استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۱۰ مدل دوربین مداربسته مناسب مغازه به همراه قیمت

۱۰ مدل دوربین مداربسته مناسب مغازه به همراه قیمت
۱۰ مدل دوربین مداربسته مناسب مغازه به همراه قیمت

امنیت مغازه ها و فروشگاه ها با افزایش آمار سرقت ها، اهمیت بسیاری برای صاحبان آن پیدا کرده است. به همین دلیل تقاضا و فروش دوربین مداربسته مناسب مغازه، افزایش زیادی پیدا کرده است. فرقی ندارد که یک مغازه عطاری و یا طلافروشی باشد، تامین امنیت مغازه در اولویت اول قرار دارد. دوربین های موجود در بازار دارای مدل ها و قابلیت های مختلفی هستند؛ از انواع دوربین های مداربسته سقفی یا بولت گرفته تا دوربین های آژیردار مجهز به سنسور تشخیص حرکت و تعقیب سوژه.

تعداد دوربین مداربسته لازم، به متراژ و چیدمان داخلی قفسه های مغازه برای پوشش حداکثری تمام زوایای مغازه بستگی دارد. شکل دوربین مداربسته مناسب مغازه به دو دسته دام و بولت تقسیم می شود. در این مقاله ۱۰ مدل دوربین مداربسته مناسب مغازه به همراه قیمت آن ها معرفی کرده ایم. برای خرید و یا اطلاع از سایر جزئیات، می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته بیسیم هوشمند (با قابلیت تشخیص چهره) مدل V380

از مشخصات مهم و پیشرفته دوربین های مداربسته هوشمند، قابلیت تشخیص چهره می باشد. دوربین مداربسته مدل V380 می تواند چهره افراد را از سایر سوژه ها تشخیص داده و سپس تصویر چهره افراد را در حافظه خود ذخیره کند. همچنین این دوربین قابلیت تصویربرداری با کیفیت Full HD و ۵ مگاپیکسل و دید در شب رنگی دارد. از دیگر امکانات این دوربین هوشمند بی سیم می توان به اتصال به WiFi برای انتقال و نظارت آنلاین بر مغازه، چرخش تا ۳۵۵ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی، مکالمه دوطرفه، دزدگیر و پخش آژیر و ارسال پیام به کاربر در صورت تشخیص حرکت توسط سنسورهای حرکتی اشاره کرد. این دوربین تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه برای ضبط تصاویر پشتیبانی کرده و قابل نصب به دستگاه DVR است.

دوربین مداربسته بیسیم هوشمند (با قابلیت تشخیص چهره) مدل V380
دوربین مداربسته بیسیم هوشمند (با قابلیت تشخیص چهره) مدل V380

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0E-I برای مغازه

دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0E-I تحت شبکه و دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل است. به دلیل دارا بودن تکنولوژی فشرده سازی H.265 حجم تصاویر ضبط شده را با حفظ کیفیت، تا حد ممکن کم می کند. این دوربین قابلیت دید در شب و نور کم با وضوح بالا تا برد ۳۰ متر دارد. همچنین در مقابل ضربه، رطوبت و گرد و خاک مقاوم است. از دیگر امکانات آن می توان به کاهش نویز و بهبود کیفیت تصویر و سنسور تشخیص حرکت اشاره کرد.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0E-I
دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0E-I

دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S5 برای مغازه

یکی از بهترین دوربین های مداربسته برای افزایش امنیت مغازه ها و فروشگاه ها، دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S5 است. این دوربین دارای وضوح تصویر ۵ مگاپیکسل بوده و قادر به تصویر برداری رنگی در شب و حتی تاریکی مطلق است. از این دوربین می توان در دمای ۲۰- تا ۵۰+ درجه سانتی گراد استفاده کرد. از دیگر امکانات آن می توان به دید در شب و تاریکی مطلق رنگی، مکالمه دوطرفه، ضبط صدا، سنسور تشخیص حرکت و آلارم تردد غیرمجاز و همچنین به روزرسانی دوربین از طریق اینترنت اشاره کرد.

دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S5
دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S5

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE16D0T-EXIF برای مغازه

یکی از بهترین و قیمت مناسب ترین دوربین های مینی بولت و آنالوگ برای مغازه، دوربین مداربسته مدل DS-2CE16D0T-EXIF از برند هایک ویژن است. این دوربین دارای کیفیت تصویر با رزولوشن ۲ مگاپیکسل است. همچنین این دوربین دارای قابلیت تصویربرداری مادون قرمز و دید در شب تا فاصله ۲۰ متر است. این دوربین هایک ویژن دارای ۴ پورت ورودی TVI/AHD/CVI/CVBS بوده و بدنه آن در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. از نظر دمای محیط، این دوربین در دمای ۴۰- درجه تا ۶۰+ درجه سانتی گراد کار می‌ کند.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE16D0T-EXIF
دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE16D0T-EXIF

دوربین مداربسته آژیردار imou مدل REX 4 مناسب مغازه

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل REX 4 از برند Imou، دارای قابلیت چرخش ۳۵۵ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی برای تصویربرداری با لنز ۴ مگاپیکسل ثابت ۳.۶ میلی متری است. کیفیت تصویربرداری و وضوح و شفافیت آن بسیار بالا است. یکی از تکنولوژی های پیشرفته به کار رفته در این دوربین، Human Detect یا قابلیت تشخیص و شناسایی انسان از اشیاء دیگر است. بدین ترتیب، در صورت حضور انسان هنگام تعطیلی مغازه، پیغامی به عنوان هشدار برای کاربر ارسال خواهد شد. از دیگر امکانات آن تعقیب سوژه متحرک، دید در شب تا ۱۰ متر، پخش آژیر و نورافکن بازدارنده، قدرت زوم ۱۶ برابر دیجیتال و اتصال به WiFi است.

دوربین مداربسته آژیردار imou مدل REX 4
دوربین مداربسته آژیردار imou مدل REX 4

دوربین مداربسته دام مدل A801 برند یوشیتا برای مغازه

دوربین مداربسته بدنه فلزی مدل A801 از برند یوشیتا، برای محیط های بسته و یا فضاهای سقف دار مناسب است. این دوربین قابلیت نصب بر روی سقف و دیوار دارد. کیفیت تصویر آن ۲ مگاپیکسل بوده و دارای دید در شب و سنسور تصویر CMOS با برد fullhan f23 می باشد. تصاویر و فیلم های این دوربین دارای وضوح و کیفیت بالایی بوده و جزئیات را با دقت بالایی نشان می دهد. این دوربین با استفاده از کابل RG59 به دستگاه ضبط متصل ‌شده و سیگنال های تصویری را انتقال می دهد.

دوربین مداربسته دام مدل A801 برند یوشیتا
دوربین مداربسته دام مدل A801 برند یوشیتا

دوربین مداربسته حرفه ای داهوا مدل HFW1500DP مناسب مغازه

اگر به دنبال دوربین مداربسته بولت بسیار مقاوم با قابلیت نصب در فضاهای بسته یا باز مغازه هستید، دوربین مداربسته حرفه ای داهوا مدل HFW1500DP را پیشنهاد می دهیم. دوربین داهوا HFW1500DP با لنز ثابت ۳.۶ میلی متری، دارای رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل است که تصویری فوق العاده با کیفیت ارائه می دهد. همچنین به دلیل فناوری Starlight و Smart IR و ۲ LED به کار رفته در این دوربین، می تواند در محیط های کم نور و شب تا ۸۰ متر، تصویر رنگی ضبط کند. از دیگر قابلیت های آن امکان سوئیچ به سایر تکنولوژی ها مانند AHD و HDTVI و CVBS، پشتیبانی از استاندارد IP67 و مقاومت در برابر گردوغبار و رطوبت و همچنین منو OSD برای تنظیماتی مانند تشخیص حرکت، حالت نور پس زمینه و رنگ تصاویر است.

دوربین مداربسته حرفه ای داهوا مدل HFW1500DP
دوربین مداربسته حرفه ای داهوا مدل HFW1500DP

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE10HFT-F28 برای مغازه

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE10HFT-F28 از نوع دوربین های مینی بولت با کیفیت تصویر ۵ مگاپیکسل است. به واسطه فناوری ColorVu، قابلیت تصویربرداری رنگی در طول شبانه روز تا فاصله ۲۰ متر دارد. بدنه این دوربین فلزی بوده و با استاندارد IP67 در برابر غبار و شرایط جوی مختلف مقاوم است. به دلیل تکنولوژی WDR در نور شدید، کیفیت تصویر حفظ شده و سیاه و تاریک نشان داده نمی شود. از دیگر قابلیت های این دوربین، امکان تعریف ۴ محدوده تصویر، سنسور تشخیص حرکت و امکان سوئیچ کردن به ۴ حالت TVI/ AHD/ CVI/ CVBS است.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE10HFT-F28
دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE10HFT-F28

دوربین مداربسته دام میکروفون دار داهوا مدل ۱۲۰۰EMP-A

دوربین مداربسته دام مدل ۱۲۰۰EMP-A از برند داهوا، دارای میکروفون داخلی سری نیمه حرفه ای بوده و حین فیلمبرداری علاوه بر ضبط تصویر، قادر به ضبط صدا نیز می باشد. بدنه این دوربین فلزی بوده و دارای استاندارد IP67 برای محافظت در همه شرایط آب و هوایی است. لنز ۲ مگاپیکسلی ثابت ۳.۶ میلی متری این دوربین، قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت Full HD و رزولوشن ۱۰۸۰p با ۵۰ متر دید در شب رنگی  دارد. از دیگر قابلیت های آن  شناسایی خودکار روز و شب و منوی OSD است.

دوربین مداربسته دام میکروفون دار داهوا DAHUA 1200EMP-A
دوربین مداربسته دام میکروفون دار داهوا DAHUA 1200EMP-A

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1143G0-I

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1143G0-I دارای لنز ۴ مگاپیکسلی و قابلیت فشرده سازی برای ارسال تصاویر با کیفیت بالا و حجم پایین است. استانداردهای IP67 و IK10 به کار رفته در ساخت بدنه این دوربین سبب شده تا در برابر گردوغبار و آب و ضربه مقاوم بوده و علاوه بر فضای داخلی مغازه، برای فضای خارجی آن نیز مناسب باشد. به واسطه تکنولوژی WDR ، تصاویر هنگام تابش نور شدید سیاه و تاریک نشده و وضوح بالایی دارند. این دوربین با مادون قرمز قابلیت تصویربرداری تا برد ۳۰ متر در شب دارد. از دیگر آپشن های این دوربین، سنسور تشخیص حرکت یا همان Motion Detection است.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1143G0-I
دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1143G0-I

برای مطالعه بیشتر:

دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته آژیردار + معرفی ۵ مدل پرفروش

۸ دوربین مداربسته دارای پنل خورشیدی + قیمت و مشخصات

دوربین مداربسته مناسب منزل مسکونی + ۶ پکیج برای هر سلیقه ای

۷ مدل دوربین مداربسته لامپی، امنیت نامحسوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)