استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

موتور آسانسور الکو sr5

موتور آسانسور الکو sr5
موتور آسانسور الکو sr5

موتور آسانسور الکو sr5 یکی از محصولات برند الکو می باشد که در دو مدل ۳VF و AC2 و در توان های ۵.۵، ۶.۱، ۷.۳ و ۹.۲ کیلو وات عرضه می شود. موتورهای آسانسور الکو یکی از نام آشناترین برندهای موتور آسانسور ایرانی است که کیفیت محصولات آن سبب جلب رضایت و اعتماد خریداران شده است. در این مقاله از عمران مدرن به بررسی مشخصات و ویژگی های موتور الکو sr5 خواهیم پرداخت. جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت موتور اسانسور الکو sr5 می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

قیمت موتور آسانسور الکو sr5

قیمت موتور آسانسور الکو sr5 به دلیل نوسانات بازار متغیر بوده و به همین دلیل باید نسبت به استعلام قیمت بروز آن اقدام نمایید. موتور الکو sr5 در کنار کیفیت مناسب، قیمت پایین تری از موتورهای وارداتی دارد و گزینه مناسبی برای بودجه های محدود می باشد.

موتور آسانسور الکو sr5 از نوع گیربکسی بوده و همانطور که می دانید، قیمت موتورهای گیربکسی کمتر از موتورهای گیرلس می باشد. بنابراین این موتور برای افرادی که به دنبال خرید موتور گیربکسی با قیمت و کیفیت مناسب هستند، انتخاب مناسبی است.

قیمت موتور آسانسور الکو sr5 بسته به تک سرعته و دو سرعته بودن الکتروموتور و همچنین توان آن، متغیر می باشد. همانطور که پیش‌ تر بیان شد، این موتور در توان های مختلفی عرضه شده و هرچه توان مدل انتخابی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

موتور آسانسور الکو sr5
موتور آسانسور الکو sr5

خرید موتور الکو sr5

خرید موتور الکو sr5 در کنار بهره مندی از کیفیت مناسب، سبب کاهش هزینه خریداری موتور اسانسور شما خواهد شد. موتور آسانسور الکو sr5 در اغلب آسانسورهای کششی قابل استفاده می باشد.

موتور الکو sr5 دارای ۳۶ ماه گارانتی طلایی تعویض و ۱۲۰ ماه خدمات پس از فروش می باشد. بنابراین با خرید این محصول، مشکلی از بابت پیدا کردن قطعات یدکی و تعمیر آن نخواهید داشت.

به منظور خرید موتور اسانسور باید پارامترهای متعددی را مدنظر قرار داد. یکی از مهم ترین پارامترها، لیست قیمت موتور الکو است. چنانچه پروژه با محدودیت بودجه مواجه نباشد و حرکت روان و نرم اسانسور حائز اهمیت باشد، باید انواع تک سرعته موتور آسانسور الکو sr5 خریداری گردد. پارامتر دیگری که باید در خرید این موتور مورد توجه قرار گیرد، تعداد توقف و طول پیمایش آسانسور است. برای تعداد توقف های بیشتر، باید از موتور الکو sr5 با توان بالاتر استفاده نمود. عامل دیگر موثر در خرید این محصول میزان ترفیک و استفاده از آسانسور می باشد. این موتورها در سرعت های مختلفی تولید و عرضه می شوند که برای ترافیک بیشتر و به منظور کاهش زمان انتظار مسافران، بهتر است از موتورهای با سرعت بالاتر استفاده نمود.

موتور آسانسور الکو sr5
موتور الکو sr5

مشخصات موتور آسانسور الکو sr5

موتور آسانسور الکو sr5 از نوع گیربکسی بوده و بسته به مدل آن، دارای الکتروموتور تک سرعته ۳VF و دو سرعته AC2 و توان ۵.۵، ۶.۱، ۷.۲ و ۹.۲ کیلو وات می باشد. مشخصات انواع مدل های موتور الکو sr5 در جدول زیر ارائه شده است.

۹.۲ ۳VF (1.6 m/s)9.2 3VF (1 m/s)7.3 3VF6.1 AC26.1 3VF5.5 AC25.5 3VFSR5
9.29.27.36.16.15.55.5توان (KW)
600750600450450450450ظرفیت (Kg)
1.61.001.001.001.001.001.00سرعت (m/s)
3200320032003000300030003000استاتیک لود (Kg)
240240240200240200240استارت در ساعت
۵۳۵۰۵۰۵۰۵۰۵۰۵۰فرکانس (Hz)
12071623128710761076970970گشتاور خروجی

جهت انتخاب موتور مناسب برای آسانسور خود باید به ظرفیت کابین و تعداد توقف‌ های آسانسور توجه نمایید. به عنوان مثال موتور الکو sr5 با توان ۷.۳ کیلو وات برای اسانسور با ظرفیت کابین ۸ نفره و تا ۱۰ توقف و موتور الکو sr5 با توان ۶.۱ کیلو وات برای اسانسور با ظرفیت ۶ نفر و تا ۶ توقف مناسب می باشد. برای انتخاب بهتر موتور آسانسور مورد نیاز خود می توانید با مشاوران عمران مدرن در تماس باشید.

موتور آسانسور الکو sr5
موتور گیربکسی الکو sr5

ویژگی موتور الکو sr5

موتور الکو sr5 جزو موتورهای گیربکسی می باشد و به صورت افقی و عمودی قابل نصب است. این موتور طبق استاندارد En81 طراحی و تولید شده است و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. برند الکو در تولید موتور آسانسور از برند آلبرتو ساسی ایتالیا الهام گرفته است. در کنار پایین بودن قیمت موتور آسانسور الکو sr5 ، کیفیت آن بسیار مناسب بوده و با ارائه خدمات پس از فروش مناسب، گزینه بسیار ارزنده ای می باشد.

لازم به ذکر است که صدای بلند موتور آسانسور می تواند برای طبقات نزدیک به موتورخانه و مسافرین آسانسور بسیار آزاردهنده باشد. یکی از ویژگی های مثبت موتور آسانسور الکو sr5 ، سطح صدای پایین تر از ۶۰ دسی بل است.

از ویژگی مثبت دیگر موتور الکو sr5 می توان به استاتیک لود یا بار استاتیکی بالای آن اشاره کرد. این موتور قادر به تحمل بار استاتیکی ۳۰۰۰ تا ۳۲۰۰ کیلوگرم می باشد.  

برای مطالعه بیشتر:

نصب آسانسور در راه پله

موتور آسانسور اکر

بهترین موتور آسانسور

قیمت موتور آسانسور الکو ۶/۱

مشخصات موتور آسانسور

موتور گیربکس آسانسور

موتور گیرلس آسانسور

هزینه استاندارد ادواری آسانسور

آسانسور هیدرولیک جک از زیر

استاندارد آسانسور چیست

نحوه گرفتن مجوز اسانسور

تاییدیه استاندارد آسانسور هیدرولیک

چک لیست استاندارد آسانسور

استاندارد جدید آسانسور

قوانین شهرداری برای آسانسور

آسانسور بدون موتورخانه

نحوه محاسبه هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

جای آسانسور در ساختمان

نمایندگی موتور آسانسور الکو

فضای مورد نیاز برای نصب اسانسور

استاندارد سازی آسانسور

سوالات متداول استاندارد آسانسور

قیمت کامل آسانسور

آسانسورهای کششی

موتور abb آسانسور

قیمت آسانسور ۴ نفره

آسانسور جکی

آسانسور هیدرولیکی چیست

قیمت اسانسور ۶نفره

قیمت آسانسور هیدرولیکی کوچک

اسانسور شیشه ای

قیمت موتور آسانسور مونتاناری

موتور گیرلس مونو درایو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)