استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۵ مدل دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره

۵ مدل دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره
۵ مدل دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره

امروزه دیگر تنها کاربرد دوربین های مداربسته برای ضبط تصاویر و فیلم نیست. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیشتر از هوش مصنوعی در بخش های مختلف، کاربردهای دوربین مداربسته نیز دگرگون شده است. یکی از مهم ترین مزایای نصب دوربین مداربسته در مغازه، ساختمان، پارکینگ و مراکز امنیتی، تشخیص چهره افراد (Face Detection) و شناسایی وسایل نقلیه است. در این دوربین ها، چهره افرادی که از جلوی دوربین عبور می کنند از سایر سوژه ها جدا شده و ثبت می شود. سپس تصویر چهره فرد با تصاویری که از پیش در بانک اطلاعاتی دستگاه ضبط موجود است، به کمک الگوریتم های یادگیری عمیق مقایسه می شود. تصویر چهره افراد در پایگاه داده دوربین و رم آن ذخیره می شود.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته هوشمند با قابلیت تشخیص چهره دارید، در این مقاله ۳ مدل آن را با بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت معرفی کرده ایم. برای خرید این دوربین ها و یا اطلاع از سایر جزئیات می توانید با کارشناسان شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین مداربسته

۱. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2086G2-I با قابلیت تشخیص چهره

دوربین مداربسته مینی بولت و تحت شبکه مدل DS-2CD2086G2-I از برند هایک ویژن قیمت بسیار مناسبی دارد. زیرا این دوربین دارای کیفیت تصویر با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، WDR برای تصویربرداری در نور شدید، تکنولوژی DarkFighter برای دید در شب تا ۴۰ متر و تکنولوژی ۳D DNR برای کاهش نویز تصویر در نور کم است. از مهم ترین قابلیت های این دوربین، قابلیت تشخیص چهره، تعقیب سوژه و شناسایی وسایل نقلیه و ذخیره آن ها با استفاده از هوش مصنوعی (Deep Learning) می باشد. مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (استاندارد IP67)، استاندارد فشرده سازی +H.265 ، سنسور تشخیص حرکت و ارسال آلارم و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت از دیگر امکانات این دوربین است.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2086G2-I با قابلیت تشخیص چهره
دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2086G2-I با قابلیت تشخیص چهره

۲. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2163G2-IU با قابلیت تشخیص چهره

یکی دیگر از دوربین های دارای قابلیت تشخیص چهره از برند هایک ویژن، دوربین مداربسته مدل DS-2CD2163G2-IU است. هوش مصنوعی به کار رفته در این دوربین قادر است تا با استفاده از الگوریتم های Deep Learning، امکان تشخیص چهره افراد، ردیابی آن ها و همچنین شناسایی وسایل نقلیه را فراهم کند. این دوربین دارای رزولوشن تصویر ۶ مگاپیکسل، دید در شب مادون قرمز تا برد ۳۰ متر با تکنولوژی اکسیر، فناوری WDR برای افزایش وضوح تصویر در نور شدید و همچنین ۳D DNR برای کاهش نویز تصویر در محیط کم نور است. از دیگر امکانات آن می توان به سنسور تشخیص حرکت و ارسال آلارم، میکروفون داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت، لنز ۲.۸ میلی متر و مقاومت بدنه در برابر ضربه، آب و گرد و غبار اشاره کرد.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2163G2-IU با قابلیت تشخیص چهره
دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2163G2-IU با قابلیت تشخیص چهره

۳. دوربین مداربسته بیسیم هوشمند مدل V380 با قابلیت تشخیص چهره

یکی از قابلیت های دوربین مداربسته هوشمند، امکان تشخیص چهره است. دوربین مداربسته مدل V380 می تواند چهره افراد را از سایر سوژه ها تشخیص داده و سپس تصاویر چهره ها را در حافظه خود ذخیره کند. همچنین این دوربین قابلیت تصویربرداری با کیفیت Full HD ، رزولوشن ۵ مگاپیکسل و دید در شب رنگی دارد. از دیگر امکانات این دوربین هوشمند بی سیم می توان به اتصال به WiFi برای نظارت آنلاین، چرخش تا ۳۵۵ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی، مکالمه دوطرفه، دزدگیر و پخش آژیر و ارسال پیام به کاربر در صورت تشخیص حرکت توسط سنسورهای حرکتی اشاره کرد. این دوربین تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه برای ضبط تصاویر پشتیبانی کرده و قابل اتصال به دستگاه DVR است.

دوربین مداربسته بیسیم هوشمند مدل V380 با قابلیت تشخیص چهره
دوربین مداربسته بیسیم هوشمند مدل V380 با قابلیت تشخیص چهره

۴. دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S5-T1 با قابلیت تشخیص چهره

دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S5-T1 با کیفیت تصویر ۵ مگاپیکسل، دارای قابلیت های هوشمندی از جمله تشخیص چهره، تشخیص انسان، تشخیص حرکت، فنس مجازی و ارسال پیام هشدار به تلفن همراه کاربر در صورت تشخیص ورود غیرمجار می باشد. از دیگر مشخصات آن نیز می توان به دید در شب رنگی وارم لایت، مکالمه دوطرفه، رم ۱۲۸ مگ DDR3، انتقال تصویر Real-Time و نظارت آنلاین از طریق اپلیکیشن موبایل، استاندارد IP65 و رنگ بدنه الکترواستاتیک ضدفرسایش و ضدضربه اشاره کرد.

دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S5-T1 با قابلیت تشخیص چهره
دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S5-T1 با قابلیت تشخیص چهره

۵. دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-670-IP-S5-T5 با قابلیت تشخیص چهره

از دیگر دوربین های مداربسته برند ریویژن با قابلیت تشخیص چهره، مدل RN-670-IP-S5-T5 است. این دوربین ۵ مگاپیکسلی قابلیت های هوشمندی از جمله فنس مجازی، تشخیص حرکت، تشخیص انسان، هشدار نور و صدا در صورت ورود و یا خروج غیرمجاز و همچنین قابلیت ارسال پیغام به اپلیکیشن موبایل در صورت تردد غیرمجاز دارد. از دیگر امکانات و ویژگی های آن نیز دید در شب رنگی وارم لایت، PoE، تنظیمات ضد نور، مکالمه دوطرفه، بدنه ضدآب و گردوغبار و همچنین رنگ بدنه الکترواستاتیک ضد فرسایش و ضد ضربه می باشد.

دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-670-IP-S5-T5 با قابلیت تشخیص چهره
دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-670-IP-S5-T5 با قابلیت تشخیص چهره

برای مطالعه بیشتر:

دوربین مداربسته

دوربین اتاق نوزاد

۱۱ تا از بهترین دوربین های مداربسته مناسب طلافروشی

۱۰ مدل دوربین مداربسته مناسب مغازه به همراه قیمت

دوربین مداربسته مناسب منزل مسکونی + ۶ پکیج برای هر سلیقه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!