استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شرکت نکونام بناگستر

نکونام بنا گستر
شرکت نکونام بنا گستر

شرکت مهندسی بازرگانی نکونام بناگستر پس از بررسی بسیار از محصولات سقف شیبدار، انواع برند سقف شینگل تولید شده در سطح بین المللی و محصولی که بتواند با تمام شرایط آب و هوایی ایران سازگاری داشته و ضمن داشتن زیبایی لازم و مطابق سلیقه ایرانی و استاندارد های مورد نظر مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن برآورده سازد، تاسیس گردیده است.

در کشور ما، معمولا از مصالح سخت و شکننده برای پوشش سقف استفاده می شود. در حالیکه، مشکلات ناشی از استفاده از این مواد تا حدودی شناخته شده می باشد. پوشش های سقف شیبدار شینگل به دلیل سبکی سقف نهایی اجرا شده، می تواند تا حد زیادی از مشکلات سقف های رایج  بکاهد و از منظر دیگری میتوان گفت می تواند امنیت ساکنین را در زمان زلزله بالا  برد.

از طرفی دیگر، به دلیل عدم شکنندگی ،این محصول از سقف و خانه ی شما در طول عمر ساختمان محافظت خواهد کرد. شینگل در شرایط آب و هوایی مختلف به راحتی قابل نصب است، BTM از محبوب ترین مصالح سقف شیبدار در سرار دنیاست. (BTM اولین تولید کننده پوشش های قیری شینگل سقف های شیبدار در ترکیه است).

پوشش سقف شینگل چیست ؟

شینگل، یک لایه قیر فرآوری شده است که جهت پوشش سقف های شیبدار امروزه به صورت گسترده استفاده می شود. شینگل از لایه های ضد آب فایبرگلاس و بدنه مستحکم ضد زنگ تولید می شود. پس از کنترل کیفیت قیر فرآوری شده ، مستقیما وارد بخش تولید و ترکیب قیری شینگل می شود. در خط تولید، شینگل با ورقه های ضد آب فایبرگلاس ترکیب شده و پس از رسیدن به ضخامت مورد نظر، سنگدانه های رنگی به ترکیب اضافه می شوند. به علاوه سطح آن با یک لایه شن مرغوب پوشانده می شود. پس از اینکه شینگل ها به صورت ورقه ای تولید شده و بریده شدند، بسته بندی شده و آماده ارسال برای مشتریان می شوند. بسته ها پس از تایید کنترل کیفیت نهایی به محل های مورد نظر حمل می شوند.

انواع پوشش سقف شیبدار

  • انواع پوشش سقف شیبدار شینگل آسفالتی
  • انواع پوشش سقف شیبدارتایل
  • انواع پوشش سقف شیبدار فلزی
  • انواع پوشش سقف شیبدار سنگی
  • انواع پوشش سقف شیبدار چوبی
  • انواع پوشش سقف شیبدار جدید – ترکیبی
سقف شینگل آسفالتی

یکی از معروفترین و محبوب ترین پوشش های سقف شیبدار در دنیا شینگل آسفالتی می باشد که به دلیل تنوع بسیار بالا در طرح ها و مدل ها در بین انواع سقف شینگل می باشد و همچنین طیف رنگی بسیار متنوع که همواره باعث جلب رضایت کارفرمایان می شود. همچنین از دلایل محبوبیت سقف شیبدار شینگل آسفالتی می توان به اقتصادی  بودن آن اشاره کرد. ضمن اینکه  نصب آن بسیار سریع و دیتیل اجرایی بسیار ساده می باشد. نکته بسیار مهم در باره سقف شینگل آسفالتی طول عمر بالای آن می باشد که حتی این اجازه را به برخی تولید کنندگان شینگل می دهد که گارانتی مادام العمر را برای محصولات خود فراهم کنند. همچنین مناسب بودن برای اکثر شرایط آب و هوایی و سبکی سقف شیبدار شینگل آسفالتی از نکات قابل اشاره در مورد این متریال پوششی می باشد.

مزایا : سهولت و سرعت اجرا، سبکی سقف، تنوع رنگ و طرح

معایب : متاسفانه به دلیل عدم تولید داخل هزینه تمام شده برای مشتری به دلیل واردات کمی بالاتر خواهد بود، همچنین به دلیل عرضه محصولات بی کیفیت چینی مشابه توسط شرکت های غیر قانونی و بدون مجوز سازمان استاندارد ها دستیابی به جنس با کیفیت و اصل کمی دشوار و انتخاب برای مشتری که آشنایی اولیه با محصول را نداشته کمی سخت می شود

پرفروش ترین متریال پوشش سقف شیبدار در امریکا در ۵۹ سال گذشته شینگل آسفالتی بوده است.

پوشش تایل و سفال

پوشش بعدی سقف شیبدار انواع تایل ها و سفال هستند. استفاده از این نوع پوشش بام ظرافت خاصی را به سقف شما هدیه خواهد کرد. پوشش شقف شیبدار مخصوصا به صورت انحصاری صحبت در باره سفال ها در ایران بسیار تاریخچه قدیمی داشته و با معماری سنتی ما پیوندی عمیق دارد، اما به دلیل سنگینی متریال سفال و نصب دشوار آن که احتیاج به متخصص حرفه ای برای نصب آن دارد امروزه کاربرد کم تری نسبت به رقبای خود دارد. این نمونه بسیار مشابه سفال و بسیار سبک تر از آن می باشند، هرچند  هرگز نمی توان زیبایی و اصالت این نمونه ها را با سفال سنتی مقایسه کرد. از معایب استفاده از این نوع سقف ها می توان به امکان ایجاد شکستگی و نیاز به حفظ و ترمیم بالا و همچنین تغییر رنگ در مقابل آفتاب به مرور زمان نسبت به نمونه های غیر سفالی اشاره کرد.

مزایا : ظاهر اصیل و چشم نواز

معایب  : نیاز به نصب تخصصی و دیتیل  اجرای کمی دشوار، سنگینی بیش از حد در مقایسه با سایر نمونه های سقف، شکستگی و نگهداری بالا

پوشش سقف شیبدار فلزی

پوشش های فلزی سقف شیبدار بسیار مقاوم نسبت به تمامی شرایط آب و هوایی هستند. همچنین سبک بوده و به سادگی قابل نصب هستند، این نوع پوشش سقف شیبدار در دو نوع، ورق پنل و شینگل عرضه می شود و البته نوع ورق پنل در ایران بیشتر استفاده و عرضه می شود. ورق های فلزی پوشش بام معمولا از جنس آلمینیوم، روی و استیل می باشند، همچنین قابلیت بازیافت دارند. لیکن در مقابل اشعه آفتاب در بلند مدت ظاهر شان دستخوش تغیر می شود.

مزایا  : نصب آسان، سبک و مقاوم در برابر آب و هوای مختلف

معایب : تغییر شکل ظاهری در گذر زمان، تنوع کم

پوشش سقف شیبدار سنگی

سقف شیبدار با پوشش سنگی به خانه شما ظاهری خیره کننده و خاص هدیه می دهد که جذابیت آن با ترکیب رنگ ها و طرح های متفاوت دو چندان می شود، اما متاسفانه در ایران بسیار کم استفاده می شود. شاید یکی از دلایل آن عدم واردات این کالای لوکس و یا سنگینی آن باشد. هرچند که پوشش های شیبدار سنگی بام بسیار زیبا و با اصلالت هستند ولی اجرای دشوار آن ها و مشکلات متعدد نگهداری همچون شکستگی و نبود راه حل مناسب برای ترمیم را می توان از دلایل استقبال کم از این پوشش نام برد. پوشش های سنگی سقف شیبدار عموما در رنگ های مشکی، خاکستری، قرمز و صورتی یافت می شوند که استفاده هوشمندانه از چند نوع ترکیب رنگی همواره باعث نمایش خیره کننده سقف سنگی در درخشش آفتاب می شود.

مزایا : بسیار با دوام و نسبت به تمام رقبای خود مقاومت بیشتری در برابر آتش سوزی دارد و پوششی سقفی قابل اعتماد برای شما خواهد بود.

معایب :  همان طور که از توضیحات قبلی پیش بینی می شود، هزینه اجرای این سقف  نسبت به تمام رقبای خود بالاتر می باشد، ضمن اینکه نیاز به نصب فرم و سازه نگهدارنده وجود خواهد داشت که خود  زمان بر بوده و افزایش هزینه را در پی خواهد داشت.

پوشش سقف شیبدار چوبی

برای آغاز صحبت در باره پوشش شیبدار چوبی بام باید سفری بیش از ۱۰۰ سال را باهم سپری کنیم، زمانی که اولین خانه با سقف های شیبدار و شیروانی  مزین شده به پوشش چوبی بودند و ظاهری که با گذر زمان یاد آور تاریخ و گذشته صنعت ساختمان است، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی سقف های چوبی هم ظاهر تازه ای به خود گرفته است. اما به صورت مدرن به دو حالت سقف شیبدار چوبی شینگلی و برش خورده استفاده می شود که هردو طی مراحلی در کارخانه فرآوری شده و سپس مورد استفاده قرار می گیرند، لیکن همواره بزرگترین مشکل پیش روی این نوع پوشش بام شیبدار تقابل ضعیف آن در برابر آتش و اشتعال پذیزی بالای آن می باشد، امروزه با افزودنی ها و فرآوری سقف های چوبی این نقصان تا حدی کاهش یافته اما همچنان نسبت به رقبای دیگر و جدیدتر خود در صنعت متریال های پوششی سقف شیبدار ضعیف تر می باشد، پس اگر تصمیم استفاده از انواع شینگل چوبی را در مناطقی که احتمال آتش سوزی آن بالاست را دارید از پوشش چوبی درجه ۱ در برابر آتش استفاده کنید.

مزایا : نمایی چوبی همواره درآمیخته با نوستالژی و خانه های جنگلی را برای شما به ارمغان می آورد.

  معایب : تغییر شکل ظاهری در گذر زمان، اشتعال پذیری بالا، دفرمه شدن چوب و تاثیر بالای رطوبت بر انواع پوشش شیبدار چوبی

پوشش سقف شیبدار جدید – ترکیبی (مصنوعی)

از انواع جدید سقف ها و پوشش های شیبدار بام می توان به انواع لاستیکی، پلاستیکی و پلیمری آن اشاره کرد. معمولا این نوع سقف ها در انواع طرح ها و رنگ ها وجود دارند، به دلیل باز بودن طیف رنگی و شکل پذیری بالا در طرح های چوب و یا سفال هم دیده می شوند. ترکیبات پوشش سقف شیبدار ترکیبی، از مصالح سخت و در عین حال سبک بوده، نسبت به سایر انواع پوشش ها اجرای ساده تری دارند و امروزه با استفاده از تکنولوژی پلیمیری و مهندسی نانو سقفی محکم در عین حال سبک به شما عرضه می کند. ضمن اینکه قیمت بسیار پایین این انواع سقف شیبدار باعث شده تا جای خود را میان متریال ها و مصالح ساختمانی پوشش بام باز کند.

مزایا  : سبک بودن ، قابلیت اجرای ساده ، تنوع رنگ و طرح

معایب  : قابلیت جذب آب که در بلند مدت تغیر شکل می دهد یا شکننده می شوند، گارانتی پایین تر نسبت به رقبای خود و ظاهری با اصالتی کمتر


مهمترین عامل های انتخاب پوشش سقف شیبدار
  • ظاهر و زیبایی نمای ساختمان و متریال مورد استفاده برای پوشش بام شیبدار
  • نحوه اجرا و آسانی مراحل نصب پوشش سقف شیبدار و متریال های زیرسازی پوشش بام
  • مشخصات فیزیکی و استاندارد های پوشش سقف شیبدار بام و گارانتی و پشتیبانی و عمر مفید متریال مصرفی برای پوشش سقف شیبدار
  • قیمت و هزینه تمام شده پوشش شیبدار بام

تعویض سقف و یا پوشش سقف خانه های قدیمی

با تعویض سقف شیبدار موجود خانه خود یا نصب برای اولین بار بر روی بام شیبدار خود از میان سقف های موجود به خودتان اجازه می دهید تا حسی جدید  و ارزشی افزوده را به خانه خود بیافزایید . در حالی که فرم سقف و زیر سازی اولیه صحیح همواره بسیار اهمیت دارد شما پا را یک مرحله بالاتر گذاشته و محیط خارجی و دید خانه تان را تغیر خواهید داد. این واقعیتی است که پوشش بام شیبدار شما فرصتی است برای تغیر ظاهری ساختمانتان و حسی که با دیدن آن به شما و دیگران دست خواهد داد. فرم، رنگ و ظاهر مواردی است که به سلیقه صاحب خانه باز می گردد. در هنگام انتخاب پوشش شیبدار بام، همواره برخی سوال ها مطرح خواهد شد و پاسخ به این سوال ها بیان کننده نیاز شما و پوشش مناسب برای بام شیبدار شما خواهد بود.


مزایای سقف شینگل BTM

  • کیفیت و طول عمر بالا

یکی از مزیت های بارز سقف شینگل طول عمر بالای آن می باشد که همواره باعث شده شرکت های بنام و معتبر تولید کننده سقف شینگل محصولات خود را گارانتی ۳۰ ساله کرده و حتی برخی از انواع آن را گارانتی مادام العمر کنند، این خود حاکی از کیفیت بی همتا و قابل اطمینان شینگل در انواع شرایط آب و هوایی است، همچنین سابقه طولانی استفاده از این متریال در کشور های اروپایی و آمریکا را می توان خود دلیلی محکم بر کیفیت بارز و مثال زدنی این نوع پوشش بام شیبدار دانست. سقف شینگل آسفالتی با سابقه بیش از ۱۰۰ سال نه تنها جایگاه ویژه ای در میان متریال های ساختمانی برای خود باز کرده است، بلکه توانسته با گذر زمان محبوبیت و رتبه نخست تقاضا را در جامعه متریال های ساختمانی داشته باشد.

  • تنوع در رنگ بندی 

سقف شینگل به دلیل استفاده از سنگ دانه های طبیعی طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها را پوشش می دهد لذا به زبانی دیگر هر رنگی که در سنگ های طبیعی یافت می شود در رنگ بندی سقف های شینگل نیز قابل دسترس خواهد بود، این ویژگی یکی از مهمترین مزایای سقف شینگل است چرا که همواره طراحان برای نوآوری در بخش بصری ساختمان نیاز به رنگ ها و ترکیب رنگ های مختلفی خواهند داشت.

  • تنوع مدل و فرم 

تنوع در مدل و فرم سقف شینگل همچون تنوع در رنگ بندی بسیار زیاد است، همچنین در این زمینه معمولا هر یک از شرکت های تولیدکننده سقف شینگل نیز برای خود انواع محصولات در طرح ها و شکل های متنوعی دارند.

  • مقرون به صرفه

به دلیل وزن سبک شینگل، هزینه های سازه بصورت چشمگیری کاهش یافته و به دلیل سطح پوشش وسیع محصولات باعث صرفه جویی در وقت و نیروی کاری می شود.

  • مواد خام

شینگل BTM  محصولات با کیفیت بالایی را به دلیل تکنولوژی بالای تولید قیر فرآوری شده خود، ارائه می دهد. این محصولات از ورقه های با دوام فایبر گلاس و قیر فرآوری شده که قابلیت رقابت با محصولات شینگل دیگر را دارد.

  • پوشش دو لایه

حفاظت بیشتر و ایجاد ظاهری زیبا و برجسته از جمله مزایای این محصول می باشد.

  • ایمنی زلزله

به دلیل وزن سبک، بار تحمیلی به ساختمان کمتر و ایمنی زلزله افزایش می یابد. وزن ساختمان ها رابطه مستقیم با خطر زلزله دارد بدین ترتیب، محصولات ساختمانی سبک مانند شینگل به دلیل ریسک زلزله، بسیار مورد توجه هستند.

  • سطوح قابل نصب

شینگل قابلیت نصب بر روی انواع سطوح سقف و با هرنوع سازه ای را دارد. نکته مهم :حداقل شیب سقف جهت نصب شینگل باید ۲۰% باشد.

  • نصب آسان

نصب جزئیات سقف مانند لبه ها ، آبگیرها، آبروها و اطراف دود کش ها بسیار آسان و در زمان کم می باشد.

  • مدل های خود چسبنده

مدل های پشت چسبدار شینگل نصب مطمئن و آسان را باهم فراهم می کنند، به دلیل این که آنها هم توسط میخ و هم توسط چسب تثبیت می شوند.

  • زیبایی همیشگی

شینگل های سقف شیبدار، انقلابی عظیم در هنر پوشش سقف را رهبری کردند. قابلیت انطباق ظاهری این محصول از طریق ایجاد عمق نحوه ی برش و ترکیب های رنگی مختلف ارزش معماری سقف های شیبدار را افزایش می دهد.

  • برند معتبر

یکی از نگرانی های بجای مشتریان حضور اجناس کم کیفیت چه بسا بی کیفیت چینی در بازار است، در مقابل شرکت نکونام بناگستر با عرضه معتبرترین برند شناخته شده ترکیه ای در بازار جهانی، با نامی پر آوازه این نگرانی را برای همیشه حل نموده است.

  • تیم پشتیبانی

تیم پشتیبانی حرفه ای نکونام بناگستر با بیش از یک دهه تجربه در زمینه انواع سقف شینگل در خدمت مشتریان می باشد.


پروژه های شینگل انجام شده توسط شرکت نکونام بناگستر در کشور

  • ساختمان مسکونی – بلوار ارتش , بلوار اوشان
  • ساختمان مسکونی – جردن , نیلوفر
  • ساختمان مسکونی – جمشیدیه
  • ساختمان مسکونی – خیابان صرافها
  • ساختمان مسکونی – نیاوران , مهماندوست
  • ساختمان مسکونی – بلوار دادمان
  • ساختمان اداری تجاری پرشیان – نیاوران
  • ساختمان مسکونی – جمشیدیه

 


لیست قیمت سقف شینگل

شرکت نکونام بناگستر تلاش کرده تا با عرضه خدمات به روز دنیا و متریال های اریجینال و پشتیبانی کم نظیر خود موجبات رضایت شما عزیزان را فراهم کند لذا لیست قیمت سقف شینگل و قیمت لوازم جانبی شینگل و قیمت لوازم زیرسازی شینگل را برای شما عزیزان فراهم کرده قابل ذکر است که به دلیل تغیرات نوسانات ارز و تعرفه های گمرکی این لیست قیمت شینگل در زمان دستخوش تغیر خواهد شد اما همواره تیم نکونام بناگستر تلاش کرده با بروز کردن قیمت های خود رضایت شما عزیزان را فراهم کند. برای استعلام قیمت روز محصولات با شماره دفتر مرکزی که در انتهای مطلب آورده شده است تماس حاصل فرمائید.


آدرس دفتر مرکزی : تهران، خ شریعتی، خ ملک، پلاک ۵ واحد ۴

تلفن تماس : ۴۱-۸۸۴۴۸۴۴۰-۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *