالوژن نما ، یکی از ساده ترین و در عین حال موثرترین راه های نورپردازی…

3 روز پیش

مشخصات فنی آسانسور

اطلاع از مشخصات فنی آسانسور برای نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه از آن ضروری می باشد.…

3 روز پیش