استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
تاسیسات مکانیکی

پنل اعلام حریق آریاک

قبل از توضیح در مورد پنل اعلام حریق آریاک، بهتر است بدانیم کنترل پنل اعلام حریق چیست و چه کاربردی دارد. اصلی ترین بخش سیستم اعلام حریق، کنترل پنل است. کنترل پنل اعلام حریق وظیفه هماهنگی میان تمام اجزا را دارد. کار پردازش اطلاعات و تصمیم گیری را انجام می دهد. در مرکز کنترل سیستم اعلام حریق تمام کار ها توسط میکروپروسسور ها انجام می شود. یکی از بهترین برند های موجود ، پنل اعلام حریق آریاک است. مرکز کنترل اعلام حریق آریاک یک کنترل پنل تولید داخل است که در دو سری ATC و AFC به بازار عرضه می شود. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت پنل اعلام حریق آریاک خواهیم پرداخت.

پنل اعلام حریق آریاک معمولا دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی است که وضعیت سیستم اعلام حریق را نمایش می‌دهد. به دنبال وارد کردن فشار یا ضربه به شستی اعلام حریق و یا فعال شدن یکی از دتکتور ها، یک اتصال کوتاه ایجاد می شود و پس از آن مدار الکترونیکی وارد عمل می شود و پس از دستور به رله ها آژیر، فعال و اعلام حریق صورت می گیرد. نکته قابل ذکر این است که اتصال کوتاه موجب اعلام حریق ولی اتصال کامل منجر به اعلام خطا در سیستم می شود. به عبارتی دیگر پنل اعلام حریق آریاک از تجهیزاتی مثل دتکتور و شستی اطلاعات دریافت می کند و پس از تشخیص وقوع حریق دستور اعلام حریق را به آژیر، فلاشر و آژیر فلاشر می دهد.

پنل اعلام حریق کانونشنال یا متعارف، پنل اعلام حریق آدرس پذیر انواع مختلف پنل های اعلام حریق آریاک موجود در بازار هستند. اگر پنل اعلام حریق آریاک از نوع آدرس پذیر باشد، در صورتی که اعلامی صورت بگیرد، روی صفحه نمایش، زون و دستگاهی که حریق را اعلام کرده نشان داده می‌شود.

انواع پنل اعلام حریق آریاک

پنل اعلام حریق آریاک مدل ACT نام تجاری ثبت شده شرکت آریاک الکتریک تهران می باشد. این شرکت با بیش از ۲۸ سال سابقه در زمینه طراحی ، ساخت ، تامین تجهیزات ، مشاوره و اجرای سیستم های اعلام حریق با انجام بیش از هزاران پروژه در کل ایران فعالیت می نماید. پنل اعلام حریق آریاک مدل ACT دارای ۴ الی ۱۴ زون می باشد که به وسیله هر زون میتوانید بطور نامحدود شستی اعلام حریق و ۲۰ عدد دتکتور متصل کرد.

کنترل پنل آریاک در سری AFC با تعداد زون های مختلف در بازار موجود است. پنل اعلام حریق آریاک شانزده زون، بیست زون، بیست و چهار زون، بیست و هشت زون مدل های مختلفی هستند که در بازار موجود و به فروش می رسند. تمامی محصولات آریاک از جمله پنل اعلام حریق آریاک تحت پوشش بیمه البرز برای جبران خسارت احتمالی مصرف کنندگان محترم می باشند.

تجهیزات اعلام حریق

پنل اعلام حریق آریاک ۴ زون از مقاومت ۶۸۰۰ اهم بهره می برد و شدت جریان خروجی آن برابر با ۱.۴ آمپر می باشد. پنل اعلام حریق آریاک در ابعاد ۴۰۵×۲۶۷×۹۲ میلیمتر و با وزن ۵ کیلوگرم در بازار دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی عرضه شده است و شما می توانید آن را برای مکان مورد نظر خود خریداری نمایید. این محصول از توان مصرفی ۸۲ میلی آمپر برخوردار است و از جریان برق ۲۷ ولت تغذیه می نماید.

کنترل پنل آریاک سری ACT

اعلام حریق آریاک یکی از قدیمی‌ترین برندهای سیستم اعلام حریق ایرانی است که به تولید تجهیزات اعلام حریق و پنل مرکزی می‌پردازد. تمامی محصولات این شرکت و همچنین پنل‌های آریاک دارای تاییدیه از سازمان آتش‌نشانی و نشان استاندارد ملی هستند. این پنل‌ها از بدنه‌ای فلزی و مقاوم و ظاهری مناسب و مقبول ساخته شده‌اند. پنل آریاک مدل ACT بر اساس تعداد زون ها به مدل های زیر تقسیم می شود. قیمت هر کدام از پنل ها بر اساس تعداد زون ها متفاوت است.

  • پنل تک زون ACT آریاک
  • پنل‌های ۲ تا ۶ زون ACT آریاک
  • پنل ۸ تا ۱۴ زون ACT آریاک
  • پنل ۱۶ تا ۲۸ زون AFC آریاک

کنترل پنل آریاک سری AFC

کنترل پنل اعلام حریق متعارف آریاک مدل AFC دارای تاییدیه آتش نشانی است. نصب و راه اندازی آن بسیار ساده می باشد و از این رو نزد تکنسین ها و مهندسان بسیار محبوب می باشد. این کنترل پنل ا با ولتاژ برق شهر که در بازه ۲۱۰-۲۴۰ ولت می باشد کار می کند و مصرف انرژی پایینی دارد.

ویژگی های پنل اعلام حریق آریاک

پنل اعلام حریق آریاک قابلیت اتصال و قطعی در زون‌ها دارد، همچنین قادر به دی‌اکتیو کردن هر زون به صورت مستقل است. این سیستم قابلیت تعریف تاخیر را بین ۳۰ تا ۱۸۰ ثانیه برای هر اتصال یا قطعی تعیین می‌کند. همچنین، این دستگاه امکان اتصال به تلفن کننده را دارد تا در صورت وقوع حادثه یا وقوع حمله، هشدار به صورت صوتی یا تصویری ارسال شود.

این سیستم امنیتی برای تغذیه از دو عدد باطری استفاده می‌کند که به طور مستقل از برق شهری عمل می‌کنند. همچنین، قابلیت افزودن خروجی آژیر نیز وجود دارد تا در صورت وقوع حادثه، آژیر فعال شود و هشدار به دیگران داده شود.

تجهیزات اعلام حریق

قیمت پنل اعلام حریق آریاک

قیمت پنل اعلام حریق آریاک به عوامل متعددی مثل تعداد زون ها، مدل پنل، گارانتی شرکتی و … بستگی دارد. قیمت پنل اعلام حریق آریاک در مقایسه با نمونه های خارجی بهتر است و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. با توجه به اینکه این محصول مدل های خیلی متنوعی دارد امکان اعلام دقیق قیمت پنل وجود ندارد. بنابراین بهتر است برای استعلام قیمت پنل اعلام حریق آریاک با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. شرکت عمران مدرن به عنوان نماینده فروش کنترل پنل اعلام حریق آریاک فعالیت می کند و پنل و دیگر محصولات اعلام حریق برند آریاک را به صورت آنلاین به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

سیستم اعلام حریق سنس

شرکت سنس اعلام حریق

قیمت دتکتور دود آریاک

اعلام حریق zitex

سیستم هشدار حریق

دستگاه اعلام حریق

شرکت اعلام حریق

آژیر اعلام حریق آریاک

دتکتور دودی سنس

دتکتور زتا

اعلام حریق آریان

اعلام حریق ویستا

تجهیزات اعلام حریق سنس

اعلام حریق آپولو

اعلام حریق gst

دوربین بولت هایک ویژن

پک دوربین مداربسته هایک ویژن

آخرین عناوین

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی

قیمت چسب کاشی 5 کیلویی همانند سایر انواع چسب کاشی وابسته به عواملی چون برند…

58 دقیقه پیش

تولید کننده تری دی پانل

تری دی پنل ‌ها به عنوان یکی از نوآوری‌ های مهم در صنعت ساخت و…

11 ساعت پیش

خرید اسانسور قسطی

خرید اسانسور قسطی ، ساکنین ساختمان های قدیمی و فاقد آسانسور را قادر می سازد…

11 ساعت پیش

آسانسور پنوماتیک

آسانسور پنوماتیک یکی از بروز ترین انواع آسانسورها می باشد که هنگام انتخاب آسانسور کمتر…

12 ساعت پیش

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایای تری دی پنل به قدری گسترده است که کاربرد آن در مهندسی عمران و…

2 روز پیش

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

2 روز پیش