استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

خاموت زن دستی

دستگاه خاموت زن دستی
قیمت دستگاه خاموت زن دستی

خاموت زن دستی از انواع مدل های دستگاه خاموت زن می باشد که برای خم میلگرد مورد استفاده قرار می گیرد. از این مدل دستگاه خاموت زن در کارگاه های صنعتی کوچک و در محیط هایی که امکان دسترسی به برق وجود ندارد استفاده می شود. این دستگاه دارای وزن کمی بوده و از این رو باعث سهولت استفاده و جابجایی می گردد.

خاموت زن دستی سختی های سرویس و نگهداری نمونه های برقی دستگاه خاموت زن را ندارد و برای خم میلگرد از نیروی مکانیکی اپراتور دستگاه بهره می برد. این دستگاه توانایی خم میلگرد هایی تا قطر ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر را دارد. از این رو خاموت زن دستی برای پروژه های صنعتی مقیاس بزرگ مناسب نیست.

دستگاه خاموت زن دستی
میلگرد خم شده با خاموت زن

قیمت دستگاه خاموت زن دستی

قیمت دستگاه خاموت زن دستی با توجه به نوع آن و حداکثر قطر میلگردی که قادر به خم کردن آن است، متفاوت می باشد. به طور کل می توان این گونه بیان کرد که در بین انواع این دستگاه، قیمت دستگاه خاموت زن دستی فیل افکن از سایر نمونه ها بالاتر است. فاکتور های دیگری از جمله محل خرید، روش خرید و هزینه حمل و نقل در تعیین قیمت دستگاه خاموت زن دستی موثر می باشد.

قیمت خاموت زن دستی بلبرینگی

قیمت خاموت زن دستی بلبرینگی به عواملی مانند نوع ساخت و طراحی دستگاه خم میلگرد ، کیفیت ساخت بدنه و نوع آلیاژ به کار رفته در بلبرینگ بستگی دارد. همچنین هنگام خرید دستگاه خاموت زن دستی بلبرینگی باید به این نکته توجه کرد که دستگاه مد نظرتان توانایی برش میلگرد ها تا چه نمره ای را دارد. هر چه قطر میلگردی که دستگاه توانایی برش آن را دارد بیشتر باشد، به تبع آن قیمت خاموت زن دستی بلبرینگی نیز بیشتر خواهد بود.

خاموت زن دستی
خاموت زن دستی

قیمت دستگاه خاموت زن دستی فیل افکن

قیمت دستگاه خاموت زن دستی فیل افکن نیز مانند سایر نمونه های دستی به عواملی چون نوع ساخت و طراحی و کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه وابسته است. در طراحی خاموت زن دستی فیل افکن به طور کلی از بلبرینگ، اهرم و فیکسر میلگرد استفاده شده است. این دستگاه نسبت به نمونه های دیگر خاموت زن دستی قیمت بالاتری دارد.

قیمت دستگاه خاموت زن دستی میله فولادی

قیمت دستگاه خاموت زن دستی میله فولادی نسبت به نمونه های دیگر پایین تر می باشد. این دستگاه از یک اهرم، صفحه فولادی نگهدارنده به ابعاد ۴*۲ سانتی متر و یک صفحه به ابعاد ۱۵*۱۵ سانتی متر تشکیل شده است و دارای طراحی و ساخت ساده تری نسبت به سایر نمونه های خاموت زن دستی می باشد.

خاموت زن دستی
خاموت زن دستی میله فولادی

خرید خاموت زن دستی

در این بخش به نکاتی اشاره می شود که به هنگام خرید خاموت زن دستی و انتخاب مدل مناسب باید به آن توجه نمود.

انتخاب خاموت زن دستی باید بر اساس نیاز پروژه و متناسب با توان نیروی انسانی باشد. دستگاه خاموت زن دستی بلبرینگی به علت داشتن بلبرینگ در طراحی برای ثابت نگه داشتن میلگرد، دارای توان بالا در اجرای عملیات خمکاری میلگرد می باشد. خاموت زن دستی بلبرینگی قدرت تحمل فشار بالایی دارد و برای اجرای خم در میلگرد های فرعی یک سازه مناسب است.

خاموت زن دستی فیل افکن به علت داشتن درجه بندی بر روی میله نگهدارنده، برای تولید خاموت و شکل دادن و خمکاری میلگرد توانایی بالایی دارد. این دستگاه دقت بالایی در یکدست شدن خاموت ها دارد و برای تولید خاموت مورد نیاز در تیر ها، ستون ها و فونداسیون سازه مورد استفاده قرار می گیرد.

خاموت زن دستی میله فولادی به علت بهره بردن از صفحه فولادی در طراحی برای نگه داشتن میلگرد، دارای توان کمتری نسبت به مدل های دیگر می باشد. از این رو برای خم میلگرد نیاز است که نیروی وارده از طرف اپراتور بیشتر باشد.

خاموت زن دستی
دستگاه خاموت زن دستی

انواع خاموت زن دستی

با وجود سادگی، خاموت زن دستی برای خم میلگرد از روش های گوناگونی بهره می برد و انواع گوناگونی دارد. در این بخش به نمونه های دستگاه خاموت زن دستی اشاره می کنیم.

خاموت زن دستی بلبرینگی

در این مدل از دستگاه خاموت زن دستی ، از دو عدد بلبرینگ برای تحمل فشار دستگاه در عملیات خم میلگرد استفاده می شود. میزان خم میلگرد آن به اهرم دستگاه و نیروی وارده توسط اپراتور بستگی دارد. این دستگاه با ظرفیت خم میلگرد های نمره ۴ تا ۱۲ در بازار موجود است. برای سهولت در استفاده، این مدل، دارای دسته تنظیم خم می باشد. اجزای آن را به طور کلی می توان اهرم، بلبرینگ و صفحه فلزی دانست.

دستگاه خاموت زن دستی
خاموت زن دستی بلبرینگی

مزایای خاموت زن دستی بلبرینگی

  • وزن کم و سهولت در جابه جایی
  • استفاده از آلیاژ فولاد در ساخت
  • استهلاک پایین قطعات در نمونه های دستی
  • قابلیت استفاده در محیط های فاقد برق
  • سهولت در استفاده (عدم نیاز به آموزش حرفه ای اپراتور)
  • مقاومت بالای دستگاه به دلیل به کار رفتن بلبرینگ در ساخت آن

خاموت زن دستی فیل افکن

این مدل از دستگاه خاموت زن دستی برای تعیین کیفیت و دقت خم میلگرد دارای درجه بندی می باشد. طراحی این دستگاه بدین گونه است که همانند خاموت زن بلبرینگی در ساخت آن از بلبرینگ استفاده شده است. خاموت زن دستی فیل افکن دارای یک عدد بلبرینگ برای سهولت استفاده و حرکت آسان اهرم هنگام انجام عملیات خم می باشد. همچنین این مدل از خاموت زن دستی دارای یک فیکسر برای ثابت نگه داشتن میلگرد هنگام انجام عملیات خمکاری است. خاموت زن دستی فیل افکن برای خم میلگرد تا نمره ۱۲ مناسب است. کیفیت خم نیز بر اساس نیروی وارده توسط اپراتور تعیین می شود.

دستگاه خاموت زن
خاموت زن دستی فیل افکن

مزایای خاموت زن دستی فیل افکن

  • دارای درجه بندی برای تعیین کیفیت و دقت خم میلگرد
  • روان بودن و سهولت استفاده به دلیل استفاده از بلبرینگ در طراحی خاموت زن
  • وزن بسیار کم و قابلیت حمل و جابه جایی
  • استفاده از قطعات فولادی در اجزای دستگاه

خاموت زن دستی میله فولادی

این مدل از خاموت زن دستی دارای ساده ترین طراحی در ساخت خود می باشد. در این دستگاه از یک صفحه فولادی برای ثابت نگه داشتن میلگرد استفاده می شود. این مدل قابلیت خم میلگرد تا سایز ۱۰ میلیمتر را دارد. میزان خمکاری میلگرد با نیروی وارد شده از سوی اپراتور دستگاه رابطه مستقیم دارد.

خاموت زن
خاموت زن دستی میله فولادی

مزایای خاموت زن دستی میله فولادی

  • قیمت مناسب نسبت به سایر نمونه های خاموت زن دستی
  • استهلاک بسیار پایین و عدم نیاز به صرف هزینه های نگهداری
  • وزن کم و قابلیت حمل و جابه جایی
  • جنس بدنه از آلیاژ فولاد

کاربرد دستگاه خاموت زن دستی

همچنین این دستگاه به دلیل نوع طراحی، امکان استفاده افراد مبتدی در امر خمکاری میلگرد را فراهم می کند. علاوه بر این، به دلیل قیمت پایین و عدم نیاز به صرف هزینه های هنگفت برای تعمیر و نگهداری دستگاه، گزینه ی مناسبی جهت استفاده در پروژه های کوچک برای کارفرمایان می باشد. سبک بودن و قابلیت جابه جایی و به کارگیری در پروژه های گوناگون نیز از مزایای داشتن خاموت زن دستی در پروژه ها می باشد.

ویژگی های خاموت زن دستی

  • ایجاد خم آرماتور مطابق با آیین نامه بتن ایران
  • سبک بودن و قابلیت حمل و جابه جایی
  • طراحی به روز
  • استفاده از قطعات استاندارد و مرغوب
  • کیفیت بالا در ساخت
  • افزایش بهره وری و سرعت پیشبرد پروژه در صنعت ساختمان
  • قیمت مناسب نسبت به دیگر مدل های دستگاه خاموت زن

قیمت بالابر ساختمانی دیجی کالا

برای مطالعه بیشتر:

خاموت زن اتوماتیک

دستگاه خاموت زن

دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری

مشخصات چسب هیلتی

چسب بتن پودری

چسب بتن اپوکسی

چسب بلوک سبک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)

یک نظر

  1. سلام میخواستم بدونم مدل های هیدرولیک برقی که باید اپراتور باشه جزو نمونه های دستی محسوب میشه؟