استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نمای سیمانی ساختمان

نمای سیمانی ساختمان
هزینه اجرای نمای سیمانی

لیست شرکت های مجری نمای سیمانی ساختمان

نمای سیمانی ساختمان از ارزان ترین نماها است که به صورت نمای سیمان سفید ، نمای سیمان رنگی ، اجرای نمای سمنت برد ، اجرای نمای جی آر سی (GRC) ، نمای سیمانی طرح دار ، نمای اکسپوز، اجرای نمای سیمان آبساب، نمای شسته و اجرای نمای رومی سیمانی قابل اجرا می باشد. برای نمای رنگی ساختمان می توان از سیمان رنگی استفاده کرد. در این مطلب به معرفی شرکت های معتبر مجری نمای سیمانی ساختمان پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور مقایسه هزینه اجرای انواع نماهای سیمانی و نیز اطمینان از کیفیت اجرا ارائه شده است.

۱- شرکت مدرن آراد ، از شرکت های مجری نمای سیمانی ساختمان در تهران است. ضمنا این شرکت مجری نمای بتنی اکسپوز نیز می باشد. برای تماس با شرکت مدرن آراد و اطلاع از هزینه اجرای نمای سیمانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مدرن آراد
نمای سیمانی ساختمان

۲- شرکت ایناب ، از شرکت های مجری نمای سیمانی ساختمان در تهران است. ضمنا این شرکت مجری نمای بتنی اکسپوز و نمای جی آر سی (GRC) ، نیز می باشد. برای تماس با شرکت ایناب و اطلاع از هزینه اجرای نمای سیمانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایناب

۳- شرکت ایران لوتوس ، از شرکت های مجری نمای سیمانی ساختمان در تهران است. ضمنا این شرکت مجری نمای سیمانی ، نمای سیمان آبساب ، نمای سیمان سفید ، نمای رومی سیمانی و نمای چکشی نیز می باشد. برای تماس با شرکت ایران لوتوس و اطلاع از هزینه اجرای نمای سیمانی با انواع اجرای نمای سیمان آبساب و نما شسته و … بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایران لوتوس

۴- شرکت عمران تجارت فاطر ، از شرکت های مجری نمای سیمانی ساختمان در تهران است. ضمنا این شرکت مجری نمای جی آر سی (GRC) و نمای سمنت برد نیز می باشد. برای تماس با شرکت عمران تجارت فاطر و اطلاع از هزینه اجرای نمای سیمانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با عمران تجارت فاطر

۵- شرکت پایژه نما بنا ، از شرکت های مجری نمای سیمانی ساختمان در تهران است. ضمنا این شرکت مجری نمای جی آر سی (GRC) نیز می باشد. برای تماس با شرکت پایژه نما بنا و اطلاع از هزینه اجرای نمای سیمانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پایژه نما بنا
اجرای نمای سیمانی در تهران

۶- شرکت کندو نما ، از شرکت های مجری نمای سیمانی ساختمان در تهران است. ضمنا این شرکت مجری نمای سمنت برد نیز می باشد. برای تماس با شرکت کندو نما و اطلاع از هزینه اجرای نمای سیمانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با کندو نما

۷- شرکت نما بنا گستر تیام ، از شرکت های مجری نمای سیمانی ساختمان در تهران است. ضمنا این شرکت مجری نمای سمنت برد نیز می باشد. برای تماس با شرکت نما بنا گستر تیام و اطلاع از هزینه اجرای نمای سیمانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

۸- شرکت نویان نما ، از شرکت های مجری نمای سیمانی ساختمان در تهران است. ضمنا این شرکت مجری نمای سمنت برد نیز می باشد. برای تماس با شرکت نویان نما و اطلاع از هزینه اجرای نمای سیمانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نویان نما

۹- شرکت سالکو ، از شرکت های مجری نمای سیمانی ساختمان در تهران است. ضمنا این شرکت مجری نمای جی آر سی (GRC) و نمای سمنت برد نیز می باشد. برای تماس با شرکت سالکو و اطلاع از هزینه اجرای نمای سیمانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سالکو
مجری نمای سیمانی در تهران

۱۰- شرکت آریا تدبیر پاژ ، از شرکت های مجری نمای سیمانی ساختمان در تهران است. ضمنا این شرکت مجری نمای سمنت برد نیز می باشد. برای تماس با شرکت آریا تدبیر پاژ و اطلاع از هزینه اجرای نمای سیمانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آریا تدبیر پاژ

۱۱- شرکت نماسازان مرادی ، از شرکت های مجری نمای سیمانی ساختمان در تهران است. ضمنا این شرکت مجری نمای سیمانی ، نمای سیمان آبساب ، نمای سیمان سفید ، نمای رومی سیمانی ، نمای چکشی و نمای سیمانی طرحدار نیز می باشد. برای تماس با شرکت نماسازان مرادی و اطلاع از هزینه اجرای نمای سیمانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نماسازان مرادی

۱۲- شرکت معماری هیرادانا ، از شرکت های مجری نمای سیمانی ساختمان در تهران است. ضمنا این شرکت مجری نمای سمنت برد ، نمای سیمان سفید ، نمای رومی سیمانی و نمای چکشی نیز می باشد. برای تماس با شرکت معاری هیرادانا و اطلاع از هزینه اجرای نمای سیمانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با معماری هیرادانا

اجرای شاتکریت کرمانشاه اجرای شاتکریت یاسوج اجرای شاتکریت گرگان اجرای شاتکریت رشت اجرای شاتکریت خرم آباد اجرای شاتکریت ساری اجرای شاتکریت اراک اجرای شاتکریت بندرعباس اجرای شاتکریت همدان اجرای شاتکریت یزد اجرای شاتکریت تهراناجرای شاتکریت بجنورد اجرای شاتکریت اهواز اجرای شاتکریت زنجان اجرای شاتکریت سمنان اجرای شاتکریت زاهدان اجرای شاتکریت شیراز اجرای شاتکریت قزوین اجرای شاتکریت قم اجرای شاتکریت سنندج اجرای شاتکریت کرماناجرای شاتکریت تبریز اجرای شاتکریت ارومیه اجرای شاتکریت اردبیل اجرای شاتکریت اصفهان اجرای شاتکریت کرج اجرای شاتکریت ایلام اجرای شاتکریت بوشهر اجرای شاتکریت شهرکرد اجرای شاتکریت بیرجند اجرای شاتکریت مشهد اجرای شاتکریت تهران

برای مطالعه بیشتر:

نمای رومی سنگی و سیمانی

نمای سرامیکی ساختمان

نمای چوبی ساختمان

بازسازی نما

نمای سیمان رنگی

نورپردازی نما

اجرای نما

قیمت بلوک هبلکس

کول سیمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۷ نظر

  1. نمای سیمانی ساختمان که با رنگ نانو کار شده باشد داریم؟

  2. نمای سیمانی ساختمان ریزش یا ترک برنمیدارد؟

  3. میخواستم راهی رو جهت از بین بردن سطح زبر سیمان بعد از اجرای نمای سیمانی ساختمان معرفی کنید چون واقعا تنها مشکلی که بنده با این نوع نما دارم بی روح بودن و زبری سطح نما هست

  4. نمای سیمانی رنگی بعد ازاینکه کار تمام شد رنگ میشه یا خود سیمان رنگ داره

  5. سلام ، هزینه اجرای نمای سیمانی ساختمان چقدره ؟

  6. سلام درباره نمای سیمانی ساختمان مدل چکشی یه سوال داشتم اینکه این مدل هزینه اجرای اون نسبت به نمای سیمانی رومی و نمای سیمانی ساده چقدر تفاوت و آیا میشه در رنگ کرم و قهوه ای کار بشه برای نمای ساختمان؟!

  7. سلام منظورتون از نمای سیمانی ساختمان چیه ؟
    منظور همون سیمانی هستش که بعد از دیوار چینی روی کار کشیده میشه یا فرق میکنه و رنگ بندی هم داره ، میشه لطفا چندتا عکس نمونه اضافه کنید چون اون تصویر اولی اصلا معلوم نیست که براش نما کار شده !!

  8. سلام ، برای اجرای نمای سیمانی ساختمان نیاز به نوشتن قرارداد پیمانکاری با هرکدوم از این شرکت ها که بعدا بخوام مراجعه کنم هست؟

  9. شرکت نمای سیمانی ساختمان مدرن اراد در اصفهان نمایندگی داره ؟

  10. نمای سیمان سفید هم جز نمای سیمانی ساختمان به حساب میاد؟ و اینکه برای چه ساختمون هایی بهتره و پیشنهاد میشه؟!

  11. نمای سیمانی ساختمان

    شرکت های اجرا کننده نمای سیمانی ساختمان که معرفی کردید معتبرن؟ این ها کار ترمیم نمای سیمان ساختمان هم انجام میدن؟ متشکرم از زحماتتون

  12. سلام
    مجری نمای سیمانی شسته رو هم میشه معرفی کنید. ممنون

  13. قیمت ها رم دارید جایی از سایتتون یا زنگ بزنم استعلام کنم از این شرکت‌ها؟