استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵

انواع کابین دوش پرشین استاندارد ، از جمله محصولات تولیدی شرکت پرشین استاندارد است. پرشین استاندارد از بزرگ ترین و برترین تولید کنندگان تخصصی انواع زیر دوشی، دوردوشی ، پارتیشن حمام ، کابین سونا و کابین دوش پرشین در ایران می باشد. شرکت پرشین استاندارد کابین دوش های خود را همواره طبق آخرین تکنولوژی روز و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می کند.

از کابین دوش پرشین استاندارد برای جدا سازی فضای دوش از سرویس بهداشتی و سایر قسمت های اتاق استفاده می شود. منظور از نصب کابین دوش پرشین ، جلوگیری از پاشیده شدن آب به محیط بیرون حمام و در نتیجه تمیز و خشک ماندن اتاق یا سرویس بهداشتی است. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت کابین دوش پرشین استاندارد و انواع آن پرداخته شده است.

قیمت کابین دوش پرشین استاندارد

کابین دوش پرشین قیمت های مختلفی دارد. زیرا عوامل بسیاری بر قیمت کابین دوش پرشین استاندارد اثر گذارند. از جمله این عوامل می توان به ابعاد و امکانات کابین دوش پرشین اشاره کرد. خریداران می توانند کابین دوش پرشین استاندارد دلخواه خود را با توجه به بودجه مالی و مساحت فضایی که در اختیار دارند، انتخاب کنند.

کابین دوش پرشین استاندارد

ابعاد کابین دوش پرشین

ابعاد کابین دوش پرشین استاندارد بر قیمت آن تاثیر گذار است. شرکت پرشین استاندارد کابین دوش ها را در ابعاد مختلف طراحی و تولید می کند. به همین دلیل خریداران می توانند با توجه به مساحت و متراژ حمام و یا اتاقی که برای نصب کابین دوش در نظر گرفته اند، کابین دوش پرشین استاندارد با ابعاد مناسب را خریداری کنند. هر چه ابعاد کابین دوش پرشین استاندارد بزرگ تر باشد و یا ظرفیت آن بیشتر باشد، قیمت کابین دوش پرشین استاندارد نیز افزایش می یابد. مهم ترین نکته در هنگام خرید کابین دوش پرشین ، اندازه گیری و انتخاب دقیق ابعاد مناسب است.

کابین دوش پرشین

امکانات کابین دوش پرشین استاندارد

شرکت پرشین استاندارد کابین دوش ها را مجهز به آخرین تکنولوژی روز و با کیفیت ترین متریال تولید می کند. امکانات و تجهیزات کابین دوش پرشین ، یکی از مهم ترین عوامل موثر در تعیین قیمت کابین دوش پرشین استاندارد می باشد. افزودن امکانات بیشتر به کابین دوش پرشین ، قیمت کابین دوش پرشین استاندارد را افزایش می دهد.

کابین دوش پرشین

انواع کابین دوش پرشین

کابین دوش پرشین علاوه بر جلوه مدرنی که به چیدمان حمام می بخشد، به مرتب و تمیز ماندن محیط حمام نیز کمک می کند. همان طور که گفتیم، کابین دوش پرشین یک فضای محصور برای استحمام بوده و در داخل حمام و یا گوشه اتاق نصب می شود. کابین دوش پرشین استاندارد می تواند ترکیبی از یک دور دوشی ساده به همراه زیر دوشی، یک پارتیشن حمام و یا یک کابین دوش پیشرفته شامل کابین سونا و جکوزی باشد. پرشین استاندارد کابین دوش را در دو مدل فریم دار و فریم لس طراحی و تولید می کند. همچنین انواع کابین دوش پرشین استاندارد از نظر نحوه باز شدن درب کابین، به دو دسته کشویی یا لولایی تقسیم می شوند.

کابین دوش پرشین سونا و جکوزی دار

کابین دوش پرشین استاندارد دارای سونا بخار و جکوزی، از نسل های جدید تر و مجهز تر کابین دوش است. کابین دوش پرشین دارای سونا و جکوزی از کابین دوش های پیشرفته محسوب شده و لذت استراحت در یک جکوزی و سونای بخار خانگی را به فرد می دهد. امکانات کابین دوش پرشین استاندارد دارای سونا بخار بسیار متنوع و به روز است. برخی از تیپ های کابین های سونا بخار ، مجهز به وان جکوزی نیز می باشند. به این ترتیب با خرید کابین دوش پرشین سونا و جکوزی دار، می توان در ابعادی به اندازه یک کابین دوش، هم از سونا بخار و هم از وان جکوزی استفاده کرد.

کابین دوش پرشین استاندارد

پارتیشن کابین دوش پرشین

یکی از ساده ترین و قیمت مناسب ترین مدل های کابین دوش پرشین ، پارتیشن ها می باشند. پارتیشن حمام و دیوایدر ها از یک یا چند پانل شیشه ای بدون فریم یا فریم دار تشکیل می شوند. نسبت به سایر انواع کابین دوش پرشین استاندارد ، پارتیشن یا دیوایدر حمام نصب بسیار آسان تری دارد. قیمت کابین دوش پرشین استاندارد مدل پارتیشن، بسیار مناسب است. به همین دلیل به کسانی که برای خرید کابین دوش پرشین بودجه کمتری دارند، خرید پارتیشن حمام را پیشنهاد می شود.

پارتیشن کابین دوش پرشین

کابین دوش پرشین استاندارد فریم دار

کابین دوش پرشین استاندارد فریم دار، به دور پانل های خود دارای پروفیلی فلزی غالبا از جنس آلومینیوم است که توسط آن به دیوار و پانل های جانبی متصل می شود. به دلیل اتصال محکم فریم ها در کابین دوش پرشین فریم دار، نیازی به شیشه های با ضخامت بالا نیست. در نتیجه قیمت کابین دوش پرشین استاندارد فریم دار از قیمت کابین دوش پرشین استاندارد بدون فریم، کمتر است. به دلیل فریم های به کار رفته در اطراف پانل ها، این مدل کابین دوش، آب بندی بسیار بالایی دارد.

کابین دوش پرشین فریم دار

کابین دوش پرشین بدون فریم (فریم لس)

از مدل های پر فروش کابین دوش پرشین استاندارد ، می توان به کابین دوش پرشین بدون فریم یا فریم لس اشاره کرد. کابین دوش پرشین فریم لس ظاهر بسیار زیبا و مینیمالی دارد. پانل های فریم لس این مدل کابین دوش پرشین ، به وسیله تعدادی بست به دیوار، زمین، وان جکوزی یا لبه سنگی متصل می شوند. در کابین دوش های فریم لس، از شیشه های با ضخامت بالا برای استحکام بیشتر استفاده می شود و به همین دلیل وزن آن بیشتر می شود. ممکن است با توجه به ابعاد و وزن کابین دوش فریم لس، به جک های نگهدارنده برای نصب محکم آن به دیوار نیاز باشد که قیمت بالایی دارند. در نتیجه با توجه به ضخامت بیشتر شیشه ها و جک های نگهدارنده، به طور کلی قیمت کابین دوش پرشین استاندارد فریم لس نسبت به مدل فریم دار آن گران تر است.

کابین دوش پرشین استاندارد فریم لس

برای مطالعه بیشتر:

کابین دوش جکوزی دار

زیردوشی قیمت

کابین دوش زرین آب

کابین دوش در اتاق خواب

قیمت وان جکوزی دو نفره پرشین

ابعاد وان یک نفره

قیمت وان حمامی ساده ارزان

وان حمام بزرگ

جکوزی بزرگ

آخرین عناوین

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایای تری دی پنل به قدری گسترده است که کاربرد آن در مهندسی عمران و…

6 ساعت پیش

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

23 ساعت پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

24 ساعت پیش

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

4 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

4 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

4 روز پیش