استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نصب دوربین هایک ویژن

نصب دوربین هایک ویژن
نصب دوربین هایک ویژن

نصب دوربین هایک ویژن در یک ساختمان مسکونی معمولا در نقاط معینی صورت می گیرد. این نقاط عبارتند از درب ورودی، پارکینگ‌ها، محوطه‌های انباری، محیط خارجی درب ورودی و راهروها. البته، با توجه به ابعاد و متراژ مختلف ساختمان‌ها، تفاوت‌هایی در تعداد و مکان‌های ایده‌آل ممکن است وجود داشته باشد. با این حال، این نقاط به طور کلی جزو موارد اساسی برای نصب دوربین‌ هایک ویژن در ساختمان‌ها محسوب می‌شوند.

با افزایش نا امنی و خطرات موجود استفاده از دوربین های مدار بسته در کم کردن خسارات مالی رو به افزایش است. نصب دوربین هایک ویژن مخصوص مراکز تجاری بزرگ، بانک ها و فروشگاه ها نیست و استفاده از دوربین مدار بسته در ساختمان های مسکونی، راهروها، مغازه های کوچک و … نیز مرسوم شده است.

از آنجای که دوربین های هایک ویژن مدل های متنوعی دارند، اولین قدم برای نصب دوربین هایک ویژن انتخاب نوع مناسب دوربین متناسب با فضای مد نظر است. در ادامه مراحل نصب دوربین هایک ویژن گردآوری شده است.

مراحل نصب دوربین هایک ویژن

نصب دوربین هایک ویژن شامل چندین مرحله برای اطمینان از راه اندازی و عملکرد مناسب است. به طور کلی مراحل نصب دوربین هایکویژن شامل موارد زیر می باشد:

برنامه ریزی و طراحی: مشخص کردن نقاطی که قرار است با دوربین مداربسته پوشانده شوند و انتخاب نوع دوربین ها و مشخصات آن ها. دوربین های هایک ویژن که با دو تکنولوژی اصلی توربو اچ دی (آنالوگ پیشرفته) و دوربین‌های تحت شبکه(IP) تولید می شوند، که با توجه به کاربرد دوربین یکی از انواع دوربین انتخاب و نصب می گردد.

تعیین مشخصات دوربین مداربسته به مواردی مثل کیفیت تصویر یا قابلیت های ویژه ای مثل تشخیص چهره و حرکت بستگی دارد. در مواردی که نیاز به نصب دوربین هایک ویژن برای تشخیص چهره است باید از دوربین هایی با رزولوشن بالا استفاده کرد. هر چه کیفیت تصویر در دوربین مداربسته بیشتر باشد قیمت آن بیشتر می شود.

بعد از تعیین مواردی مثل نوع دوربین و مشخصات دوربین ها باید تعداد دوربین ها و محل NVR  تعیین گردد.

انتخاب تجهیزات: در این مرحله از نصب دوربین هایک ویژن باید دوربین‌های مداربسته، NVR/DVR و لوازم جانبی مانند کابل‌ها، منابع تغذیه و کانکتورها انتخاب شوند. برای نصب و راه اندازی بهتر اطمینان حاصل کنید که تجهیزاتی که انتخاب می کنید سازگار با نیازهای نظارتی شما است.

نصب دوربین ها: در این مرحله از نصب، براکت های نصب یا محفظه دوربین ها باید نصب شوند. بهتر است دوربین ها در محل های از قبل تعیین شده نصب شوند. تعیین زاویه مناسب دوربین در نصب دوربین ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

راه اندازی NVR/DVR : NVR/DVR را در مکانی امن و قابل دسترس باید قرار داده شود. NVR/DVR را برای راه اندازی اولیه باید به مانیتور یا تلویزیون وصل شوند.

اتصال دوربین: دوربین ها با استفاده از کابل های مناسب به NVR/DVR متصل باشند.

هزینه نصب دوربین هایک ویژن

عوامل متعددی به هزینه نصب دوربین هایک ویژن تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می توان به نوع دوربین، تعداد دوربین ها، محل نصب دوربین هایکویژن، کیفیت نصب، شرکت نصاب و هزینه نرم‌افزار و سیستم ذخیره سازی اطلاعات بستگی دارد.

نصب دوربین هایک ویژن
دوربین هایکویژن

همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد مرحله اول نصب دوربین هایک ویژن انتخاب نوع دوربین است بنابراین هرچه کیفیت دوربین بالاتر باشد هزینه نصب دوربین هایک ویژن بیشتر می باشد. همچنین هر چه تعداد دوربین ها بیشتر باشد هزینه نصب دوربین هایک ویژن بیشتر خواهد شد.

محل نصب دوربین هایک ویژن از این لحاظ بر هزینه تاثیر دارد که هزینه نصب در مناطقی مثل پشت بام یا محیط های خاص بیشتر است. لازم به ذکر است شرکت های مختلف قیمت های مختلفی برای نصب دوربین هایک ویژن دارند. در عمران مدرن بهترین شرکت های نصاب را در زمینه نصب دوربین مدار بسته معرفی شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

نصب دوربین هایکویژن در ساختمان مسکونی

نصب دوربین‌های مداربسته  هایک ویژن در ساختمان مسکونی می‌تواند امنیت و آرامش ساکنین را افزایش دهد. در نصب دوربین هایک ویژن می توان دوربین‌های مداربسته را به شبکه اینترنت متصل کرد تا امکان دیدن تصاویر از دور نیز امکان دارد.

نصب دوربین هایک ویژن

یکی از نکات مهم در نصب دوربین هایک ویژن حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی افراد است. به همین علت در نصب دوربین‌ها به قوانین حریم خصوصی مربوط به منطقه مد نظر باید توجه داشت. دوربین‌ ها برای عمر طولانی و کارکرد بهتر، نیاز به نگهداری دوره‌ای دارند لذا به تعمیرات و به‌روزرسانی‌های دوربین ‌ها باید توجه ویژه ای داشت.

برای مطالعه بیشتر:

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل

دوربین اسپید دام هایک ویژن

قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن

مشخصات فنی دوربین هایک ویژن

قیمت دوربین توربو اچ دی هایک ویژن

دستگاه nvr هایک ویژن

دی وی ار ۱۶ کانال هایک ویژن

دوربین گردان هایک ویژن

دوربین هایک ویژن شیراز

هایک ویژن تهران

دوربین فیش ای هایک ویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)