استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

وان جکوزی های زیر ۲۰ میلیون تومان

وان جکوزی های زیر ۲۰ میلیون تومان
وان جکوزی های زیر ۲۰ میلیون تومان

اگر به دنبال خرید وان جکوزی، مغازه ها و سایت ها را جستجو کنید، با قیمت های بسیار بالایی روبرو خواهید شد. حتی ممکن است از خرید آن نیز صرف نظر کنید. اما در این مقاله می خواهیم به شما ۷ مدل از وان جکوزی های زیر ۲۰ میلیون تومان را معرفی کنیم. این جکوزی ها با وجود قیمت بسیار مناسب خود، کیفیت بسیار بالایی نیز دارند. برای خرید و یا اطلاع از جزئیات تمام مدل های وان جکوزی معرفی شده در این مقاله، می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

۱. وان جکوزی برند فرس مدل J-2513

ارزان ترین جکوزی در لیست وان جکوزی های زیر ۲۰ میلیون تومان ، وان جکوزی مدل J-2513 از برند فرس است. جکوزی های تولیدی برند فرس، از جنس فایبرگلاس و اکرلیک است. از مزایای وان جکوزی های فرس می‌توان به ضد لک، ضد جلبک، ضد باکتری، ضد حساسیت، قابلیت شستشو با انواع مواد شوینده بدون نگرانی از تغییر رنگ، وزن سبک و مقاومت بالا اشاره کرد. این مدل جکوزی فضایی به ابعاد ۱۳۰×۱۳۰ سانتی متر را اشغال می کند. به دلیل طراحی مثلثی این جکوزی و ابعاد کم آن، جزو جکوزی های کوچک و کمجا محسوب می شود.

از امکانات جکوزی مدل J-2513 از برند فرس می توان به ۶ عدد جت کناره، موتور ۱.۲ اسب بخار، شاسی، زیرسری، محافظ جان، دستگیره و سیفون پدالی اشاره کرد. هزینه نهایی این جکوزی با احتساب پانل های جانبی و امکانات ذکر شده، می باشد.

وان جکوزی برند فرس مدل J-2513
وان جکوزی برند فرس مدل J-2513

۲. جکوزی برند کارن مدل KJ618

یکی دیگر از وان جکوزی های زیر ۲۰ میلیون تومان، جکوزی مدل KJ618 از برند کارن است. این جکوزی تک نفره، فضایی به ابعاد ۷۰×۱۶۰ سانتی متر مربع را اشغال نموده و طراحی آن به شکل مستطیل است. از امکانات این جکوزی می توان به جت اصلی، سیفون پدالی، دستگیره و بالشتک های زیرسری اشاره کرد. همچنین هزینه نهایی این جکوزی با احتساب پانل های جانبی و امکانات ذکر شده، می باشد.

جکوزی برند کارن مدل KJ618
جکوزی برند کارن مدل KJ618

۳. جکوزی برند کارن مدل KJ620

وان جکوزی برند کارن مدل KJ620 قیمتی پایین تر از ۲۰ میلیون تومان دارد. ابعاد این جکوزی ۷۰×۱۵۰ سانتی متر مربع بوده و به شکل مستطیل است. از امکانات این جکوزی می توان به جت اصلی، سیفون پدالی، دستگیره و بالشتک های زیرسری اشاره کرد. قیمت ذکر شده این جکوزی، با احتساب پانل های جانبی و امکاناتی که در بالا نام برده شده، می باشد. جنس جکوزی های برند کارن آنتی باکتریال و ضد اسید بوده و بسیار مقاوم هستند.

جکوزی برند کارن مدل KJ620
جکوزی برند کارن مدل KJ620

۴. جکوزی برند کارن مدل KJ615

در این جایگاه نیز یکی دیگر از محصولات تولیدی برند کارن یعنی جکوزی مدل KJ615 قرار می گیرد. طراحی این جکوزی سه گوش و دارای طول ۱۵۰ سانتی متر و عرض ۱۰۰ سانتی متر است. جنس بدنه آن نیز آنتی باکتریال و ضد اسید می باشد. امکانات این جکوزی شامل جت اصلی، سیفون پدالی، دستگیره و بالشتک های زیرسری است. قیمت این جکوزی با درنظر گرفتن پانل های جانبی و امکانات ذکر شده می باشد.

جکوزی برند کارن مدل KJ615
جکوزی برند کارن مدل KJ615

۵. وان جکوزی برند دریا وان مدل سارا (سکودار)

جکوزی دریا وان مدل سارا (سکودار) در هر دو سایز آن نیز قیمتی پایین تر از ۲۰ میلیون تومان دارد. این جکوزی در دو سایز ۷۰×۱۴۰ و ۷۰×۱۵۰ سانتی متر تولید می شود. از امکانات این جکوزی می توان به پانل جانبی، ۶ عدد جت دور، دستگیره فومی، زیرسری مشکی، سیفون اتومات و موتور جکوزی پر قدرت اشاره کرد.

وان جکوزی برند دریا وان مدل سارا (سکودار)
وان جکوزی برند دریا وان مدل سارا (سکودار)

۶. جکوزی برند دریا وان مدل زمرد

وان جکوزی مدل زمرد از برند دریا وان یکی دیگر از جکوزی های ارزان قیمت پایین تر از ۲۰ میلیون تومان است. سایز این مدل جکوزی ۷۵×۱۷۰ سانتی متر بوده و در رده جکوزی های بزرگ قرار می گیرد. پس اگر متراژ حمام خانه شما بزرگ بوده و قصد خرید یک جکوزی اقتصادی دارید، پیشنهاد ما به شما جکوزی مدل زمرد برند دریاوان است. امکانات این جکوزی نیز پانل جانبی، ۶ عدد جت دور، دستگیره فومی، زیرسری مشکی، سیفون اتومات و موتور جکوزی می باشد.

جکوزی برند دریا وان مدل زمرد
جکوزی برند دریا وان مدل زمرد

۷. وان جکوزی برند دریا وان مدل ویکتوریا

در انتهای این لیست، وان جکوزی برند دریا وان مدل ویکتوریا قرار می گیرد. قیمت این جکوزی با اختلافی نسبتا کم، در رده زیر ۲۰ میلیون تومان قرار می گیرد. جکوزی ویکتوریا از برند دریا وان طراحی مثلثی شکلی داشته و به همین دلیل در کنج دیوار قابل نصب است. این جکوزی نیز دارای امکاناتی نظیر پانل جانبی، ۶ عدد جت دور، دستگیره فومی، زیرسری مشکی، سیفون اتومات و موتور جکوزی می باشد.

وان جکوزی برند دریا وان مدل ویکتوریا
وان جکوزی برند دریا وان مدل ویکتوریا

برای مطالعه بیشتر:

خرید وان حمام

جکوزی برای سیاتیک

انواع جکوزی با قیمت

قیمت وان ساده بدون جکوزی

فواید و مضرات جکوزی اب سرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)