استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۶ تا از بهترین دوربین های مداربسته مخصوص اتاق سالمند

۶ تا از بهترین دوربین های مداربسته مخصوص اتاق سالمند
۶ تا از بهترین دوربین های مداربسته مخصوص اتاق سالمند

امروزه بسیاری از خانواده ها برای نظارت و آگاهی از احوال عضو سالمند خانواده و همچنین رسیدگی هرچه بهتر به او، در خانه یا اتاق سالمند دوربین مداربسته نصب می کنند. ممکن است سالمندان تنها ساعاتی از شبانه روز را در خانه تنها بمانند و یا مسئولیت مراقبت از او را به پرستاری سپرده باشند. در هر صورت، برای اطمینان از نگهداری مناسب و سلامت سالمند، می توان از دوربین مداربسته استفاده کرد. برخی دوربین ها قابلیت مکالمه دوطرفه داشته و کاربر می تواند ضمن مشاهده شخص سالخورده، با او ارتباط برقرار کند. همچنین قابلیت تعقیب سوژه دوربین مداربسته این امکان را می دهد تا رفت و آمد سالمند در اتاق را تحت نظر داشته و از تصویر خارج نشود.

در این مطلب به معرفی ۶ تا از بهترین دوربین های مداربسته مخصوص اتاق سالمند به توصیه پرستاران و خانواده ها، همراه با قیمت و مشخصات خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید و یا اطلاع از سایر جزئیات این مدل ها را دارید، می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین مداربسته

۱. دوربین مداربسته بیبی کم سه آنتن با قابلیت تعقیب سوژه برای اتاق سالمند

قابلیت های دوربین مداربسته بیبی کم سه آنتن تحت شبکه با کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل p۱۰۸۰، آن را به یکی از بهترین و قیمت مناسب ترین دوربین های مداربسته اتاق سالمندان تبدیل کرده است. این دوربین دارای قابلیت هایی از جمله تعقیب سوژه، مکالمه دوطرفه، چرخش ۳۶۰ درجه افقی و ۱۲۰ درجه عمودی، دید در شب رنگی، دزدگیر، سنسور تشخیص حرکت، نرم افزار V380، اتصال بیسیم به مودم WiFi جهت انتقال تصویر و پشتیبانی از کارت حافظه ۶۴ گیگابایت اشاره کرد. از این دوربین برای محیط های داخلی می توان استفاده کرد.

دوربین مداربسته بیبی کم سه آنتن با قابلیت تعقیب سوژه برای اتاق سالمند
دوربین مداربسته بیبی کم سه آنتن با قابلیت تعقیب سوژه برای اتاق سالمند

۲. دوربین مداربسته لامپی چرخشی بیسیم اتاق سالمند ۲ مگاپیکسل

یکی از انواع دوربین های مداربسته مناسب فضای داخل خانه، دوربین های لامپی هستند. این دوربین مداربسته لامپی قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی با کنترل از راه دور دارد. کیفیت تصویر آن ۲ مگاپیکسل ۱۰۸۰p Full HD با سنسور CMOS بوده و قابلیت دید در شب رنگی تا فاصله ۱۵ متر دارد. نصب این دوربین بسیار ساده بوده و تنها کافی است داخل یک سرپیچ لامپ E27 قرار بگیرد. از دیگر قابلیت های این دوربین لامپی بیسیم می توان به مکالمه دوطرفه، دزدگیر، اتصال به مودم و hotspot، سنسور تشخیص حرکت، نرم افزار V380 و پشتیبانی از رم تا ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.

دوربین مداربسته لامپی چرخشی بیسیم اتاق سالمند ۲ مگاپیکسل
دوربین مداربسته لامپی چرخشی بیسیم اتاق سالمند ۲ مگاپیکسل

۳. دوربین مداربسته لامپی چرخشی سیمکارتی اتاق سالمند ۳ مگاپیکسل

اگر در مکانی که قصد نصب دوربین مداربسته دارید، مودم WiFi و اینترنتی جهت انتقال تصاویر و مشاهده آنلاین آنها وجود ندارد، خرید دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور را پیشنهاد می کنیم. این دوربین مداربسته دارای لنز ۳ مگاپیکسلی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰p و همچنین پروژکتور برای دید در شب رنگی و مادون قرمز برای دید در شب سیاه و سفید می باشد. با قرار دادن یک سیمکارت دارای بسته اینترنت از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و یا رایتل می توان آن را به اینترنت متصل کرد. همچنین مانند یک مودم WiFi ، اینترنت ۵ دوربین اطراف خود را نیز تامین کند. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به سنسور تشخیص حرکت، مکالمه دوطرفه، استاندارد IP66 و مقاومت در برابر خاک و آب، چرخش ۳۶۰ درجه و پشتیبانی از رم تا ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.

دوربین مداربسته لامپی چرخشی سیمکارتی اتاق سالمند ۳ مگاپیکسل
دوربین مداربسته لامپی چرخشی سیمکارتی اتاق سالمند ۳ مگاپیکسل

۴. دوربین مداربسته اتاق سالمند بیسیم برایتون مدل BIOT-7Q261P8M

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل BIOT-7Q261P8M از برند برایتون، ظاهری مدرن و جذاب و همچنین دوربین ۲ مگاپیکسلی دارد. زاویه دید این دوربین ۷۵ درجه ای بوده و امکان کنترل از راه دور زاویه چرخش تا ۳۵۵ درجه افقی و ۹۶ درجه عمودی دارد. برد مادون قرمز دید در شب این دوربین، تا ۱۰ متر است. از دیگر قابلیت های این دوربین تعقیب سوژه، تشخیص حرکت، اتصال به WiFi، مکالمه دوطرفه، ذخیره سازی تصاویر تا ۱۲۸ گیگابایت، دزدگیر و تشخیص انسان است. همچنین این مدل دوربین برایتون، دارای راهنمای گویای فارسی می باشد.

دوربین مداربسته اتاق سالمند بیسیم برایتون مدل BIOT-7Q261P8M
دوربین مداربسته اتاق سالمند بیسیم برایتون مدل BIOT-7Q261P8M

۵. دوربین مداربسته اتاق سالمند بیسیم imou مدل کروزر

دوربین مداربسته مینی اسپید دام مدل کروزر از برند imou قابلیت های فراوانی دارد. این دوربین با دو کیفیت تصویر ۲ و ۴ مگاپیکسلی عرضه می شود. این دوربین در حالت عادی دارای دید در شب سیاه و سفید با مادون قرمز است. اما هنگامی که متوجه حرکت غیرمجاز شود، به صورت خودکار پروژکتورهای آن روشن شده و علاوه بر ضبط تصاویر به صورت رنگی، موجب فرار سارقان می شود. از دیگر قابلیت های این دوربین مکالمه دوطرفه، اتصال به WiFi، دارای استاندارد IP66 و مقاوم در مقابل آب و خاک و چرخش ۳۵۵ درجه افقی با شیب ۹۰ درجه می باشد.

دوربین مداربسته اتاق سالمند بیسیم imou مدل کروزر
دوربین مداربسته اتاق سالمند بیسیم imou مدل کروزر

۶. دوربین مداربسته اتاق سالمند ریویژن مدل RN-525-IPW-D3-T6

ریویژن یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته موجود در بازار است. مدل RN-525-IPW-D3-T6 این دوربین، دارای رزولوشن تصویر ۳ مگاپیکسل، لنز ۳.۶ میلی متر و همچنین قابلیت دید در شب Dual light است. این دوربین دارای استاندارد IP66 بوده که نشان دهنده مقاومت در برابر گرد و خاک و رطوبت می باشد. این دوربین دارای میکروفون داخلی، وای فای و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

دوربین مداربسته اتاق سالمند ریویژن مدل RN-525-IPW-D3-T6
دوربین مداربسته اتاق سالمند ریویژن مدل RN-525-IPW-D3-T6

برای مطالعه بیشتر:

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته مناسب منزل مسکونی + ۶ پکیج برای هر سلیقه ای

دوربین اتاق کودک

۷ مدل جکوزی ایمن برای سالمندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 4.7 ( 1 نظر)