استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
هوشمندسازی

۱۰ مدل دوربین مداربسته دید در شب

هدف از نصب دوربین های مداربسته، نظارت و حفظ امنیت محیط خانه، مغازه، کارگاه یا اداره است. اما به دلیل آن که بسیاری از سرقت ها و یا سایر اتفاقات در شب و تاریکی رخ می دهند، مهم است که دوربین مداربسته قابلیت تصویربرداری باکیفیت بالا در سب را نیز داشته باشد. یکی از مشخصات مهم دوربین های مداربسته، قابلیت دید در شب است. برخی از دوربین ها قادر هستند تا به وسیله LED ها (مانند وارم لایت) تصاویر را حتی در تاریکی مطلق به صورت رنگی ضبط کنند. در برخی دیگر نیز، توسط مادون قرمز تصاویر را با کیفیت خوب ولی به صورت سیاه و سفید ضبط می کنند. تصویر  دید در شب دوربین ها، تا فواصل و برد های مختلفی تصویر باکیفیتی دارند.

در این مطلب ۱۰ مدل دوربین مداربسته دید در شب از برندهای مختلفی مانند ریویژن، هایک ویژن، تیاندی و داهوا را به همراه قیمت معرفی کرده ایم. برای تهیه و یا مشاوره می توانید با کارشناس فروش شرکت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

۱- دوربین مداربسته دید در شب هوشمند ریویژن مدل RN-565-IP-S4-T5

دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S4-T5 با رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل، دارای دید در شب، حتی در تاریکی مطلق با استفاده از LED وارم لایت است. این دوربین هوشمند دارای قابلیت هایی نظیر مکالمه دوطرفه، قابلیت فنس مجازی، تشخیص انسان، سنسور تشخیص حرکت، هشدار نور و صدا در صورت ورود و خروج غیرمجاز، قابلیت ارسال پیغام به اپلیکیشن موبایل در صورت تردد غیرمجاز است. همچنین امکان ارسال Real-Time تصاویر دوربین و تنظیم دوربین از طریق وب، اپلیکیشن و دستگاه ضبط را فراهم می کند.

دوربین مداربسته دید در شب هوشمند ریویژن مدل RN-565-IP-S4-T5

۲- دوربین مداربسته دید در شب دو لنز خورشیدی سیمکارتی اسپید دام

دوربین مداربسته دولنز خورشیدی اسپید دام، ویژگی های منحصربفردی دارد. این دوربین انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری ۲۰ هزار میلی آمپری و پنل خورشیدی تامین کرده و هیچگونه نیازی به کابل کشی برق ندارد. از این روی می توان آن را به راحتی در محیط داخلی یا خارجی و همچنین مکان هایی که امکان سیم کشی برق ندارند، نصب کرد. این دوربین دارای دولنز ۴ مگاپیکسلی بوده و یک لنز واید آن قابلیت دید ۱۲۰ درجه ای محیط دارد. از دیگر امکانات این دوربین چرخشی، دید درشب رنگی و مادون قرمز تا ۴۰ متر، زوم اپتیکال ۱۰ برابری، اتصال به اینترنت با سیم کارت و WiFi ، چراغ های دید در شب دوگانه، قابلیت تعقیب سوژه متحرک، مکالمه دوطرفه و مقاومت در برابر گرد و غبار و آب می باشد.

دوربین مداربسته دید در شب دو لنز خورشیدی سیمکارتی اسپید دام

۳- دوربین مداربسته دید در شب مینی اسپیددام V380 pro گوشواره ای

رزولوشن دوربین مداربسته گوشواره ای V380 pro برابر با ۵ مگاپیکسل بوده و به کمک LED های وارم لایت، قابلیت دید در شب رنگی تا فاصله ۳۰ متر دارد. این دوربین قابلیت اتصال به WiFi داشته و تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت کارت حافظه پشتیبانی می کند. از دیگر امکانات آن سنسور تشخیص حرکت و پخش آژیر هشداردهنده، قابلیت تعقیب سوژه، مکالمه دوطرفه و چرخش افقی و عمودی و همچنین مقاومت بدنه آن در برابر آب و گرد و غبار می باشد.

دوربین مداربسته دید در شب مینی اسپیددام V380 pro گوشواره ای

۴- دوربین مداربسته دید در شب داهوا مدل DH-HAC-HFW1500DP

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1500DP دید در شب بسیار قوی داشته و قادر به تصویربرداری در تاریکی مطلق به صورت سیاه و سفید با مادون قرمز تا برد ۸۰ متر است. رزولوشن تصویر آن ۵ مگاپیکسل بوده، دارای سنسور CMOS و فناوری DWDR برای بالابردن کیفیت تصویر در نور شدید است. از دیگر مشخصات آن چرخش ۳۶۰ درجه افقی و ۸۷ درجه عمودی، منوی OSD و بدنه آلومینیومی مقاوم در برابر گردوغبار و آب (IP67) است.

دوربین مداربسته دید در شب داهوا مدل DH-HAC-HFW1500DP

۵- دوربین مداربسته دید در شب ریویژن مدل RN-680-IP-S8

مدل RN-680-TVI-S5 ریویژن، از گروه دوربین های مداربسته IP می باشد. این دوربین دارای رزولوشن تصویر ۸ مگاپیکسل، حسگر تصویر CMOS و دید در شب وارم لایت با برد ۳۰ متر است. از دیگر قابلیت های این دوربین قابلیت فشرده سازی H.265 ، تشخیص انسان، تماشای آنلاین تصاویر دوربین بر روی تلفن همراه، مکالمه دوطرفه، میکروفون داخلی، بدنه فلزی ضد ضربه، میکروفون داخلی، سنسور تشخیص حرکت و پخش آژیر است.

دوربین مداربسته دید در شب ریویژن مدل RN-680-IP-S8

۶- دوربین مداربسته دید در شب داهوا مدل DH-HAC-HFW1509TLMP-LED

این دوربین مداربسته بولت مدل DH-HAC-HFW1509TLMP-A-LED از برند معتبر داهوا دارای رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل است. از دیگر قابلیت های هوشمند آن پلاک خوان، دید در شب تمام رنگی (Full-Color) تا برد ۴۰ متر، فناوری WDR برای تصویربرداری واضح در نور شدید، لنز ثابت با فاصله کانونی ۳.۶ میلی متر و امکان نصب در فواصل دور است.

دوربین مداربسته دید در شب داهوا مدل DH-HAC-HFW1509TLMP-LED

۷- دوربین مداربسته دید در شب اسپید دام هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E

دوربین مداربسته تحت شبکه چرخشی (PTZ) هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E دارای قابلیت دید در شب فوق العاده قوی تا فاصله ۱۰۰ متر با لنز های ثابت ۲.۸ میلی متری برای پوشش دهی نقاط کور است. از قابلیت های هوشمند آن سنسور تشخیص حرکت و پخش آژیر، تشخیص چهره و تشخیص ورود و خروج است. رزولوشن تصویر آن ۲ مگاپیکسل (۱۰۸۰p HD) بوده دارای فناوری های WDR برای وضوح بالای تصویر در نور شدید، DNR برای وضوح بالا در نور کم، Day/Night تنظیم نور در شب و روز، BLC یکسان کردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک و تکنولوژی فشرده سازی H.265+ می باشد. بدنه این دوربین دارای استاندارد IP67 بوده و در مقابل بارندگی و گرد و خاک مقاومت خوبی دارد.

دوربین مداربسته دید در شب اسپید دام هایک ویژن مدل DS-2SE4C225MWG-E

۸- دوربین مداربسته دید در شب ۴ مگاپیکسلی هایک ویژن مدل DS-2CD2T86G2-4I

اگر قصد خرید دوربین مداربسته ۸ مگاپیکسلی (۴k) هایک ویژن با دید در شب بسیار قوی و قیمت مناسب دارد، مدل DS-2CD2T86G2-4I را پیشنهاد می کنیم. این دوربین دارای دید در شب رنگی تا فاصله ۸۰ متر بوده و به دلیل لنز ثابت ۲.۸ میلی متری، زاویه دید ۱۱۱ درجه ای دارد. همچنین ویژگی های هوشمندی مانند تشخیص چهره و تشخیص حرکت دارد. از قابلیت های این دوربین فناوری WDR برای وضوح بالای تصویر در نور شدید، DNR برای وضوح بالا در نور کم، Day/Night تنظیم نور در شب و روز، BLC یکسان کردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک و تکنولوژی فشرده سازی H.265+ می باشد. بدنه این دوربین دارای استاندارد IP66 بوده و در مقابل بارندگی و گرد و خاک مقاومت خوبی دارد.

دوربین مداربسته دید در شب ۴ مگاپیکسلی هایک ویژن مدل DS-2CD2T86G2-4I

۹- دوربین مداربسته دید در شب تیاندی ۸ مگاپیکسل مدل TC-A38N5

کیفیت دوربین های مداربسته برند تیاندی، نیازی به تعریف ندارد. دوربین مداربسته بولت تیاندی مدل TC-A38N5 دارای رزولوشن تصویر ۸ مگاپیکسلی و دید در شب وارم لایت تا برد ۴۵ متر است. از قابلیت های این دوربین برای ارائه تصویری با کیفیت و وضوح بالا در شرایط نوری مختلف، فناوری های WDR، BLC، HLC، Smart Defog و همچنین لنز وریفوکال موتورایز برای فوکوس از راه دور می باشد. از قابلیت های دیگر آن ضبط صدا همزمان با ضبط تصویر و تکنولوژی POE است.

دوربین مداربسته دید در شب تیاندی ۸ مگاپیکسل مدل TC-A38N5

۱۰- دوربین مداربسته دید در شب تحت شبکه تیاندی مدل TC-C34LP

یکی از دوربین های قیمت مناسب تیاندی با قابلیت دید در شب، مدل TC-C34LP است. این دوربین با رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل، دارای قابلیت دید در شب با برد ۸۰ متر می باشد. از دیگر قابلیت های این دوربین سنسور تشخیص حرکت، سنسور تشخیص انسان، آژیر هشداردهنده، تکنولوژی Smart Defog و سایر تکنولوژی های تصویر مانند WDR ، BLC و HLC است.

دوربین مداربسته دید در شب تحت شبکه تیاندی مدل TC-C34LP

برای مطالعه بیشتر:

بهترین دوربین های مداربسته تعقیب سوژه

۳ مدل دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره

دوربین مداربسته مناسب منزل مسکونی + ۶ پکیج برای هر سلیقه ای

۱۱ تا از بهترین دوربین های مداربسته مناسب طلافروشی

۱۰ مدل دوربین مداربسته مناسب مغازه به همراه قیمت

آخرین عناوین

تولید کننده تری دی پانل

تری دی پنل ‌ها به عنوان یکی از نوآوری‌ های مهم در صنعت ساخت و…

8 ساعت پیش

خرید اسانسور قسطی

خرید اسانسور قسطی ، ساکنین ساختمان های قدیمی و فاقد آسانسور را قادر می سازد…

8 ساعت پیش

آسانسور پنوماتیک

آسانسور پنوماتیک یکی از بروز ترین انواع آسانسورها می باشد که هنگام انتخاب آسانسور کمتر…

9 ساعت پیش

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایای تری دی پنل به قدری گسترده است که کاربرد آن در مهندسی عمران و…

2 روز پیش

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

2 روز پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

2 روز پیش