استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بیشترین تنوع وان حمام در ایران، از وان گوشه تا ۸ نفره + قیمت

بیشترین تنوع وان حمام در ایران، از وان گوشه تا ۸ نفره
بیشترین تنوع وان حمام در ایران، از وان گوشه تا ۸ نفره

در دنیای مدرن طراحی داخلی، وان حمام به عنوان یکی از عناصر لوکس و کاربردی، نه تنها فضایی برای آرامش و استراحت فراهم کرده، بلکه جلوه ای خاص به دکوراسیون حمام می بخشد. امروزه بیش از هر زمانی، بیشترین تنوع وان حمام را در ایران می توانید مشاهده کنید. از وان های کوچک و جمع وجور گوشه که برای فضاهای محدود و کوچک انتخاب ایده آلی هستند گرفته تا وان های بزرگ ۸ نفره که تجربه ای بی نظیر از استراحت در جکوزی و معاشرت با دوستان را ارائه می دهند. همچنین طرح های زیبای جکوزی شیشه ایی ، وان چوبی و وان حمام لاکچری ، چیدمان یک حمام معمولی را به یک حمام مجلل تبدیل می کند. این تنوع در طرح ها و ابعاد همراه با قیمت های مختلف، امکان انتخاب مناسب برای هر سلیقه و نیاز را فراهم می کند.

عمران مدرن ارائه دهنده تنوع بی نظیری از انواع وان حمام و انواع کابین دوش در مدل ها، ظرفیت ها، تجهیزات و ابعاد گوناگون با مناسب ترین قیمت نسبت به بازار می باشد. همچنین شرکت عمران مدرن نماینده رسمی بسیاری از برندهای معتبر از جمله زرین آب، پرشین استاندارد، شاینی، باداب، فارس وان، تنسر و … است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت انواع وان جکوزی حمام می توانید از طریق شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ با کارشناسان مجرب شرکت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

برندهای تولیدکننده وان حمام در ایران

امروزه به لطف پیشرفت فناوری و تجهیزات صنعتی در زمینه تولید وان حمام در ایران، برندهای معتبر و باکیفیت داخلی بسیاری تشکیل شده که هر یک به محصولات متنوع و با کیفیتی ارائه می دهند. از جمله این برندهای معتبر و باکیفیت ایرانی می توان به بادیز، شاینی، آریانا، باداب، زرین آب، پرشین، تنسر، آیرال و… اشاره کرد.

جکوزی مدل ویولن از برند بادیز

قیمت جکوزی خانگی یک نفره بادیز مدل ویولن در نیمه دوم سال ۱۴۰۳، از ۳۸٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان شروع می شود. این جکوزی مستطیلی دارای ابعاد ۷۰×۸۵×۱۷۰ سانتی متر می باشد. تیپ ۱ این جکوزی، امکانات پایه ای نظیر پانل، شاسی استیل، زیرسری، ماساژور های قسمت پا و جانبی، زیرآب ، کلید پنوماتیک کلید هوا دارد. در تیپ ۲، علاوه بر امکانات نامبرده شده، هالوژن و حفاظ جان نیز ارائه می شود.

بیشترین تنوع وان حمام در ایران، از وان گوشه تا ۸ نفره
وان جکوزی بادیز

جکوزی آریانا مدل ۷۷۴

برند آریانا نیز بر راحتی و ارگونومی تمرکز دارد و وان هایی با طراحی های خلاقانه و کاربرپسند ارائه می دهد. جکوزی آریانا مدل ۷۷۴ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طراحی منحنی بسیار زیبایی دارد. قیمت جکوزی خانگی یک نفره آریانا مدل ۷۷۴، در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ از ۴۱٬۰۲۶٬۰۰۰ تومان شروع می شود. طبق کاتالوگ جکوزی آریانا ، این جکوزی دارای مشخصاتی نظیر شاسی، زیرآب، پانل جلو و ماساژور کناری در تیپ ۱ و همچنین در تیپ ۲ علاوه بر امکانات تیپ ۱، بلوئر کف(هوا) نیز دارد.

جکوزی آریانا
جکوزی آریانا مدل ۷۷۴

وان جکوزی باداب مدل

قیمت وان جکوزی باداب مدل ۳۱۰، از حدودا ۴۲٬۲۰۰٬۰۰۰ تومان شروع می شود. ابعاد این جکوزی شیشه ای ۶۵×۸۰×۱۷۰ سانتی متر است. امکانات این جکوزی به ۵ تیپ تقسیم بندی می شود. به طور کلی از امکانات آن می توان به زیرآب اتومات، کلید پنوماتیک، شیر هوا، جت ۱ الی ۱.۵ اسب بخار، جت کمر، جت کف، هالوژن، بلوئر، کنترل دیجیتال و بلوتوث اشاره کرد. طراحی های بی نظیر و مدرن باداب برای هر سلیقه ای جذاب بوده و تجربه ای بی مانند از آرامش و رفاه را به ارمغان می آورد.

بیشترین تنوع وان حمام در ایران، از وان گوشه تا ۸ نفره
وان جکوزی برند باداب مدل ۳۱۰

جکوزی پرشین مدل پارمیس

قیمت جکوزی پرشین مدل پارمیس حدودا از ۹۲٬۶۰۰٬۰۰۰ تومان شروع می شود. جکوزی مدل پارمیس، یک نفره بوده و به سبب ابعاد ۵۷×۹۰×۱۹۰ سانتی متر، در رده وان جکوزی های بزرگ قرار می گیرد. این جکوزی دارای امکانات پیشرفته ای نظیر سنسور سطح سنج آب، صفحه کنترل دیجیتال، سیستم محافظ جان، ماساژور کناری، تک لامپ کروموتراپی، ماساژور کف(بلوئر)، گرمکن آب و نمایشگر ساعت و دما می باشد. برند پرشین با انواع وان های لوکس و مدرن گزینه های متنوعی برای کسانی که به دنبال زیبایی و کارایی هستند، فراهم می کند.

جکوزی پرشین
جکوزی پرشین مدل پارمیس

وان جکوزی تنسر مدل ۱۱۲

قیمت وان جکوزی تنسر مدل ۱۱۲، حدودا از ۳۸٬۳۳۲٬۵۰۰ تومان شروع شده بسته به تیپ و امکانات آن، بر قیمتش افزوده می شود. امکاناتی که در تیپ های مختلف آن ارائه می شوند، عبارتند از موتور ۱ اسب بخار، جت های جانبی، هالوژن، جت کمر، جت کف و بلوئر. برای خرید این جکوزی یک نفره می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

وان جکوزی تنسر
وان جکوزی تنسر مدل ۱۱۲

جکوزی آیرال مدل ۲۱۱۰

قیمت جکوزی آیرال مدل ۲۱۱۰ در حدود ۲۱٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان و ابعاد آن ۶۴×۸۰×۱۵۰ سانتی متر می باشد. این جکوزی تک نفره، امکاناتی نظیر شاسی استیل، جت کمر، جت پهلو، پنل جلو، سیفون اتومات و زیرسری دارد. برند آیرال با استفاده از فناوری های نوین، وان جکوزی هایی با کیفیت بالا و طراحی های جذاب به بازار عرضه می کند.

جکوزی آیرال
جکوزی آیرال مدل ۲۱۱۰

قیمت رقابتی وان جکوزی در ایران

قیمت وان جکوزی در ایران تحت تأثیر عوامل متعددی قرار داشته که از جمله آن ها می توان به کیفیت مواد اولیه، طراحی، برند، اندازه و امکانات و ویژگی های خاص هر محصول اشاره کرد. به عنوان مثال، وان های بزرگ و دارای فناوری های پیشرفته تر، معمولاً قیمت بالاتری دارند. همچنین، برندهای معروف و باکیفیت نیز قیمت تمام شده بیشتری را به خود اختصاص می دهند.

علاوه بر برندهای نام برده شده، برندهای تولیدکننده ایرانی دیگری نیز در بازار موجود بوده که هر کدام ویژگی ها و طرح های خاص خود را دارند. شما می توانید با هر بودجه ای که دارید، وان مورد نظر خود را از طریق عمران مدرن خریداری کنید. قیمت های وان و جکوزی در عمران مدرن از  ۱۶٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان شروع شده که امکان انتخاب گزینه های متنوع را برای شما فرآهم می کند. با این تنوع قیمت و کیفیت شما می توانید وان جکوزی ایده آل خود را به راحتی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!