استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
آسانسور و بالابر

موتور آسانسور پریمو

موتور آسانسور پریمو ایتالیا از جمله موتورهایی است که به دلیل استفاده از تجهیزات و قطعات با کیفیت بالا، حرکت بسیار نرمی ارائه می‌ دهد. این موتورها به علت کیفیت بالای تولید، موفق به اخذ برترین استانداردهای اروپایی شده ‌اند. طول عمر بسیار بالای موتور آسانسورهای پریمو یکی از ویژگی ‌های بارز آن هاست. علاوه بر این، این موتورها با محیط زیست سازگاری بسیار خوبی دارند و طراحی ‌شان به گونه‌ای است که در انواع ساختمان ‌های کوچک، متوسط و بزرگ قابل استفاده باشند. تولید این موتورها با بهترین و مرغوب ‌ترین تجهیزات و قطعات انجام می ‌شود و مصرف انرژی پایینی دارند.

به طور کلی، موتورهای گیرلس آسانسور پریمو ایتالیا به عنوان یک انتخاب با کیفیت و با دوام در صنعت آسانسور شناخته می‌ شوند. در ادامه به معرفی برخی از موتور آسانسورهای پریمو موجود در نمایندگی عمران مدرن می پردازیم.

خرید موتور آسانسور پریمو

  • موتور آسانسور پریمو مدل ۵.۶، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۵.۶ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۰ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای پریمو می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • موتور آسانسور پریمو مدل ۸.۴، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۸.۴ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۰ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای پریمو می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • موتور آسانسور پریمو مدل ۶.۵، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۶.۵ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۳ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای پریمو می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • موتور آسانسور پریمو مدل ۱۰.۵، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۱۰.۵ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۳ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای پریمو می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • موتور آسانسور پریمو مدل ۱۰.۸، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۱۰.۸ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۲۱ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای پریمو می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی موتور آسانسور پریمو

  • موتور آسانسور پریمو مدل ۳.۴، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۳.۴ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای پریمو می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • موتور آسانسور پریمو مدل ۵.۴، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۵.۴ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای پریمو می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • موتور آسانسور پریمو مدل ۴.۴، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۴.۴ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای پریمو می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • موتور آسانسور پریمو مدل ۷.۱، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و توان ۷.۱ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای پریمو می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

موتور آسانسور اکیش

وارد کننده موتور ساسی

قیمت روز موتور آسانسور

موتور آسانسور امگا

قطعات آسانسور

موتور آسانسور موسی خانی

موتور آسانسور ژیندا

بهترین مارک موتور آسانسور

موتور آسانسور سکا

قیمت موتور آسانسور پرگاس

موتور آسانسور هوبر

موتور آسانسور مونتاناری

نصب آسانسور در راه پله

قیمت موتور آسانسور سیتور

آخرین عناوین

آموزش هیدرولیک و پنوماتیک pdf

جزوه هیدرولیک و پنوماتیک به عنوان یک منبع آموزشی جامع، به بررسی اصول و کاربردهای…

1 روز پیش

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

2 روز پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

2 روز پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

2 روز پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

3 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

3 روز پیش