استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

لاین نوری کناف

لاین نوری کناف
لاین نوری کناف

لاین نوری کناف یکی از مدرن ترین روش های نورپردازی در صنعت ساختمان می باشد که با توجه به مزایای بسیار زیاد آن، در بین طراحان و مهندسین طرفداران بسیاری دارد. اجرای لاین نوری در حالت های مختلفی همچون روکار، آویز و توکار انجام می شود. از میان این روش ها، اجرای لاین نوری توکار نیازمند کناف کاری می باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی لاین نوری کناف و بررسی مزایای استفاده از نور خطی در کناف بپردازیم. همچنین می توانید برای مشاوره، استعلام قیمت لاین نوری کناف ، دریافت نمونه کار کناف خطی و خرید لاین نوری کناف قیمت مناسب، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

لاین نوری کناف
نمونه لاین نوری کناف

لاین نوری کناف چیست؟

لاین نوری کناف در واقع همان نور خطی در کناف می باشد. در نتیجه لاین نوری کناف یا نور خطی کناف ، به انواعی از نورپردازی با لامپ های LED گفته می شود که در فرم های باریک و بلند تولید می گردند. لاین نوری در کناف ، زیر مجموعه ی مدل توکار است که برای اجرا به کناف کاری نیاز دارد. کناف کاری نوعی از پوشش سقف می باشد که این امکان را به طراحان می دهد تا برای نورپردازی و استفاده از تجهیزات، انعطاف و آزادی عمل بیشتری داشته باشند. لازم به ذکر است که انواع دیگر لاین نوری را نیز می توان همراه با سقف کناف انجام داد. برای مثال، نور خطی سقف کناف می تواند در مدل های روکار و آویز نیز اجرا گردد.

لاین نوری کناف
اجرای لاین نوری در کناف

به طور معمول لامپ خطی کناف از نوع LED‌ انتخاب می شود تا مصرف انرژی پایین تر و در نتیجه کاهش مصرف برق ساختمان را در پی داشته باشد. همچنین استفاده از LED به عنوان لامپ خطی کناف ، امکان بهره مندی از طیف وسیعی از رنگ های نور را در پی دارد. لاین نوری کناف این امکان را به طراحان می دهد تا از تجهیزات و امکانات بیشتری همچون دیمرها برای نورپردازی استفاده کنند. دیمرها در کناف خطی سقف ، به منظور کنترل شدت و رنگ نور استفاده می شوند.

لاین نوری کناف
نمونه نور خطی در کناف

قیمت لاین نوری کناف

برآورد دقیق قیمت لاین نوری کناف ، نیازمند اطلاع دقیق از تمامی شرایط فضایی همچون متراژ، کاربری، نوع لامپ نور خطی کناف ، طول لاین خطی کناف و … دارد. به طور کلی، عوامل زیر از اصلی ترین موارد موثر بر قیمت لاین نوری کناف هستند.

  • ابعاد و اندازه لاین نوری در کناف
  • کیفیت و جنس اجزا و لامپ نور خطی کناف
  • نوع طراحی کناف نور خطی سقف
  • نحوه ی اجرای لاین نوری کناف
  • نوع لاین خطی کناف
  • قابلیت تعویض و تغییر لاین نوری کناف
  • بازار خرید لاین نوری کناف و منطقه جغرافیایی
لاین نوری کناف

علاوه بر موارد ذکر شده، نوع LED و درایور، میزان شار نوری و … نیز در تعیین قیمت نور خطی کناف نقش دارند. برای استعلام قیمت نور خطی کناف ، خرید لاین نوری کناف قیمت مناسب، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

نکات مهم در خرید لاین نوری کناف

از آنجا که روش های نورپردازی خطی بسیار متنوع می باشد، لذا علاوه بر توجه به قیمت نور خطی کناف ، بررسی شرایط فضا نیز از دیگر الزامات پیش از خرید لاین نوری کناف است. خرید لاین نوری کناف باید بر اساس شرایط کف، سقف، دیوار و … صورت گیرد. برای فضاهایی با ارتفاع سقف پایین، خرید لاین نوری کناف توکار بهترین گزینه می باشد. این در حالی است که ممکن است برای فضاهایی همچون کانتر آشپزخانه یا پذیرش، مدل توکار کناف لاین نوری ، انتخاب مناسبی نباشد.

لاین نوری کناف
نمونه اجرا شده لاین نوری کناف در مرکز خرید اپال

از دیگر نکات مهم در خرید لاین نوری کناف ، توجه به میزان روشنایی لازم در فضا است. در نتیجه با توجه به استانداردها و کاربری هر فضا، میزان شار نوری، رنگ نور و نوع لامپ خطی کناف تعیین می گردد. همچنین برای خرید لاین نوری کناف مناسب و کاربردی، پیشنهاد می کنیم به موارد زیر نیز توجه کنید.

  • از چراغ LED برای لامپ نور خطی کناف استفاده کنید. لامپ های فلورسنت قدیمی، علاوه بر آسیب به محیط زیست، طول عمر کمتر و مصرف انرژی بالاتری دارند. از این رو بهتر است لامپ نور خطی کناف را از نوع LED انتخاب کنید.
  • هنگام خرید لاین نوری کناف ، به طول عمر لامپ نور خطی کناف توجه داشته باشید. ممکن است با پرداخت کمی مبلغ بیشتر، خرید لاین نوری کناف اقتصادی تری در طول زمان داشته باشید. معمولا طول عمر لامپ ها بر روی بسته بندی آن ها ذکر شده است. لذا در خرید لاین نوری کناف به آن توجه داشته باشید.
  • خرید لاین نوری کناف را به مراکز و فروشندگان معتبر بسپارید. با این کار، خیالتان از بابت خدمات پس از فروش و کیفیت محصولات کناف لاین نوری راحت می شود.

برای استعلام قیمت لاین نوری کناف و خرید لاین نوری کناف قیمت مناسب، با ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

اجزای لاین خطی کناف

قیمت اجزای مختلف لاین خطی کناف بر قیمت نور خطی کناف تاثیر مستقیم دارد. یکی از اصلی ترین اجزای لاین نوری کناف ، لامپ خطی کناف می باشد. در این بخش به بررسی مختصر این بخش از کناف نور خطی سقف می پردازیم و همچنین برخی ویژگی های قسمت های دیگر نور خطی سقف کناف را ذکر می کنیم.

قیمت لاین نوری کناف
اجرای نور خطی در کناف برای مرکز تجاری

کیفیت لامپ خطی کناف ، تاثیر مستقیم بر قیمت نور خطی کناف دارد. در لامپ خطی کناف ، بخشی تحت عنوان هیت سینک وجود دارد. وظیفه ی این بخش خنک کردن لامپ خطی کناف با کاهش دمای LED می باشد. دیفیوزر یا همان صفحه ی روی LED، از دیگر بخش های لامپ خطی کناف می باشد که به پخش نور یکنواخت کمک می کند. یکی از موارد مهم در لاین خطی کناف ، جنس بدنه ی آن می باشد. جنس بدنه لاین نوری در کناف اغلب از آلیاژ آلومینیوم می باشد که به کاهش دمای لامپ خطی کناف کمک می کند و در نتیجه عمر لامپ خطی کناف را افزایش می دهد. برای مشاوره، استعلام قیمت لاین نوری کناف و خرید لاین نوری کناف قیمت مناسب، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت لاین نوری کناف
نمونه لاین نوری کناف در راهرو

کاربرد نور خطی سقف کناف

لاین نوری کناف ، بیشتر از آنکه تامین روشنایی فضا را به عهده داشته باشد، به منظور تزئین و دیزاین محیط استفاده می شود. در حقیقت، از لاین نوری در کناف به عنوان روشنایی دکوراتیو در دنیای امروز استفاده می گردد. اما این بدان معنی نیست که نمی توان از نور خطی سقف کناف برای تامین روشنایی عمومی استفاده کرد. تمامی نورپردازی ها اعم از کناف نور خطی سقف ، با ۳ هدف کلی زیر انجام می شوند.

  • تامین روشنایی عمومی فضا توسط لاین نوری کناف
  • تاکید و شاخص کردن بخشی از معماری فضا با استفاده از کناف نور خطی سقف
  • ایجاد روشنایی دکوراتیو با نور خطی در کناف
قیمت لاین نوری کناف
استفاده از لاین نوری کناف برای دیزاین فضا

لاین نوری کناف با دارا بودن مزایای متعدد و بیشماری که جلوتر به آن ها اشاره خواهد شد، قابلیت اجرا و نصب در تمامی کاربری ها اعم از مسکونی، اداری، تجاری، درمانی و … را دارد. همچنین توجه داشته باشید که کناف خطی سقف ، یک از انواع نورپردازی خطی می باشد و انواع دیگر آن قابل اجرا در دیوار و کف نیز هستند. امروزه اجرای دیوار کناف طرفداران بسیاری یافته که قیمت ورق کناف دیوار با توجه به امکان اجرای نورپردازی های زیبا و افزودن زیبایی محیط مقرون بصرفه است. برای استعلام قیمت لاین نوری کناف و خرید لاین نوری کناف قیمت مناسب، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

مزایای استفاده از نور خطی در کناف

اصلی ترین دلیل محبوبیت لاین نوری کناف در بین طراحان، مزایای بسیار آن می باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین نکات مثبت خرید لاین نوری کناف خواهیم پرداخت.

  • مصرف انرژی پایین تر کناف خطی سقف در مقایسه با سایر روش های متداول نورپردازی
  • وزن پایین کناف نور خطی سقف
  • قابلیت تنظیم شدت و رنگ نور در لاین خطی کناف
  • سازگاری لاین نوری در کناف با انواع سبک های طراحی
  • ایجاد روشنایی یکنواخت و عدم ایجاد خیرگی توسط کناف نور خطی سقف
  • امکان تعویض و تغییر لامپ خطی کناف در هر زمان
  • قابلیت اجرا کناف خطی سقف با روش های مختلف اعم از توکار، روکار و آویز
  • امکان استفاده از کناف خطی سقف در انواع کاربری ها اعم از اداری، درمانی و …
  • امکان اتصال لاین خطی کناف به سیستم های هوشمند
  • قابل اجرا به عنوان عنصر دکوراتیو و ایجاد جذابیت بصری
  • امکان ترکیب کناف لاین نوری با معماری و سایر عناصر فضا
خرید لاین نوری کناف
کاربرد لاین نوری کناف در فضای اداری

برای استعلام قیمت لاین نوری کناف و خرید لاین نوری کناف قیمت مناسب، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

لاین نوری سقف

لاینر خطی

چراغ لاین نوری

انواع لاین نوری

نور خطی نما

لاین نوری توکار

لاین نوری روکار

نور خطی دیواری

نصب لاینر خطی

اجرای نور خطی در کناف

انواع لامپ نور مخفی

نورپردازی زیر کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 3.88 ( 5 نظر)

۴ نظر

  1. اجرای لاین نوری کناف نسبت به استفاده از لوستر برای هال خونه مقرون به صرفه تر هست؟ از نظر هزینه و مصرف برق

  2. ماریا کامرانیان

    سلام من میخواستم لاین نوری کناف رو برای اتاق کودک اجرا کنم میخوام بدونم آیا سیستم این نور پردازی قابلیت کنترل با گوشی هوشمند رو داره یا نه ؟

  3. لاین نوری کناف رو توی سقف هم میشه اجرا کرد؟

  4. لاین نوری کناف نور کافی واسه روشنایی داره؟