استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور

لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور
لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور

لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور به عواملی همچون کشور سازنده، برند، توان، سرعت و ظرفیت آن وابسته است. این موتورها نسبت به انواع گیربکسی مدرن تر بوده و در جهت بهبود عملکرد موتورهای گیربکسی روانه بازار شدند. موتورهای گیرلس که در آسانسورهای بدون موتورخانه کاربرد بسیاری دارند، از عملکرد بهتری برخوردار بوده و راندمان بالاتری دارند. برای ساختمان های با ترافیک بالا بهتر است که از موتور گیرلس استفاده گردد. از دیگر مزایای آن می توان به سر و سدای کمتر این موتورها اشاره کرد. در ادامه به بررسی مهم ترین عوامل موثر بر لیست قیمت موتور گیرلس اسانسور پرداخته شده است.

استعلام لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور

با توجه به افزایش ساخت و ساز ساختمان های بلندمرتبه و در پی آن افزایش خرید و نصب آسانسور ، تعداد شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور نیز افزایش یافته است. برخی از فروشگاه ها علاوه بر خرید حضوری، امکان خرید آنلاین را نیز فراهم نموده اند. با مراجعه به این سایت ها و یا با تماس تلفنی به راحتی می توان لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور را استعلام نمود. خرید آنلاین، موجب جلوگیری از اتلاف وقت و پرداخت هزینه های رفت و آمد می گردد. ضمن اینکه به راحتی می توان انواع موتور گیرلس را به همراه مشخصات و قیمت آن مشاهده نموده و پس از مقایسه موتورهای مختلف، درنهایت مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری نمود.

لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور
موتور گیرلس آسانسور

عمران مدرن از معتبرترین شرکت های فعال در این حوزه است که علاوه بر خرید حضوری، به منظور رفاه حال مشتریان امکان خرید آنلاین را نیز فراهم نموده است. کاربران گرامی می توانند به منظور استعلام لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور و دریافت مشاوره، با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل نمایند.

لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور و برند آن

در بازار ایران برندهای مختلفی از موتورهای گیرلس به فروش می رسند. این برندها عمدتا ساخت ایران و یا وارداتی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، آلمان و چین می باشند. از مهم ترین عوامل موثر بر لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور ، برند آن است. از میان انواع برندها، قیمت موتورهای ایتالیایی و آلمانی بیشتر است. قیمت های ارزان تر را می توان از میان لیست قیمت موتور گیرلس اسانسور ایرانی یافت. چنانچه پروژه با محدودیت بودجه همراه نیست، برندهای ایتالیایی و آلمانی به دلیل کیفیت بالاتر آنها توصیه می شوند. از شناخته شده ترین این برندها می توان به برندهای زیلابگ آلمان و آلبرتوساسی ایتالیا اشاره کرد.

لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور
موتور تخت

پس از برندهای آلمانی و ایتالیایی، بهترین برندهای وارداتی مختص به موتورهای ساخت ترکیه است. برند آکیش یکی از بهترین برندهای موتور گیرلس وارداتی از کشور ترکیه می باشد. لازم به ذکر است که قیمت ها، به ویژه قیمت محصولات وارداتی به شدت وابسته به نرخ ارز بوده و نوسان قیمت ارز، موجب تغییر در لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور می گردد.

لیست قیمت موتور گیرلس اسانسور و ظرفیت آن

موتورآسانسور باید با توجه به ظرفیت کابین انتخاب و نصب گردد. منظور از ظرفیت کابین تعداد نفرات و وزنی است که آسانسور قادر به جابجایی آن می باشد. برخی از موتورها با عناوینی همچون موتور گیرلس ۸ نفره یا ۶ نفره به فروش می رسند. هر چه ظرفیت بالاتر باشد، به موتور با توان بیشتری نیاز بوده و درنتیجه قیمت موتور گیرلس افزایش می یابد.

لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور و توان آن

از دیگر عوامل موثر بر لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور می توان به توان آن اشاره کرد. توان مورد نیاز برای موتور آسانسور به پارامترهایی همچون ظرفیت کابین، تعداد توقف و میزان ترافیک وابسته است. با افزایش هر یک از این پارامترها، توان مورد نیاز نیز افزایش می یابد. هر چه موتور از توان بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. به منظور صرفه جویی در هزینه ها باید موتور متناسب با توان مورد انتظار محاسبه شده، خریداری گردد. این موتورها در سرعت های مختلفی تولید می شوند که مشخصات پروژه تعیین کننده سرعت مناسب موتور می باشد.

لیست قیمت موتور گیرلس اسانسور و انواع آن

موتورهای گیرلس به دو نوع بشکه ای و دیسکی دسته بندی می شوند. انواع موتورهای بشکه ای که به آن درام نیز گفته می شود، نسب به موتورهای دیسکی یا تخت قیمت کمتری دارند. موتورهای دیسکی حرکت نرم تری را برای آسانسور فراهم می نمایند. باید توجه داشت که گارانتی و ضمانت خرید در کنار ویژگی ها و مشخصات محصول می تواند بر روی لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور موثر باشد.

لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور
موتور گیرلس بشکه ای

توجیه اقتصادی لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور

یکی از مهم ترین ویژگی های موتور گیرلس اشغال فضای کمتر و امکان نصب و راه اندازی آن در فضای محدود می باشد. همان طور که پیشتر نیز بیان شد، این موتورها از راندمان بالاتری برخودار هستند. ضمن اینکه به سرویس و نگهداری نیاز کمتری دارند. همچنین در هنگام کار کردن، سر و صدای کمتری تولید می کنند. همه این موارد سبب می گردد که لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور به نسبت مزایای آن مقرون بصرفه باشد.

برای مطالعه بیشتر:

شرکت موتور آسانسور بهران

فروش موتور آسانسور بهران

مشخصات موتور آسانسور بهران

موتور گیربکس بهران

قیمت موتور بهران ۷.۳

قطعات آسانسور

موتور آسانسور

موتور گیرلس بهران

انواع موتور آسانسور

موتور آسانسور ایتالیایی

موتور آسانسور بدون گیربکس

قیمت پکیج کامل اسانسور

نصب آسانسور در راه پله

هزینه استاندارد ادواری آسانسور

موتور الکو

استاندارد آسانسور چیست

نحوه گرفتن مجوز اسانسور

تاییدیه استاندارد آسانسور هیدرولیک

موتور گیربکس آسانسور

موتور گیرلس آسانسور

قیمت موتور آسانسور مونتاناری

قیمت آسانسور ۴ نفره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.72 ( 5 نظر)