استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دوربین مداربسته مه شکن + قیمت و جزئیات + ۷ مدل مناسب مناطق کوهستانی

۷ دوربین مداربسته مه شکن ، مناسب مناطق کوهستانی
۷ دوربین مداربسته مه شکن ، مناسب مناطق کوهستانی

دوربین های مداربسته ای که در فضای باز نصب می شوند، ممکن است هنگام تصویربرداری با موانعی مانند کاهش میدان دید ناشی از مه یا گرد و غبار مواجه شوند. در مناطق کوهستانی و مرتفع و یا بر روی سطح دریاچه ها، ممکن است در اغلب روزها مه گرفتگی رخ دهد. همچنین گرد و غبار و آلودگی نیز یکی از معضلات مناطق بیابانی و کلان شهرها می باشد. این مه گرفتگی و گرد و غبار، کیفیت تصویر را بسیار پایین آورده و حتی در موارد شدیدتر آن ممکن است چیزی در تصویر مشخص نباشد. به همین دلیل قابلیت ضد مه و گرد و غبار که در جدول مشخصات به نام Defog شناخته می شود، برای دوربین های مداربسته مناطق کوهستانی و شهری بسیار ضروری است.

در دوربین مداربسته ضد مه، قبل از انجام فرایند فشرده سازی و ارسال تصویر، الگوریتم تقویت کنتراست فعال می شود. در فرایند اعمال ضد مه، بسته به چگالی مه تعیین می شود که کیفیت تصویر تا چه اندازه بهبود پیدا کند. الگوریتم تقویت کنتراست، تصاویر دوربین مدار بسته را پیکسل به پیکسل تجزیه و تحلیل کرده و کیفیت و وضوح تصاویر را بالا می برد. در این مقاله به بررسی ۷ مدل از بهترین دوربین های مداربسته مه شکن، مناسب مناطق کوهستانی و شهری را به همراه قیمت و مشخصات بررسی کرده ایم. جهت خرید و یا اطلاع از سایر جزئیات، می توانید با کارشناسان شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین مداربسته

۱. دوربین مداربسته ضد مه تیاندی مدل TC-C35KS

در مناطقی که مکررا مه ‌گرفتگی رخ داده یا غبارآلود می شود، دوربین مداربسته تیاندی مدل TC-C35KS یکی از گزینه ‌های مناسب شناخته می شود. این دوربین ۵ مگاپیکسلی در شرایطی که مه و غبار فراوان بوده و نور بسیار کمی حاکم است، با ویژگی SMART Defog تصاویر واضح و شفافی ارائه داده و توانایی شناسایی چهره‌ دارد. قابلیت دید در شب این دوربین با Smart IR تا برد ۳۰ متر فراهم شده است. از دیگر مشخصات آن می‌ توان به WDR، HLC، BLC و ROI اشاره کرد. همچنین دارای استاندارد IP66 (ضد بارندگی و خاک)، IK10 (ضد ضربه)، PoE، میکروفون داخلی، ضبط صدا، فشرده‌سازی با فرمت‌های S+265/H.265/H.264/M-JPEG Triple-stream و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت است.

دوربین مداربسته ضد مه تیاندی مدل TC-C35KS
دوربین مداربسته ضد مه تیاندی مدل TC-C35KS

۲. دوربین مدار بسته ضد مه unv مدل IPC314SR-DVPF28

دوربین مداربسته unv با مدل IPC314SR-DVPF28، یکی از گزینه های مناسب برای نظارت بر مناطق مه آلود محسوب می ‌شود. این دوربین با کیفیت تصویر ۴ مگاپیکسل و لنز ثابت ۲.۸ میلی‌متری، با زاویه دید ۱۰۴.۴ درجه از محیط تصویربرداری می کند. قابلیت دید در شب با مادون قرمز هوشمند تا فاصله ۲۰ متر، WDR، ۲D/3D DNR، Corridor Mode، HLC، BLC، Defog، Low Light، ROI و OSD از  سایر ویژگی‌ های تصویر این دوربین است. همچنین مجهز به سنسور تشخیص حرکت، میکروفون داخلی، فیلتر صدای محیط و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت بوده و استانداردهای محافظتی بدنه آن از جمله IP67 و IK10 نیز مورد تأیید قرار گرفته اند.

دوربین مدار بسته ضد مه unv مدل IPC314SR-DVPF28
دوربین مدار بسته ضد مه unv مدل IPC314SR-DVPF28

۳. دوربین مداربسته IP ضد مه تیاندی مدل TC-C35MP

دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) تیاندی مدل TC-C35MP با کیفیت تصویر ۵ مگاپیکسل، یک گزینه عالی برای مناطق مه آلود محسوب می‌ شود. این دوربین با لنز وریفوکال موتورایز، دارای دید در شب سوپرلایت با برد ۵۰ متر بوده و به وسیله تکنولوژی WDR می تواند در محیطی با اختلاف نور زیاد نیز تصاویر با کیفیتی ثبت کند. همچنین به دلیل استاندارد PoE ، این دوربین می تواند از طریق کابل شبکه نیز تغذیه کند. از قابلیت‌های دیگر این دوربین می‌توان به میکروفون داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت، فشرده‌سازی H.265+/H.265 و همچنین استاندارد محافظت IP67 و IK10 اشاره کرد.

دوربین مداربسته IP ضد مه تیاندی مدل TC-C35MP
دوربین مداربسته IP ضد مه تیاندی مدل TC-C35MP

۴. دوربین مداربسته مه شکن هایک ویژن مدل DS-2CD1143G0-I

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1143G0-I با روشن کردن قابلیت Defog، می تواند تصاویر دقیق و باکیفیتی در مه ثبت کند. رزولوشن تصویر آن ۴ مگاپیکسل بوده و امکان تصویر برداری در شب تا برد ۳۰ متر به ‌وسیله مادون قرمز، یکی از مهم ترین امکانات این دوربین می ‌باشد. از دیگر قابلیت های این دوربین مداربسته می توان به تکنولوژی WDR، سنسور تشخیص حرکت و فشرده سازی بالای فایل ها اشاره کرد. همچنین به دلیل رعایت استانداردهای IK10 و IP67 در ساخت بدنه، در برابر بارندگی، ضربه و خاک مقاومت بالایی دارد.

دوربین مداربسته مه شکن هایک ویژن مدل DS-2CD1143G0-I
دوربین مداربسته مه شکن هایک ویژن مدل DS-2CD1143G0-I

۵. دوربین مداربسته مه شکن تیاندی مدل TC-C33WN

یکی دیگر از دوربین های مداربسته برند تیاندی که خاصیت ضد مه یا Defog دارد، دوربین مداربسته ۳ مگاپیکسلی مدل TC-C33WN است. این دوربین بولت (یا بالت) با قابلیت دید در شب مادون قرمز تا برد ۵۰ متر، استاندارد حفاظتی بدنه IP67 و قابلیت برق رسانی PoE، یکی از پرفروش ترین دوربین های این برند است. همچنین این دوربین از فناوری بهبود تصویر WDR با مقدار ۱۲۰db برای تصویر برداری با بهترین کیفیت در محیطی با سطوح نوری مختلف بهره می برد.

دوربین مداربسته مه شکن تیاندی مدل TC-C33WN
دوربین مداربسته مه شکن تیاندی مدل TC-C33WN

۶. دوربین مداربسته اسپید دام ضد مه هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E

دوربین مداربسته اسپیددام هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E با قابلیت های پیشرفته خود، امکان تصویربرداری با بالاترین وضوح در مه و همچنین دید در شب فوق ‌العاده تا فاصله ۱۰۰ متر را فراهم می ‌کند. این دوربین دارای ویژگی‌های هوشمندی نظیر سنسور تشخیص حرکت و پخش آژیر، تشخیص چهره و تشخیص ورود و خروج می‌باشد. با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل (۱۰۸۰p HD)، این دوربین از فناوری‌هایی مانند WDR برای وضوح بالا در نور شدید، DNR برای وضوح در نور کم، Day/Night برای تنظیم نور در شب و روز، BLC برای یکسان‌سازی تضاد نور در محیط‌های روشن و تاریک، و تکنولوژی فشرده‌سازی H.265+ بهره می‌برد. همچنین، بدنه‌ی این دوربین با استاندارد IP67 به دلیل مقاومت باران و گرد و خاک، از مقاومت بالایی برخوردار است. این ویژگی‌ها به دوربین امکان عملکرد بهتر و نمایش تصاویر با جزئیات بالا در شرایط هوای مه آلود را می‌دهد.

دوربین مداربسته اسپید دام ضد مه هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E
دوربین مداربسته اسپید دام ضد مه هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E

۷. دوربین مداربسته meva مدل MM-S2MS25 برای هوای مه آلود

دوربین مداربسته بولت meva مدل MM-S2MS25 قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه در راستای افقی و ۹۰ درجه در راستای عمودی را فراهم می ‌کند. این دوربین ۴ مگاپیکسلی با شش LED مادون قرمز دارای دید در شب بوده و تصاویر را در کمترین نور و با وضوح بالا به فاصله ۱۵۰ متری نیز ضبط می‌ کند. از جمله فناوری های بهبود تصویر این دوربین می‌ توان به Smart Defog، BLC، D3 DNR، HLC، WDR و منوی تنظیمات OSD اشاره کرد. علاوه بر این ویژگی ‌ها، دارای امکانات هوشمندی نظیر تشخیص حرکت و انسان و همچنین استاندارد محافظتی IP66 می‌ باشد. این دوربین با ویژگی Smart Defog ، در شرایط هوای مه آلود نیز تصاویر را با جزئیات و وضوح بالا نمایش می ‌دهد.

دوربین مداربسته meva مدل MM-S2MS25 برای هوای مه آلود
دوربین مداربسته meva مدل MM-S2MS25 برای هوای مه آلود

برای مطالعه بیشتر:

دوربین مداربسته

این ۶ مدل دوربین مداربسته برای ویلا حرف ندارند!

۱۰ مدل دوربین مداربسته دید در شب

۶ تا از بهترین دوربین های مداربسته میکروفون دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!