استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
آسانسور و بالابر

موتور آسانسور الکمپ

موتور آسانسور الکمپ ، یکی از برندهای معتبر کشور ایتالیا است. کشور ایتالیا از جمله کشورهایی است که در زمینه طراحی و تولید موتور آسانسور بسیار موفق عمل کرده است. سیکور که نام تجاری الکمپ است، یک شرکت ایتالیایی است که در زمینه طراحی و تولید موتورهای گیربکس و گیرلس برای بالابر و آسانسور فعالیت می کند. شرکت موتور‌ الکمپ با استفاده از جدیدترین و بروزترین تکنولوژی ها، تولید کننده انواع موتور برای آسانسورهای روملس (بدون موتورخانه) و با موتورخانه است. به دلیل مقرون بصرفه بودن قیمت موتور آسانسور الکمپ و بالا بودن کیفیت محصول، این شرکت توانسته در کنار سایر شرکت های ایتالیایی مانند آلبرتوساسی، مونتاناری، جم و ایتال بازار خود را حفظ کند.

قیمت موتور آسانسور الکمپ

قیمت انواع موتور آسانسور به عواملی از جمله توان، سرعت حرکت، ظرفیت آسانسور، قدرت موتور و … وابسته است. قیمت موتور آسانسور الکمپ با توجه به نوع آن متغیر است. موتور الکمپ در انواع تک سرعته و دو سرعته طراحی و تولید می شود. همچنین این موتور با توان های متفاوتی در بازار عرضه می شود. موتورهای با توان بالاتر و قدرت بیشتر، از قیمت بالاتری برخوردار هستند. از نظر کلی، قیمت موتور آسانسور الکمپ نسبت به موتورهای تولید داخل، بالاتر است؛ زیرا علاوه بر کیفیت بالای آن، هزینه واردات و گمرک به آن افزوده می شود.

موتور آسانسور الکمپ

موتورهای تک سرعته به دلیل فراهم نمودن حرکت نرم تر و روان تر، گران تر بوده و باعث افزایش هزینه ها می شوند. علاوه بر موارد ذکر شده، قیمت موتور آسانسور الکمپ گیربکسی ارزان تر از نوع گیرلسی آن می باشد.

انواع موتور آسانسور الکمپ

موتورهای الکمپ در انواع گیربکس و گیرلس ساخته می شوند که در حال حاضر بیشتر نوع گیربکسی آن در کشور موجود می باشد و به فروش می رسد. مدل های گیربکسی موتور الکمپ که برخی از آن ها در داخل کشور نیز موجود هستند شامل MR12 ، MR13 ، MR14 ، RE16 ، SH110B ، SH130 ، SH140 و SH130TS می باشند. همچنین تولید و طراحی تمام موتورهای الکمپ، از استاندارد EN81 اروپا پیروی می کنند. در ادامه توضیح مختصری در مورد انواع موتور آسانسور الکمپ ارائه خواهد شد.

موتور الکمپ مدل SH140

موتور الکمپ مدل MR12، MR13 و MR14

یکی از پرفروش ترین و قدیمی ترین محصولات الکمپ، مدل MR12 است. این مدل با توان ۵.۵ کیلووات و سرعت ۱ متر بر ثانیه و در انواع تک سرعته و دو سرعته ساخته می شود. وزن گیربکس موتور آسانسور الکمپ مدل MR12، ۲۴۰ کیلوگرم است.

یکی دیگر از محصولات این شرکت، مدل MR13 می باشد. توان و سرعت این مدل موتور الکمپ با مدل MR12 یکسان است، اما وزن گیربکس آن ۲۵۰ کیلوگرم می باشد.

مدل MR14 موتور الکمپ دارای توان ۶ کیلووات و سرعت ۱ متر بر ثانیه است و وزن گیربکس آن مانند مدل MR13، ۲۵۰ کیلوگرم است.

موتور آسانسور الکمپ مدل RE16

موتور الکمپ مدل RE16 نسبت به مدل های MR ویژگی های جدیدتری ارائه می دهد. این مدل از موتورهای الکمپ به صورت تک سرعته طراحی می شوند. توانایی جابجایی ظرفیت ۶ نفر را دارد و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه است. همچنین توان موتور الکمپ مدل RE16، ۵.۵ کیلووات و وزن آن ۲۲۰ کیلوگرم می باشد.

موتور الکمپ مدل SH110B

این مدل از موتورهای آسانسور الکمپ، دارای توان ۵.۵ کیلووات و به صورت دو سرعته طراحی و ساخته می شود. سرعت حرکت آن، حداکثر ۲.۶ متر بر ثانیه است. همچنین می تواند تا وزن ۴۰۰ کیلوگرم و ظرفیت ۵ نفر را تحمل کند. وزن موتور آسانسور الکمپ مدل SH110B، ۲۱۰ کیلوگرم است که این مقدار نسبت به سایر مدل ها کم تر است.

مدل MR12 موتور الکمپ

موتور الکمپ مدل SH130TS

موتور الکمپ مدل SH130TS از نوع تک سرعته است. این مدل از موتورهای آسانسور الکمپ، سرعت بالایی دارد و می تواند به سرعت ۳ متر بر ثانیه برسد. به همین دلیل برای کسانی که قصد خرید موتور با سرعت بالا را دارند، بسیار مناسب است. همچنین توان این مدل از موتورهای الکمپ، ۷.۵ کیلووات است.

مزایای موتور آسانسور الکمپ

موتورهای آسانسور باید از یکسری ویژگی ها و مزایایی برخوردار باشند تا بتوانند عملکرد مطلوبی برای آسانسور ایجاد کنند. ویژگی هایی که موتور آسانسور الکمپ دارد سبب محبوبیت آن شده است. برخی از مزایای موتور الکمپ به شرح زیر است:

  • این نوع موتورها می توانند بی صدا، کابین آسانسور را بدون لرزش و تکان جابجا کنند.
  • مصرف انرژی آن کم است.
  • دارای عمر طولانی است و کارایی بالایی دارد.
  • خرابی آن کم بوده و محبوبیت زیادی نزد نصابان دارد.

خرید موتور آسانسور الکمپ

نیروی محرکه آسانسور، از موتور آن تامین می شود. در نتیجه کیفیت و نحوه عملکرد موتور آسانسور باید، بسیار مورد توجه خریداران قرار گیرد. برای خرید موتور الکمپ باید از اصالت کالا اطمینان حاصل کرد؛ زیرا در بازار موتورهای تقلبی زیادی وجود دارد که با نام این برند و با ارزش قیمت موتور آسانسور الکمپ اصلی به فروش می رسد. به منظور خرید موتور الکمپ با کیفیت و مرغوب، اطمینان از اصالت کالا و همچنین استعلام قیمت موتور آسانسور الکمپ ، می توانید از کارشناسان عمران مدرن، راهنمایی و مشورت بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

موتور آسانسور فرشباف

نصب آسانسور

لیست قیمت موتور آسانسور بهران

موتور آسانسور

خرید موتور آسانسور بهران

قطعات آسانسور

قیمت موتور آسانسور بهران

قیمت موتور آسانسور بهران ۵.۵

موتور گیربکس بهران

وزن موتور آسانسور بهران

قیمت موتور آسانسور گیرلس

موتور گیرلس بهران

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی

انواع موتور اسانسور

موتور آسانسور بدون گیربکس

نصب اسانسور روی پله

قیمت گیربکس آسانسور

موتور الکو پلاس

بهترین مارک موتور آسانسور

قیمت موتور آسانسور پرگاس

موتور آسانسور مونتاناری

آخرین عناوین

سازندگان منطقه ۱ تهران از چه بلوکی استفاده می کنند؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که سازندگان منطقه ۱ تهران از چه…

18 ساعت پیش

سقف پیش ساخته بتنی

سقف پیش ساخته بتنی یا سقف های هالوکور یکی از فناوری های جدید در صنعت…

2 روز پیش

بلوک پرلیت چیست؟

در پاسخ به این سوال که بلوک پرلیت چیست باید بگوییم که بلوک پرلیت یکی…

2 روز پیش

شرکت بازسازی خانه

خانه ها و فضاهای زندگی ما نیاز به تغییر و به روز رسانی دارند تا…

2 روز پیش

سردرگمی سازندگان برای خرید آسانسور، جزئیات قطعات را با دقت چک کنید

با توسعه ساخت و سازهای شهری و تقاضای چشمگیر برای استفاده از آسانسور در انواع…

3 روز پیش

نازک کاری روی هبلکس چه تفاوتی دارد؟

بلوک هبلکس یکی از مصالح نوین در صنعت ساختمان سازی است که به دلیل ویژگی…

3 روز پیش