استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آوان صنعت ( در و پنجره دوجداره upvc )

شرکت آوان صنعت به منظور ارتقاء فرهنگ حفظ محیط زیست و بهینه سازی مصرف انرژیهای گرانبهای طبیعت تأسیس گردید. درب و پنجره های تولید ما با استفاده از پروفیلهای شرکت وینتک، ویستابست و پلاس پن محصول جدید وینتک میباشد. این شرکت افتخار این را دارد که در راستای خدمت به شما بهترین محصولات و خدمات را عرضه می نماید.
تولید درب وپنجره های upvc توسط کارشناسان مجرب وبا دستگاه های کاملا پیشرفته دپوی کامل متریال ماننده پروفیل و یراق آلات و نرم افزار مخصوص طراحی که این نرم افزار علاوه بر طراحی درب و پنجره آنالیز کامل برش پروفیل ها با محاسبه کامل پرتی و اندازه برش کامل شیشه ها می باشد.

 یراق آلات با مارک VHS ساخت کشور ترکیه و مارک ROTO ساخت کشور آلمان می باشد.
شیشه های مورد استفاده این شرکت با گرید A بوده و با تزریق گاز آرگون تولید می گردد که دارای ضمانت نامه می باشد.
از ویژگیهای تولید ما ساخت درب و پنجره های upvc برای تعویض با هر نوع درب وپنجره های قدیمی (آهنی و آلومینیومی و ….) می باشد .

در و پنجره دوجداره upvc

امروزه با توجه به آلودگی و سرمای هوای ابرشهرها  کارشناسان انرژی به این نتیجه رسیده اند که ۴۰ درصد اتلاف انرژی ساختمانها از طریق درب و پنجره ها می باشد . یکی از مهمترین راههای جلوگیری از این اتلاف انرژی استفاده از درب و پنجره های UPVC با شیشه های دو جداره می باشد ، بطوریکه در حال حاضر ۷۰ درصد ساختمانهای اروپا از این نوع درب و پنجره بهره می برند . درب و پنجره های تولیدی شرکت آریس نیز با توجه به این اصل از بهترین پروفیلهای موجود وینتک  و ویستابست ایران و پلاس پن محصول جدید وینتک تولید و عرضه می گردد.
برای جلوگیری از ورود آلودگی و ذرات گرد و غبار بهتر است از پنجره های upvc استفاده شود تا سلامت شما و خانواده تان تضمین شود.

تعویض در و پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

یکی از قابلیت های بسیار مهم درب و پنجره های دوجداره upvc، امکان نصب آن روی ساختمان های قدیمی  می باشد. یعنی برای نصب این نوع پنجره ها الزاما نباید ساختمان مورد نظر نوساز باشد،بلکه میتوان با تعویض پنجره های قدیمی به درب و پنجره های دوجداره upvc بخش مهمی از اتلاف انرژی که درساختمان های قدیمی به وجود می آید را جبران کرد.
پنجره های دوجداره upvc با لاستیک های epdm درزبندی می شود که این امر به هیچ عنوان اجازه تبادل سرما، گرما، صدا و خاک را به داخل منزل نمی دهد.
از نظر انتخاب نوع رنگ، شیشه و یراق و دیگر متریال،این نوع درب و پنجره دوجداره هیچ محدودیتی ازنظر ساختمان نوساز و قدیمی نداشته و شما می توانید هر نوع درب و پنجره ای که می خواهید با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.
شرکت آوان صنعت افتخار دارد که یکی از معدود شرکت هایی با ارائه بهترین خدمات در زمینه تعویض درب و پنجره های قدیمی با درب و پنجره دوجداره upvc می باشد.
این شرکت با استفاده از پروفیل های با کیفیت همچون وینتک و ویستابست و استفاده از یراق آلات مرغوبی چون VHS محصول کشور ترکیه و ROTO محصول کشور آلمان و ACCADO محصول کشور ترکیه امکانات و مزایای زیر را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

–مزایای تعویض درب وپنجره دوجداره upvc
  • کاهش هزینه مصرفی انرژی جهت تامین حرارت و برودت مورد نیاز ساختمان بدلیل عایق بودن درب و پنجره های دوجداره UPVC
  • عایق صوتی بسیار قوی درب و پنجره دوجداره
  • عایق در برابر نفوذ گرد و غبار و دود به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی ای پی دی ام با طراحی خاص
  • مقاومت در برابر نفوذ آب باران به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و تعبیه شیارها و دریچه های تخلیه آب باران
  • عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید
  • دوام و استحکام بالا و کاربرد زمانی طولانی
  • غیر قابل اشتعال در آتش سوزی ها
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و اکسیداسیون
  • قابلیت نصب انواع یراق آلات و تامین بازشوی مورد نیاز
  • قابلیت نصب شیشه های دوجداره و سه جداره
  • قابلیت بازیافت و عدم ایجاد آلودگی محیط زیست
  • نظافت بسیار آسان پنجره دوجداره به علت صاف و سیقلی بودن سطح آن
  • سهولت و سرعت در نصب پنجره upvc
  • وزن کم پنجره دوجداره upvc در مقایسه با  پنجره آهنی و پنجره آلومینیومی

چرا قیمت درب و پنجره های دوجداره upvc با یکدیگر تفاوت دارد؟

1. برند پروفیل upvc

 باعث می شود که قیمت پنجره upvc متفاوت شود.شرکتهای معتبری چون وین تک و ویستابست از محصولات با کیفیت و دارای ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر می باشند که در زمان بروز هرگونه مشکلی اعم از تغییر حالت و تغییر رنگ پروفیل قابل پیگیری می باشند اما پروفیل های نامرغوب دارای ضمانت واقعی نبوده و هیچگونه پشتیبانی در زمان بروز مشکل از محصول خود نمی کنند.

2. گالوانیزه محار داخل درب و پنجره upvc

که باعث جلوگیری از انحنای پروفیل upvc می شود و نگهدارنده یراق آلات نصب شده روی پروفیل می باشد.ضخامت گالوانیزه و کرو دار بودن و جنس و سایز مناسب  از مهمترین آیتم های کیفیت گالوانیزه محار در پروفیل می باشد که در قیمت پنجره upvc بسیار تاثیر گذار است.
ضخامت های باریک و استفاده از جنسهای آهن سیاه به جای گالوانیزه و کوچک استفاده کردن یا کلاً استفاده نکردن از این گالوانیزه توسط تولید کننده باعث ارزان شدن قیمت محصول می گردد.

3. لاستیک آببندی روی پروفیل upvc

دو نوع می باشد که در تولید درب و پنجره upvc استفاده می گردد،یک نوع لاستیک هایی هستند که از همان ابتدا روی شاخه های پروفیل upvc می باشد به این نوع لاستیک سرخود گفته می شود،نوع دیگر لاستیک EPDM  با برندسچیل می باشد که پس از تولید درب و پنجره روی پروفیل نصب می شود.
تفاوت این دو لاستیک در این است که لاستیک های EPDM بسیار با کیفیت تر و ضخامت بیشتری داردکه در مقابل نور خورشید جمع و خشک نمی شود و در قسمت های جوش پروفیل،لاستیک کامل نصب می شود و آببندی بسیار بهتری دارد.
اما در پروفیل های لاستیک سرخود در قسمت جوش لاستیک زیر دستگاه جوش سوخته و به هم میچسبد که این عمر باعث می شود در مدت زمان کوتاه که درب و پنجره ها جلوی نور خورشید قرار گرفتند لاستیک از همان قسمت باز می شونداین نوع لاستیک ضخامت کمتری نسبت به لاستیک EPDM دارد و جلوی نور خورشید جمع می شود.

4. برند یراق آلات مصرفی

 یک عامل بسیار مهم در عمر آببند لنگه های درب و پنجره دوجداره upvc می باشد.که مارک های مختلف باعث تفاوت قیمت پنجره upvc با هم دارند.کشور ترکیه سازنده بسیاری از این مارک ها می باشد که از لحاظ کیفیت سه نوع درجه بندی دارد یراق آلات VHS و یراق آلات ACCADO از یراق آلات درجه یک این کشور می باشد.

5. نوع شیشه دوجداره مصرفی

شیشه مصرفی باید کارخانه ای باشد. یعنی شیشه از گرید A استفاده شود که بدون موج و خال می باشدچسب بوتیل روی اسپیسر تزریق شود که باعث می شود شیشه کامل به اسپیسر بچسبد و هیچگونه نفوذی برای ورود خاک و بخار برای شیشه نمی گذارد.
سیلیکاژل داخل اسپیسر(دانه های رطوبت گیر) که کوچکترین رطوبتی را داخل شیشه باقی نمی گذارد.چسب پلی سولفاید که پشت اسپیسر تزریق شده و برای ضمانت آببند و چسبندگیه بیشتر شیشه استفاده می شود.شستن شیشه ها باید با دستگاه مخصوص انجام پذیرد.
اگر هر قسمت از موارد فوق رعایت نگردد کیفیت شیشه تولید شده بسیار ضعیف بوده و شیشه دستی حساب می شود و درقیمت پنجره upvc تاثیر گذار می باشد.


آدرس دفتر مرکزی: خیابان آیت الله کاشانی خیابان مطهری پلاک 7 واحد 1
تلفن: 44969723 (021) و 44969366 (021) 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *