استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

موتور آسانسور روسانی

انواع موتور آسانسور روسانی در نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. موتور آسانسور روسانی، به عنوان یک نمونه برجسته از موتورهای ساخت ایران معرفی می‌ شود و نمایانگر نسل جدیدی از موتورهای آسانسور است. کیفیت تولیدی این موتور در حد مطلوبی قرار دارد و توانسته است استانداردهای مورد نیاز در این حوزه را رعایت کند.

این موتور آسانسور به عنوان یک موتور گیرلس با کیفیت بسیار بالا شناخته می ‌شود. ظرفیت آن از ۶ تا ۱۶ نفر تنظیم شده و قابلیت استفاده در انواع پروژه‌ با ظرفیت‌ های متنوع از پایین به بالا، ساختمان‌ های مرتفع و کم ارتفاع را دارا است. همچنین این موتورها با سرعت‌های مختلف تولید می ‌شوند تا با توجه به نیازهای مختلف پروژه‌ ها قابل استفاده باشند.

خرید موتور آسانسور روسانی

  • موتور آسانسور روسانی مدل ۶، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۶ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۰ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای روسانی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • موتور آسانسور روسانی مدل ۹.۶، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۹.۶ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۰ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای روسانی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
موتور آسانسور روسانی

خرید موتور اسانسور روسانی

  • موتور آسانسور روسانی مدل ۷.۵، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۷.۵ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۳ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای روسانی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • موتور آسانسور روسانی مدل ۱۲، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۱۲ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۳ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای روسانی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • موتور آسانسور روسانی مدل ۳.۲، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۳.۲ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای روسانی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
موتور آسانسور روسانی
موتور آسانسور

نمایندگی موتور آسانسور روسانی

  • موتور آسانسور روسانی مدل ۵، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۵ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای روسانی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • موتور آسانسور روسانی مدل ۴.۱، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۴.۱ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای روسانی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • موتور آسانسور روسانی مدل ۶.۶، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۶.۶ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای روسانی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

موتور آسانسور اکیش

وارد کننده موتور ساسی

قیمت روز موتور آسانسور

موتور آسانسور امگا

قطعات آسانسور

موتور آسانسور موسی خانی

موتور آسانسور ژیندا

بهترین مارک موتور آسانسور

موتور آسانسور سکا

موتور آسانسور هوبر

موتور آسانسور مونتاناری

نصب آسانسور در راه پله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!