استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۷ مدل دوربین مداربسته سیم کارت خور

۷ مدل دوربین مداربسته سیم کارت خور

نسل های اولیه دوربین های مداربسته تنها توسط کابل امکان ارسال فیلم ها و تصاویر را داشتند. با گسترش استفاده از اینترنت، سازندگان دوربین مداربسته به فکر یافتن راهی برای انتقال سریعتر تصاویر دوربین و حتی تماشای آنلاین آن به صورت بی سیم افتادند. بهترین راه حلی که به آن دست یافتند، دوربین های مداربسته سیم کارت خور است. با قرار دادن یک سیم کارت دارای بسته اینترنت و قرار دادن آن درون دوربین مداربسته، می توان دوربین را به اینترنت متصل کرده و تصاویر را با سرعت بالای ۴G به تلفن همراه کاربر منتقل نمود. همچنین برخی از دوربین های مداربسته سیمکارتی با قرار گرفتن سیمکارت، می توانند مانند یک مودم WiFi برای سایر دستگاه های اطراف خود اینترنت فراهم کنند.

در این مطلب ۷ مدل دوربین مداربسته سیم کارت خور که محبوبیت و کیفیت بسیار بالایی دارند را به همراه قیمت و مشخصات فنی آن ها معرفی کرده ایم. برای تهیه و یا اطلاع از سایر جزئیات با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین مداربسته

۱. دوربین مداربسته مینی اسپید دام سیمکارتی ۴G زوم دار Care Cam

دوربین مینی اسپید دام سیمکارتی ۴G زوم دار Care Cam یکی از بهترین دوربین های ۳ مگاپیکسلی موجود در بازار ایران بوده و با توجه به قابلیت هایی که دارد، قیمت آن بسیار مناسب است. از جمله قابلیت های این دوربین سیمکارت خور می توان به تعقیب سوژه، تشخیص حرکت و پخش آژیر هشداردهنده، چرخش ۳۵۰ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی، تنظیم زاویه و چرخش دوربین از راه دور، مکالمه دوطرفه، دید در شب رنگی با وارم لایت، دید در شب وسیع و سیاه و سفید با مادون قرمز و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.

دوربین مداربسته مینی اسپید دام سیمکارتی ۴G زوم دار Care Cam
دوربین مداربسته مینی اسپید دام سیمکارتی ۴G زوم دار Care Cam

۲. دوربین مداربسته سیم کارت خور چرخشی لامپی

یکی از نامحسوس ترین مدل های دوربین مداربسته، دوربین های به شکل لامپ هستند. دوربین مداربسته سیمکارت خور لامپی که قصد معرفی آن را داریم، ویژگی های کاربردی داشته و از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل پشتیبانی می کند. اتصال این دوربین از نوع بیسیم بوده و مانند یک لامپ معمولی، داخل سرپیچ نصب شده و انرژی خود را تامین می کند. این دوربین رجیستر شده دارای یک لنز با رزولوشن ۳ مگاپیکسل و کیفیت ۱۰۸۰p، دید در شب رنگی با پروژکتور، چرخش ۳۶۰ درجه، مکالمه دوطرفه، سنسور تشخیص حرکت و پخش اژیر هشداردهنده است. همچنین از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی کرده و تصاویر را تا یک ماه ذخیره می کند.

دوربین مداربسته سیم کارت خور چرخشی لامپی
دوربین مداربسته سیم کارت خور چرخشی لامپی

۳. دوربین سیم کارت خور مینی اسپید دام دو لنز

اگر قصد تصویربرداری از دو زاویه مختلف اتاق دارید اما فضای نصب دوربین مداربسته محدود است، دوربین سیمکارت خور مینی اسپید دام دو لنز را پیشنهاد می دهیم. این دوربین دید درشب ۳ حالته با برد ۶۰ متر دارد؛ دید در شب مادون قرمز (سیاه و سفید)، دید در شب تمام رنگی (وارم لایت) و دید در شب هوشمند ترکیبی (دوال لایت). تصویربرداری هر دو لنز آن با رزولوشن ۴ مگاپیکسل بوده و فضای گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند. از دیگر قابلیت های آن مکالمه دوطرفه، تشخیص انسان، کنترل چرخش ۳۵۵ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی لنز پایین از طریق موبایل، سنسور هوشمند حرکتی و ضبط تصاویر با هوش مصنوعی، آژیر هشداردهنده، امکان اتصال به مودم، هم بصورت وایرلس و هم با استفاده از کابل LAN، سرعت انتقال تصویر بالا، زوم ۱۰ برابری لنز پایین و پشتیبانی از کارت حافظه تا حجم ۱۲۸ گیگابایت می باشد. همچنین بدنه آن دارای استاندارد ضد رطوبت و ضد گرد و غبار IP66 است.

دوربین سیم کارت خور مینی اسپید دام دو لنز
دوربین سیم کارت خور مینی اسپید دام دو لنز

۴. دوربین مداربسته سیمکارت خور بیسیم بولت ۴g-LTE

دوربین مداربسته سیمکارت خور مدل بولت، از تمامی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل پشتیبانی کرده و می توان تصاویر و فیلم های دوربین را با سرعت ۴G در هر مکانی دریافت کرد. این دوربین دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل و کیفیت HD بوده و برای کاربری خانگی انتخاب خوبی هستند. همچنین می تواند تا فاصله ۳۰ متری، تشخیص چهره دهد. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به مکالمه دوطرفه، ۶ عدد پروژکتور برای روشن کردن محیط و تصویربرداری با وضوح بالا، نرم افزار V380 pro، زاویه دید ۱۲۰ درجه، سنسور تشخیص حرکت و پخش آژیر هشدار و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.

دوربین مداربسته سیمکارت خور بیسیم بولت 4g-LTE
دوربین مداربسته سیمکارت خور بیسیم بولت ۴g-LTE

۵. دوربین مداربسته بیبی کم سه آنتن سیمکارت خور

پدر و مادر هایی که شاغل هستند و نگهداری از فرزند خود را در طول روز به پرستار کودک می سپارند، از دوربین های مداربسته یا همان بیبی کم سیم کارت خور برای نظارت بر فرزند خود استفاده می کنند. دوربین مداربسته بیبی کم سه آنتن سیمکارت خور از اپراتورهای همراه اول، رایتل و ایرانسل پشتیبانی کرده و با لنز ۲ مگاپیکسل و کیفیت Full HD تصویربرداری می کند. از دیگر قابلیت های این دوربین چرخشی، سنسور تشخیص حرکت، دزدگیر (آژیر هشدار)، مکالمه دو طرفه، دید در شب و پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت می باشد. تصاویر و فیلم ها را با سرعت ۴g از طریق اینترنت سیم کارت، به صورت زنده بر روی موبایل کاربر منتقل می کند.

دوربین مداربسته بیبی کم سه آنتن سیمکارت خور
دوربین مداربسته بیبی کم سه آنتن سیمکارت خور

۶. دوربین مداربسته سیمکارت خور اسپید دام دولنز خورشیدی

یکی دیگر از محبوب ترین دوربین های مداربسته دو لنز سیمکارت خور، این دوربین اسپید دام دولنز خورشیدی PTZ می باشد. این دوربین می تواند انرژی مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی و باتری های قدرتمندش تامین کند. به همین دلیل نیازی به سیم کشی برق نداشته و می توان آن را در فضاهای داخلی و خارجی نصب کرد. لنزهای این دوربین دارای رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل بوده و می توانند وسعت دید ۱۲۰ درجه ای (واید) از محیط را فراهم کنند. از دیگر قابلیت های این دوربین دید در شب رنگی و سیاه و سفید تا برد ۴۰ متر، چرخش ۱۸۰ درجه افقی و ۱۵ درجه عمودی لنز بالا، چرخش ۳۵۵ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی لنز دوم، قابلیت زوم اپتیکال ×۱۰ ، اتصال به اینترنت، Dual Light، تعقیب سوژه، مکالمه دوطرفه و مقاومت در برابر باران و گرد و خاک است.

دوربین مداربسته سیمکارت خور اسپید دام دولنز خورشیدی
دوربین مداربسته سیمکارت خور اسپید دام دولنز خورشیدی

۷. دوربین مداربسته سیمکارت خور اسپید دام ۵ مگاپیکسل گوشواره‌ای

دوربین مداربسته اسپید دام گوشواره ای سیمکارتی، دارای رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل است. به وسیله دو پروژکتوری که بر روی آن قرار گرفته، امکان فیلکبرداری رنگی در شب و نور کم دارد. از مهمترین قابلیت های این دوربین سیمکارتی، اتصال به اینترنت، مکالمه دوطرفه، تعقیب سوژه، چرخش ۳۶۰ درجه ای و پشتیبانی از کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی است. از این دوربین می توان در مکان های مختلفی مانند مغازه، ساختمان، کارگاه، فضای باز و ادارات استفاده کرد.

دوربین مداربسته سیمکارت خور اسپید دام ۵ مگاپیکسل گوشواره‌ای
دوربین مداربسته سیمکارت خور اسپید دام ۵ مگاپیکسل گوشواره‌ای

برای مطالعه بیشتر:

بیبی کم

دوربین های مختص محیط اداری + ۸ مدل بادوام

دوربین مداربسته مناسب منزل مسکونی + ۶ پکیج برای هر سلیقه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)