استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

معرفی ۸ دوربین مداربسته مناسب رستوران

معرفی ۸ دوربین مداربسته مناسب رستوران
معرفی ۸ دوربین مداربسته مناسب رستوران

از آن جا که رستوران ها و کافه ها محل های پر رفت و آمدی بوده و اغلب تا دیروقت باز هستند، امکان سرقت و دزدی در آنجا نیز بیشتر است. این سرقت ممکن است از صندوق و انبار رستوران و یا از مشتریان باشد. به همین دلیل برای حفظ هرچه بیشتر امنیت و نظارت بر تخلفات، پیشنهاد می شود که در رستوران ها دوربین مداربسته نصب شود. برای فضای داخل رستوران ها، نصب دوربین های مداربسته دام و برای فضای بیرونی آن، دوربین های مدل بولت یا اسپید دام مناسب هستند.

در این مطلب به معرفی ۸ مدل دوربین مداربسته مناسب رستوران از بهترین برندها مانند ریویژن، تیاندی، داهوا و هایک ویژن به همراه قیمت و مشخصاتشان پرداخته ایم. برای مشاوره خرید و همچنین تهیه انواع مدل های به روز دوربین مداربسته مناسب رستوران، می توانید با کارشناس فروش شرکت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین مداربسته

۱. دوربین مداربسته ۵ مگاپیکسل ریویژن مدل RN-670-HD-S5-H1

دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-670-HD-S5-H1 دارای وضوح تصویر ۵ مگاپیکسل و قابلیت دید در شب و یک LED مادون قرمز است. همچنین دارای قابلیت های دیگری مانند میکروفون داخلی، انتقال تصویر real-time، تشخیص حرکت، فشرده سازی ویدیو H.265+/ H.265/ H.264و همچنین امکان نظارت آنلاین تصاویر بر روی کامپیوتر و تلفن همراه می باشد.

دوربین مداربسته ۵ مگاپیکسل ریویژن مدل RN-670-HD-S5-H1
دوربین مداربسته ۵ مگاپیکسل ریویژن مدل RN-670-HD-S5-H1

۲. دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-680-TVI-S5-N2

این مدل دوربین مداربسته ریویژن، دارای رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل، یک LED وارم لایت و دید در شب رنگی است. این دوربین وزن سبکی به میزان ۴۵۰ گرم دارد. از دیگر امکانات آن می توان به میکروفون داخلی، انتقال تصویر real-time، تشخیص حرکت، فشرده سازی ویدیو H.265+/ H.265/ H.264 و همچنین امکان نظارت آنلاین تصاویر بر روی کامپیوتر و تلفن همراه اشاره کرد.

دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-680-TVI-S5-N2
دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-680-TVI-S5-N2

۳. دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-670-IP-S5-T1

عملکرد دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-670-IP-S5-T1 در دمای ۴۰- درجه تا ۸۰+ درجه سانتیگراد بی نقص است. این دوربین ۵ مگاپیکسلی دارای یک عدد LED وارم لایت و دید در شب می باشد. از دیگر قابلیت های آن امکان مکالمه دوطرفه، پشتیبانی از پروتکل ONVIF، قابلیت فنس مجازی، تشخیص انسان، هشدار با نور و صدا در صورت ورود و خروج غیرمجاز، قابلیت ارسال پیغام به اپلیکیشن موبایل در صورت تردد غیرمجاز و تشخیص حرکت است. همچنین امکان انتقال تصویر real-time و نرم افزار نظرات آنلاین بر روی کامپیوتر و تلفن همراه می باشد.

دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-670-IP-S5-T1
دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-670-IP-S5-T1

۴. دوربین مداربسته دام تحت شبکه تیاندی مدل TC-C32HN

کیس دوربین مداربسته دام تحت شبکه تیاندی مدل TC-C32HN از فایبرگلاس بوده و دارای استاندارد IP66 جهت مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار است. این دوربین دارای رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل با کیفیت ۱۰۸۰p ، لنز ثابت با فاصله کانونی ۲.۸ میلی متر و زاویه دید واید می باشد. همچنین دارای قابلیت دید در شب تا برد ۳۰ متر و تکنولوژی های بهبود تصویر ۳D DNR و WDR است.

دوربین مداربسته دام تحت شبکه تیاندی مدل TC-C32HN
دوربین مداربسته دام تحت شبکه تیاندی مدل TC-C32HN

۵. دوربین مداربسته تیاندی مدل TC-C34XN

مدل TC-C34XN از برند تیاندی دارای وضوح تصویر ۲ مگاپیکسل و دید در شب هوشمند تا برد ۳۰ متر است. این دوربین به صورت پیش فرض با محفظه فلزی و پلاستیکی و در گزینه‌ی M با محفظه فلزی ارائه می‌شود. همچنین می تواند از فرمت های فشرده سازی S+265/H.265/H.264 پشتیبانی کند. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های آن میکروفون داخلی، شیار کارت حافظه، استاندارد IP67 و عملکرد عالی در دمای ۴۰- درجه تا ۶۵+ درجه سانتی گراد است.

دوربین مداربسته تیاندی مدل TC-C34XN
دوربین مداربسته تیاندی مدل TC-C34XN

۶. دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1200EMP-A

دوربین مداربسته میکروفون دار دام داهوا مدل DH-HAC-HDW1200EMP-A بدنه فلزی و ضد رطوبت و خاک (IP67) دارد. از مشخصات کیفیت تصویر این دوربین می توان به رزولوشن ۲ مگاپیکسل، لنز ثابت ۲.۸ میلی متر و دید در شب سیاه و سفید با مادون قرمز تا فاصله ۵۰ متر اشاره کرد. همچنین دارای قابلیت شنود به وسیله میکروفون داخلی می باشد.

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1200EMP-A
دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1200EMP-A

۷. دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1200TRQP-A

بدنه دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1200TRQP-A استاندارد محافظتی IP67 داشته و در مقابل آب و گرد و خاک مقاوم است. همچنین دارای وضوح تصویر ۲ مگاپیکسل و دید در شب با برد ۲۵ متر است. این دوربین دارای میکروفون داخلی، DWDR، BLC و تنظیم نور روز و شب است.

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1200TRQP-A
دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1200TRQP-A

۸. دوربین مداربسته ۴ مگاپیکسلی هایک ویژن مدل DS-2CD1143G2-LIU

طراحی دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1143G2-LIU بسیار زیبا بوده و دارای استاندارد IP67 و IK08 است. این دوربین ۴ مگاپیکسلی دارای دید در شب EXIR 2.0 با مادون قرمز تا برد ۳۰ متر، بهبود تصویر WDR در نور شدید، بهبود تصویر ۳D DNR در نور کم، سنسور تشخیص حرکت و میکروفون داخلی می باشد.

دوربین مداربسته ۴ مگاپیکسلی هایک ویژن مدل DS-2CD1143G2-LIU
دوربین مداربسته ۴ مگاپیکسلی هایک ویژن مدل DS-2CD1143G2-LIU

برای مطالعه بیشتر:

دوربین مداربسته

۱۰ مدل دوربین مداربسته مناسب مغازه به همراه قیمت

دوربین های مداربسته آژیردار + معرفی ۵ مدل پرفروش

۷ مدل دوربین مداربسته لامپی، امنیت نامحسوس

۷ مدل دوربین مداربسته سیم کارت خور

۳ مدل دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)