استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دوربین ptz هایک ویژن

دوربین ptz هایک ویژن
دوربین ptz هایک ویژن

دوربین ptz هایک ویژن یا همان Pan Tilt Zoom camera یکی از انواع دوربین های مداربسته برند شناخته شده هایک ویژن است. نام دوربین بر اساس عملکرد آن انتخاب شده است. Pan به معنی چرخش به سمت چپ و راست می باشد. Tilt نیز به معنی حرکت عمودی دوربین مداربسته به سمت بالا و پایین است.Zoom  نیز به معنی بزرگنمایی است. بنابراین دوربین ptz هایک ویژن قابلیت چرخش و زوم بالایی دارد و تصاویر با کیفیتی ثبت می کند.

قیمت دوربین ptz  هایک ویژن با توجه به کیفیت بالای تصویر بیشتر از سایر مدل های دوربین هایک ویژن است و این افزایش قیمت با توجه به کاربردهای زیادی که این دوربین دارد مقرون به صرفه است. عامل دیگری که باعث بیشتر بودن قیمت دوربین ptz هایک ویژن نسبت به سایر مدل ها می شود، بدنه فلزی و ضد ضربه آن است.

از دوربین ptz هایک ویژن در محیط های بزرگ مثل سالن های بزرگ سخنرانی و همایش دانشگاهی، پخش زنده فوتبال و مسابقات ورزشی و هم چنین کنفرانس های ویدیویی نیاز به دید وسیع است استفاده می شود. این دوربین ها برای دید بهتر معمولا در ارتفاع های بالا نصب می شوند . همین موضوع باعث می شود  هیچ نقطه کوری باقی نماند و تمام نقاط تحت نظر باشند.

عمران مدرن یکی از نمایندگی های فروش دوربین ptz هایک ویژن است. برای استعلا قیمت دقیق و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین ptz هایک ویژن
دوربین ptz قابلیت چرخش افقی و عمودی دارد

مزایای دوربین ptz هایک ویژن

اصلی ترین مزیت دوربین ptz هایک ویژن قابلیت چرخش آن است. این دوربین به صورت دورانی می چرخد و تمامی تصاویر اطرافش را ثبت می کند. قابلیت بعدی دوربین ptz هایک ویژن، قابلیت بزرگنمایی تصاویر بدون از دست دادن کیفیت تصویر است. یکی از هوشمندانه ترین مزیت های دوربین ptz هایک ویژن، رد یابی خودکار سوژه است. به این صورت که دوبین می تواند به شکل خودکار سوژه ای در نظر گیرد و تا زمانی از کادر خارج شود آن را دنبال کند.

دوربین ptz هایک ویژن قابلیت دید در شب دارد و علاوه بر آن دارای قابلیت WDR جهت متعادل کردن نور محیط نیز می باشد.

قیمت دوربین ptz هایک ویژن

قیمت دوربین ptz هایک ویژن نسبت به سایر برند های دوربین گرانتر است اما با خرید این محصول هزینه تعمیرات و تعویض قطعات در طولانی مدت به حداقل می رسد.

از عوامل موثر بر قیمت دوربین ptz هایک ویژن می وتوان به نوع و مدل دوربین، کیفیت تصویر،  میزان زوم اپتیکال و توانایی ضبط و ذخیره تصاویر اشاره کرد. هر چه میزان زوم اپتیکال بیشتر باشد، تصاویر ثبت شده کیفیت بیشتری داشته باشند و دوربین توانایی ضبط تصاویر را داشته باشد قیمت دوربین بیشتر خواهد شد.

به طور کلی با توجه به پارامترهای مختلف موثر بر قیمت دوربین ptz هایک ویژن امکان اعلام دقیق قیمت وجود ندارد. بنابراین بهتر است برای استعلام قیمت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید دوربین PTZ هایکویژن

امکان خرید آنلاین و حضوری دوربین های ptz هایک ویژن وجود دارد. در خرید آنلاین علاوه بر بررسی مدل های مختلف امکان مقایسه قیمت ها نیز وجود دارد. مشتریان محترم می توانند قبل از خرید مدل های مختلف را بررسی و نسبت به خرید مدل مد نظر و مناسب محیط اقدام نمایند.

در ادامه لیستی از چند مدل دوربین ptz هایکویژن با ذکر مشخصات گردآوری شده است.

دوربین ptz هایک ویژن مدل DS-2DE4220IW-DE و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و گارانتی گارانتی ۲ ساله در عمران مدرن به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین ptz هایک ویژن و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین ptz هایک ویژن مدل DS-2DE2202I-DE3 و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و گارانتی گارانتی ۲ ساله در عمران مدرن به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین ptz هایکویژن و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین ptz هایکویژن مدل DS-2AE4225TI-D و تکنولوژی ساخت Turbo HD با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و گارانتی گارانتی ۲/۵ ساله در عمران مدرن به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین ptz هایک ویژن و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

دوربین hikvision

قیمت دوربین هایک ویژن

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

پنل اعلام حریق زتا

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۴ مگاپیکسل

قیمت محصولات هایک ویژن

لیست قیمت اعلام حریق آپولو

دستگاه دی وی ار هایک ویژن

نمایندگی سیستم اعلام حریق آپولو

پنل اعلام حریق سنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)