استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۹ دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه + قیمت و جزئیات

۹ دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه + قیمت و جزئیات
۹ دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه + قیمت و جزئیات

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه به دوربین هایی گفته می شود که قابلیت چرخش تا ۳۶۰ درجه در راستای افقی دارند. در کاتالوگ مشخصات دوربین های مداربسته، زاویه چرخش دوربین ها را با دو عبارت Pan و Tilt مشخص می کنند. Pan به مقدار زاویه چرخش دوربین در راستای افقی و Tilt به مقدار زاویه چرخش عمودی گفته می شود. با نصب دوربین های ۳۶۰ درجه، هیچ زاویه از اتاق یا محوطه از چشم دوربین پنهان نخواهد ماند. همچنین چرخش ۳۶۰ درجه ای در دوربین هایی که دارای قابلیت های هوشمندی مانند تعقیب سوژه هستند، به عملکرد هرچه بهتر آن ها کمک می کند.

در این مقاله ۹ مدل از بهترین دوربین های مداربسته ۳۶۰ درجه را از برندهای معتبر به همراه قیمت و جزئیات آن ها معرفی کرده ایم. برای خرید و یا اطلاع از سایر مشخصات می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین مداربسته

۱. دوربین مداربسته دام ۳۶۰ درجه تحت شبکه ریویژن مدل RN-6533-IP-PTZ

دوربین مداربسته تحت شبکه ریویژن مدل RN-6533-IP-PTZ دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی دارد. این دوربین دارای کیفیت تصویر ۵ مگاپیکسل، پردازنده CMOS و همچنین LED مادون قرمز (IR) برای دید در شب تا برد ۶۰ متر است. از دیگر مشخصات این دوربین متوان گفت که دارای زوم، سنسور تشخیص حرکت، میکروفون داخلی و اسپیکر برای مکالمه دوطرفه بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این دوربین در بازه دمایی ۲۰- درجه تا ۵۰+ درجه سانتی گراد بدون هیچ گونه خللی در عملکرد، کار می کند.

دوربین مداربسته دام ۳۶۰ درجه تحت شبکه ریویژن مدل RN-6533-IP-PTZ
دوربین مداربسته دام ۳۶۰ درجه تحت شبکه ریویژن مدل RN-6533-IP-PTZ

۲. دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه تحت شبکه ریویژن مدل RN6620IP-PTZ

یکی دیگر از بهترین دوربین های مداربسته برند ریویژن، مدل RN6620IP-PTZ با کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه افقی و ۹۵ درجه عمودی می باشد. این دوربین قابلیت دید در شب رنگی خوبی داشته و تا فاصله ۴۰ متری تصاویر در تاریکی مطلق را با جزئیات نشان می دهد. تصویری که این دوربین ارائه می دهد، به دلیل استفاده از فناوری های ۳D DNR، BLC، HLC و WDR کیفیت و وضوح بالایی در نورهای مختلف دارد. از دیگر قابلیت های آن می توان به زوم ۳۰ برابر، بدنه مقاوم در برابر برف و باران و گرد و غبار، مکالمه دوطرفه و کارکرد عالی در دمای ۲۰- درجه تا ۵۰+ درجه سانتیگراد اشاره کرد.

دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه تحت شبکه ریویژن مدل RN6620IP-PTZ
دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه تحت شبکه ریویژن مدل RN6620IP-PTZ

۳. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه دام داهوا مدل DH-IPC-HDW2439TP-AS-LED-S2

کیس دوربین مداربسته دام تحت شبکه (ip) داهوا مدل DH-IPC-HDW2439TP-AS-LED-S2 طراحی ساده ای دارد. این دوربین چرخش ۳۶۰ درجه افقی و ۸۰ درجه عمودی دارد. به دلیل رعایت استاندارد IP67 در ساخت آن، در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاومت بالایی داشته و حتی اگر به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب غوطه ور شود، همچنان عملکرد خوبی خواهد داشت. این دوربین ۴ مگاپیکسلی دارای ۲ عدد LED وارم لایت برای دید در شب تمام رنگی تا فاصله ۳۰ متری است. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به میکروفون داخلی، استاندارد فشرده سازی ویدیو H.265+/H.264+، WDR، HLC، BLC، ۳D DNR، تشخیص هوشمند نفوذ، سنسور تشخیص حرکت، دزدگیر و ارسال آلارم و حافظه ۱۲۸ گیگابایت دارد.

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه دام داهوا مدل DH-IPC-HDW2439TP-AS-LED-S2
دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه دام داهوا مدل DH-IPC-HDW2439TP-AS-LED-S2

۴. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه لامپی سیمکارتی

این دوربین مداربسته مدل لامپی، امکان تنظیم زاویه و چرخش ۳۶۰ درجه به اطراف و ۹۰ درجه عمودی از طریق اپلیکیشن مخصوص موبایل دارد. می توان آن را مانند یک لامپ معمولی، داخل سرپیچ نصب کرد. کیفیت تصویر آن ۳ مگاپیکسل با رزولوشن ۱۰۸۰p بوده و دارای LED های مادون قرمز و پروژکتور برای دید در شب رنگی یا سیاه و سفید می باشد. از دیگر امکانات این دوربین امکان مکالمه دوطرفه، اتصال به اینترنت سیمکارت، تشخیص حرکت و دزدگیر می باشد.

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه لامپی سیمکارتی
دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه لامپی سیمکارتی

۵. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه وای فای دار مینی اسپید دام گوشواره ای

دوربین مداربسته اسپید دام مدل گوشواره ای نیز دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه افقی و ۱۱۰ درجه عمودی می باشد. از ویژگی های تصویربرداری آن می توان به کیفیت تصویر ۵ مگاپیکسل HD با لنز ثابت ۳.۶ میلی متر، سنسور تصویر CMOS و دید در شب رنگی با برد ۳۰ متر اشاره کرد. این دوربین می تواند بصورت بیسیم به WiFi متصل شده و تصاویر و فیلم ها را آنلاین به هر نقطه از دنیا ارسال کند. از دیگر قابلیت های آن تعقیب سوژه، تشخیص حرکت، آژیر هشدار، مکالمه دوطرفه، استاندارد حفاظتی IP66 و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت است.

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه وای فای دار مینی اسپید دام گوشواره ای
دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه وای فای دار مینی اسپید دام گوشواره ای

۶. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه مینی اسپیددام دولنز با زوم ۱۰ برابر

یکی از کامل ترین دوربین های مداربسته، این دوربین مداربسته مینی اسپیددام دولنز ۴ مگاپیکسلی است. هر دو لنز این دوربین می توانند زوایای مختلفی را به طور همزمان پوشش داده و تصویربرداری کنند. لنز بالا دارای زاویه دید واید و لنز پایینی دارای چرخش ۳۶۰ درجه و زوم ۱۰× دیجیتال می باشد. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به دید در شب سه حالته (مادون قرمز، تمام رنگی وارم لایت و دوال لایت هوشمند)، ONVIF، مکالمه دوطرفه، تشخیص هوشمند حرکت، تشخیص هوشمند انسان، ارسال آلارم به موبایل کاربر، پخش آژیر هشدار، اتصال به مودم بصورت وایرلس و با کابل LAN، دارای WiFi داخلی، سرعت انتقال تصویر بالا و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه مینی اسپیددام دولنز با زوم ۱۰ برابر
دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه مینی اسپیددام دولنز با زوم ۱۰ برابر

۷. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E

دوربین مداربسته اسپیددام هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E دارای کیفیت تصویر ۴ مگاپیکسل است. این مدل اسپیددام از دو دوربین گردان و بولت تشکیل شده است. لنز بالایی دوربین بولت محسوب شده و دارای قدرت دید در شب مادون قرمز تا برد ۳۰ متر است. لنز پایینی دوربین PTZ است. یعنی قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه افقی، چرخش ۹۰ درجه عمودی و قدرت زوم ۲۵× اپتیکال و ۱۶× دیجیتال دارد. قدرت دید در شب لنز پایینی با مادون قرمز تا ۱۰۰ متر می رسد. از دیگر قابلیت های این دوربین اسپیددام می توان به WDR، BLC، HLC، Smart Defog، ۳D DNR، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت، فشرده سازی H.265+/H.265 و همچنین استاندارد محافظت IP66 اشاره کرد.

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه اسپیددام هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E
دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه اسپیددام هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E

۸. دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه اسپید دام تیاندی مدل TC-H354S

دوربین مداربسته مدل TC-C35KS از دوربین های اسپیددام چرخشی تیاندی است. این دوربین مداربسته دارای چرخش ۳۶۰ درجه افقی و دید در شب با LED های وادون قرمز تا فاصله ۱۵۰ متر می باشد. همچنین کیفیت تصویر آن ۵ مگاپیکسل بوده و قابلیت زوم اپتیکال ۲۳× و زوم دیجیتال ۱۶× دارد. بدنه آن دارای استانداردهای IP67 بوده و در برابر آب، گرد و خاک مقاوم است. از دیگر قابلیت های آن تشخیص چهره، تشخیص انسان و وسایل نقلیه، شمارش جمعیت، آژیر هشدار، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت، میکروفون داخلی، تکنولوژی WDR، HLC، BLC، سیستم حفاظت از حریم شخصی و Smart Defog است.

دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه اسپید دام تیاندی مدل TC-H354S
دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه اسپید دام تیاندی مدل TC-H354S

۹. دوربین مداربسته بولت ۳۶۰ درجه meva مدل MM-S2MS25

دوربین مداربسته بولت meva مدل MM-S2MS25 قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه در راستای افقی و ۹۰ درجه در راستای عمودی دارد. این دوربین ۴ مگاپیکسلی، با شش LED مادون قرمز (IR) دارای قابلیت دید در شب بوده و تا فاصله ۱۵۰ متر می تواند با وضوح بالا در کمترین نور نیز فیلمبرداری کند. از دیگر قابلیت های بهبود تصویر این دوربین Smart Defog، BLC، ۳D DNR، HLC، WDR و منوی تنظیمات OSD است. همچنین دارای امکانات هوشمندی مانند تشخیص حرکت، تشخیص انسان و همچنین استاندارد محافظتی IP66 است.

دوربین مداربسته بولت ۳۶۰ درجه meva مدل MM-S2MS25
دوربین مداربسته بولت ۳۶۰ درجه meva مدل MM-S2MS25

برای مطالعه بیشتر:

دوربین مداربسته

۸ دوربین مداربسته دارای پنل خورشیدی + قیمت و مشخصات

دوربین مداربسته ضدآب مناسب محیط های مرطوب و محوطه

معرفی ۸ دوربین مداربسته مناسب رستوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 3.85 ( 2 نظر)

یک نظر

  1. شرکت دکوراسیون داخلی ایده آل اسفرورین طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کناف ایران کابینت کاغذدیواری پوستر سه بعدی پارکت قزنیز چوبی درب چوبی ضدآب درب کنترلی درب وپنجره دوجداره درب لیزری درب ضدسرقت کرکره برقی کامپوزیت کفپوش دیوارپوش سقف کاذب سقف کشسانی آذین سقف آسمان مجازی آینه دکوراتیو تایلی بین کابینتی سنگ آنتیک شیشه سکوریت آسانسور چمن مصنوعی پرده دی کی پرده زبرا نرده استیل حروف برجسته چلنیوم میکرو سمنت دروبین مداربسته تابلو تبلیغاتی پارتیشن مسکونی و اداری اسفرورین بلوار بسیج جنب بسیج ۰۹۳۸۵۵۹۱۶۲۱مسئول فروش و اجرای دکوراسیون داخلی