استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۰۹
تولید کنندگان و پیمانکاران

قیمت تاسیسات استخر

تاسیسات ساخت استخر شامل سیستم لوله کشی، تجهیزات تصفیه، گندزدایی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، سیستم گردش آب و … می باشد. مدار گردش آب استخر به دو بخش مکش و دهش دسته بندی می شود. وظیفه بخش اول، مکش آب استخر است که از استخر شروع و تا نازل ورودی پمپ ادامه دارد. وظیفه بخش دهش، فرستادن آب به داخل تجهیزات مدار گردش آب است. این بخش از نازل خروجی پمپ شروع شده و تا نازل های برگشت آب به ساخت استخر ادامه دارد. قیمت تاسیسات استخر به عوامل متعددی وابسته است. قیمت هر یک از تاسیسات ذکر شده با توجه به برند و کارایی آن متفاوت خواهد بود.

لیست شرکت های مجری تاسیسات استخر

اجرای تاسیسات استخر به بهترین نحو بسیار حائز اهمیت است. در این مطلب به معرفی شرکت های معتبر فعال در زمینه اجرای تاسیسات استخر پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور اطمینان از کیفیت اجرا و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر ارائه شده است. اطلاع از قیمت تاسیسات استخر از مهم ترین گام ها در روند بازسازی استخر می باشد.

۱- شرکت آبگیر اجرا کننده تاسیسات استخر در تهران می باشد. برای تماس با آبگیر و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آبگیر و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر

۲- شرکت تام صنعت اجرا کننده تاسیسات استخر در تهران می باشد. برای تماس با تام صنعت و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تام صنعت و اطلاع از هزینه تاسیسات استخر

۳- شرکت اطلس موج آبتین اجرا کننده تاسیسات استخر در تهران می باشد. برای تماس با اطلس موج آبتین و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با اطلس موج آبتین و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر

قیمت تاسیسات استخر خانگی

۴- شرکت نقیب سازه اجرا کننده تاسیسات استخر در تهران می باشد. برای تماس با نقیب سازه و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نقیب سازه و اطلاع از هزینه تاسیسات استخر

۵- شرکت پدیده استخر پارس اجرا کننده تاسیسات استخر در تهران می باشد. برای تماس با پدیده استخر پارس و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پدیده استخر پارس و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر

۶- شرکت آکام استخر اجرا کننده تاسیسات استخر در تهران می باشد. برای تماس با آکام استخر و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آکام استخر و اطلاع از هزینه تاسیسات استخر

۷- شرکت پارسیان استخر اجرا کننده تاسیسات استخر در تهران می باشد. برای تماس با پارسیان استخر و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پارسیان استخر و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر

۸- شرکت پرشـین استخـر اجرا کننده تاسیسات استخر در تهران می باشد. برای تماس با پرشـین استخـر و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پرشین استخر و اطلاع از هزینه تاسیسات استخر

هزینه نصب تاسیسات استخر

۹- شرکت صدای آب دریا اجرا کننده تاسیسات استخر در تهران می باشد. برای تماس با صدای آب دریا و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با صدای آب دریا و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر

۱۰- شرکت آیلار استخر اجرا کننده تاسیسات استخر در تهران می باشد. برای تماس با آیلار استخر و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آیلار استخر و اطلاع از هزینه تاسیسات استخر

۱۱- شرکت چشم آذر اجرا کننده تاسیسات استخر در تهران می باشد. برای تماس با چشم آذر و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با چشم آذر و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر

۱۲- شرکت آریان استخر اجرا کننده تاسیسات استخر در تهران می باشد. برای تماس با آریان استخر و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آریان استخر و اطلاع از هزینه تاسیسات استخر

۱۳- شرکت نوین آب بزرگمهر اجرا کننده تاسیسات استخر در تهران می باشد. برای تماس با نوین آب بزرگمهر و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نوین آب بزرگمهر و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر

۱۴- شرکت هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه اجرا کننده تاسیسات استخر در تهران می باشد. برای تماس با هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه و اطلاع از قیمت تاسیسات استخر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه و اطلاع از هزینه تاسیسات استخر

برای مطالعه بیشتر:

هزینه ساخت استخر

هزینه ساخت سونا

جکوزی خانگی

جکوزی استخر چیست

مشاهده نظرات

آخرین عناوین

نورپردازی نما ساختمان ساده

نورپردازی نما ساختمان ساده هوشمندی و مهارت خاصی می طلبد. لازم است تجهیزات و الزامات…

47 دقیقه پیش

آسانسور ایتالیایی

ایتالیا یکی از کشورهای پیشرو در صنعت آسانسور است و سهم قابل توجهی از بازار…

2 ساعت پیش

آسانسور داخل خانه

نصب آسانسور داخل خانه ، اقدامی هوشمندانه برای ارتقای کیفیت زندگی، افزایش رفاه و آسایش…

7 ساعت پیش

چسب کاشی آریا شیمی

چسب کاشی آریا شیمی یکی از محصولات متنوعی است که توسط شرکت آريا شیمي تولید…

22 ساعت پیش

روشنایی نمای ساختمان

روشنایی نمای ساختمان به تکنیک و ابزار و دانش کافی در زمینه‌ی معماری نیاز دارد.…

1 روز پیش

نورپردازی نمای ساختمان ویلایی

نورپردازی نمای ساختمان ویلایی ، تصویری چشم نواز و خارق العاده از معماری زیبای نمای…

2 روز پیش