استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بالابر آکاردئونی دیجی کالا

بالابر آکاردئونی دیجی کالا
بالابر آکاردئونی در ارتفاع های مختلف

بالابر آکاردئونی یکی از انواع بالابر هیدرولیکی است که به نام بالابر سیزری یا قیچی نیز در بین مردم شناخته شده است. بالابر های آکاردئونی به دلیل ساختار مستحکم خود به عنوان بالابر هایی ایمن در بسیاری از پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. این بالابر ها همچنین از ظرفیت بار بیشتری نسبت به سایر بالابر ها برخوردار هستند و تکان کمتری نیز دارند. بالابر های آکاردئونی برای جا به جا کردن نفرات و بار مورد استفاده قرار می گیرند و دارای قابلیت تنظیم ارتفاع برای موقعیت های مختلف هستند. به بالابر هایی که برای جابه جایی نفرات مورد استفاده قرار می گیرند، بالابر نفربر گفته می شود.

بالابر آکاردئونی دیجی کالا فقط در یک مدل بالابر کلایر ES500 در این سایت تعریف شده و این کالا به صورت ناموجود می باشد. به همین دلیل استعلام قیمت بالابر آکاردئونی دیجی کالا در این سایت ممکن نیست. برای استعلام قیمت به روز بالابر آکاردئونی دیجی کالا با کارشناسان ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

بالابر آکاردئونی دیجی کالا
بالابر نفربر

قیمت بالابر آکاردئونی دیجی کالا

قیمت بالابر آکاردئونی در نیمه اول سال ۱۴۰۳، از ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان شروع می شود.

عوامل زیادی بر قیمت بالابر آکاردئونی تاثیرگذار هستند. مهم ترین عامل موثر در قیمت بالابر آکاردئونی، ارتفاع و ظرفیت باربری آن ها است. هر چه ارتفاع و ظرفیت این بالابر ها بیشتر باشد، قیمت آن ها نیز به نسبت افزایش می یابد. عامل مهم دیگری که تاثیر بالایی در قیمت این بالابر ها دارد، نوع آن ها است. بالابر های سیار و خودکششی، قیمت بیشتری نسبت به بالابر های ثابت و دستی دارند. به طور مثال در مقایسه قیمت بالابر آکاردئونی خود کششی و دستی، به ترتیب باید قیمت تابلو برق، موتور و پمپ هیدورلیک را در مقایسه با پمپ دستی محاسبه کرد.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت بالابر آکاردئونی می توان به برند محصول، کیفیت ساخت و قطعات، ضریب ایمنی و استاندارد بودن قطعات اشاره کرد. برای استعلام قیمت به روز و دقیق این بالابر ها می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

بالابر آکاردئونی دیجی کالا
بالابر آکاردئونی در ارتفاع های مختلف

انواع بالابر آکاردئونی دیجی کالا

بالابر های آکاردئونی به دو صورت تقسیم بندی می شوند. یک نحوه دسته بندی این بالابر ها بر اساس توان حرکت آن ها است. بر این اساس بالابر آکاردئونی به دو دسته بالابر های ثابت و سیار تقسیم بندی می شوند.

همچنین این بالابر ها را می توان بر اساس نحوه عملکرد، به دو دسته بالابر های آکاردئونی خود کششی و دستی تقسیم بندی نمود. هر کدام از این انواع بالابر مشخصات و مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند که در ادامه به بررسی هر کدام از این مدل ها خواهیم پرداخت.

بالابر آکاردئونی دیجی کالا دستی

در بالابر آکاردئونی دستی از نیرو های مکانیکی برای بالابردن افراد و اجسام استفاده می شود. این بالابر ها قدرت و توان زیادی ندارند و بیشتر برای بارهای سبک و ارتفاع های کم مورد استفاده قرار می گیرند. بالابر های دستی برای مکان هایی که به برق یا باتری دسترسی ندارند یا نیاز است ارتفاع بالابر به صورت دستی کنترل شود، بهترین گزینه هستند. از آنجایی که ساختار این بالابر ها نسبت به سایر مدل ها ساده تر می باشد، از قیمت کمتری نیز برخوردار هستند.

بالابر آکاردئونی دیجی کالا
نمونه باز و بسته بالابر آکاردئونی

بالابر آکاردئونی دیجی کالا خودکششی

در این بالابر ها از نیروی برق یا باتری برای جابه جا کردن بار استفاده می شود. بالابر های خود کششی، بیشتر از نوع سیار هستند و قدرت بسیار زیادی دارند. استفاده از این بالابر ها، سرعت عملیات را بسیار افزایش می دهد و فرآیند کار را راحت می کند. از دیگر مزایای بالابر آکاردئونی دیجی کالا می توان به کاربری آسان و توانایی استفاده در شیب های مختلف اشاره کرد. در این بالابر ها تمام فرآیند های حرکت دادن، بالابردن و سایر عملکرد های دستگاه توسط اپراتور صورت می گیرد.

همانطور که گفته شد این بالابر ها با نیروی برق یا باتری کار می کنند. برخی از مدل های بالابر های خودکششی به هر جفت این منابع مجهز هستند و می توانند در صورت قطع بودن جریان برق از نیروی باتری کمک بگیرند.

بالابر آکاردئونی دیجی کالا سیار

این بالابر ها به چرخ مجهز هستند و به این واسطه می توانند در محیط حرکت کنند. این ویژگی قابلیت های بسیار زیادی به بالابر های آکاردئونی اضافه می کند. برای بالابر های سیار، از انواع چرخ ها با ابعاد گوناگون و برای سطوح مختلفی از جمله خاک، آسفالت و یا موزاییک مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال چرخ های کارگاهی برای سطوح موزاییکی و هموار و چرخ های خودرویی برای زمین های ناهموار مورد استفاده قرار می گیرند.

از بالابر آکاردئونی سیار در مکان هایی مانند فروشگاه ها، انبار ها، کارخانه ها و فرودگاه ها استفاده می شود. این بالابر ها بیشتر از نوع بالابر های خودکششی هستند و به واسطه باتری یا برق تک فاز کار می کنند. ساختار این بالابر ها و اندازه و مدل چرخ ها تعیین کننده قدرت مورد نیاز برای آن ها است و تعیین می کند که بالابر بهتر است با نیروی برق یا باتری کار کند. اکثر بالابر های سیار ظرفیت باربری بالایی دارند و با نیروی برق کار می کنند.

از دیگر ویژگی های بالابر آکاردئونی سیار می توان به وزن کم آن ها اشاره کرد. وزن این بالابر ها در حدی است که توسط یک فرد امکان حمل و نقل و جا به جایی داشته باشند.

بالابر آکاردئونی دیجی کالا
نوع سیار بالابر آکاردئونی

بالابر آکاردئونی دیجی کالا ثابت

بالابر آکاردئونی ثابت، بیشتر برای جا به جا کردن بار های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و ظرفیت باربری بسیار بیشتری نسبت به بالابر های سیار دارد؛ به همین دلیل در بالابر های ثابت خودکششی، از نیروی برق سه فاز به عنوان نیروی محرک استفاده می شود.

کاربرد این نوع از بالابر ها در کارخانه ها و انبار ها برای جا به جا کردن بارهای سنگین و یا در پارکینگ ها و تعمیر گاه ها برای بالا و پایین بردن خودرو ها است. این نوع از بالابر های آکاردئونی به بالابر های پارکینگی نیز شناخته می شوند.

از مهم ترین ویژگی ها و مزایای بالابر آکاردئونی ثابت نسبت به همتای سیار آن، می توان به امنیت بسیار بالای این بالابر ها اشاره کرد.

بالابر آکاردئونی دیجی کالا
بالابر آکاردئونی ثابت

کاربرد بالابر آکاردئونی دیجی کالا

بالابر های آکاردئونی کاربرد های بسیار زیادی دارند و در بسیاری از فعالیت ها از جمله تولید، پخش، حمل و نقل و انبار داری به کار می روند. علاوه بر امنیت این نوع از بالابر ها و فضای کمی که اشغال می کنند، بی سر و صدا بودن نیز موجب کاربرد گسترده آن ها شده است. بالابر های آکاردئونی همچنین عمر مفید بالایی دارند و بسیار کم به تعمیرات احتیاج پیدا می کنند. این موارد و مزایای دیگری که در طول متن به آن ها اشاره شد، از دلایل کاربرد بسیار زیاد بالابر آکاردئونی دیجی کالا در صنایع مختلف است.

برای مطالعه بیشتر:

انواع بالابر مسکونی

آسانسور بدون صدا

آسانسور وینچی

راهنمای خرید آسانسور

راه اندازی مجدد آسانسور

بالابر خانگی هیدرولیکی

برق آسانسور چند فاز است

قیمت آسانسور یک طبقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 2 نظر)