استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵

سونا بخار خانگی انواع و اقسام مختلفی دارد. در بازار می توان انواع کابین سونا بخار را با متریال و ویژگی های مختلف خریداری کرد. به طور کلی هدف از نصب سونا بخار خانگی ، جلوگیری از خیس شدن سایر قسمت های حمام یا سرویس بهداشتی و همچنین ایجاد چیدمانی لوکس و مدرن است. با خرید کابین سونا بخار ، می توان هم از پاشش آب به محیط حمام جلوگیری کرد و هم از مزایا و فواید یک سونای بخار خانگی استفاده کرد. نصب کابین سونا بخار به استفاده بهینه تر از فضای حمام کمک می کند.

قیمت سونا بخار خانگی ارزان

قیمت سونا بخار خانگی دارای مقادیر گوناگونی است. کابین سونا بخار خانگی قیمت ثابت و مشخصی ندارد. زیرا قیمت سونا بخار خانگی ارزان بر اساس فاکتورها و عوامل مختلفی تعیین می شود. از جمله عوامل موثر بر قیمت سونا بخار خانگی می توان به ابعاد، ظرفیت و امکانات و ویژگی های آن اشاره کرد.

سونا بخار خانگی

ابعاد کابین سونا بخار

کابین های سونا بخار در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند تا متقاضیان، کابین سونا بخار با ابعاد مناسب را خریداری کنند. می توان کابین سونا بخار را در فضای حمام یا محیط مجزایی قرار داد. هر چه ابعاد سونا بخار خانگی بزرگ تر باشد، قیمت آن به دلیل متریال بدنه به کار رفته، بیشتر می شود. با توجه به آن که در حالت کلی قیمت سونا بخار خانگی ارزان نیست، پیشنهاد می شود تا قبل از خرید آن، ابعاد حمام را به دقت اندازه بگیرید. به دلیل آن که از هرگونه خرید اشتباه و ضرر مالی جلوگیری شود.

سونا بخار خانگی دو نفره

امکانات سونا بخار خانگی

مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت سونا بخار خانگی ، امکانات و تیپ آن است. کابین سونا بخار های موجود در بازار، با تیپ ها و امکانات مختلفی به فروش می رسند. در هر تیپ از کابین، یک سری امکانات به صورت پیش فرض تعبیه شده است. هر چه تیپ سونا بخار خانگی بالا تر باشد، امکانات آن بیشتر است. از جمله امکانات به کار رفته در کابین سونا بخار می توان به دوش سقفی و دستی، سیستم بلوتوث، ریموت، دماسنج، سیستم‌ های صوتی، جت ‌های ماساژور، سیستم تهویه هوا و لامپ اشاره کرد. محیط سونای خانگی به وسیله بخار و رطوبت گرم شده و می توان درجه دما و میزان گرم شدن آن را تنظیم کرد. هرچه امکانات و تجهیزات جانبی کابین کمتر و ساده تر باشد، قیمت سونا بخار خانگی ارزان تر است.

کابین سونا بخار بزرگ

انواع کابین سونا بخار

کابین سونا بخار به ‌صورت پیش‌ ساخته ارائه می‌ شود. در واقع کابین سونا بخار یک اتاقک سربسته بوده و در ابعاد و اشکال مختلف در بازار موجود است. با توجه به مساحت و نحوه چیدمان حمام یا اتاق، می توان مدل کابین سونا بخار خانگی مناسب را انتخاب کرد. کابین های سونا بخار عموما در دو مدل مستطیل و سه گوش در بازار موجودند. برای خانه هایی که حمام آن فضای کوچک تری دارد، انواع سونا بخار خانگی سه گوش بسیار مناسب است. زیرا این مدل کابین سونا بخار به دلیل قرار گیری در کنج دیوار، فضای کم تری را اشغال می کند. اما همچنان می توان در صورت تمایل، سونا بخار خانگی مستطیلی را نیز در ابعاد کوچک یا بزرگ انتخاب کرد. کابین سونا بخار در مدل های مستطیل و سه گوش، دارای تنوع بسیاری در ابعاد، ظرفیت و امکانات بوده و قیمت های مختلفی دارند.

سونا بخار خانگی سه گوش

مزایای سونا بخار خانگی

کابین سونا بخار خانگی محلی برای رهایی از دغدغه ها و استرس ها و دریافت آرامش است. استفاده از سونا بخار خانگی علاوه بر ایجاد دکوراسیونی مدرن و لوکس، مزایای بسیار دیگری نیز ،از جمله برای سلامتی، دارد. سونا بخار اتاقی است که برای استفاده از انرژی نهفته در بخار آب ساخته شده است. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از کابین سونا بخار خانگی می پردازیم.

نظافت آسان تر حمام با سونای بخار خانگی

به دلیل آن که سونا بخار خانگی ، اتاقکی محصور و بسته می باشد، در هنگام استحمام و یا استفاده از سونا بخار خانگی ، آب به سایر قسمت های حمام پاشیده نمی شود. همین امر باعث می شود تا از ایجاد کپک در گوشه های حمام و روشویی و همچنین ایجاد رسوب و زنگ زدگی وسایل داخل حمام جلوگیری شود.

کابین سونا بخار کوچک

بهبود جریان خون با استفاده از کابین سونا بخار

کابین سونا بخار به دلیل گرمای مرطوبی که ایجاد می‌ کند، می‌ تواند گشاد شدن رگ های خونی و در نتیجه جریان بهتر خون کمک کند. بهبود جریان خون می‌ تواند فرایند اکسیژن رسانی و درمان بافت‌ های آسیب‌ دیده و زخم‌ ها را تسریع کند. علاوه بر آن، بهبود جریان خون، سلامت قلب و عروق را هم بهبود بخشیده و به قلب در انجام هر چه بهتر وظایفش کمک می کند.

سونای بخار خانگی پیش از ورزش

یکی از توصیه ‌های مهم قبل از شروع حرکات ورزشی، گرم کردن عضلات است. این کار کمک می ‌کند تا دردهای تاخیری کمتر شده و عضلات را برای انجام فعالیت ‌های سنگین‌ تر آماده کرد. در حین گرم کردن پیش از ورزش، می توان از کابین سونا بخار خانگی استفاده کرد. گرما و رطوبت موجود در سونا بخار خانگی می‌ تواند انعطاف‌پذیری بدن را افزایش داده و به انجام حرکت ‌های سخت‌ تر کمک کند. گرما دادن به مفاصل بدن، می‌ تواند انعطاف‌ پذیری آن ها را تا حد زیادی افزایش دهد. علاوه بر آن، گرما با نفوذ در بدن می‌ تواند احتمال آسیب‌ های بدنی را در حین انجام فعالیت ‌ها کاهش دهد.

سونا بخار خانگی یک نفره

کابین سونا بخار و شل کنندگی عضلات

بسیاری از افراد پس از انجام فعالیت های ورزشی و یا حتی در پایان یک روز کاری سخت، از کابین سونا بخار استفاده می کنند. زیرا گرما و رطوبت موجود در این کابین، به شل کردن عضلات و رفع گرفتگی های آن ها کمک بسیاری می کند.

کالری سوزی به کمک سونای خانگی

حضور در کابین سونا بخار می‌ تواند ضربان قلب را افزایش دهد. این افزایش ضربان به حدی است که می ‌تواند انرژی ای معادل انجام ورزش‌ های هوازی را در بدن مصرف کند. همچنین با استفاده از کابین سونا بخار پس از انجام ورزش‌های هوازی، می‌ توان تا در مدت حضور در اتاق سونا بخار، ضربان قلب را در حد زمان انجام ورزش، نگه داشت. در واقع افزایش ضربان قلب و استفاده درست و منظم از کابین سونا بخار به کالری سوزی، لاغری و کاهش وزن کمک می کند. هنگام استفاده از کابین سونا بخار ، باید به طور مرتب با نوشیدن آب، آب از دست ‌رفته بدن در نتیجه تعریق زیاد را تامین کرد.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت پارتیشن حمام

زیر دوشی قیمت

کابین شیشه ای دوش

قیمت کابین دوش ارزان

نصب کابین دوش

قیمت وان جکوزی

وانحمام

قیمت وان ساده ایرانی

قیمت وان بزرگ

آخرین عناوین

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

17 ساعت پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

18 ساعت پیش

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

4 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

4 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

4 روز پیش

چراغ ریلی مگنتی

چراغ ریلی مگنتی یکی از جدیدترین و مدرن ترین سیستم های روشنایی است که امکانات…

4 روز پیش