استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

طراحی پارتیشن اداری

طراحی پارتیشن اداری
طراحی پارتیشن اداری

طراحی پارتیشن اداری بطور کلی جهت تقسیم‌بندی محیط ها و فضاهای اداری و گاها خانگی استفاده می‌شود و در آن از پرکننده های سلولزی و فریم‌های آلومینیومی همراه شیشه برای زیبایی فضاهای مورد نظر شما استفاده می کنند.  طراحی پارتیشن های اداری علاوه بر اینکه محیط را به سادگی از هم جدا کرده و برای کارمندان یک حریم خصوصی ایجاد می کند می تواند به عنوان عایق صوتی نیز مورد استفاده قرار گیرد و بدین صورت یک محیط پر از آرامش را به شما هدیه خواهد داد.

 برای ایجاد محیط خصوصی تر می توانید از پرده بر روی پارتیشن استفاده نمایید و یا از پارتیشن های ام دی اف و هوشمند بهره بگیرید. هنگام طراحی پارتیشن اداری باید به ابعاد آن دقت نمایید. اگر اندازه پارتیشن متناسب با محل مورد نصب نباشد نمی توانید کارایی مورد نظر را از پارتیشن توقع داشته باشید. توصیه می شود برای سفارش خرید حتما کارشناسان بصورت حضوری از محل بازدید نمایند، اندازه گیری های دقیق را انجام دهند و شما را با طرح های قابل اجرا آشنا نمایند. از مهم ترین انواع پارتیشن می توان به پارتیشن شیشه ای ، پارتیشن چوبی ، پارتیشن HPL ، پارتیشن آلومینیومی و یا ترکیبی از این پارتیشن ها اشاره داشت.

پارتیشن اداری
طراحی پارتیشن اداری شیشه ای

هزینه طراحی پارتیشن اداری

از اصلی ترین عوامل موثر بر هزینه ساخت و نصب پارتیشن اداری ، جنس مصالح است. انواع پارتیشن فلزی ، چوبی ، شیشه ای یا یو پی وی سی در بازار موجود هستند. به صورت کلی قیمت پارتیشن اداری شیشه ای از دیگر جنس ها بیشتر است. اما شیشه به دلیل قابلیت تعیین میزان شفافیت و همچنین عبور دادن نور، برای ساخت پارتیشن بسیار محبوب است.

 بیشترین طیف استفاده از شیشه برای پارتیشن آرایشگاه ها و منازل مسکونی است. در تعیین قیمت پارتیشن اداری شیشه ای مورد دیگر دوجداره یا تک جداره بودن شیشه است.  قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره نسبت به نوع تک جداره بیشتر است تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای برای حمام علاوه بر دو جداره یا تک جداره بودن شیشه، ابعاد و میزان شفافیت آن نیز موثر است.

طراحی پارتیشن اداری

مزایای پارتیشن بندی اداری

پارتیشن های اداری روشی ارزان برای داشتن حریم خصوصی برای کارمندان است. در مقایسه با دیوارهای اداری ، ارزان تر و بسیار انعطاف پذیرتر هستند. پارتیشن های اداری در صورت نیاز می توانند به راحتی جابجا شوند. به عنوان مثال ، با تغییر اندازه بخش ها ، می توانید آنها را کم یا زیاد کنید. برای حفظ حریم خصوصی بیشتر می توانید ارتفاع دیوار پارتیشن را افزایش دهید یا آن را پایین بیاورید تا ارتباط باز را تسهیل کنید. طراحی پارتیشن اداری برای کاهش سطح کلی سر و صدا در فضای اداری عالی هستند. این به کاهش حواس پرتی همکاران کمک می کند و تمرکز کارکنان را بهبود می بخشد.

انواع طراحی پارتیشن اداری

از آنجا که پارتیشن های اداری عناصر مهمی در یک دفتر هستند، باید طرح های پارتیشن را با دقت انتخاب کنید تا از آنها بیشترین بهره را ببرید. طراحی پارتیشن اداری باید از سبک مناسب برخوردار باشد که با محیط اداری مطابقت خوبی داشته باشد. 

طراحی پارتیشن اداری باید با دقت انتخاب شود و کیفیت آن باید با ایده های بهترین دکور باشد تا محل کار را جذاب تر جلوه بدهد. این فرآیند انتخاب از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بر عملکرد کارکنان تاثیر می گذارد و همچنین به افزایش میزان رضایتمندی مشتریان کمک خواهد کرد.

  • پارتیشن‌های تک جداره MDF (ام دی اف)
  • پارتیشن اداری تک جداره آلومینیومی
  • پارتیشن اداری دو جداره ( تمام شیشه با قاب MDF )
  • پارتیشن اداری دوجداره MDF و شیشه
  • پارتیشن‌های اداری دوجداره آلومینیومی
  • پارتیشن اداری دوجداره تمام MDF
پارتیشن اداری شیشه ای دو جداره
پارتیشن اداری مدرن

طراحی پارتیشن اداری مدرن

طراحی پارتیشن اداری می تواند تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون داخلی شرکت و محل کار شما بگذارد، معمولا مدل پارتیشن اداری برای حفظ نظم و آرامش بیشتر کارمندان و نیز کنترل راحتر آن ها مورد استفاده قرار می گیرد که با هزینه ای مناسب و قابلیت جابه جایی گزینه ی بسیار مناسبی برای رفع اینگونه نیازهاست. در طراحی پارتیشن اداری می تون استفاده از اجسام شیشه ای، چوبی و فلزی را مشاهده کرد که هر کدام بنا بر ضرورت و کاربرد آن انتخاب و طراحی شده اند.  از جمله نکات بارزی که می توان در استفاده از پارتیشن اداری نام برد، ایجاد محیطی بدون تنش با دسترسی بالا برای کارمندان می باشد که از بزرگترین علت های استفاده فراگیر از پارتیشن های اداری است.

طراحی پارتیشن اداری چوبی

طراحی چوبی و طراحی پارتیشن اداری با چوب ظاهری سنتی تر به دفتر ارائه می دهند و در عین حال همه چیز را درجه یک نگه می دارند. آنها رایج ترین و مورد علاقه ترین گزینه برای طراحی دیواره های پارتیشن هستند زیرا به راحتی در محیط کار ترکیب می شوند و احساس طبیعی تری را به فضا می بخشند.

 طراحی پارتیشن اداری چوبی در انواع مختلفی از متریال های مختلف مانند چوب خالص یا روکش چوپ وجود دارد. آنها به طرح های پارتیشن چوبی کامل محدود نمی شوند و می توانند با لعاب ترکیب شوند تا با فیشور مبلمان و سایر موارد جلوه ای روشن تر به اتاق بدهند. همچنین این گزینه برای پارتیشن های اداری بسیار محبوب است زیرا محیطی ضد صدا ایجاد می کند و حواس افراد را در محیط کاری پرت نمی کند.

پارتیشن اداری چوبی
پارتیشن اداری چوبی

نکات مهم در طراحی پارتیشن اداری

در طراحی پارتیشن اداری باید به نکاتی زیادی توجه نمایید، انتخاب پارتیشن اداری خوب،  گزینه بسیار خوبی برای جداسازی فضا، زیبایی فضا و فراهم کردن محیزی مورد پسند برای کارمندان و مدیران شرکت می باشد. فراهم آوردن شرایطی است تا کارمندان از تنش ها و مزاحمت های ناشی از رفت و آمدها در محیط کار ایزوله باشند، که این امر با استفاده از پارتیشن بندی در محیط کار میسر میشود.

امروزه در شرکت ها و اداره ها برای استفاده ی بهینه از فضاهای داخل ساختمان از پارتیشن اداری استفاده می کنند. جداسازی فضاهای داخلی یک خانه و یا شرکت اصلی ترین کاربرد پارتیشن میباشد. پارتیشن اداری موارد کاربرد دیگری هم دارد. دیده نشدن قناسی دیوار یا کج بودن دیوار که به علت معماری و ساخت نامناسب بوجود آمده است و همینطور پنهان کردن ستون ها در داخل محل کار ، از موارد دیگردی است که از پارتیشن استفاده میگردد.ابعاد و ارتفاع پارتیشن اداری از قابل توجه ترین نکات در انتخاب مناسب پارتیشن می باشد.

برای مطالعه بیشتر:

طراحی داخلی بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.24 ( 5 نظر)