استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۴ مدل دوربین مداربسته که فرق انسان و جنبنده های دیگر را تشخیص میدهد

۴ مدل دوربین مداربسته که فرق انسان و جنبنده های دیگر را تشخیص میدهد
۴ مدل دوربین مداربسته که فرق انسان و جنبنده های دیگر را تشخیص میدهد

یکی از قابلیت های دوربین های مداربسته هوشمند، تشخیص انسان از سایر جنبنده ها مانند حیوانات و وسایل نقلیه است. در دوربین هایی که دارای سنسور تشخیص حرکت و یا تعقیب سوژه هستند، بهتر است که قابلیت تشخیص انسان نیز داشته باشند. در این صورت تمرکز بهتری بر روی انسان داشته و از ارسال آلارم، پخش آژیر و یا ضبط حرکت سایر جنبنده ها توسط سنوسر تشخیص حرکت جلوگیری می شود. در این مقاله ۴ مدل دوربین مداربسته دارای قابلیت تشخیص انسان را در قیمت های مختلف معرفی شده است. برای تهیه این دوربین های می توانید با شرکت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

۱. دوربین مداربسته مینی اسپید دام مدل قورباغه ای با قابلیت تشخیص انسان

دوربین مینی اسپید دام مدل قورباغه ای طراحی بسیار زیبا و منحصر بفردی دارد. این دوربین برای تشخیص حرکت انسان از حیوانات و وسایل نقلیه، با کمک الگوریتم های هوشمند، تفاوت بین حرکت انسان و جنبنده های دیگر را تشخیص می‌ دهد. رزولوشن تصویر این دوربین ۳ مگاپیکسل و به وسیله LED های آن، قابلیت دید در شب رنگی و همچنین دید در شب سیاه و سفید با مادون قرمز دارد. از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته امکان مکالمه دوطرفه، مشاهده زنده تصاویر با نرم افزار V380 pro ، اتصال به WiFi، تشخیص حرکت، چرخش ۳۵۰ درجه افقی و ۹۵ درجه عمودی است.

دوربین مداربسته مینی اسپید دام مدل قورباغه ای با قابلیت تشخیص انسان
دوربین مداربسته مینی اسپید دام مدل قورباغه ای با قابلیت تشخیص انسان

۲. دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S5-T1 با قابلیت تشخیص انسان

دوربین های مداربسته برند ریویژن کیفیت بسیار بالایی داشته و آخرین تکنولوژی های روز دنیا را در محصولات خود به کار می برد. از جمله دوربین های مداربسته برند ریویژن که قابلیت تشخیص انسان از سایر جنبنده ها را دارد، دوربین ۵ مگاپیکسلی مدل RN-565-IP-S5-T1 است. البته این دوربین قابلیت های دیگری مانند مکالمه دوطرفه، انتقال تصویر real-time، قابلیت هوشمند تشخیص حرکت و پخش آژیر و نورافکن در صورت تردد غیر مجاز و همچنین استاندارد بدنه IP65 دارد.

دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S5-T1
دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S5-T1

۳. دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S4-T5 با قابلیت تشخیص انسان

یکی دیگر از دوربین های مداربسته هوشمند برند ریویژن، مدل RN-565-IP-S4-T2 است. از قابلیت های هوشمند این دوربین تشخیص انسان، قابلیت فنس مجازی، هشدار نور و صدا در صورت تردد غیرمجاز ، قابلیت ارسال پیغام به موبایل کاربر است. این دوربین وضوح تصویر ۵ مگاپیکسل، سنسور CMOS و دید در شب رنگی با LED وارم لایت دارد.

دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S4-T2
دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S4-T2

۴. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E با قابلیت تشخیص انسان

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E قابلیت های هوشمند زیادی مانند تشخیص انسان، تشخیص حرکت، تشخیص چهره، تشخیص نفوذ و همچنین ورود و خروج از منطقه ممنوعه دارد. این دوربین اسپید دام ۴ مگاپیکسلی می تواند در هر شرایط نوری، تصاویر بسیار با کیفیتی را حتی تا فاصله ۱۰۰ متری ضبط کند. علاوه بر قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه افقی و ۱۸۰ درجه عمودی، دارای امکان زوم اپتیکال ۲۵× و زوم دیجیتال ۱۶× است. از دیگر قابلیت های آن تکنولوژی ۳D DNR برای کاهش نویز تصویر در محیط کم نور، قابلیت Auto Flip و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت است.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E
دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E

برای مطالعه بیشتر:

دوربین مداربسته

۷ مدل دوربین مداربسته سیم کارت خور

بهترین دوربین های مداربسته تعقیب سوژه

۱۰ مدل دوربین مداربسته مناسب مغازه به همراه قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)