استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دستگاه nvr هایک ویژن

دستگاه nvr هایک ویژن
دستگاه nvr هایک ویژن

دستگاه nvr هایک ویژن دستگاهی است که برای ضبط، ذخیره و مدیریت فیلم های ویدئویی از دوربین های IP (پروتکل اینترنت) استفاده می شود. NVR ها جزء کلیدی سیستم های نظارت تصویری مدرن هستند، به ویژه در محیط هایی که از دوربین های IP استفاده می شود.

این دستگاه دارای حافظه داخلی هستند یا از دستگاه‌های ذخیره‌سازی خارجی پشتیبانی می‌کنند. دستگاه nvr هایک ویژن به طور گسترده در تنظیمات مختلف از جمله خانه ها، مشاغل، تاسیسات عمومی و تاسیسات دولتی استفاده می شوند، زیرا انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و ویژگی های پیشرفته تری را در مقایسه با DVR های آنالوگ سنتی ارائه می دهند. آنها با ارائه راهکارهای مدیریت و ذخیره سازی ویدئویی کارآمد و قابل اعتماد برای سیستم های دوربین IP، نقش مهمی در نظارت تصویری مدرن دارند.

در ادامه لیستی از مشخصات فنی دستگاه nvr هایک ویژن و قیمت nvr هایک ویژن گردآوری شده است.

مشخصات فنی دستگاه nvr هایک ویژن

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7116NI-SN ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دستگاه  nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7116NI-SN/P ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دستگاه  nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7616NI-E2 ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7616NI-E2/8P ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. 

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7604NI-V ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن
دستگاه nvr هایک ویژن

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7608NI-VP ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7608NI-V ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت nvr هایک ویژن

قیمت nvr هایک ویژن مدل DS-7104NI-Q1/M و گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی کالا ، در سایت عمران مدرن ۲۲۳۵۰۰۰ تومان است .برای سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت nvr هایک ویژن مدل DS-7604NI-K1 و گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی کالا ، در سایت عمران مدرن ۳۸۸۶۰۰۰ تومان است .برای سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت nvr هایک ویژن مدل DS-7108NI-Q1/M و گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی کالا ، در سایت عمران مدرن ۲۹۸۲۰۰۰ تومان است .برای سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت nvr هایک ویژن مدل DS-7608NI-K1 و گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی کالا ، در سایت عمران مدرن ۴۲۴۹۰۰۰ تومان است .برای سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت nvr هایک ویژن مدل DS-7616NI-Q1 و گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی کالا ، در سایت عمران مدرن ۴۸۲۰۰۰۰ تومان است .برای سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت nvr هایک ویژن مدل DS-7616NI-K2 و گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی کالا ، در سایت عمران مدرن ۵۶۷۷۰۰۰ تومان است .برای سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت nvr هایک ویژن مدل DS-7616NI-Q2/16P و گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی کالا ، در سایت عمران مدرن ۱۲۸۹۴۰۰۰ تومان است .برای سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت nvr هایک ویژن
شمای کلی ساختار دوربین و اهمیت دستگاه nvr

قیمت nvr هایک ویژن مدل DS-7716NI-Q4 و گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی کالا ، در سایت عمران مدرن ۱۱۳۱۴۰۰۰ تومان است .برای سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت nvr هایک ویژن مدل DS-7732NI-K4/16P و گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی کالا ، در سایت عمران مدرن ۲۰۹۳۵۰۰۰ تومان است .برای سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید دستگاه nvr

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7608NI-E1 ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7616NI-E1 ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7616NI-SP ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7616NI-ST ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7104NI-SN ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7104NI-SN/P ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7104NI-SL/W ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

  لیست قیمت دستگاه nvr هایک ویژن

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7604NI-E1 ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7604NI-E1/4P ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7108NI-SN ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7108NI-SN/P ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7608NI-E2 ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه nvr هایک ویژن مدل DS-7608NI-E2/8P ، حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیکسل و گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت nvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

دوربین hikvision

قیمت دوربین هایک ویژن

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

دوربین آی پی هایک ویژن

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین اسپید دام هایک ویژن

برند هایک ویژن

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب هایک ویژن

قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن

دوربین آنالوگ هایک ویژن

قیمت دوربین توربو اچ دی هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن

نصب دوربین هایک ویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)