استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

جکوزی های ایستاده خانگی، مناسب اتاق خواب و سرویس بهداشتی

جکوزی های ایستاده خانگی، مناسب اتاق خواب و سرویس بهداشتی
جکوزی های ایستاده خانگی، مناسب اتاق خواب و سرویس بهداشتی

جکوزی های ایستاده خانگی به عنوان کالایی لوکس و کاربردی، تجربه ای منحصر به فرد از آرامش و راحتی را به خانه ها می افزایند. این نوع جکوزی ها که به کابین دوش نیز معروف هستند، برای نصب در گوشه اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی طراحی شده اند.جکوزی های ایستاده نه تنها به زیبایی دکوراسیون کمک می کنند، بلکه به دلیل قابلیت ماساژ و آب درمانی که دارند، به بهبود سلامت جسمی و روانی نیز کمک می کنند.

عمران مدرن ارائه دهنده تنوع بی نظیری از انواع وان حمام ، دور دوشی شیشه ای ، پارتیشن جدا کننده سرویس بهداشتی ، جکوزی کابین دار و زیردوشی حمام در مدل ها، ظرفیت ها، تجهیزات و ابعاد گوناگون با مناسب ترین قیمت نسبت به بازار می باشد. همچنین شرکت عمران مدرن نماینده رسمی بسیاری از برندهای معتبر از جمله زرین آب، پرشین استاندارد، شاینی، باداب، فارس وان، تنسر و … است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت انواع وان و جکوزی حمام می توانید از طریق شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ با کارشناسان مجرب شرکت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

جکوزی ایستاده

قیمت جکوزی ایستاده خانگی

قیمت سونا و جکوزی ایستاده خانگی در ایران به طور قابل توجهی متغیر بوده و معمولاً در بازه ای بین ۲۹٬۰۰۰٬۰۰۰ تا ۱۱۹٬۹۳۸٬۰۰۰ تومان قرار دارد. عوامل متعددی بر این تفاوت قیمت و تعیین ارزش نهایی جکوزی ایستاده تأثیرگذار هستند. یکی از اصلی ترین عوامل موثر، امکانات و آپشن های  کابین جکوزی ایستاده است. ابعاد و ظرفیت کابین نیز از جمله فاکتورهایی هستند که در قیمت گذاری این محصولات نقش اساسی ایفا می کنند.

مزایای جکوزی ایستاده خانگی

جکوزی های ایستاده خانگی به عنوان یکی از تجهیزات لوکس و کاربردی محسوب می شوند و دارای مزایای متعددی هستند که آن ها را به گزینه ای محبوب برای خانه ها تبدیل کرده است. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد.

تنوع ابعاد

جکوزی های ایستاده، طراحی و ابعاد جمع و جوری داشته که آن ها را برای نصب در فضاهای کوچک مانند اتاق خواب یا سرویس بهداشتی ایده آل می کند. این ویژگی باعث می شود که بتوانید از این نوع جکوزی ها حتی در فضاهای محدود نیز بهره مند شوید.

جکوزی های ایستاده خانگی، مناسب اتاق خواب و سرویس بهداشتی
تنوع ابعاد در جکوزی های ایستاده خانگی

تجربه ای آرامش بخش

جکوزی های ایستاده با به دلیل دارا بودن قابلیت ماساژ و آب درمانی، تجربه ای آرامش بخش را برای کاربران به ارمغان می آورند. آب گرم های خارج شده از جت های ماساژور می توانند موجب کاهش استرس و تنش های روزمره شده و به بهبود کیفیت خواب و سلامت روانی افراد نیز کمک کنند.

قابلیت افزودن امکانات دلخواه

بسیاری از برندهای سازنده جکوزی های ایستاده خانگی این قابلیت را برای خریداران فراهم کرده اند که بتوانند امکانات اضافی مانند چراغ های LED، سیستم های صوتی و تعداد جت های بیشتر را در صورت تمایل به کابین جکوزی ایستاده خود بی افزایند.

استفاده بهینه از فضای موجود

یکی از مهم ترین مزایای جکوزی ایستاده خانگی، امکان تفکیک و استفاده بهینه از فضای حمام و سرویس بهداشتی است. به نحوی که در یک فضای کوچک به مساحت تقریبی ۲ متر مربع، می توان از امکانات یک جکوزی، یک سونا بخار و همچنین یک دوش حمام بهره برد.

جکوزی های ایستاده خانگی، مناسب اتاق خواب و سرویس بهداشتی
جکوزی ایستاده خانگی

افزایش ارزش ملک

وجود یک جکوزی ایستاده در خانه می تواند بر ارزش ملک بیافزاید. این کالا به دلیل ظاهر لوکس و جذاب برای خریداران بالقوه، می تواند جذابیت بیشتری به خانه ببخشد.

کمک به حفظ نظافت فضای حمام و سرویس بهداشتی

از بهترین مزایای جکوزی ایستاده که افراد بسیاری به خرید این کالا ترغیب می کند، جلوگیری از پاشش آب به هنگام استحمام و استفاده از جکوزی و در نتیجه کمک به حفظ نظافت فضای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

با توجه به این مزایا، جکوزی های ایستاده خانگی گزینه ای عالی برای افزایش راحتی و آرامش در زندگی روزمره هستند و می توانند به بهبود کیفیت زندگی افراد کمک کنند.

برای مطالعه بیشتر:

https://omranmodern.com/materials/%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87?%D8%B4%DA%A9%D9%84=%DA%AF%D8%B1%D8%AF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!