استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

جکوزی های مناسب روف گاردن، درجه آخر لوکس بودن+قیمت

جکوزی های مناسب روف گاردن، درجه آخر لوکس بودن
جکوزی های مناسب روف گاردن، درجه آخر لوکس بودن

نصب جکوزی در روف گاردن خانه ها و برج ها، نمادی از لوکس بودن و رفاه در دنیای مدرن است که نه تنها سبب زیبایی فضای سبز پشت بام ها می شود، بلکه تجربه ای فراموش نشدنی را برای ساکنان آن ساختمان به ارمغان می آورد. جکوزی های مناسب روف گاردن به دلیل امکان استفاده در فضای باز و بهره مندی از مناظر شهری، ایده‌آل ترین انتخاب برای افرادی هستند که به دنبال نهایت تجمل و راحتی در خانه خود می گردند.

علاوه بر این، با خرید جکوزی و نصب آن در روف گاردن، می توانید از هزینه های رفتن به جکوزی های عمومی صرف نظر کرده و در حریم خصوصی خود، لحظاتی بی نظیر از آسایش را تجربه کنید. اگر به دنبال ترکیبی از آخرین درجه لوکس بودن و قیمت مناسب برای جکوزی های روف گاردن هستید، انتخاب های متنوعی در بازار وجود داشته که نیازهای شما را به خوبی برآورده می کنند.

قیمت جکوزی های مناسب روف گاردن

قیمت جکوزی های مناسب روف گاردن معمولا با توجه به ابعاد، ظرفیت و امکانات و مشخصات آن، متفاوت است. اما به طور کلی قیمت جکوزی های مناسب روف گاردن در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ بین ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان متغیر است. در ادامه چند نمونه از جکوزی های مناسب را به همراه قیمت به شما معرفی خواهیم کرد:

وان جکوزی آریانا مدل ۷۲۹/۷۱۹

اگر به دنبال یک جکوزی قیمت مناسب برای روف گاردن یا فضای باز خانه خود هستید، وان جکوزی آریانا مدل ۷۷۲۹ یا ۷۱۹ با ویژگی هایی نظیر شاسی، زیرآب، پانل جلو، ماساژور کناری و قیمت ۵۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان یک انتخاب عالی محسوب می شود. جهت زیرسری جکوزی ۷۲۹ سمت راست و در مدل ۷۱۹، در سمت چپ قرار دارد.

جکوزی های مناسب روف گاردن، درجه آخر لوکس بودن
آریانا مدل ۷۲۹/۷۱۹

وان جکوزی زرین آب مدل وال

وان جکوزی زرین آب مدل وال طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی دارد. اگر به دنبال یک جکوزی با ابعاد و قیمت مناسب و همچنین طراحی لوکس هستید، این مدل می تواند همان جکوزی مورد نظرتان باشد. قیمت وان جکوزی زرین آب مدل وال در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ برابر با ۵۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

جکوزی های مناسب روف گاردن، درجه آخر لوکس بودن
جکوزی زرین آب مدل وال

وان جکوزی پرشین مدل دگاس (پانل چوبی)

اگر به دنبال نهایت لوکس بودن و تجربه ای بی نظیر برای روف گاردن هستید، وان جکوزی پرشین مدل دگاس با پانل های چوبی، انتخاب عالی است. این جکوزی با طراحی مدرن و استفاده از پانل های ترموود، جلوه ای فوق العاده شیک و الهام گرفته از طبیعت به روف گاردن شما می بخشد.. با این وان جکوزی، تجربه ای لوکس، به همراه دوستان یا اعضای خانواده خود، در فضای باز خواهید داشت.

قیمت وان جکوزی پرشین مدل دگاس در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ حدودا ۳۳۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. بنابراین اگر در نهایت لوکس و خاص بودن روف گاردن ساختمان برایتان اهمیت دارد، این محصول ارزش خرید خواهد داشت.

جکوزی های مناسب روف گاردن، درجه آخر لوکس بودن
پرشین مدل دگاس (پانل چوبی)

وان جکوزی پرشین مدل ژوان

اگر به دنبال تجربه ای فراتر از جکوزی های معمولی هستید، وان جکوزی پرشین مدل ژوان با طراحی منحصر به فرد و امکانات پیشرفته، گزینه ای بی نظیر برای شما خواهد بود. این جکوزی با ابعاد ۱۸۵x۱۸۵x۸۹ سانتی متر و ظرفیت ۴ نفره، فضای کافی برای استفاده همزمان چند نفر را فراهم می کند. پس برای یک روز کامل می توانید با خانواده از این جکوزی در روف گاردن منزل خود استفاده کنید.

از جمله ویژگی های برجسته این جکوزی می توان به ماساژور آب و هوا، زیرسری راحت، گرمکن آب، جت های چرخشی برای ماساژ بهتر، آبشار آرامش بخش و چراغ کروموتراپی اشاره کرد که تمامی نیازهای شما برای یک تجربه کاملاً آرامش بخش را برآورده می سازد. علاوه بر این، سیستم ازن و فیلتراسیون کیفیت آب را حفظ کرده و توربوجت های قدرتمند، ماساژی عمیق و آرام بخش ارائه می دهند. وان جکوزی پرشین مدل ژوان با قیمت ۱۷۷,۸۷۹,۰۰۰ تومان انتخابی عالی برای ایجاد فضایی لوکس و خاص در بام خانه شماست.

جکوزی های مناسب روف گاردن، درجه آخر لوکس بودن
وان جکوزی پرشین مدل ژوان

نکاتی که قبل از خرید جکوزی برای روف گاردن باید بدانید

قبل از خرید جکوزی برای روف گاردن، نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • ابعاد و فضای موجود: فضای روف گاردن را اندازه گیری کنید تا جکوزی به راحتی نصب شود و دسترسی کافی وجود داشته باشد.
  • میزان تحمل وزن سقف: وزن جکوزی پر از آب زیاد است؛ بنابراین پیش از نصب جکوزی روی بام، باید از استحکام سقف اطمینان حاصل نمود.
  • نوع جکوزی: انتخاب از میان انواع مختلف جکوزی ها (پیش ساخته و سفارشی)، باید بر اساس نیازها و سلیقه خریدار باشد.
  • سیستم های گرمایش و تصفیه آب: به دلیل ظرفیت بالای این جکوزی ها، وجود سیستم گرمایش و تصفیه آب کارآمد برای حفظ دما و تمیزی آب ضروری است.
  • نصب و راه اندازی: نصب و راه اندازی جکوزی در روف گاردن باید توسط نیروهای متخصص و مجرب صورت گیرد .
  • دسترسی به تاسیسات: محل نصب جکوزی در روف گاردن باید به منابع برق و آب و همچنین کانال های تخلیه، دسترسی آسانی داشته باشد.
  • عایق کاری و مقاوم سازی: جکوزی مناسب برای روف گاردن باید عایق مناسب برای جلوگیری از هدر رفت انرژی و نشت آب داشته باشد.
  • امنیت: برخی ویژگی ها مانند حفاظ جان، دستگیره ها، سکو و سطوح غیرلغزنده، ایمنی افراد را هنگام استفاده از جکوزی در روف گاردن تامین می کند.
  • قیمت و بودجه: مشخص کردن بودجه و مقایسه قیمت ها با توجه به ویژگی ها، از دیگر نکات پیش از خرید جکوزی است.

برای مطالعه بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!