استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دوربین دام هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن
دوربین دام هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن (Dome Camera) یک نوع دوربین مداربسته است که از یک بدنه گلوبولیک یا کروی به شکل کره یا کاپولار تشکیل شده و معمولاً نصب شده و آویزان شده از سقف یا دیوار است. این نوع دوربین به دلیل طراحی گرد و شیک خود، در نصب‌های مختلف از اجنبی‌ها تا مکان‌های عمومی و حتی داخلی استفاده می‌شود.

از ویژگی های دوربین دام می توان به : طراحی گلوبولیک، مواد مقاوم، قابلیت چرخش، کیفیت تصویر بالا و پشتیبانی از تکنولوژی‌های شبکه اشاره کرد. ویژگی‌ها و مشخصات دقیق هر دوربین دام ممکن است متفاوت باشد و بستگی به مدل دوربین باشد. انتخاب یک دوربین دام باید براساس نیازهای خاص و محیط نصب انجام شود.

هایک ویژن یکی از برند های معروف و محبوب تولید کننده دوربین دام در صنعت دوربین های مدار بسته است. در ادامه لیستی از مشخصات دقیق دوربین دام هایک ویژن با قیمت گردآوری شده است برای سفارش با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل دام

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-ITMF با تکنولوژی ساخت Turbo HD ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ با قیمت ۶۶۰۰۰۰ تومان در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56D1T-VFIR3 با تکنولوژی ساخت Turbo HD ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ با قیمت ۱۱۵۰۰۰۰ تومان در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT3ZF با تکنولوژی ساخت Turbo HD ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ با قیمت ۲۴۰۰۰۰۰ تومان در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE16D7T-IT3Z با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IRMM با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید دوربین دام هایک ویژن

قیمت دوربین دام هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IR با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ با قیمت ۱۵۵۶۰۰۰ تومان در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56D8T-ITME با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ با قیمت ۱۶۶۳۰۰۰ تومان در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT1F با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ با قیمت ۱۴۳۷۰۰۰ تومان در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56H1T-IT1E با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۲۵۹۲×۱۹۴۴ با قیمت ۱۹۹۶۰۰۰ تومان در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56H1T-IT3E با تکنولوژی ساخت Turbo HD ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ با قیمت ۱۹۵۰۰۰۰ تومان در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

مشخصات دوربین Dome

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56C2T-VFIR3 با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۱۲۸۰×۹۶۰ در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56C0T-IRM با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۱۲۹۶×۷۳۲ در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56D7T-IT3 با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56F7T-IT3Z با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۲۰۵۲× در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56D7T-IT1 با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۱۰۸۰× در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید دوربین دام هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56D7T-ITM با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید دوربین دام هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56F1T-ITM با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۲۰۵۲×۱۵۳۶ در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56F1T-IT1 با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۲۰۵۲×۱۵۳۶ با قیمت  تومان در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56D1T-VFIR3 با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۱۰۸۰× در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-ITMF با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ در عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

دوربین وایرلس

دوربین مداربسته میکروفون دار

شرکت تیاندی

دوربین وایرلس چرخشی

نمایندگی دوربین تیاندی

لیست قیمت تیاندی

کیفیت دوربین تیاندی

نصب دوربین مدار بسته

دوربین hikvision

قیمت دوربین هایک ویژن

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین آی پی هایک ویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!