استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

موتور ساسی لئو ۷.۳

موتور ساسی لئو 7.3
موتور ساسی لئو 7.3

موتور ساسی لئو ۷.۳ ، از جمله محصولات شرکت معتبر ایتالیایی است. این موتور از نوع گیربکسی است که با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته می شود. شرکت آلبرتوساسی که یکی از بهترین تولیدکنندگان موتور آسانسور در دنیا است، در سال ۱۹۴۶ میلادی تاسیس شده است. این شرکت قدیمی، توانسته در گذر زمان کیفیت محصولات خود را حفظ کند و حتی بهبود بخشد. همچنین می توان گفت که محصولات شرکت آلبرتوساسی، بهتر از سایر شرکت های ایتالیایی است و در بازار ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. موتورهای گیربکسی ساسی دارای چهار نوع مودی (Mody)، لئو (Leo)، تورو (Toro) و ام اف (MF) می باشند که در این مطلب به معرفی یکی از مدل های لئو پرداخته می شود.

موتور ساسی لئو 7.3
موتور ساسی مدل MF94

قیمت موتور ساسی لئو ۷.۳

عموما موتورهای ایتالیایی به دلیل کیفیت، راندمان و کارایی بالا از قیمت بالایی برخوردارند. قیمت موتور ساسی لئو ۷.۳ نیز نسبت به موتورهای ایرانی بالا بوده و به علت وارداتی بودن این محصول، قیمت آن به نرخ ارز وابسته است. به همین دلیل این موتور نسبت به موتورهای تولید داخل گران تر است. علاوه بر وابسته بودن قیمت موتورهای وارداتی به نرخ ارز، عوامل دیگری از جمله قدرت موتور، تک سرعته و دو سرعته بودن، تعداد توقف، ظرفیت آسانسور و موارد دیگر نیز بر قیمت آن موثر است. همچنین قیمت موتور آسانسور به توان آن هم بستگی دارد که موتور ساسی لئو ۷.۳ ، نسبت به موتورهای دیگر که از توان کمتری برخوردارند، گران تر است.

مشخصات فنی موتور ساسی لئو۷.۳

موتور ساسی لئو ۷.۳ دارای توان ۷.۳ کیلووات است که به هر دو صورت تک سرعته و دو سرعته ساخته می شود. سرعت این موتور ۱ متر بر ثانیه بوده و از قدرت بالایی برخوردار است. موتور ساسی لئو ۷.۳ توانایی جابجایی ظرفیت ۸ نفر را دارد و تا ارتفاع ۸ طبقه را می تواند پشتیبانی کند. قطر فلکه موتور با توجه به کارایی موتور متغیر بوده و بین ۴۵۰ تا ۶۰۰ میلی متر است و وزن این موتور ۲۷۰ کیلوگرم می باشد. حداکثر استاتیک لود این نوع موتور ۳۰۰۰ کیلوگرم و برق مصرفی آن سه فاز است. همچنین این موتور دارای فن خنک کننده نیز می باشد.

موتور ساسی لئو 7.3
موتور ساسی لئو ۷.۳

ویژگی ها و مزایای موتور ساسی لئو ۷.۳

این موتور آسانسور باکیفیت و مرغوب، بسیار کم صدا بوده و دارای طول عمر بالایی است. یکی از ویژگی های بارز موتور ساسی لئو ۷.۳ این است که می توان آن را به دو صورت عمودی و افقی نصب کرد. همچنین به علت کوچک بودن ابعاد آن، در مواردی که فضای موتورخانه برای نصب موتور مناسب نباشد، می توان از آن استفاده کرد. این نوع موتور درون محفظه گیربکس خود، دارای روغن دائمی است و نیازی نیست که هر چند وقت یکبار تعویض شود. در نتیجه موتور ساسی لئو ۷.۳ ، به دلیل ویژگی هایی که ذکر شد، جذابیت و محبوبیت خاصی در بین نصابان آسانسور دارد.

کیفیت و استاندارد موتور ساسی لئو ۷.۳

با افزایش و گسترش روز افزون جمعیت شهرها و در پی آن افزایش ساختمان های بلندمرتبه، صنعت آسانسور نیز اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. هر آسانسوری با نیروی موتور به حرکت در می آید و به همین دلیل کیفیت موتور بسیار مهم است. موتور ساسی لئو ۷.۳ یکی از بهترین موتورهای ساخته شده کشور ایتالیا است که منطبق بر استاندارد EN81 اروپا طراحی و تولید می شود. این موتور از ایمنی و کیفیت بالایی برخوردار بوده و یکی از بهترین موتورهای وارداتی در کشور است.

علاوه بر موتور آسانسور، عمران مدرن ارائه دهنده انواع موتور بالابر ساختمانی نیز می باشد. به منظور خرید یا استعلام قیمت موتور بالابر می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

برای مطالعه بیشتر:

موتور آسانسور فرشباف

نصب آسانسور

لیست قیمت موتور آسانسور بهران

موتور آسانسور

خرید موتور آسانسور بهران

قطعات آسانسور

قیمت موتور آسانسور بهران

قیمت موتور آسانسور بهران ۵.۵

موتور گیربکس بهران

وزن موتور آسانسور بهران

قیمت موتور آسانسور گیرلس

موتور گیرلس بهران

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی

انواع موتور اسانسور

موتور آسانسور بدون گیربکس

نصب اسانسور روی پله

قیمت گیربکس آسانسور

موتور الکو پلاس

بهترین مارک موتور آسانسور

قیمت موتور آسانسور پرگاس

موتور آسانسور مونتاناری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)