استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵

چسب کاشی آژند یکی از چسب های با کیفیت عرضه شده در بازار است که توسط گروه صنعتی نیک آژند تولید می شود. این واحد تولیدی فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز نموده اما در همین مدت کوتاه توانسته است خود را به مصرف کنندگان بشناساند. این شرکت توانسته است با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت با برند های برتر دنیا رقابت کند و گواهینامه های بین المللی در حوزه محصولات شیمیایی کسب کند.

محصولات شرکت نیک آژند شامل انواع چسب های پودری کاشی و بتن، پودر های بندکشی و آب گریز کننده ها است. چسب خمیری کاشی نیز به تازگی به محصولات این شرکت اضافه شده است. در ادامه به بررسی محصولات این شرکت، قیمت و ویژگی های آن ها می پردازیم.

گروه صنعتی تولید کننده انواع چسب

قیمت چسب کاشی آژند

چسب کاشی آژند در رده چسب های با کیفیت ایرانی قرار می گیرد. به علت فرمولاسیون منحصر به فرد و مواد اولیه با کیفیتی که در ساختار این چسب استفاده شده است، توانسته بین مصرف کنندگان محبوبیت کسب کند. قیمت چسب کاشی آژند در مقایسه با سایر چسب های کاشی متوسط است و با برند های با سابقه ایرانی رقابت می کند.

چسب های کاشی پودری نیک آژند در بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی تولید می شوند. حداقل قیمت چسب کاشی آژند در نیمه اول سال ۱۴۰۳ به ازای هر یک کیلوگرم ۱۴ هزار تومان است. لازم به ذکر است قیمت درج شده ثابت نیست و با نوسانات بازار تغییر خواهد کرد.

کاشی کاری با ابزار مخصوص

انواع چسب کاشی آژند

عمده محصولات واحد تولیدی نیک آژند در حوزه چسب کاشی و سرامیک، چسب های خشک هستند. این دسته بندی شامل چسب کاشی پودری ، چسب کاشی پرسلان و اسلب می باشد. چسب کاشی خمیری اکریلیک و پودر های بندکشی کاشی و سرامیک نیز از محصولات مرتبطی هستند که توسط این شرکت تولید و عرضه می شوند.

چسب کاشی پودری مسترفیکس ۶۰۰۵

نوع پودری چسب کاشی آژند از ترکیب پودر سیمان پرتلند، مواد پلیمری از جمله پلی وینیل استات و پلی استر، مواد معدنی مانند شن و سیمان و همچنین مواد افزودنی تقویتی تشکیل می شود. نسبت این مواد بسته به ویژگی های مدنظر چسب ها تغییر می کند.

چسب کاشی آژند پودری از مقاومت بالا و چسبندگی خوبی برخوردار است و برای نصب کاشی و سرامیک بر روی انواع سطوح قابلیت استفاده دارد. همچنین این چسب از خاصیت ضد آب بودن برخوردار است و می تواند در محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس های بهداشتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت بسته بندی ۲۰ کیلویی چسب کاشی پودری نیک آژند در نیمه اول سال ۱۴۰۳، ۲۷۵ هزار تومان است.

پودر چسب کاشی ۶۰۰۵

چسب کاشی پرسلان مسترفیکس ۷۰۰۵

چسب کاشی پرسلان نیک آژند از قدرت چسبندگی و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به چسب کاشی پودری همین مجموعه برخوردار است و برای مکان هایی که نیاز به استحکام بالاتری باشد توصیه می شود. چسب کاشی آژند مدل پرسلان ۷۰۰۵ برای چسباندن سرامیک های معمولی و پرسلان در همه سطوح داخل و نمای ساختمان قابل استفاده است. به دلیل انعطاف پذیری بالای این چسب، استفاده از آن برای محیط های صنعتی و بیمارستان ها که در معرض فشار زیاد قرار دارند نیز کاربردی است.

قیمت چسب کاشی پرسلان نیک آژند برای بسته بندی ۲۰ کیلوگرمی در بهار ۱۴۰۳، ۴۰۰ هزار تومان می باشد.

پودر چسب کاشی پرسلان

چسب کاشی و سرامیک اسلب مسترفیکس ۸۰۰۵

چسب کاشی اسلب نیک آژند به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد خود و به کار گیری انواع پودر ها و مواد پرکننده معدنی و همچنین پلیمر های پودری در ساختار این چسب از قدرت چسبندگی فوق العاده ای برخوردار است و توانسته است بالاترین سطوح استاندارد در حوزه چسب های پودری بر پایه سیمان را کسب کند. قدرت چسبندگی این چسب به حدی بالا است که می تواند دو سطح شیشه ای را نیز به یکدیگر متصل کند. از چسب کاشی آژند اسلب برای اتصال کاشی ها و سرامیک های بزرگ استفاده می شود. همچنین به دلیل مقاومت بالای این چسب در برابر فشار و مواد شیمیایی و تغییرات آب و هوایی، استفاده از آن برای آزمایشگاه ها، استخرها، مراکز تفریحی و مخازن آب نیز توصیه می شود.

بسته بندی ۲۰ کیلویی چسب کاشی اسلب آژند در نیمه اول سال ۱۴۰۳، به قیمت ۴۳۰ هزار تومان به فروش می رسد.

پودر چسب اسلب ۸۰۰۵

چسب کاشی خمیری مسترفیکس ۱۰۰۵

چسب کاشی آژند خمیری یکی از محصولاتی است که به تازگی توسط شرکت نیک آژند تولید و عرضه شده است. برای استفاده از این چسب به هیچ مرحله آماده سازی نیاز نیست و به صورت آماده مصرف تولید می شود. چسب کاشی خمیری از چسبندگی بالایی برخوردار است و بسیار همگن و یکنواخت می باشد. از این چسب برای نصب کاشی و سرامیک روی تمامی سطوح افقی و عمودی و مصالح مختلف استفاده می شود.

چسب کاشی خمیری

پودر بندکشی کاشی و سرامیک مستر گروت ۲۰۰۵

پس از نصب کاشی و سرامیک توسط چسب باید درز های بین کاشی ها را توسط چسب درزگیر پر کرد. پودر بندکشی کاشی برای درزبندی انواع کاشی و سرامیک در داخل و خارج ساختمان کاربرد دارد. زمان انجام بندکشی حدود ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از نصب کاشی و سرامیک است. نحوه استفاده از پودر بندکشی مانند چسب کاشی پودری است و فقط در میزان آب مورد نیاز برای اختلاط با یکدیگر تفاوت دارند.

پودر بندکشی آژند

ویژگی های چسب کاشی آژند

انواع چسب کاشی آژند از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند. در این قسمت به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

  • اتصال انواع کاشی و سرامیک به سطوح مختلف
  • عایق بودن در برابر رطوبت
  • استحکام و انعطاف پذیری بسیار بالا
  • سرعت بالای اجرا و صرفه جویی در زمان
  • راحتی کار و بدون نیاز به تخصص
  • کاهش ضایعات مصالح در مقایسه با استفاده از ملات سیمانی

نحوه استفاده از چسب کاشی آژند

مرحله اول در استفاده از چسب کاشی آژند ، آماده سازی سطح کاری است که کاشی کاری روی آن انجام می شود. این سطح باید عاری از هرگونه گرد و غبار و چربی باشد. همچنین برای نصب کاشی و سرامیک روی سطوح گچی یا کاه گلی باید ابتدا سطح زیرین تراشیده شود تا در عملکرد چسب اختلال ایجاد نشود.

مرحله بعد در  کاشی کاری با چسب کاشی آژند ، آماده سازی چسب است. برای آماده سازی چسب کاشی پودری فقط کافی است آن را با مقداری آب مخلوط کرد. در صورت استفاده از چسب کاشی خمیری به این مرحله آماده سازی نیاز نیست. برای هر پاکت ۲۰ کیلوگرمی از چسب کاشی آژند به حدود ۵ تا ۶ لیتر آب نیاز است. بهتر است ابتدا حجم آب را آماده کرده و چسب را به تدریج به آن اضافه نمود. پس از اضافه کردن چسب به آب باید آن را توسط همزن مخلوط کرد. بهتر است قبل از استفاده چسب روی سطح، حدود ۵ دقیقه به آن زمان داد تا به خوبی با آب مخلوط شود.

سپس نوبت به اعمال چسب روی سطح می رسد. دمای محیط و مدت زمان اجرا از مواردی هستند که باید در هنگام اجرا به آن توجه کرد. دمای محیط کاشی کاری بهتر است بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد باشد. همچنین توجه شود حداکثر زمان مناسب برای اجرای کاشی ها روی سطح پس از ریختن چسب ۲۰ دقیقه است و نصب کاشی و سرامیک باید قبل از این زمان انجام شود. میزان چسب مورد نیاز برای کاشی کاری هر مترمربع حدود ۶ کیلوگرم است. این مقدار می تواند به نسبت ضخامت چسب مورد استفاده تغییر کند.

برای مطالعه بیشتر:

چسب کاشی آریا شیمی

بهترین چسب بتن

چسب کاشت میلگرد هیلتی

تفاوت چسب سنگ با چسب کاشی

خرید چسب سرامیک ضد آب

کاشت میلگرد با چسب هیلتی

چسب بتن هیرادشیمی

چسب بلوک سرزمین

مشخصات فنی چسب کاشت میلگرد

چسب بلوک شیشه ای

چسب بتن مایع

آخرین عناوین

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی

قیمت چسب کاشی 5 کیلویی همانند سایر انواع چسب کاشی وابسته به عواملی چون برند…

1 روز پیش

تولید کننده تری دی پانل

تری دی پنل ‌ها به عنوان یکی از نوآوری‌ های مهم در صنعت ساخت و…

2 روز پیش

خرید اسانسور قسطی

خرید اسانسور قسطی ، ساکنین ساختمان های قدیمی و فاقد آسانسور را قادر می سازد…

2 روز پیش

آسانسور پنوماتیک

آسانسور پنوماتیک یکی از بروز ترین انواع آسانسورها می باشد که هنگام انتخاب آسانسور کمتر…

2 روز پیش

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایای تری دی پنل به قدری گسترده است که کاربرد آن در مهندسی عمران و…

3 روز پیش

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

4 روز پیش