استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۷ مدل وان ساده حمام زیر ۱۵ میلیون تومان

وان ساده حمام زیر ۱۵ میلیون تومان
وان ساده حمام زیر ۱۵ میلیون تومان

استراحت در وان آب گرم، به رفع خستگی، بازیابی عضلات و کاهش استرس کمک بسیاری می کند. برای تهیه یک وان ساده خانگی، نیازی به بودجه مالی هنگفت نیست. بلکه حتی اگر بودجه مالی که برای خرید وان درنظر گرفته اید، ۱۵ میلیون تومان باشد، همچنان گزینه های متنوعی برای انتخاب و خرید در اختیار دارید. در حالت کلی می توان گفت وان ساده نسبت به وان جکوزی قیمت پایین تری دارد. زیرا وان های ساده، فاقد امکاناتی نظیر پمپ، موتور، جت و گرمکن می باشند.

در ادامه ۷ مورد از وان ساده حمام زیر ۱۵ میلیون تومان از برند های باکیفیت ایرانی را به همراه قیمت و مشخصات آن ها معرفی خواهیم کرد. برای خرید هرکدام از وان های زیر می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

وان ساده شاینی مدل N-BT011

وان ساده مدل N-BT011 از برند شاینی، قیمت بسیار مناسبی دارد. علاوه بر قیمت اقتصادی، ابعاد این وان نیز تنها ۵۷×۷۰×۱۳۰ سانتی متر است. به همین دلیل این وان مستطیل شکل برای حمام های کوچک بسیار مناسب است.

وان ساده شاینی مدل N-BT011
قیمت و مشخصات وان ساده شاینی مدل N-BT011

وان ساده باداب مدل ۱۰۱

طراحی وان ساده باداب مدل ۱۰۱ به شکل کنجی بوده و در گوشه دیوار قابل نصب است. قیمت این وان زیر ۱۵ میلیون تومان بوده و دارای مشخصاتی نظیر پانل، شاسی استیل، زیرآب پدالی و زیرسری می باشد.

وان ساده باداب مدل 101
قیمت و مشخصات وان ساده باداب مدل ۱۰۱

وان ساده بادیز مدل پلاسیو

تنوع ابعاد و سایز وان ساده مدل پلاسیو از برند بادیز، بسیار زیاد است. هرچه ابعاد وان بزرگتر شود، قیمت آن نیز گران تر می شود. قیمت بزرگترین سایز وان پلاسیو تنها کمی بیشتر از ۱۵ میلیون تومان است. اما سایر سایز های این وان، یعنی ۷۰×۱۴۰ ، ۷۵×۱۵۰ و ۷۰×۱۷۰ همگی زیر ۱۵ میلیون تومان هستند.

وان ساده بادیز مدل پلاسیو
قیمت و مشخصات وان ساده بادیز مدل پلاسیو

وان ساده زرین آب مدل سمفونی

یکی از وان های قیمت مناسب برند زرین آب، وان ساده مدل سمفونی است. این وان مستطیل شکل، دارای ابعادی به اندازه ۶۰×۷۵×۱۷۰ سانتی متر است. جنس بدنه این وان آکریلیک و جنس شاسی آن از استیل ضد زنگ است.

وان ساده زرین آب مدل سمفونی
قیمت و مشخصات وان ساده زرین آب مدل سمفونی

وان ساده فارس وان مدل Sahand

وان ساده مدل سهند از برند فارس وان در دو سایز ۸۰×۱۶۰ و ۸۰×۱۷۰ سانتی متر تولید شده و قیمت آن ها پایین تر از ۱۵ میلیون تومان است. این وان دارای مشخصاتی نظیر وان ساده، شاسی، پانل جلو و جانبی، زیرسری و سیفون می باشد.

وان ساده فارس وان مدل Sahand
قیمت و مشخصات وان ساده فارس وان مدل Sahand

وان ساده دریا وان مدل اوریسا

بدنه وان ساده مدل اوریسا از برند دریا وان، از جنس فایبرگلاس بوده و کیفیت بالا و قیمت بسیار اقتصادی دارد. این وان دو نفره فضایی به ابعاد ۱۱۰×۱۷۰ سانتی متر اشغال می کند. از امکانات تیپ های مختلف این وان می توان به شاسی، پانل طولی و عرضی، دستگیره، زیرسری و سیفون اشاره کرد.

وان ساده دریا وان مدل اوریسا
قیمت و مشخصات وان ساده دریا وان مدل اوریسا

وان ساده کارن مدل KV617

یکی دیگر از برند هایی که وانن های باکیفیت و اقتصادی دارد، برند کارن می باشد. وان ساده مدل KV617 از برند کارن قیمت بسیار مناسبی دارد. همچنین ابعاد این وان ۷۰×۱۷۰ سانتی متر است.

وان ساده کارن مدل KV617
قیمت و مشخصات وان ساده کارن مدل KV617

وان حمامی

ابعاد وان جکوزی

ابعاد جکوزی ۴ نفره گرد

جکوزی پیش ساخته

وان جزیره

۷ مدل وان کلاسیک پایه دار برای حمام های لاکچری به همراه قیمت

این ۸ مدل وان کوچک در هر حمامی جا می شوند !

وان جکوزی های زیر ۲۰ میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)