استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵

گلفوژ بتنی نوعی مبلمان بتنی شهری است که برای پیوند زدن پروژه های راه سازی و بهسازی با طبیعت استفاده می‌شود. تخریب و فرسایش خاک در پروژه‌های عمرانی اجتناب ناپذیر است و استفاده از این گلدان‌های بتنی راهکاری است که دیوراهای حائل شیبدار را پایدار نگه داشته و جلوی ریزش و فرسایش را می‌‎گیرد. انواع گلدان های مناسب گلفوژ کمک میکنند تا چشم انداز طبیعی زیبایی ایجاد شود. قیمت گلفوژ بتنی و سیمانی در حدی است که نسبت به روش‌های مشابه احداث دیوارهای شیب دار کاملا مقرون به صرفه باشد همچنین قیمت گلدان دیوار حائل و محوطه سازی در مقایسه با روش‌های دیگر زیباسازی فضای سبز ارزان تمام می شود. استفاده از گلدان بتنی دیوار حائل و بلوک گدانی بتنی در سراسر جهان محبوبیت بالایی پیدا کرده است.

انواع گلدان دیوار حائل دیواری

قیمت گلفوژ بتنی

قیمت گلفوژ بتنی به عوامل متعددی بستگی دارد. انواع گلدان دیوار حائل تعیین قیمت موثر است. عوامل زیر قیمت را تغییر خواهد داد :

  • ابعاد گلفوژ بتنی
  • شکل قالب گلدان بتنی
  • عیار بتن گلدان ( عیار ۳۵۰ یا ۴۰۰ یا ۴۵۰ )
  • برند سازنده
  • شکل طراحی ( نیم دایره ، بیضی ، مستطیلی یا … )

گلفوژ بتنی بتنی

قیمت گلفوژ بتنی سیمانی

قیمت های زیر بر اساس نوسان قیمت بتن تغییر خواهد کرد. از میان انواع گلفوژ بتنی موجود در بازار تنها گلدان دیوار حائل تیپ یک در ایران موجود است. برای استعلام قیمت روز با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. عمران مدرن ارائه دهنده سایر فرآورده های بتنی همچون دال بتنی روی کانال هم می باشد.

قیمت گلدان دیوار حائل بتنی ابعاد گلفوژ بتنی انواع گلفوژ بتنی بتنی
تماس بگیرید ۱۵۰*۳۵*۵۰ گلفوژ بتنی بتنی مستطیل
تماس بگیرید ۱۲۰*۴۰*۴۰ گلفوژ بتنی بتن شسته
تماس بگیرید ۶۰*۶۰ گلفوژ بتنی استوانه ای
تماس بگیرید ۱۰۰*۶۰ گلفوژ بتنی استوانه ای
تماس بگیرید ۱۱۵*۴۳*۵۵ گلدان گلفوژ گلبرگی
جدول قیمت گلدان دیوار حائل

اجرای گلدان دیوار حائل گلدان دیوار حائل بتنی

قیمت اجرای گلفوژ بتنی

هر چه شیب زمین زیادتر باشد قیمت اجرای گلدان دیوار حائل بتنی نیز افزایش پیدا می کند. پرهزینه ترین شیب اجرایی، ۹۰ درجه است. برای شیب ۹۰ درجه نیاز به تثبیت خاک با نیلینگ وجود دارد. انواع گلفوژ بتنی دیواری به تازگی روانه بازار شده که امکان نصب در این شیب را نیز دارد.

دیوار حائل با گلفوژ بتنی

ابعاد گلدان دیوار حائل بتنی

ابعاد بلوک گلدانی بتنی یا سیمانی به شرح زیر است:

  • عمق : ۲۹.۵ سانتی متر
  • طول : ۵۰ سانتی متر
  • عرض : ۴۰ سانتی متر
  • وزن : ۴۰ کیلو گرم

البته این ابعاد بر اساس تنوع این گلدان سیمانی تغییر خواهد کرد.

گلدان سیمانی که با نام گلدان صخره ای نیز شناخته می شود، بهترین انتخاب برای دیوارهای بوستان‌ها و پارک و فضاهای تفریحی است. با استفاده از آن‌ها شیب مورد نظر کنترل می شود؛ استحکام دیواره تضمین می شود و به سرعت می توان گیاه مورد نظر را در آن کشت کرد. شرایط آبیاری و زهکشی مناسبی نیز برای گیاهان وجود خواهد داشت.

شیوه طراحی گلفوژ بتنی به نحوی است که به راحتی کنار هم قرار گرفته و به هم متصل می شوند. پس از پایان اجرا، قطعات به شکل گسسته دیده نشده و یکپارچکی مناسبی وجود خواهد داشت.

اجرای دیوار با گلفوژ بتنی بتنی

گلدان دیوار حائل چیست

پروژه‌های عمرانی ناگزیر به فضاهای طبیعی آسیب وارد می‌کنند. تخریب خاک یکی از پایه‌های اصلی این تخریب است. خاکبرداری و ایجاد دیوارهای شیب دار حائل، به معنای فرسایش شدید خاک است. باید انتظار روان آب‌های گاه و بیگاه را داشته باشید که خاک را با خود می‌شوید و می‌برد. دیوارهای حائل ریزش می‌کند و دردسر بزرگی ایجاد می‌شود. بعلاوه ، بخش زیادی از فضای سبز با راه‌سازی و ساختمان سازی تخریب می‌شود. چشم‌اندازهای طبیعی از بین می‌رود و فضاهای شهری خشک و بی روح خواهد شد.

خیابان‌ها و اتوبان‌هایی را تصور کنید که با آسفالت‌های نفوذ ناپذیر پوشیده شده و اطراف آن دیوارهای بلندی ساخته شده تا جلوی ریزش دیوار حائل شیب دار را بگیرد. چنین منظره‌ای کابوس زندگی شهری امروز است. راه‌ حل برون‌رفت از چنین کابوسی زیاد هم پیچیده نیست. کافیست فضایی برای رشد گیاه ایجاد کنید.

بهترین گزینه برای احداث دیوار حائل شیب دار

اگر بتوانید شیب دیوار را با گیاهان پوشش دهید و زهکشی مناسبی برای آن قرار دهید بخش زیادی از مشکل حل می شود. اجرای گلدان دیوار حائل بتنی اصولی از شیب دیوار می کاهد. بلوک گلدانی سیمانی فضای تنفس و آبیاری گیاه را دارد و گلدان‌های مقاوم زیبایی که دیوار بتنی زشت و یکپارچه را به دیوارهای سبز  دلنشین تبدیل می کند که زندگی در آن جریان دارد. گلدان دیوار حائل بتنی ، به کابوس دیوارهای خشک بتنی پایان می‌دهد.

تولید کننده گلدان دیوار سبز

گلدان بتنی دیوار حائل

رواناب ، ناگزیر، خاک را شسته و فرسایش خاک را تشدید می‌کند. تنها آسیب به طبیعت نیست که دردسرساز است. پروژه نیز با چنین فرسایش شدیدی با تهدید روبرو می‌شود. گلدان دیوار حائل بتنی قطعات کوچکی است که روی شیب سوار می‌شود. زهکشی مناسب انجام می‌شود و دیوارپلکانی پدید می‌آید. گلدان بتنی دیوار حائل با خاک آلی پر می‌شود. در نهایت دیوار سبز اطراف اتوبان و پارک چشم انداز شهری را دگرگون خواهد کرد.

دیوار سبز مناسب حاشیه اتوبان

انواع گلدان دیوار حائل

انواع گلفوژ بتنی دیواری و بلوک گلدانی سیمانی در طرح و رنگ متنوع وجود دارد تا فضاهای شهری را از یکنواختی خارج کند. یکی از جدیدترین مدل های گلدان دیوار حائل، انواع استوانه ای است. بلوک هایی مانند آجرهای بزرگ که فضایی برای رشد گیاه نیز دارند داخل دیوار کارگذاشته می‌شود. این بلوک ها سریعتر آب را عبور میدهند. ظاهری مدرن دارند و به معنای واقعی باغ شهری هنرمندانه ای ایجاد می‌کنند.

گلفوژ

انواع گلدان گلفوژ

انواع باکس های بتنی مناسب کشت گیاه به شرح زیر است:

گلدان دیوار حائل دیواری : باکس های مکعب مستطیلی در ابعاد متنوع به صورت گلدان بتنی دیوار حائل کوچک

گلدان دیوار حائل زمینی : ابزارهایی که در ابعاد بزرگ با طراحی های هندسی از جنس سیمان ساخته می شود.

گلدان های سیمانی پله ای: مناسب طراحی های پلکانی

گلدان دیوار حائل بتنی : ساخته شده از بتن با عیار ۳۵۰ یا ۴۵۰ ، مناسب محوطه سازی و استفاده در دیوارهای حائل شیب دار

دیوارسبز مناسب پارک

انواع گلدان دیوار حائل بتنی

۴ مدل گلدان دیوار حائل بتنی بر اساس شکل قالب و ابعاد و کاربرد به شرح زیر است. از میان انواع گلدان دیوار حائل تنها تیپ یک در بازارهای ایران موجود است:

گلدان دیوار حائل بتنی متوسط مناسب گیاهان فصلی

اگر به دنبال فضایی برای کشت گیاهان همیشه سبز هستید یا قصد کاشت گیاهی دارید که ریشه های حساس دارد، این مناسب (گلفوژ) به کارتان نمی‌آید.

  • حجم این باکس متوسط است.
  • وزن هر باکس در حدود ۵۰ کیلوگرم.
  • عیار بتن به کار رفته در آن ۴۰۰ است.
  • ابعاد گلدن گلفوژ ۵۰ سانت در ۵۰ سانت است.
  • مناسب شیب دیوار حائل از ۴۵ تا ۷۰ درجه است.
  • در ساختار آن از ژئوتکستایل استفاده شده است. ژئوتکستایل به جلوگیری از فرسایش خاک و زهکشی کمک می‌کند.

کارایی گلدان شیب دار بتنی

گلفوژ بتنی یکسره

  • ابعاد این گلدان دیوار حائل بتنی برای انواع گیاه مناسب است.
  • برای دیوار شیب دار ۶۰ تا ۹۰ درجه مناسب است.
  • عرض و طول ۶۰ سانت و ارتفاع ۲۰ سانت فضای کافی برای کاشت انواع گیاهان فراهم می کند.
  • وزن این باکس حدود ۸۰ کیلو است.

دیوار سبز با بلوک گلدانی بتنی

گلفوژ بتنی استپ

  • این گلدان دیوار حائل را در بسیاری از دیوارهای حائل دیده اید.
  • علاوه بر دیوار شیب دار برای صندلی‌های بتنی و پله‌های بتنی نیز کاربرد دارد.
  • ابعاد عرض و ارتفاع آن ۲۰ سانت و طول آن ۴۰ سانت است.
  • از این بلوک استپ تو خالی برای شیب بالای ۴۰ درجه استفاده نمی‌کنند.
  • وزن هر کدام از این بلوک ها ۱۸ کیلوگرم است.

گلدان دیوار حائل بتنی

گلدان دیوار حائل مناسب محوطه سازی ویلا و بوستان

اگر دیوار و سطوح شیب دار دردسرساز شده و نیاز دارید شیب را به شکلی مهار کنید که هم زیبا و هم ایمن باشد، گلدان دیوار حائل بتنی های مدل ترا بهترین گزینه است.

  • این گلفوژ بتنی طراحی زیبایی دارد و بهترین انتخاب برای معماران و طراحان است.
  • دیوار بوستان ها و فضا و محوطه باغ و ویلا با این باکس دلنشین خواهد شد.
  • در هر متر مربع ۱۶ عدد از این بلوک ها نیاز است.
  • وزن آن ۲۰ کیلوگرم است.

گلدان دیوار حائل بتنی دیوار شیب دار

خرید گلدان دیوار حائل سیمانی

هزینه های خرید گلدان دیوار حائل به تنهایی نمی‌‌تواند برآورد مناسبی برای اجرای دیوار حائل باشد. این بلوک گلدان دیوار حائل سیمانی قیمت بالایی ندارد اما اجرای آن ممکن است هزینه‌بر باشد.

  • در گام اول باید نوع خاک و پی از نظر فرسایش و مقاومت در برابر ریزش کنترل شود. باید مشخص شود که فرآیند اجرایی به خاک برداری یا خاک ریزی نیاز دارد یا خیر.

کاربرد گلدان دیوار حائل برای دیوار های بلند
  • در گام دوم لازم است شیب محل اجرا مشحص شود. در این مرحله برای بهبود خاک از ژئوگرید می توان کمک گرفت.

ژئوگرید نوعی پلیمر است که به صورت پارچه ای یا گرانولی وجود دارد. از ژئوگرید برای پایدارسازی خاک استفاده می کنند. ژئوگرید قابلیت کشان مناسبی دارد و برای مسلح کردن خاک در معرض فرسایش بهترین گزینه است. ژئوگرید پلی استری و پلی اتیلنی برای مسلح سازی خاک مناسب است.

تا این مرحله برآورد خاک و شیب دیواره و پایدارسازی خاک تا حدود انجام شده. در گام سوم ارتفاع دیوار شیب دار و زاویه ها مشخص می شود.

  • گام چهارم برآورد هزینه مصالح است. این برآورد شامل گلفوژ بتنی و ملات و مصالح اجرایی و سایر مصالحی است که برای پایدار سازی خاک استفاده می شود.
  • گام پنجم برای برآورد هزینه اجرای گلدان دیوار حائل آن است که هزینه های دسترسی و ترافیکی محاسبه شود.

در آخر لازم است تا برای هزینه های پیش بینی نشده نیز مقداری را در نظر گرفت تا برآورد قیمت گلدان دیوار حائل سیمانی و اجرای آن با ریسک کمتری انجام شود.

گلدان دیوار حائل سیمانی پلکانی

قیمت گلدان دیوار حائل (گلفوژ)

قیمت گلدان دیوار حائل دیواری کاملا مقرون به صرفه است. گلدان های تنظیم شیب که با نام گلفوژ نیز در ایران شناخته می شود هر روز بیش از گذشته مورد استفاده است. وسعت استفاده از آن در شهرهایی مانند تهران و تبریز بالاست و در شهرهای شیراز و اصفهان و مشهد نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

گلدان دیوار حائل دیواری بتنی و سیمانی

گلفوژ بتنی

قالب گلدان دیوار حائل بتنی توسط دستگاه های ۳۰۳۶ TP.RN تولید می شود. گلفوژ بتنی یا گلفوژ بتنی قالب هایی هستند که در کارخانه ها تولید می شوند. استفاده از بلوک گلدانی بتنی برای پوشاندن دیوار شیب دار فرصت مناسبی برای طراحان است.

قیمت ارازن گلدان دیوار حائل بتنی باعث خواهد شد تا در هزینه های بهسازی و راه سازی صرفه جویی شود. بتن‌های استفاده شده برای این کار هیچ ماده سمی ندارد که مانع از رشد گیاه شود. امکان آبیاری و زهکشی را خواهد داشت. در اثر آبیاری مداوم و بارندگی دچار تخریب نمی‌شود. تخلخل لازم برای تنفس گیاه را ایجاد می‌کند و تنوع طراحی بالایی دارد.

گلدان دیوار سبز

فروش گلفوژ بتنی

برای یافتن تولید کننده گلدان دیوار حائل در ایران راه سختی در پیش ندارید. ایران از نظر تولید بتن و سیمان در جهان رتبه بسیار خوبی دارد و تمامی تولیدات مرتبط با بتن در سراسر ایران با کیفیت بالا به فروش می رسد.

بلوک گلدانی بتنی

گلفوژ بتنی سیمانی در واقع باکس گلدان بتنی دیوار حائل هستند که برای دیوارهای شیب دار استفاده می شوند. یکی از مهم ترین کاربردهای آن استفاده در پروژه های راه سازی و بهسازی است. پس از احداث اتوبان ها و آزادراه ها خصوصا در مناطق طبیعی از بتن مسلح با عیار ۳۵۰ به بالا استفاده می شود. برای تولید گلدان دیوار حائل بتن مسلح شده با میلگرد یا مش نیز به کار می رود.

اجرای گلدان دیوار حائل بتنی

تولید کننده گلدان دیوار سبز

برای پوشش دیوارهای شیب دار گزینه های زیادی پیش روی شما نیست. دیوارهای سنگی یا دیوارهای پیش ساخته صرفا برای جلوگیری از ریزش دیوار حائل و بهبود ضریب ایمنی اجرا می شود اما دیوار حائل سبز ، علاوه بر بالا بردن ضریب ایمنی، در اصلاح چشم انداز نیز موثر است. همچنین وجود گیاهان و زهکشی مناسب با فرسایش خاک مقابله موثری خواهد کرد.

شهرهای و جاده های شمال و جنوب ایران به دلایل متعددی در معرض آسیب های زیست محیطی قرار دارند. دخالت انسان در طبیعت سرعت فرسایش خاک را چند برابر افزایش داده. جاده ها و بزرگراه ها میان تپه و کوه ، دیواره های بلندی پدید آورده که مستعد فرسایش و تخریب است. برای کاهش آسیب های زیست محیطی در این دیواره ها لازم است تا فضایی فراهم شود تا گیاهانی که طی پروژه عمرانی آسیب دیده‌اند، فضایی برای رشد داشته باشند تا طبیعت خود را با تغییراتی که انسان ایجاد کرده هماهنگ کند. در بسیاری از پروژ های راه سازی شمال ایران از گلفوژ بتنی استفاده شده و نتایج نیز موفقیت آمیز بوده است.

گلفوژ بتنی دیواری

گلفوژ بتنی تهران

شرکت های متعددی این روزها در زمینه مبلمان شهری و اجرای پروژه های گلفوژ بتنی مشغول به فعالیت هستند. تنوع انواع گلدان دیوار حائل دیواری بالاست. دست طراحان و مهندسان برای استفاده از این گلدان دیوار سبز بتنی در بوستان های شهری باز است. برای محوطه سازی باغ و ویلا و پارک های جنگلی نیز از چنین بلوک های استفاده می شود. اتوبان های تهران بهترین فضا برای اجرای پروژه هایی است که نیاز به گلدان دیوار حائل دارد. شرکت های متعددی در تهران اقدام به فروش گلدان دیوار حائل سیمانی و بتنی میکنند.

در مناطقی که دیوار حائل شیبدار وجود دارد و در معرض بارندگی و فرسایش است، از گلدان دیوار حائل بتنی عیار ۴۵۰ استفاده می شود. برای هر شیب دیوار از ۵ تا ۹۰ درجه، انواع گلدان دیوار حائل دیواری سیمانی وجود دارد.

انواع گلفوژ بتنی

اجرای دیوار حائل با گلفوژ بتنی و پلنتر بلوک

طراحی دیوار حائل سبز کار ساده‌ای نیست. لازم است محاسبات دقیق در زمینه شیب و جنس خاک انجام شود. طراح سعی می‌کند با استفاده از انواع گلفوژ بتنی دیواری بتنی از طراحی ها و رنگ‌های متنوع، یکنواختی فضا را کاهش دهد. در عین حال میزان سایه و نور کافی برای رشد گیاه ایجاد شود.

طراحی گلدان دیوار حائل سیمانی

پلکان بلوک گلدانی سیمانی

 چیدمان پلکانی روی هم گلدان دیوار حائل بتنی در نهایت فضایی سایه روشن پدید می‌آورد. باید گیاهان منطبق با شرایط نور و آبیاری فضای ایجاد شده، کاشته شوند تا دیوار سبز شکل گیرد. این محصول قابلیت حمل و نصب آسان و حائل دیوار شما خواهد بود و امکان کاشت گیاه را به شما خواهد داد. این ایده مناسب برای دیوار های شیب دار و کنار خیابان ها و اتوبان ها است.

انواع گلدان دیوار حائل بتنی

چند عدد گلدان دیوار حائل بتنی نیاز است؟

تعداد مورد نیاز برای متر مربع ۵ عدد است. محاسبه تعداد گلفوژ بتنی سیمانی برای اجرای دیوار حائل شیدار کار ساده ایست. کافیست مساحت پروژه اندازه گیری شود. برای ابعاد مرسوم گلدان دیوار حائل طبق الگوی زیر عمل خواهد شد:

  • گلفوژ بتنی مستطیلی : مساحت ضربدر ۵
  • گلدان دیوار حائل بیضی : مساحت ضربدر ۶.۵

گلدان دیوار سبز حیاط ویلا

مزیت گلفوژ بتنی چیست

  • گزینه ای ایده آل برای اجرای تراس بندی
  • بهترین و ارزان ترین راه برای استحکام دیوارهای شیب دار
  • جلوگیری از فرسایش خاک
  • جلوگیری از ریزش ارتفاعات
  • امکان ایجاد دیواره‌های بسیار بلند با منظره ای دلپذیر
  • دست طراح برای جابجایی گلفوژ بتنی و تغییر در چیدمان باز است
  • امکان دمونتاژ و بازکردن قطعات و تغییرات میسر است
  • عیار بتن گلدان دیوار حائل بالاست و استحکام مناسبی دارد
  • یکپارچکی ساختار گلدان های بتنی باعث مقاومت در برابر صدمات و ضربه شده است.

اجرای گلدان دیوار حائل در فضاهای طبیعی
  • سطوح متخلخل باعث شده چرخه های ذوب و یخبندان را به راحتی دوام می آورد.
  • امکان استفاده در هر شرایطی آب و هوایی را خواهد داشت.
  • شیارها و خلل و فرج داخل گلدان شیببندی امکان ریشه زنی و رشد گیاه را فراهم می کند.
  • برای محوطه سازی و ایجاد چشم اندازهای طبیعی بهترین گزینه است.
  • با طبیعت کاملا سازگار است و امکان رشد گیاهان بومی هر منطقه را دارد.
  • ایجاد نمای طبیعی در هر دو طرف دیواره
  • گلدان دیوار حائل بتنی امکان آبیاری قطره ای و زهکشی را فراهم می کند.
  • سیستم کف آن یکپارچه است.
  • پلنتربلاک یا بلوک گلدانی بتنی قیمتی ارزان دارد. نمای آن نیز بسیار زیباست.
  • آلودگی های زیست محیطی را کاهش میدهد
  • آلودگی هوا را کاهش میدهد.
  • امکان نصب بدون استفاده از ماشین آلات سنگین
  • در کف هر بلوک زهکش قرار داده شده
  • با استفاده از گلدان شیببندی سرانه فضای سبز شهری بهبود میابد.
  • هزینه های نگهداری بسیار پایین دارد
  • هزینه های احداث فضای سبز شهری را کاهش میدهد

گلدان دیوار حائل سیمانی پارک ها و بوستان ها

کاربرد گلفوژ بتنی

  • مناسب حاشیه بزرگراه ها، جاده ها و خیابان ها
  • مناسب محوطه سازی در پاک های شهری و بوستان و پارک های جنگلی
  • گزینه ای مناسب برای دیوارهای حائل صوت شکن
  • امکان استفاده به عنوان دیوارهای حائل بسیار بلند برای جداسازی حریم باغ و ویلا و فضای سبز
  • تزئیات شهری و بهبود فضای مبلمان شهری
  • دیوارهای حاشیه ای و انسداد فضاها
  • دیوار سبز عمودی
  • پایدارسازی تراشه
  • مقاوم سازی دیوارها در برابر زلزله و رانش زمین
  • امکان جابجایی دیوارها برای مقاصدی مانند افتتاحیه پروژه ها یا فستیوال ها و مناسبت های مختلف وجود دارد

طراحی و اجرای دیوار کوتاه با گلدان دیوار حائل بتنی

طراحی و اجرای دیوار شیب دار  کم ارتفاع با گلفوژ بتنی

ساخت دیوار حائل شیب دار زیر یک متر کار ساده ایست. گلفوژ بتنی دیواری به راحتی امکان ساخت آن را به شما خواهد داد.

مراحل اجرایی گلفوژ بتنی
  • دست کم ۱۵ سانتی متر زیر گلدان اول از سنگ های آهکی و رسوبی لایم استون خرد شده ریخته می شود تا از جابجایی پایه جلوگیری شود.
  • ردیف اول که چیده شد پشت آن را با ماسه پر میکنیم. ماسه کمک می کند تا آب زهکش شود و یخزدگی و ترک خوردگی ایجاد نشود. شیب گلدان ها را تنظیم کنید.
  • میتوان از شیب ۷۵ درصد استفاده کرد. کف هر گلدان سیمانی را ۳۰ سانت خاک بریزید تا امکان ریشه دهی مناسب وجود داشته باشد.
  • بلوک نهایی دست کم باید ۳۰ سانت از دیوار پشت فاصله داشته باشد. از نیمه دیوار باید از خاک مستحکم استفاده شود تا ارتفاعات بالایی دیوار، پایداری خوبی داشته باشد.

عمران مدرن ارائه دهنده انواع فرآورده های بتنی همچون نیوجرسی جاده ، جدول دور باغچه، قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج و … می باشد. به منظور استعلام قیمت جدول دور باغچه و سایر فرآوروده ها و همچنین دریافت مشاوره در خصوص ابعاد جدول بتنی پیش ساخته می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت جدول بتنی

دیوار سبز طبیعی

گلدان دیوار سبز

قیمت کفپوش بتنی

آخرین عناوین

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایای تری دی پنل به قدری گسترده است که کاربرد آن در مهندسی عمران و…

54 دقیقه پیش

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

18 ساعت پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

19 ساعت پیش

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

4 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

4 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

4 روز پیش