استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کوچکترین جکوزی های موجود در بازار ایران + قیمت

کوچکترین جکوزی های موجود در بازار ایران
کوچکترین جکوزی های موجود در بازار ایران

اگر فضای حمام شما برای داشتن یک وان جکوزی دو نفره و بزرگ کافیست نیست، می توانید میان مدل های تک نفره زیر، یک مدل را انتخاب و خریداری کنید. در این حالت با بهترین قیمت یک جکوزی متناسب با فضای حمام خود خواهید داشت. کوچکترین جکوزی های موجود در بازار ایران به شما این امکان را می دهند تا بتوانید یک فضای آرامشبخش برای خود در حمام های کوچکتان ایجاد کنید.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با کوچکترین جکوزی های موجود در بازار ایران آشنا کنیم. عمران مدرن تامین کننده انواع وان جکوزی های ساده و لوکس در ایران است که شما با هر بودجه ای می توانید از وبسایت عمران مدرن وان جکوزی مورد نیازتان را تهیه و خریداری کنید.

وان جکوزی بادیز پلاسیو

وان جکوزی پلاسیو ساخت شرکت بادیز است. این وان جکوزی، مدل های مختلفی دارد. کوچکترین ابعاد آن ۶۰×۷۰×۱۴۰ سانتی متر بوده و می توان آن را در فضای کوچک حمام نصب نمود. پانل  در قسمت جلو و جانبی، شاسی استیل، زیرسری، ماساژور، زیرآب، کلید پنوماتیک و کلید هوا، همگی امکاناتی هستند که این وان جکوزی کوچک را به انتخابی خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده است.

قیمت وان جکوزی بادیز مدل پلاسیو ۳۲٬۸۱۰٬۰۰۰ تومان است. می توانید از طریق تماس با کارشناسان عمران مدرن این وان جکوزی کوچک را خریداری کنید.

کوچکترین جکوزی های موجود در بازار ایران
جکوزی بادیز پلاسیو

وان جکوزی تنسر مدل ۲۰۴

وان جکوزی تنسر ۲۰۴ یک وان جکوزی کوچک به شکل کنجی یا سه گوش است و برای حمام هایی با فضای محدود، انتخاب عالی و فوق العاده ای خواهد بود. ابعاد این مدل وان ساده با ابعاد ۵۰×۱۲۰×۱۲۰ سانتی متر و با قیمت ۴۱,۵۲۵,۵۰۰ در سایت عمران مدرن عرضه می شود.

کوچکترین جکوزی های موجود در بازار ایران
جکوزی تنسر مدل ۲۰۴

وان جکوزی آریانا مدل ۷۰۴

از دیگر گزینه های وان حمام، وان جکوزی آریانا مدل 704 است. این مدل با ابعاد ۵۶×۷۵×۱۴۰ سانتی متر و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ۳۷,۳۲۸,۵۰۰ تومان، انتخابی عالی محسوب می شود. علاوه بر آنکه برای حمام های دارای فضای محدود مناسب است، می توان با بودجه کم نیز آن را خریداری کرد.

کوچکترین جکوزی های موجود در بازار ایران
جکوزی آریانا مدل ۷۰۴

وان جکوزی آیرال مدل ۲۱۳۰

یکی از خوش قیمت ترین وان جکوزی های ساده کوچک تولید ایران، وان جکوزی آیرال مدل ۲۱۳۰ است. این وان جکوزی با ابعاد۵۵×۸۰×۱۷۰ سانتی متر را می توان با قیمت تنها ۲۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان خریداری نمود. شاسی استیل، جت کمر، جت پهلو، پنل جلو، سیفون اتومات و زیرسری، از جمله قابلیت ها و امکاناتی هستند که ارزش خرید این وان جکوزی کوچک را چندین برابر کرده اند.

کوچکترین جکوزی های موجود در بازار ایران
وان جکوزی آیرال مدل ۲۱۳۰

وان جکوزی پرشین مدل آنالیا

اگر به دنبال کوچکترین وان جکوزی لوکس در بازار ایران هستید، وان جکوزی پرشین می تواند انتخاب زیبا و مناسبی باشد. این وان جکوزی کوچک ظاهر بسیار خاص و شیکی دارد. ابعاد این جکوزی تک نفره ۵۵×۸۵×۱۷۰ سانتی متر بوده و قیمت آن حدودا ۷۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

کوچکترین جکوزی های موجود در بازار ایران
جکوزی پرشین مدل آنالیا

وان جکوزی فارس وان مدل Elmira

این مدل از وان جکوزی با ابعاد ۱۲۰x۱۲۰x۶۰ و قیمت مناسب ۳۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان، انتخابی عالی و خاص برای فضای محدود حمام های خانگی است. این وان جکوزی تک نفره به صورت کنجی طراحی شده است که می تواند در گوشه ای از حمام بدون اشغال کردن جای اضافی نصب گردد.

کوچکترین جکوزی های موجود در بازار ایران
جکوزی فارس وان مدل Elmira

راهنمای انتخاب وان جکوزی کوچک

انتخاب ابعاد مناسب وان جکوزی یک نفره به ویژه در حمام های کوچک اهمیت زیادی دارد. قبل از خرید، باید با دقت مساحت فضای قرارگیری جکوزی را اندازه گیری کرده تا مطمئن شوید وان به خوبی در آنا مکان می شود. برای فضاهای کوچک، وان جکوزی سه گوش با ابعاد ۱۰۰×۱۰۰ تا ۱۲۰×۱۷۵ سانتی متر انتخاب مناسبی است. همچنین مدل های مستطیلی و مربع نیز در ابعاد کوچک تر موجودند. توجه به طول، عرض و ارتفاع جکوزی از اهمیت بالایی برخوردار است. با انتخاب دقیق، می توانید از هزینه های اضافی و اتلاف وقت برای تعویض یا سفارش مجدد جلوگیری کرده و بهترین استفاده را از فضای خود داشته باشید.

برای مطالعه بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!