استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

خرید اسانسور قسطی

خرید اسانسور قسطی
خرید اسانسور قسطی

خرید اسانسور قسطی ، ساکنین ساختمان های قدیمی و فاقد آسانسور را قادر می سازد تا با پرداخت هزینه اولیه پایین تری، ساختمان خود را به آسانسور تجهیز کنند. هزینه بالای آسانسور، حتی برای ساختمان های پر واحدی که هزینه بین چندین واحد تقسیم می شود، بسیار سنگین است. به دلیل بالا بودن این هزینه، بسیاری از افراد از خریداری و نصب آسانسور منصرف می شوند. خرید اقساطی آسانسور با ایجاد سهولت در پرداخت هزینه آسانسور به کمک افرادی که با محدودیت بودجه روبرو هستند، خواهد آمد.

خرید اسانسور قسطی

روش خرید اسانسور قسطی

روش خرید اسانسور قسطی به این شکل است که بخشی از هزینه اسانسور به صورت نقدی ابتدا پرداخت شده و بقیه هزینه نیز در چند فقره چک به شرکت ارائه دهنده خدمت یا پیمانکار تحویل داده می شود. شرکت عمران مدرن نیز برای ایجاد سهولت در تجهیز آسانسور، خرید اقساطی آسانسور را در لیست خدمات خود قرار داده است.

افراد متقاضی خرید اسانسور قسطی می توانند با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل نموده و از شرایط خرید اسانسور اقساطی مطلع گردند.

مزایای خرید اسانسور قسطی

خرید اسانسور قسطی مزایای فراوانی به همراه دارد که از مهم ترین آن ها می توان به کاهش هزینه اولیه خرید آسانسور و سهولت در خریداری و نصب آسانسور اشاره کرد. در حقیقت یکی از مهم ترین دلایل منصرف شدن ساکنین ساختمان های قدیمی و مخالفت برخی از واحدها با نصب آسانسور، هزینه بالای آن می باشد. این در حالیست که پرداخت هزینه آسانسور در چند قسط با ایجاد شرایط پرداخت راحت تر، ساکنین ساختمان را مجاب به تهیه آسانسور کرده و مخالفت با نصب آسانسور را کاهش می دهد. یکی دیگر از مزایای خرید اسانسور قسطی ، کم بودن مبلغ اضافه شده به قیمت آسانسور می باشد. در نتیجه پرداخت هزینه های مربوط به خریداری آسانسور به مقدار زیادی افزایش نمی یابد.

برای مطالعه بیشتر:

راهنمای خرید آسانسور

راه اندازی مجدد آسانسور

بالابر خانگی هیدرولیکی

کاتالوگ آسانسور

بهترین آسانسور

شرکت خدمات آسانسور

آسانسور ایتالیایی

آسانسور پنوماتیک

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

مشخصات فنی آسانسور

شرکت اسانسور

ابعاد آسانسور

قیمت آسانسور سه طبقه

آسانسور kone

قانون جدید نصب آسانسور برای ساختمانهای قدیمی

فضای لازم برای آسانسور ۴ نفره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!