استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
هوشمندسازی

بهترین دوربین های مداربسته تعقیب سوژه

ردیابی یا تعقیب سوژه یکی از مهم ترین و بهترین ویژگی های دوربین های مداربسته برای نظارت هرچه بیشتر و تامین امنیت است. این قابلیت بر روی دوربین های مداربسته گردان قابل اجرا است. زیرا برای ردیابی سوژه و خارج نشدن آن از کادر، نیاز است تا دوربین توانایی چرخش در جهت افقی و عمودی داشته باشد. به همین دلیل دوربین های ثابت برای این کار مناسب نیستند. دوربین های مداربسته تعقیب سوژه دارای کاربرد خانگی و حرفه ای هستند.

قابلیت تعقیب سوژه دوربین های مداربسته، با تجزیه و تحلیل هر فریم از تصویر توسط الگوریتم های نرم افزاری و بر اساس پارامترهای از پیش تعریف شده صورت می گیرد. همچنین می توان سوژه مورد نظر را با موس انتخاب کرده و مورد ردیابی قرار داد. در این مطلب ۷ مدل از بهترین دوربین های مداربسته تعقیب سوژه را با قیمت های مختلف معرفی خواهیم کرد. برای تهیه این دوربین ها و یا کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

۱. دوربین مداربسته تعقیب سوژه مینی اسپید دام V380 pro

یکی از قیمت مناسب ترین دوربین های مداربسته دارای قابلیت تعقیب سوژه، دوربین مینی اسپید دام PTZ بیسیم V380 pro است. این دوربین دارای رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل بوده و قابلیت چرخش ۳۵۰ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی دارد. از دیگر مشخصات این دوربین ضدآب می توان به قابلیت مکالمه دوطرفه، اعلام هشدار با سنسور تشخیص حرکت، دید در شب رنگی، تعیین زاویه دید از پیش تعیین شده، قابلیت اتصال به دستگاه ضبط NVR و زوم دیجیتال اشاره کرد. ابعاد این دوربین ۱۶.۵ سانتی متر در ۱۰ سانتی متر است.

دوربین مداربسته تعقیب سوژه مینی اسپید دام V380 pro

۲. دوربین مداربسته تعقیب سوژه ۵ مگاپیکسل گوشواره ای وای فای دار

دوربین مداربسته مینی اسپید دام گوشواره ای V380 pro دارای رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل بوده با سنسور تصویر CMOS می باشد. این دوربین به WiFi متصل شده و درصورت تشخیص حرکت، به صورت آنلاین تصاویر را برای کاربر پخش کرده و آژیر هشداردهنده پخش می کند. از دیگر قابلیت های این دوربین علاوه بر تعقیب سوژه می توان به مکالمه دوطرفه، دید در شب رنگی وارم لایت تا ۳۵ متر، میکروفون داخلی و کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.

دوربین مداربسته تعقیب سوژه ۵ مگاپیکسل گوشواره ای وای فای دار

۳. دوربین مداربسته تعقیب سوژه ۵ مگاپیکسل گوشواره ای سیمکارتی

رزولوشن تصویر دوربین مداربسته گوشواره ای سیمکارتی بیسیم برابر با ۵ مگاپیکسل می باشد. این دوربین دارای قابلیت های پیشرفته ای مانند تعقیب سوژه، تشخیص چهره، سنسور تشخیص حرکت و آلارم، دید در شب رنگی و پشتیبانی از اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و رایتل است. همچنین از رم ۱۲۸ گیگابایت نیز پشتیبانی می کند.

دوربین مداربسته تعقیب سوژه ۵ مگاپیکسل گوشواره ای سیمکارتی

۴. دوربین مداربسته تعقیب سوژه رباتی مدل CT102

دوربین مداربسته رباتی مدل CT102 دارای دوربین ۲ مگاپیکسلی با کیفیت ۱۰۸۰ است. همچنین دارای دید در شب با مادون قرمز است. جنس این ربات از پلاستیک ABS بادوام بوده و سر آن امکان چرخش ۱۸۰ درجه دارد. این دوربین دارای قابلیت هایی مانند تعقیب سوژه، تشخیص حرکت با ارسال آلارم، باتری لیتیومی درونی بادوام ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و همچنین مکالمه دوطرفه است.

دوربین مداربسته تعقیب سوژه رباتی مدل CT102

۵. دوربین مداربسته تعقیب سوژه دو لنز بیسیم اسفیورد مدل Z240

یکی دیگر از گروه های طرفدار دوربین های مداربسته تعقیب سوژه، کاربران خانگی و مادران هستند. بسیاری از مادران برای نظارت بر کودک خود در طول شبانه روز و زمانی که در خانه حضور ندارند، از دوربین های مداربسته استفاده می کنند. قابلیت تعقیب سوژه در این دوربین ها این امکان را به مادران می دهد تا کودک خود را همواره در تصویر مشاهده کنند. دوربین مداربسته بیسیم اسفیورد مدل Z240 دارای دو لنز با رزولوشن ۲ مگاپیکسل بوده که لنز اول دارای فاصله کانونی ۳.۶ میلی متر و لنز دوم دارای فاصله کانونی ۱۲ میلی متر برای زوم ۱۰ برابری است. از دیگر امکانات این دوربین سنسور تشخیص حرکت و پخش آژیر، دید در شب با مادون قرمز، اتصال به اینترنت برای ارسال همزمان تصاویر به کاربر، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت و مکالمه دوطرفه است.

دوربین مداربسته تعقیب سوژه دو لنز بیسیم اسفیورد مدل Z240

۶. دوربین مداربسته تعقیب سوژه بولت هایک ویژن مدل DS-2CD2083G2-I

دوربین مداربسته بولت هایک ویژن DS-2CD2083G2-I دارای رزولوشن ۸ مگاپیکسل با لنز ۲.۸ میلی ‌متر بوده و از سری AcuSense هایک ویژن است. این دوربین دارای قابلیت های هوشمندی مانند تعقیب سوژه و تشخیص چهره با الگوریتم های Deep Learning ، سنسور تشخیص حرکت و پخش آژیر می باشد. از دیگر ویژگی های تصویر ضبط شده توسط این دوربین می توان به فناوری ۳D DNR برای وضوح بالا در نور کم، WDR برای وضوح بالا در نور شدید و دید در شب تا فاصله ۴۰ متر است. این دوربین از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی می کند.

دوربین مداربسته تعقیب سوژه بولت هایک ویژن مدل DS-2CD2083G2-I

۷. دوربین مداربسته تعقیب سوژه بیبی کم سه آنتن

فیلمبرداری این دوربین بیبی کم سه آنتن با رزولوشن ۲ مگاپیکسلی است. این دوربین قابلیت چرخش ۳۵۵ درجه افقی، ۱۲۰ درجه عمودی و زوم ۴ برابر (PTZ) دارد. همچنین دارای دید در شب، مکالمه دوطرفه، سنسور تشخیص حرکت، دزدگیر و پشتیبانی رم تا ۳۲ گیگابایت می باشد.

دوربین مداربسته تعقیب سوژه بیبی کم سه آنتن

برای مطالعه بیشتر:

دوربین مداربسته

۳ مدل دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره

دوربین های مداربسته آژیردار + معرفی ۵ مدل پرفروش

۱۱ تا از بهترین دوربین های مداربسته مناسب طلافروشی

۵ دوربین مداربسته مناسب اتاق کودک از دید مادران ، بیبی کم

این ۶ مدل دوربین مداربسته برای ویلا حرف ندارند!

آخرین عناوین

تولید کننده تری دی پانل

تری دی پنل ‌ها به عنوان یکی از نوآوری‌ های مهم در صنعت ساخت و…

5 ساعت پیش

خرید اسانسور قسطی

خرید اسانسور قسطی ، ساکنین ساختمان های قدیمی و فاقد آسانسور را قادر می سازد…

5 ساعت پیش

آسانسور پنوماتیک

آسانسور پنوماتیک یکی از بروز ترین انواع آسانسورها می باشد که هنگام انتخاب آسانسور کمتر…

6 ساعت پیش

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایای تری دی پنل به قدری گسترده است که کاربرد آن در مهندسی عمران و…

1 روز پیش

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

2 روز پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

2 روز پیش