استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان

قیمت کفپوش اپوکسی
قیمت کفپوش اپوکسی

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان بر اساس انواع ، ضخامت ، چالش‌های اجرایی و طرح چالش های اجرای کفپوش اپوکسی تعیین می‌شود. اگر نگاهی به لیست قیمت هر متر مربع کفپوش اپوکسی بیندازید از ۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان قیمت دریافت خواهید کرد. قیمت گروت اپوکسی ۵۸ هزار تومان است و در هر میلیمتر حدود ۲ کیلوگرم مصرف می شود. در صورتی که چالش‌های اجرایی وجود داشته باشد یا طراحی خاصی مد نظر باشدِ قیمت هر متر کفپوش اپوکسی بر اساس میزان سختی کار و کیفیت متریال افزایش خواهد داشت. برای دریافت قیمت اپوکسی کف منزل ، قیمت کفپوش اپوکسی گرانیتی ، قیمت کفپوش اپوکسی سه بعدی ، قیمت اپوکسی کف سرویس بهداشتی ، قیمت اپوکسی کف پارکینگ ، قیمت اپوکسی کف سالن خانه ، قیمت کفپوش صنعتی و قیمت کفپوش پلی یورتان و انواع دیگر اپوکسی با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

کفپوش اپوکسی یا همان پلی پوکساید در واقع یک بسپار ترموست است. بسپار یا همان پلیمر به مولکول‌های بزرگی گفته می‌شود از واحد‌های تکرار شونده و ترموست به عنوان ویژگی خاصی از پلاستیک به کار می‌رود. مواد ترموست در اثر حرارت تغییر ظاهری ندارند. در ادامه با انواع اپوکسی آشنا خواهید شد و حدود قیمت هر متر کفپوش اپوکسی را برای هر کدام دریافت میکنید.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
کفپوش های اپوکسی

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان سه بعدی

قابلیت اجرای سه بعدی کفپوش با اپوکسی این امکان را به مشتریان میدهد که با جزئیات دقیق طرح های سه بعدی را پیاده سازی کنند. قیمت کفپوش اپوکسی ارزان حدود ۳۵۰ هزار تومان است و بسته به نوع طرح و شیوه اجرا این دستمزد متغییر خواهد بود.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
کفپوش اپوکسی سه بعدی

قیمت اپوکسی کف سرویس بهداشتی

فضای سرویس بهداشتی با توجه به رطوبت همیشگی که در فضا وجود دارد و امکان آلودگی باید آنتی باکتریال باشد، لغزندگی ایمنی فضا را کاهش میدهد و باید ضد لغزش باشد و همچنین کفپوش سرویش بهداشتی باید با مواد قلیایی و اسیدی شوینده بدون تخریب به راحتی تمیز شود و علاوه بر تمام این موارد از نظر ظاهری جذاب باشد. کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی و حمام تمام این موارد را دارد. قیمت کفپوش اپوکسی ارزان است و ظاهری جذاب داره و نسبت به سایر گزینه‌های کفپوش سرویس بهداشتی مقرون به صرفه است.

قیمت اپوکسی کف سرویس بهداشتی
اپوکسی کف سرویس بهداشتی

قیمت هر متر مربع کفپوش اپوکسی

رنگ اپوکسی به همراه مجری حرفه‌ای این امکان را ایجاد کرده است که طرح‌های سه بعدی در منازل اجرا شود. هر چه مهارت مجری بیشتر و کیفیت رنگ بالاتر باشد، طرح ایجاد شده واقعی‌تر است. میتوان با تصاویری که کف زمین کشیده می‌شود حس اختلاف ارتفاع یا قطرات آب را منتقل کرد که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. قیمت اپوکسی کف سرویس بهداشتی از ۲۰۰ تومان به بالاست و در بسیاری از موارد هزینه بر اساس پیچیدگی طرح بالا خواهد رفت.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
اپوکسی سه بعدی حمام

قیمت اپوکسی کف منزل

انتخاب کفپوش پولی یورتان برای منزل بسیار هوشمندانه است. این کفپوش ها آنتی باکتریال هستند و امکان اجرای هر طرح و رنگی را به شما خواهند داد. قیمت کفپوش اپوکسی ارزان کف منزل در انواع طرح ابروباد و طرح سنگ حدود ۳۰۰ هزار تومان است و البته بسته به متریال مورد استفاده و طرحی که اجرا میشود، هزینه تغییر خواهد کرد.

قیمت هر متر کفپوش اپوکسی
کفپوش اپوکسی آشپزخانه

قیمت اپوکسی کف پارکینگ

پارکینگ فضایی است که باید در مورد کفپوش آن دقت بالایی به خرج داد. میزان تنشی که کف پارکینگ‌های بزرگ تحمل میکند بسیار بالاست. انتخاب کفپوش هایی که بتواند این فشارها را کنترل کند ضروریست. قیمت هر متر کفپوش اپوکسی کف پارکینگ حدود ۲۵۰ هزار تومان است. البته بسته به متریال انتخابی و چالش‌های اجرایی این قیمت تفاوت خواهد داشت. برای اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت هر متر مربع کفپوش اپوکسی
کفپوش اپوکسی پارکینگ

قیمت اپوکسی سه بعدی

بدون شک طی چند سال آینده ایده طرح های سه بعدی بیش از امروز مورد توجه خواهد بود و رنگ های اپوکسی امکان اجرای هر طرح سه بعدی را خواهند داد. در صورتی که مجری توانایی ایجاد چنین طرحی را داشته باشد؛ فضا بر اساس سلیقه مشتری کاملا منحصر به فرد و جذاب طراحی می‌شود. اپوکسی امکان ایجاد عمق و ارتفاع را کف زمین خواهد داد. علاوه بر اینکه به عنوان کف پوش کاملا ایده آل عمل میکند. هزینه اجرای کفپوش سه بعدی به مساحت کار و پیچیدگی طرح و متریال مورد استفاده دارد.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
اپوکسی سه بعدی

قیمت اپوکسی کف خانه

این روزها برای انتخاب کفپوش سالن معمولا به سراغ گزینه های سرامیک و سنگ و لمینیت و از این دست مواد میروند اما بدون شک در سال‌های آینده با ورد اپوکسی مناسب خانه و ساختمان های مسکونی، این مواد رقیبی قدرتمند برای سایر انواع کفپوش خواهند بود. متوان با اپوکسی هر طرحی که در ذهن دارید اجرا کرد. از طرح های پیچیده سه بعدی گرفته تا طرح چوب و سنگ که بسیار طبیعی جلوه میکند. طرح های سنگ با توجه به ساده‌گی اجرا نسبت به سایر طرح ها قیمت پایین تری دارد. قیمت کفپوش اپوکسی ارزان از ۲۰۰ هزار تومان به بالا محاسبه می شود.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
اپوکسی سه بعدی خانه

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان گرانیتی

کفپوش گرانیتی انتخاب اول بسیاری از مشتریان است. گرانتیت، سنگی گران قیمت است و استخراج آن ضررهای زیست محیطی مخربی دارد و اجرای آن نیز با چالش و دورریز بسیار همراه است. انواع کفپوش اپوکسی گرانیتی میتواند جایگزینی مناسب برای سنگ گرانیت باشد. از نظر ظاهری کاملا مشابه است و به راحتی تمیز می شود و کاملا ایمن است و اجرای آن نیز با چالش های کمتری همراه است. قیمت کفپوش اپوکسی ارزان گرانیتی از انواع طرح های سه بعدی ارزان تر تمام می شود. برای دریافت قیمت این نوع کفپوش با کاشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید تا با توجه به جزئیات پروژه از قیمت روز آگاه شوید.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
اپوکسی کف خانه

قیمت اپوکسی کف سالن

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان آنتی باکتریال بر اساس ضخامتی که اجرا می‌شود تفاوت دارد. معمولا هزینه کفپوش را به صورت میانگین متری ۲۵۰ هزار تومان در نظر میگیرند اما برای اطلاع دقیق از قیمت روز بهتر است پیش از سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. 

قیمت اپوکسی کف آنتی باکتریال

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال مناسب فضاهایی است که استاندارد بهداشتی بالایی در آن‌ها رعایت می‌شود. این کفپوش مناسب بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، سالن انتظار بیمار، مراکز تصویربرداری و آزمایشگاه‌ها، مطب‌ پزشکان و داروخانه‌ها و حتی صنایع غذایی و هر فضایی که در معرض آلودگی‌های فراوانی قرار گیرد است.

قیمت اپوکسی کف سرویس بهداشتی
کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی

قیمت اپوکسی کف حمام

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال به صورت یکپارچه بدون هیچ گونه درز و شکاف اجرا می‌شود. در برابر مواد شوینده و موادی که معمولا در مراکز بهداشتی استفاده می‌شوند مقاوم است و حتی در صورت سوختگی و تخریب خاصیت آنتی باکتریال خود را حفظ می‌کند. به همین دلیل مناسب سرویس بهداشتی و حمام است. هزینه اپوکسی کف و حمام و دستشویی حدود ۲۲۰ هزار تومان به ازای هر متر برآورد می شود که بر اساس طرح و ضخامت متغییر است.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
کفپوش سه بعدی کف

قیمت رنگ اپوکسی کف

رنگ اپوکسی به صورت کیلویی قیمت گذاری می شود و برای خرید رنگ اپوکسی کف باید به سراغ نوع پلی آمین بروید. هر متر رنگ اپوکسی کف حدود ۱۵۰ هزار تومان است و بر اساس ضخامت اجرا و نوع طرح و چالش های اجرا هزینه تفاوت خواهد کرد.

قیمت اپوکسی کف کارخانه

قیمت هر متر کفپوش اپوکسی بازه‌ی ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان خواهد داشت. این قیمت بسته به ضخامت کار و دستمزد اجرا تغییر میکند. برای اطلاع از آخرین قیمت کفپوش اپوکسی ارزان صنعتی با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت کفپوش صنعتی

انواع مراکز صنعتی و کارخانه ها و کارگاه‌ها خصوصا در مراکزی مانند خودروسازی ،‌ صنایع هوایی همچنین فضاهای پرتردد مانند مراکز تجاری نیاز به کفپوش‌هایی دارد که سایش و فشار را تحمل کند. کفپوش اپوکسی صنعتی مناسب این فضاست.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان آنتی استاتیک

در بعضی فضاها نیاز است کفپوش، الکتریسته را با انتقال به چاه ارت خنثی کند. در فضاهایی که انرژی الکتریسیته ممکن است خطر ساز باشد کفپوش اپوکسی آنتی استایک کار ساز است. قیمت کفپوش اپوکسی ارزان آنتی استاتیک حدود ۳۰۰ هزار تومان است و البته هزینه نهایی نیاز به بازدید از محل و متریال مورد استفاده دارد. برای دریافت قیمت دقیق‌تر با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
کفپوش صنعتی

قیمت کفپوش اپوکسی رزین

اپوکسی در واقع نوعی رزین اصلاح شده است. قیمت هر متر کفپوش اپوکسی رزین که به عنوان لاک یک میل روی سطح استفاده شود حدود ۱۹۰ هزار تومان است. رزین اپوکسی توانایی پر کردن تمامی خلل و فرج را دارد و سطحی صاف و یکدست ایجاد خواهد کرد.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان صنعتی

فضاهای صنعتی نیاز به کفپوش هایی دارد که در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی داشته باشد. در صورت ایجاد ضربه و تنش یکپارچگی خود را حفظ کند و پایدار باقی بماند. قیمت هر متر کفپوش اپوکسی صنعتی ۲۵۶ هزار تومان است و بسته به ضخامت کار و تنشی که انتظار میرود تحمل کند این مقدار تعییر خواهد کرد.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان پلی یورتان

کفپوش پلی یورتان مناسب فضاهای صنعتی و ورزشگاه ها و سالن های ورزشی خواهد بود. کفپوش پلی یورتان انعطاف پذیری بالایی دارد. این انعطاف جلوی ایجاد ترک را میگیرد. در برابرخط و خش و برخورد اجسام نیز استقامت مناسبی دارد. پایداری رنگ در آن ها بالاست.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان پلی اورتان

قیمت هر متر کفپوش اپوکسی پلی یورتان حدود ۲۵۰ هزار تومان تمام می شود که بر اساس ضخامت و شیوه اجرا این هزینه تفاوت خواهد داشت.  

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
اپوکسی کف

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان پلی آمین

پلی آمین در واقع جزء هاردنر یا سخت کننده‌ی اپوکسی است. در ساختار شیمیایی این ماده بیش از دو گروه آمین NH2 استفاده شده است. ویژگی اصلی کفپوش پلی آمین مقاومت شیمیایی بسیار بالای آن در برابر اسید و باز و مواد خوردنگی و سایش و خراش است. اپوکسی پلی آمین به عنوان کفپوش آنتی استاتیک نیز مورد استفاده قرار می‎گیرد. قیمت کفپوش اپوکسی ارزان پلی آمین بسته به برند و متفاوت است. برندهای متنوعی در بازار موجود است که از کیلویی ۱۱۰ هزار تومان به بالا قیمت گذاری شده و به صورت گالن های ۴ یا ۵ کیلویی به بالا به فروش میرسد.

 یکی از معایب کفپوش پلی آمین مقاومت پایین آن در برابر اشعه UV آفتاب است. به همین دلیل است که از کفپوش اپوکسی پلی آمین در محیط‌های بسته استفاده می‌شود. پیش از اجرای کفپوش اپوکسی پلی آمین حتما باید شرایط رطوبت محیط را بررسی کنید.

کفپوش اپوکسی چیست ؟

تاریخچه کشف و استفاده از کفپوش اپوکسی به صد سال پیش باز میگرد. در ایران نیز از سال ۱۳۴۵ برای اولین بار از این کفپوش برای مراکز نظامی و پلایشگاه‌ها استفاده شد و به مرور توسعه پیدا کرد.

موادی که این روزها برای کفپوش اپوکسی استفاده می‌شود روزگاری به عنوان دروریز و یا مواد زائد آزمایشگاهی دور ریخته می‌شت. برای اولین بار شرکتی در کشور سوئد این زائدات را به کفپوش‌های رزین نفوذ ناپذیر تبدیل کرد و ارزان تمام شدن قیمت کفپوش اپوکسی ارزان و مزایای منحصر به فرد آن باعث شد که به سرعت در سراسر جهان استفاده شود.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

مزایای کفپوش اپوکسی

اگر خواص زیر را برای کفپوش می‌پسندید، اپوکسی بهترین انتخاب است.

  • بدون درز و کاملا یکپارچه
  • ضد رطوبت
  • ضد قارچ ، باکتری و کپک
  • قابل شستشوی با مواد شوینده شیمیایی
  • مقاوم در برابر اسید و باز
  • مقاوم در برابر حرارت و آتش سوزی
  • اجرای سریع و آسان کفپوش و خاصیت خود تراز بودن
  • قیمت کفپوش اپوکسی ارزان در حجم بالا مقرون به صرفه است.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان پارکینگ

پارکینگ فضایی است که باید در مورد کفپوش آن دقت بالایی به خرج داد. میزان تنشی که کف پارکینگ‌های بزرگ تحمل میکند بسیار بالاست. انتخاب کفپوش هایی که بتواند این فشارها را کنترل کند ضروریست. قیمت اپوکسی کف پارکینگ حدود ۲۵۰ هزار تومان است. البته بسته به متریال انتخابی و چالش‌های اجرایی این قیمت تفاوت خواهد داشت. برای اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
کفپوش اپوکسی پارکینگ

انواع کفپوش اپوکسی

با استفاده چندین لایه اپوکسی کفپوش‌هایی کاربردی ساخته می‌شود که این روزها طرفداران بسیاری دارد. دو میلی‌متر از لایه‌های اپوکسی کافیست تا پوششی یکپارچه و مستحکم پدید آید. در صورتی که ضخامت کمتر از دو میلیمتر باشد از آن به عنوان پوششی برای کف یادمی‌شود. قیمت کفپوش اپوکسی ارزان با افزایش ضخامت بیشتر خواهد شد.

کفپوش اپوکسی دست کم سه لایه دارد. در بعضی موارد تعداد این لایه‌ها بیشتر است. معمولا به عنوان مصالح پایه از کفپوش دو جزئی استفاده می‌کنند و افزودنی‌هایی مانند پیگمن و فیلرها را به ترکیب اضافه می‌کند.

انواع اپوکسی خشک

بر اساس شیوه‌ای که اپوکسی خشک می‌شود به سه دسته زیر تقسیم خواهد شد:

  • تک جزئی
  • دو جزئی
  • سه جزئی

اپوکسی تک جزئی

از یک نوع رزین تشکیل شده و نیاز به ماده خشک یا هیچ ماده فعال کننده‌ای ندارد و رزین به رفته در ساخت رنگ آکریلیک و یا رنگ پلاستیک از این نوع اپوکسی است.

اپوکسی دو جزئی

از ترکیب رزین اپوکساید یا پلی آمین تولید می‌شود. از این ترکیبات برای سخت شدن ترکیب استفاده می‌کنند. در واقع این اپوکسی رزین به حالت مایع است و پس از واکنش‌های شیمیایی با هاردنرها یا سخت‌کننده‎ها از جامد تبدیل می‎شود. چسب رنگ و پوشش دهنده‌ها و لایه‌های محافظ استفاده شده در صنعت ساختمان به عنوان کفپوش اپوکسی معمولا از نوع اپوکسی دو جزئی هستند.

اپوکسی سه جزئی

در این نوع اپوکسی با رزین و یک هاردنر و یک فیلر مواجه خواهید شد. در گروت اپوکسی سه جزئی G3 از این سه جزء استفاده می‌کنند و از سیلیس به عنوان فیلر در این ترکیبات کمک می‌گیرند.

قیمت هر متر مربع کفپوش اپوکسی
قیمت کفپوش اپوکسی ارزان

کیفیت کفپوش اپوکسی

عامل تعیین کننده در قیمت کفپوش اپوکسی ارزان ، متریال اولیه ساخت و شیوه اجراست. هر دو عامل در نتیجه نهایی تاثیر گذار است. اگر بهترین متریال کفپوش به درستی اجرا نشود، نتیجه دلخواه مشتری نخواهد. در نهایت قیمت کفپوش اپوکسی برای یک پروژه به کیفیت اجرا وابسته است.  

لایه‌های کفپوش اپوکسی

  1. پرایمر: اولین لایه‌ای روی بستر که شامل رزین اپوکسی و حلال آن است. لایه پرایمر باید دو ویژگی زیر را داشته باشد:
  2. هر دو طرف آن دارای چسبندگی مناسب باشد. هم لایه رویی باید به خوبی به بستر متصل شود و هم لایه فوقانی به لایه بعدی متصل شود.
  3. توانایی پر کردن تمامی منافذ و ناهمواری‌های بستر
  4. لایه اپوکسی میانی شامل دو لایه رزین اپوکسی و سخت کننده است. این لایه مقاومت مکانیکی خصوصا مقاومت فشاری کفپوش را تامین می‌کند. لایه میانی نیز باید چسبندگی خوبی برای قرارگیری لایه بعدی داشته باشد.
  5. لایه نهایی اپوکسی : روکش اپوکسی عموما شفاف است و به عنوان لایه محافظ عمل می‎کند.

کاربرد کفپوش اپوکسی

انواع اپوکسی برای کاربری خاصی تولید شده‌اند و بر اساس متریال و شیوه اجرا، قیمت کفپوش اپوکسی ارزان نیز متفاوت است. کفپوش اپوکسی مناسب کاربردهای زیر است:

  • بیمارستان
  • کارخانه
  • انبار
  • پارکینگ
  • مراکز خرید
  • سالن ورزشی
  • رستوران
  • گالری و موزه و نمایشگاه
  • هتل‌
قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
کفپوش اپوکسی انبار

ویژگی کفپوش اپوکسی

در ادامه ۴ ویژگی اصلی کفپوش های اپوکسی بررسی شده است که داشتن هر کدام از این خواص قیمت کفپوش اپوکسی ارزان را افزایش خواهد داد:

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

کفپوش‌ بیمارستانی و آزمایشگاه‌ها اغلب از نوع کفپوش ضد باکتری اپوکسی هستند. این کفپوش‌ها صاف و صیقلی بوده و حتی اگر دچار خراشیدگی یا سوختگی شوند لایه‌های زیرین آن نیز ضد باکتری و ضد قارچ است.

کفپوش اپوکسی ضد گرد و غبار

کفپوش‌های ضد غبار در برابر شستشوی مداوم مقاومت بالایی دارند. مواد شیمیایی که برای شستشوی کف به کار می‌رود روی این کفپوش تاثیر مخرب باقی نمی‌گذارد.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
اپوکسی سالن ورزشی

کفپوش اپوکشی ضد الکتریسیته ساکن

در بعضی موارد لازم است تا کفپوش بار الکتریکی را به چاه ارت هدایت کند الکتریسته ساکن را از بین ببرد. در این موارد از اپوکسی‌ ضد الکتریسته استفاده می‌‌شود که دارای فیلرهای رسانا است و موادی مانند مس در ساختار آن به کار رفته تا الکتریسته ساکن را کاهش دهد. از چنین کفپوش‌هایی در مراکز صنعتی و انبارها و نیروگاه‌ها برای بالا بردن ایمنی استفاده می‌کنند. 

کفپوش اپوکسی ضد لغزش

در کفپوش ضد لغرش تلاش شده است که سطح نهایی دارای زبری بیشتری باشد. در این کفپوش‌ها در لایه نهایی پیش از خشک شدن از سیلیس استفاده می‌شود تا لغرندگی را کاهش دهد.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
کفپوش اپوکسی بیمارستان

محاسبه قیمت کفپوش اپوکسی ارزان

هزینه اپوکسی معمولا بر اساس ضخامت ۳ میلی‌متر به عنوان قیمت هر متر کفپوش اپوکسی پایه اعلام می‎شود. مصالح و اجرا به صورت جداگانه هزینه خواهد داشت. هر یک میلیمتر که به ضخامت سطح افزوده شود، مبلغی به قیمت هر متر کفپوش اپوکسی اضافه خواهد شد.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
کفپوش گرانیتی اپوکسی

آیا قیمت کفپوش اپوکسی مقرون به صرفه است؟

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان در مقابل کیفیت و پایداری آن در طولانی مدت بسیار مقرون به صرفه است. کفپوش بیمارستان‌ و مراکز درمانی باید به صورت مکرر ضد عفونی و شود. کفپوش کارخانه باید در برابر مواد اسیدی و بازی مقاوم باشد و توانایی عبور الکتریسته را داشته باشد.

اگر از کفپوش‌های سنتی که مدام ترک می‌خورند و به سرعت کهنه می‌شوند و زیبایی خود را از دست می‌دهند خسته شدید و به دنبال پوشش های کف نوین هستید که در برابر مواد شیمایی و ضربه مقاوم باشد و زیبایی خود را تا سالیان حفظ کند؛ کفپوش اپوکسی بهترین انتخاب است. قیمت هر متر کفپوش اپوکسی بر اساس متریال ساخت و شیوه اجرا و ضخامت اجرا متغییر است.

قیمت هر متر کفپوش اپوکسی

معجزه ساختارهای پلیمری را در کفپوش‌های اپوکسی خواهید دید. مشاهده اجرای کفپوش اپوکسی بسیار لذت بخش است. ابتدا لایه‌ای نازک از مواد مایع روی سطح پاشیده می‌شود و تصور اینکه این مواد به ساختاری سخت و نفوذ ناپذیر و بسیار زیبا تبدیل خواهد شد هیجان انگیز است.

هزینه کفپوش اپوکسی به نوع آن و دستمزد اجرای کفپوش اپوکسی وابسته است. کفپوش‌های دو جزئی و گروت اپوکسی در بازار موجود است که قیمت‌های متفاوتی دارد. ظاهر نهایی کفپوش نیز تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت کفپوش اپوکسی دارد.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
کفپوش اپوکسی منزل

تاثیر ترکیبات بر قیمت هر متر کفپوش اپوکسی

رزین اپوکسی معمولا با یک هاردنر پلی آمینی مخلوط می‌شود و پس از ۷ یا ۱۰ روز به سختی کامل می‎رسد. نوع هاردنر مورد استفاده در ترکیبات کفپوش اپوکسی معمولا بر قیمت هر متر کفپوش اپوکسی تاثیر گذار است. ممکن است در لایه نهایی نیاز به استفاده از سیلیس یا رنگ‌های خاصی باشد که به هزینه کفپوش اپوکسی افزوده خواهد شد.

هزینه اجرای کفپوش اپوکسی

نکته دیگری که در مورد قیمت کفپوش اپوکسی ارزان وجود دارد کاهش هزینه‌های زیرسازی است. زمانی که از هزینه کفپوش موزاییک و یا سنگ صحبت می‌شود معمولا افراد هزینه خرید سنگ و سرامیک و موزاییک را محاسبه می‌کنند در حالی که هزینه زیر سازی و مصالح مورد نیاز و اجرت اجرای کار بخش قابل توجهی از هزینه نصب کفپوش موزاییک یا سرامیکی را شامل می‌شود.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
قیمت هر متر کفپوش اپوکسی

مزیت اجرای کفپوش اپوکسی

برای اجرای کفپوش سنتی لازم است تا سطح کاملا تراز شود، درزها پوشانده شود و زیرسازی کامل اجرا شود تا امکان اجرای کفپوش های سنتی وجود داشته باشد اما هیچ کدام از این موارد در مورد کفپوش اپوکسی نیاز نیست. قیمت اپوکسی تنها محدود به اجرا و متریال است و هزینه زیرسازی یا تراز کردن وجود ندارد زیرا مایع بودن کفپوش امکان تراز شدن خودکار به مجری خواهد داد.

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان
کفپوش اپوکسی مسکونی تجاری

مقایسه کفپوش اپوکسی با سایر کفپوش‌های موجود در بازار

انواع کفپوشمیزان درز و شکافعایق حرارتیمقاومت در برار الکتریستهمقاومت در برابر اسید و بازمقاومت سایشیمقاومت فیزیکیعایق حرارتی
کفپوش اپوکسیبسیار کمداردخوبخوبخوبخوبدارد
کفپوش سرامیکمتوسطنداردمتوسطمتوسطمتوسطمتوسطندارد
کفپوش سنگمتوسطنداردمتوسطمتوسطخوبمتوسطندارد

مقایسه قیمت کفپوش اپوکسی ارزان با سایر کفپوش‎ها

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان در مقایسه با کفپوش سنگ و سرامیک با در نظر گرفتن مواد اولیه و اجرا بیشتر است. البته باید هزینه نهایی پروژه در نظر گرفته شود. هزینه‌های زیرسازی ، پر کردن خلل و فرج، مقدار موادی که استفاده می‌شود و شیوه‌های اجرا در نهایت بر هزینه اجرای کفپوش اپوکسی موثر است. برآورد هزینه کفپوش اپوکسی و مقایسه با سایر کفپوش‌ها باید بر اساس شرایط پروژه انجام شود.

جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.56 ( 17 نظر)

۱۵ نظر

  1. قیمت کفپوش اپوکسی ارزان و با دوام رو میخواستم استعلام کنم ازتون

  2. قیمت کفپوش اپوکسی ۱۴۰۲ با متراژ بالای ۵۰۰ متر تخفیف هم داه؟

  3. ایمان حبیب نژاد

    کفپوش اپوکسی قیمت مناسب برای باشگاه بدن سازی چه مدل هایی دارید؟ قابلیت اجرا توش باشگاه وجود داره اصلا؟

  4. قیمت اپوکسی کف سرویس بهداشتی برای همه طرح ها یکسان هست یا هر طرح قیمت مجزایی داره؟

  5. تفاوت قیمت کفپوش اپوکسی ارزان و گران چقدره؟

  6. قیمت اپوکسی کف برای سالن بدون زیرسازی با سالن زیرسازی شده یکیه؟

  7. سلام میخواستم بدونم قیمت آپوکسی کف سه بعدی طرح ساحل برای متراژ ۱۰۰ متر چه قدر میشه حدودا

  8. قیمت کفپوش اپوکسی ۱۴۰۲ افزایش داشته؟

  9. سلام، ببخشید قیمت اپوکسی کف چجوری محاسبه میشه؟

  10. کفپوش اپوکسی قیمت مناسب چی پیشنهاد می کنید؟

  11. قیمت اپوکسی کف سرویس بهداشتی از نوع پلی اورتان در چه رنج قیمتیه؟

  12. هورام علی وردی

    قیمت کفپوش اپوکسی سه بعدی با گرانیتی فرق دارن؟

  13. قیمت اپوکسی کف پلی اورتان نسبت به آمینی بیشتره؟

  14. فاطمه عبداللهی

    سلام میخواستم بدونم قیمت کفپوش اپوکسی نسبت به این که در کجای خونه به کار رفته متفاوته یا صرفا بر اساس متراژ قیمت کفپوش اپوکسی تعیین میشه؟

  15. قیمت کفپوش اپوکسی سه بعدی برای سرویس بهداشتی حدودا چقدر میشه؟