استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

وان جکوزی های زیر ۳۰ میلیون تومان

وان جکوزی های زیر ۳۰ میلیون تومان
وان جکوزی های زیر ۳۰ میلیون تومان

سال ها پیش، وان جکوزی های خانگی کالایی بسیار لوکس محسوب شده و به همین دلیل قیمت بالایی داشتند. اما امروزه وان جکوزی به کالایی ضروری برای هر خانه تبدیل گشته اند. وان جکوزی ها بسته به عوامل مختلف مانند ابعاد، امکانات و جنس بدنه، قیمت های بسیار متفاوتی دارند. به همین دلیل بسته به بودجه در نظر گرفته شده و همچنین نیاز مشتری، گزینه های بسیاری برای انتخاب پیش روی آن ها قرار می گیرد.

اگر به دنبال خرید جکوزی قیمت مناسب هستید، در این مطلب ۸ مدل از بهترین وان جکوزی های زیر ۳۰ میلیون تومان را معرفی کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید هرکدام از مدل های زیر می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

وان جکوزی باداب مدل ۱۰۴

وان جکوزی باداب مدل ۱۰۴ تیپ ۱، قیمتی زیر ۳۰ میلیون تومان دارد. ابعاد این جکوزی به طول ۱۷۰ سانتی متر، عرض ۷۰ سانتی متر و ارتفاع ۵۰ سانتی متر است. در نتیجه جکوزی مدل ۱۰۴ باداب از نظر اندازه، در رده جکوزی های بزرگ قرار می گیرد. امکاناتی که در این تیپ جکوزی ارائه شده اند عبارت هستند از پانل، شاسی استیل، زیرسری، زیرآب اتومات، کلید پنوماتیک، شیر هوا، جت ۱ اسب بخار و ۱ عدد جت کمر.

وان جکوزی باداب مدل 104
وان جکوزی باداب مدل ۱۰۴

جکوزی باداب مدل ۱۰۸

یکی دیگر از جکوزی های زیر ۳۰ میلیون تومان از برند باداب، تیپ ۱ جکوزی مدل ۱۰۸ است. این جکوزی مستطیل شکل فضایی به طول ۱۵۰ سانتی متر و عرض ۸۰ سانتی متر را اشغال کرده و در رده جکوزی های متوسط قرار می گیرد. تیپ ۱ جکوزی باداب مدل ۱۰۸ دارای امکاناتی نظیر پانل، شاسی استیل، زیرسری، زیرآب اتومات، کلید پنوماتیک، شیر هوا، جت ۱ اسب بخار و ۱ عدد جت کمر می باشد.

جکوزی باداب مدل 108
جکوزی باداب مدل ۱۰۸

وان جکوزی کارن مدل KJ624

به کسانی که قصد خرید جکوزی دو نفره با قیمتی اقتصادی و زیر ۳۰ میلیون تومان هستند، وان جکوزی برند کارن مدل KJ624 را پیشنهاد می دهیم. این مدل جکوزی دارای ابعاد ۱۲۰×۱۷۰ سانتی متر بوده و به دلیل طراحی سه گوش آن، در کنج دیوار قرار می گیرد. امکانات جکوزی کارن مدل  KJ624شامل پانل طولی و عرضی، جت اصلی، سیفون پدالی، دستگیره و زیرسری می باشد.

وان جکوزی کارن مدل KJ624
وان جکوزی کارن مدل KJ624

وان جکوزی زرین آب مدل اسکالیا

جکوزی زرین آب مدل اسکالیا در ۴ سایز مختلف تولید می شود. کوچک ترین سایز این مدل به ابعاد ۷۰×۱۴۰ سانتی متر، قیمتی زیر ۳۰ میلیون تومان دارد. طراحی این جکوزی به شکل مستطیل بوده و به راحتی در فضاهای مختلف مثل کنج دیوار حمام و یا وسط دیوار قابل نصب است.

وان جکوزی زرین آب مدل اسکالیا
وان جکوزی زرین آب مدل اسکالیا

جکوزی آیرال مدل ۲۱۴۱

برند آیرال، جکوزی های متعددی در بازه قیمتی زیر ۳۰ میلیون تومان تولید کرده که می توانید تمام مدل ها را در سایت عمران مدرن مشاهده کنید. یکی از این جکوزی ها، جکوزی مدل ۲۱۴۱ می باشد. این جکوزی یکنفره، ابعاد بزرگی به طول و عرض ۹۰×۱۸۰ سانتی متر داشته و بسیار جادار می باشد. این جکوزی شامل آپشن های شاسی استیل، جت کمر، جت پهلو، پنل جلو، سیفون اتومات و زیرسری است.

جکوزی آیرال مدل 2141
جکوزی آیرال مدل ۲۱۴۱

وان جکوزی فارس وان مدل Ador

جکوزی برند فارس وان مدل Ador یکی دیگر از وان جکوزی هایی بوده که در رده زیر ۳۰ میلیون تومان قرار دارند. این جکوزی فضایی به ابعاد ۸۰×۱۶۵ سانتی متر را اشغال می کند. طراحی آن نیز در عین سادگی و مینیمال بودن، با قرارگیری شیرآلات در لبه پایینی جکوزی، بسیار زیباست.

وان جکوزی فارس وان مدل Ador
وان جکوزی فارس وان مدل Ador

جکوزی آریانا مدل ۷۰۶

وان جکوزی آریانا مدل ۷۰۶ از جمله جکوزی های بزرگ و مستطیل شکلی بوده که به دلیل ظاهر مینیمال آن بسیار پرفروش است. ابعاد این جکوزی دارای طول ۱۶۰ سانتی متر، عرض ۷۵ سانتی متر و ارتفاع ۵۴ سانتی متر بوده و یک نفره است. جکوزی آریانا مدل ۷۰۶ دارای تجهیزاتی نظیر شاسی، زیرآب، پانل جلو و تعدادی ماساژور کناری می باشد.

جکوزی آریانا مدل 706
جکوزی آریانا مدل ۷۰۶

وان جکوزی باداب مدل ۱۱۵

اگر طرفدار جکوزی های طرحدار هستید، وان جکوزی باداب مدل ۱۱۵ علاوه بر پانل های طرحدار و زیبا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. ابعاد این جکوزی دارای طول ۱۶۰ یا ۱۷۰ سانتی متر (بسته به انتخاب مشتری)، عرض ۸۰ سانتی متر و ارتفاع ۶۲ سانتی متر است. طراحی این جکوزی مستطیلی یک نفره بسیار خیره کننده است. همچنین جکوزی باداب مدل ۱۱۵ دارای مشخصاتی مانند پانل، شاسی استیل، زیرسری، زیرآب اتومات، کلید پنوماتیک، شیر هوا، جت ۱ اسب بخار و ۱ جت کمر می باشد.

وان جکوزی باداب مدل 115
وان جکوزی باداب مدل ۱۱۵

برای مطالعه بیشتر:

خرید وان حمام

ابعاد جکوزی ۴ نفره

قیمت جکوزی یک نفره

قیمت وان حمامی دونفره

وان جکوزی های زیر ۲۰ میلیون تومان

این ۸ مدل وان کوچک در هر حمامی جا می شوند !

۹ مدل جکوزی آکواریومی با مشخصات کامل و قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 3.53 ( 2 نظر)