استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری

دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری
دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری

طراحی و دکوراسیون مطب دندانپزشکی، از جهات مختلفی حائز اهمیت می باشد. فضاهای درمانی به دلیل ارتباط نزدیک با سلامت انسان ها، نیازمند رعایت اصول و قواعد مشخصی در طراحی هستند. اما علاوه بر لزوم رعایت استانداردها، مسائل زیبایی شناسی و نکات دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری نیز اهمیت بسزایی دارند. توجه به این گونه مسائل، بر برندینگ مطب و تبلیغات نیز موثر می باشد. با توجه به رشد روز افزون تعداد مطب های دندانپزشکی در سطح شهر، رقابت میان آن ها بیشتر شده است. از این رو توصیه می شود به نکاتی از قبیل انتخاب رنگ، متریال، چیدمان و دیزاین فضا به جهت دکوراسیون مطب دندانپزشکی توجه گردد. این گونه مسائل می توانند در شاخص شدن مطب شما و انتخاب آن توسط بیماران، نقش مهمی ایفا کنند. برای مشاوره، استعلام قیمت و سفارش دکوراسیون مطب دندانپرشکی لاکچری ، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری
نمونه طراحی لوکس سالن انتظار مطب دندانپزشکی

قیمت دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری

هزینه دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری و شیک، به موارد متعددی همچون متراژ، کیفیت متریال ها، سبک طراحی و … بستگی دارد. بدیهی است که با افزایش متراژ فضا و کیفیت مصالح، هزینه ی نهایی دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک و لاکچری، بیشتر خواهد شد. به طور معمولی دکوراسیون به سبک کلاسیک، به دلیل دارا بودن جزئیات و پرداخت های بیشتر، گران تر از سبک مدرن و مینیمال می باشد. توجه داشته باشید که دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری ، به معنی طراحی شیک است. لذا در طراحی و دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک ، ناچارا به استفاده از مصالح زیبا و با کیفیت خواهید بود. و در نتیجه، هزینه ی طراحی نسبت به حالت عادی بیشتر می شود. قیمت نهایی به عوامل متعددی وابسته است ولی برای استعلام قیمت حدودی و مشاوره، می توانید با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری

اصول دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری

برخلاف باور بسیاری از افراد، توجه به مسائل ظاهری، تنها نکته ی مهم در طراحی و دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری و شیک نمی باشد. بلکه رعایت موارد عملکردی نیز از الزامات دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک است. از این رو، ضروری است که در طراحی و دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری ، به مناسب سازی فضا جهت انجام فعالیت ها، به روز بودن تجهیزات، استفاده از متریال های با کیفیت و استاندارد و … توجه گردد. از اهداف اصلی طراحی مطب های دندانپزشکی، خلق فضایی مناسب و ایمن برای ارائه ی خدمت به بیمار، راحتی و آسایش پرسنل و همچنین جلب رضایت مخاطب می باشد. لذا در دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری نیز، این اصول و اهداف نباید فراموش شوند. در ادامه به برخی از اصلی ترین نکات جهت دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری و شیک اشاره خواهیم کرد.

دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری
نمونه دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک

رنگ مناسب برای دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک

شاید بتوان گفت اولین بخش طراحی داخلی فضا که هنگام ورود به مطب توسط مخاطب درک می شود، نحوه ی رنگ آمیزی آن است. انتخاب پالت رنگی، باید بر اساس علم روانشناسی رنگ ها صورت گیرد زیرا هر رنگ، تاثیر متفاوتی بر روحیات افراد دارد. از بهترین انتخاب ها برای طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری و شیک، می توان به رنگ های خنثی و روشن اشاره کرد. این دسته از رنگ ها، در القای حس آرامش به مخاطب، نقش بسزایی دارند. لذا توصیه می شود در دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک و مدرن، از رنگ هایی همچون آبی، سبز، گروه رنگ های خنثی، رنگ های پاستلی و … برای پوشش بخش های مختلف استفاده کنید.

دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری
طراحی مطب دندانپزشکی با رنگ های روشن

البته توجه داشته باشید که انتخاب پالت رنگی در دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری ، به پوشش عناصر سازه ای و ثابت مانند کف، دیوار و سقف محدود نمی شود. بلکه رنگ تمامی عناصر همچون مبلمان نیز باید در راستای ایجاد هماهنگی و تناسب با سایر اجزای فضا انتخاب گردد. رنگ های خنثی، به خوبی با سایر رنگ ها ترکیب شده و ظاهری جذاب به فضا می بخشند. در نتیجه می توان از این رنگ ها در ترکیب با رنگ های شاخص دیگری استفاده کرد. همچنین یکی از راه های جذاب برای دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری و شیک، استفاده از چند رنگ از یک خانواده و طیف رنگی ولی با درجه روشنی و تیرگی متفاوت است.

دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری
استفاده از رنگ های خنثی در طراحی مطب دندانپزشکی

نقش نورپردازی در مطب دندانپزشکی لاکچری

اصلی ترین نکته ای که در دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری ، باید به آن توجه داشته باشید، ایجاد فضایی دلپذیر و شیک در اولین برخورد مراجعه کننده با مطب است. از دیگر موارد موثر بر ایجاد چنین فضایی، توجه به نورپردازی می باشد. روشنایی محیط علاوه بر آنکه نقش مهمی در ایجاد زیبایی بصری دارد، تاثیر مستقیمی بر عملکرد افراد نیز خواهد داشت. تامین روشنایی می تواند به دو صورت نور مصنوعی و نور طبیعی صورت گیرد. ایجاد پنجره های بزرگ در فضا، با وارد کردن نور طبیعی روز به داخل، باعث سرزندگی و شادابی بیشتر افراد خواهد شد. در نتیجه از بهره مندی از نور طبیعی غافل نشوید. اما اگر طراحی مطب شما به صورتی است که امکان تعبیه ی پنجره های بزرگ را ندارید، می توانید از نورپردازی داخلی به شیوه ی خاص و شیک برای دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری خود استفاده کنید.

دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک
نمونه نورپردازی خطی در سقف و دیوار مطب دندانپزشکی

یکی از ترندهای روز در زمینه ی نورپردازی داخلی برای دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری ، طراحی نورپردازی خطی و مگنتی است. این گونه نورپردازی ها، به مطب شما جلوه ای شیک خواهد داد. تصویر زیر، نمونه ای از نورپردازی خطی اجرا شده توسط شرکت عمران مدرن می باشد. برای مشاوره و سفارش نورپردازی برای طراحی و دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری ، با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید. همچنین برای این فضا می توان انواع سقف کاذب را اجرا نمود.

دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری
نمونه نورپردازی خطی اجرا شده توسط شرکت عمران مدرن

سبک مناسب برای دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری

طراحی و دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری می تواند با سبک های مختلفی اجرا شود. نکته ی اصلی در دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک ، انتخاب فقط یک سبک و پیروی از آن در تمام مراحل طراحی است. امروزه بسیاری از افراد برای دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک ، به دنبال سبک مدرن و مینیمال هستند. سبک مینیمال و ساده، از محبوب ترین انتخاب ها برای دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری و شیک است که مستلزم استفاده ی حداقلی از جزئیات و پرداخت های اضافی می باشد. توجه داشته باشید که در طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک به سبک مینیمال و مدرن، باید تمامی اجزا و عناصر، ساده و مدرن انتخاب شوند. از این رو رعایت مواردی زیر در دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری مدرن، توصیه می گردد.

  • مبلمان مینیمال و ساده
  • تجهیزات مدرن و به روز
  • استفاده از پالت های تک رنگ یا نهایتا ترکیب دو الی سه رنگ هم خانواده
  • رنگ های ملایم
  • سطوح ساده و صیقلی
دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری
استفاده از مبلمان ساده و مینیمال برای مطب دندانپزشکی لاکچری

سبک کلاسیک، از دیگر گزینه های طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری می باشد. معمولا افرادی که به دنبال طراحی های ساده نیستند و فضایی مجلل تر می خواهند، این سبک را برای طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک خود انتخاب می کنند. انتخاب رنگ، یکی از موارد موثر بر سبک طراحی در دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری است. به طور معمول طراحان برای دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک به سبک کلاسیک و مجلل، از رنگ های طلایی، برنز و نقره ای استفاده می کنند. همچنین استفاده از متریال سنگ نیز، از دیگر راهکارهای ورود به این سبک طراحی است. یکی از پرکاربردترین انواع سنگ برای پوشش بخش های مختلف در دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری و شیک به سبک کلاسیک، سنگ مرمر می باشد. همچنین در طراحی مطب دندانپزشکی شیک ، مبلمان نیز باید کلاسیک و مجلل انتخاب شوند تا فضایی یکدست بدست آید.

مطب دندانپزشکی لاکچری
کاربرد مرمر در کفسازی مطب دندانپزشکی لاکچری

نقش گیاهان در دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک

وجود سبزینگی در فضا، مزایای بسیاری دارد که از میان آن ها می توان به تهویه ی هوا، ایجاد جذابیت بصری، کاهش اضطراب و … اشاره کرد. اما نکته ی حائز اهمیت در طراحی و دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری ، نحوه ی استفاده از گیاهان در فضای داخلی است. قرار دادن گلدان بر روی زمین، رایج ترین مدل استفاده از گیاهان می باشد. اما یکی از ایده های جذاب و ترند در طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک و لوکس، طراحی دیوار سبز است. با این راهکار، علاوه بر استفاده ی حداکثری از فضا، طراحی متفاوت و جذابی خواهید داشت. اگر در مطب شما، نور کافی برای رشد گیاهان وجود ندارد، نگران نباشید. برای دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری می توانید از دیوار سبز مصنوعی نیز استفاده کنید. برای مشاوره، استعلام قیمت و همچنین خرید دیوار سبز، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک
طراحی دیوار سبز برای مطب دندانپزشکی شیک

طراحی یونیت در دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری

یکی از متداول ترین راه ها برای جداسازی یونیت های درمانی در مطب های دندانپزشکی، استفاده از دیوارهای ثابت و سازه ای است. جداسازی فضاها با این روش، سبب تاریک و کوچک تر به نظر رسیدن فضاها می شود. در نتیجه مراجعه کننده حس خوبی از حضور در مطب دریافت نخواهد کرد. پارتیشن ها در انواع فرم ها و متریال ها، یکی از جایگزین های مناسب و جذاب برای جداسازی یونیت ها در دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری هستند. همچنین می توانید از اتاقک های شیشه ای نیز برای هر یونیت استفاده کنید. با مات کردن بخش میانی شیشه ها، ضمن دستیابی به دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک ، فضایی روشن با حفظ حریم افراد، ایجاد می شود.

دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک
مات کردن قسمت میانی شیشه برای حفظ حریم بیمار در یونیت درمان

تجهیزات پیشرفته برای مطب دندانپزشکی لاکچری

همان طور که پیش تر ذکر کردیم، دارا بودن تجهیزات مدرن و به روز، یکی از نکات مهم در برندینگ و جلب رضایت مشتری می باشد. این تجهیزات صرفا به معنی استفاده از وسایل پزشکی مدرن نمی باشد. بلکه از راهکارهای دستیابی به دکوراسیون مطب دندانپزشکی لاکچری و شیک، استفاده از تکنولوژی در تمامی مراحل اعم از سیستم نوبت دهی، تشکیل پرونده و … می باشد. در صورتی که از تجهیزات و امکانات امروزی در طراحی خود استفاده کنید، به دکوراسیون مطب دندانپزشکی شیک ، دست یافته اید.

برای مطالعه بیشتر:

دکوراسیون مطب دندانپزشکی کوچک

طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

طراحی مطب دندانپزشکی کودکان

استانداردهای طراحی مطب دندانپزشکی

بهترین رنگ برای مطب دندانپزشکی

دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی

طراحی کابینت مطب دندانپزشکی

دکور مطب دندانپزشکی

ایده برای مطب دندانپزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 3 نظر)