استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کابین دوش زرین آب

کابین دوش زرین آب
کابین دوش زرین آب

کابین دوش زرین آب یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین کابین های دوش موجود در بازار است. شرکت زرین آب در سال 72 تاسیس و در سال 74 با دریافت پروانه بهره برداری از وزارت صنایع جهت تولید انواع وان حمام و زیردوشی، کار تولید محصولات بهداشتی حمام از جمله کابین دوش را تحت لیسانس آلیبرت فرانسه بصورت رسمی آغاز نمود. شرکت زرین آب هم اکنون بزرگترین شرکت تولید کننده وان جکوزی سونا و کابین دوش زرین آب در ایران می باشد که از لحاظ کیفیت و توان تولید در سطح بسیار بالایی است. قیمت کابین دوش زرین آب ، با توجه به کیفیت بالای بدنه و تجهیزات به کار رفته در آن، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

مواد اولیه محصولات از شرکت آلیبرت فرانسه که اولین تولید کننده ورق های ترکیبی اکریلیک و abs در جهان است خریداری شده که مزیت مهم آن بی نیازی از دیگر مواد درجهت تقویت و استحکام و همچنین آنتی باکتریال بودن می باشد. کابین دوش زرین آب از ورق TOPLAX (شامل ورق دو لایه اکریلیک و ABS) ساخته شده که بسیار شفاف بوده و در مقابل ضربه از مقاومت و استحکام مناسبی برخوردار می باشد.

قیمت کابین دوش زرین آب

کابین دوش زرین آب ، بازه قیمتی گسترده ای دارد. زیرا عوامل بسیاری بر قیمت کابین دوش زرین آب اثر می گذارند. از جمله این عوامل می توان به ابعاد، مشخصات شیشه های کابین، رنگ فریم ها و امکانات کابین دوش زرین آب اشاره کرد. خریداران می توانند کابین دوش زرین آب دلخواه خود را با توجه به بودجه مالی و مساحت فضایی که در اختیار دارند، انتخاب کنند.

کابین دوش زرین آب
کابین دوش زرین آب

امکانات کابین دوش زرین آب

از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت کابین دوش زرین آب ، امکانات و تجهیزات انتخابی کابین دوش می باشد. شرکت زرین آب همواره تلاش کرده است تا به روز ترین تجهیزات و آپشن ها را بر روی کابین دوش زرین آب ارائه کند. از جمله این امکانات و آپشن ها می توان به کلید محافظ جان، هیدرو شاور تعبیه شده در بدنه کابین جهت ماساژ ایستاده، سیستم ضد عفونی کننده ( ازنر )، پخش موسیقی با پورت USB، بلوتوث، سیستم تلویزیون و دوش دستی یا سقفی اشاره کرد. همچنین کلیه کابین های سونا دارای سیستم صوتی، روشنایی و تهویه بوده که در کابین دوش زرین آب ساده نیز بنا به درخواست مشتری قابل ارائه می باشد. البته در کابین دوش زرین آب ساده، سیستم روشنایی تنها به همراه سیستم صوتی ارائه می شود.

قیمت کابین دوش زرین آب با امکانات آن رابطه مستقیم دارد. یعنی هر چه امکانات و تجهیزات کابین دوش زرین آب بیشتر باشد و مجهز تر باشد، قیمت کابین دوش زرین آب نیز افزایش می یابد. خریداران می توانند در هنگام خرید کابین دوش زرین آب ، با توجه به بودجه و نیاز خود، آپشن های مد نظر خود را به کابین بی افزایند.

کابین دوش زرین آب
کابین دوش زرین آب

کابین دوش زرین آب و ابعاد آن

عامل مهم دیگری که قیمت کابین دوش زرین آب را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد، ابعاد آن است. هر چه ابعاد کابین دوش زرین آب بزرگ تر باشد و یا از ظرفیت بیشتری برخوردار باشد، قیمت کابین دوش زرین آب نیز افزایش می یابد. کابین دوش زرین آب در ابعاد و اندازه های مختلف تولید شده و در سایت عمران مدرن موجود هستند. به همین دلیل خریداران می توانند با توجه به مساحت و متراژ حمام و یا اتاقی که برای نصب کابین دوش در نظر گرفته اند، کابین دوش زرین آب با ابعاد مناسب را خریداری کنند. مهم ترین نکته در هنگام انتخاب کابین های دوش، اندازه گیری و انتخاب دقیق ابعاد مناسب آن است.

قیمت کابین دوش زرین آب
قیمت کابین دوش زرین آب

شیشه کابین دوش زرین آب

جنس پانل های کلیه مدل های کابین دوش زرین آب ، شیشه سکوریت با ضخامت ۵ یا ۶ میلی متر می باشد. پانل های شیشه ای زیبایی بیشتر نسبت به پانل های طلقی دارند. می توان شیشه های کابین دوش زرین آب را به رنگ دودی و یا طرح های شیشه شفاف، شیشه خط دار و شیشه مات (سند بلاست) نیز سفارش داد. رنگ و طرح سند بلاست شیشه کابین دوش، بر قیمت کابین دوش زرین آب اثر گذار است.

کابین دوش زرین آب
کابین دوش زرین آب

رنگ فریم کابین دوش زرین آب

در مدل های فریم دار کابین دوش زرین آب ، رنگ فریم نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است. فریم به رنگ برنزی، طلایی، طرح چوب و کروم، به ترتیب قیمت کابین دوش زرین آب را نسبت به رنگ سفید، بیشتر افزایش می دهند.

کابین دوش زرین آب
کابین دوش زرین آب

انواع کابین دوش زرین آب

شرکت زرین آب با سرعت بسیار بالایی در حال گسترش مدل های تولیدی خود بوده تا از لحاظ قیمت کابین دوش زرین آب ، ابعاد و شکل ظاهری، متناسب با سلیقه های گوناگون باشد. به همین دلیل مشتریان با هر سلیقه و بودجه ای که در اختیار دارند، می توانند کابین دوش زرین آب مناسب چیدمان حمام خود را خریداری کنند. کابین دوش زرین آب در مدل های مختلف فریم دار، بدون فریم (فریم لس)، پارتیشن و کابین دارای سونا و جکوزی موجود است.

برای مطالعه بیشتر:

کابین دوش چیست

کابین دوش پرشین استاندارد

قیمت سونا بخار خانگی

سونا بخار خانگی

ابعاد وان برای حمامهای کوچک

قیمت وان

جکوزی بزرگ

وان حمام بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی میدهید؟

امتیاز کاربران: 4.68 ( 5 نظر)