استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت تیرچه سقفی

قیمت تیرچه سقفی
تیرچه سقفی

قیمت تیرچه سقفی به نوع آن وابسته است. به طور کلی تیرچه بتنی دارای انواع پاشنه بتنی و کرومیت می باشند. تیرچه پاشنه بتنی از پرکاربردترین انواع آن است. قیمت تیرچه سقفی پاشنه بتنی خود وابسته به عوامل متعددی همچون سایز میلگردهای مورد استفاده در ساخت، ضخامت پاشنه بتنی، قیمت سیمان، طول و … می باشد. با تغییر هر یک از این عوامل، قیمت تیرچه سقفی پاشنه بتنی نیز تغییر می یابد. قیمت آن بر روی هزینه اجرای سقف تیرچه بلوک نیز تاثیرگذار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت تیرچه سقفی با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت تیرچه سقفی ۱۴۰۲

تیرچه بلوک یکی از رایج ترین و متداول ترین سقف های موجود در ایران می باشد. سقف تیرچه و بلوک نوعی دال یک طرفه می باشد که از سه عنصر ۱. دال، ۲. تیرچه، ۳. بلوک (یا یونولیت) تشکیل شده است، که تیرچه ها و بلوک ها خودشان انواع مختلفی دارند. در این سیستم از تیرچه ها به عنوان تیر فرعی استفاده می کنند و تنها وظیفه ی بلوک ها (یا یونولیت) پرکنندگی می باشد و نقش سازه ای ندارند.

قیمت تیرچه سقفی
تیرچه بتنی

در این مطلب به معرفی شرکت های اجرا کننده سقف های تیرچه بلوک پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها برای اطلاع از قیمت تیرچه سقفی پاشنه بتنی و نیز اطمینان از کیفیت آن ارائه شده است.

شرکت رمضانی مجری سقف تیرچه بلوک می باشد. برای تماس با رمضانی و اطلاع از قیمت تیرچه سقفی پاشنه بتنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شرکت آمارد تیرچه مجری سقف تیرچه بلوک می باشد. برای تماس با آمارد تیرچه و اطلاع از قیمت تیرچه سقفی پاشنه بتنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شرکت تیرچه سازی گشایش مجری سقف تیرچه بلوک می باشد. برای تماس با تیرچه سازی گشایش و اطلاع از قیمت تیرچه سقفی پاشنه بتنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شرکت گروه قبچاق مجری سقف تیرچه بلوک می باشد. برای تماس با گروه قبچاق و اطلاع از قیمت تیرچه سقفی پاشنه بتنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت فوم تیرچه

شرکت ساهک وافل مجری سقف تیرچه بلوک می باشد. برای تماس با ساهک وافل و اطلاع از قیمت تیرچه سقفی پاشنه بتنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت تیرچه سقفی

تیرچه سقفی

شرکت رویانو مجری سقف تیرچه بلوک می باشد. برای تماس با رویانو و اطلاع از قیمت تیرچه سقفی پاشنه بتنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شرکت آکو استراکچر مجری سقف تیرچه بلوک می باشد. برای تماس با آکو استراکچر و اطلاع از قیمت تیرچه سقفی پاشنه بتنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شرکت استحکام سازه پایدار مجری سقف تیرچه بلوک می باشد. برای تماس با استحکام سازه پایدار و اطلاع از قیمت تیرچه سقفی پاشنه بتنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فوم سقفی تیرچه کرومیت

شرکت روفل مجری سقف تیرچه بلوک می باشد. برای تماس با روفل و اطلاع از قیمت تیرچه سقفی پاشنه بتنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شرکت مهندسین مشاور شار مجری سقف تیرچه بلوک می باشد. برای تماس با مهندسین مشاور شار و اطلاع از قیمت تیرچه سقفی پاشنه بتنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شرکت مهندسی لوپ مجری سقف تیرچه بلوک می باشد. برای تماس با مهندسی لوپ و اطلاع از قیمت تیرچه سقفی پاشنه بتنی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

عمران مدرن مجری انواع سقف های سازه ای و کاذب می باشد. به منظور اطلاع از هزینه اجرای سقف وافل ۱۴۰۲ و یا سقف کاذب سرویس بهداشتی می توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

خانه پیش ساخته بتنی شیراز

قیمت تیرچه بتنی استاندارد

ماسه بادی

جدول قیمت تیرچه ۱۴۰۲

قیمت کفپوش بتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.66 ( 4 نظر)