استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
هوشمندسازی

قفل دیجیتال درب ورودی

قفل دیجیتال درب ورودی یکی از امن‌ترین و راحت‌ترین مدل‌های قفل موجود برای انواع درب‌های آپارتمان و منزل می‌باشد. در واقع می‌توان قفل دیجیتال درب ضد سرقت را پیوند شگفت‌انگیز بین فناوری‌های بروز دنیا با امنیت دانست. قفل های دیجیتال درب ورودی نسل جدیدی از قفل‌های موجود برای درب‌ها می‌باشند. قفل دیجیتال درب ضد سرقت برای مصارف گوناگونی نظیر منازل، محیط کار، مراکز اقامتی، تفریحی و ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نصب قفل های دیجیتال برای درب ورودی یکی از راحت‌ترین روش‌ها می‌باشد. با نصب قفل دیجیتال درب آپارتمان انواع امکانات قفل‌های دیجیتال شامل کنترل رفت و آمد، ورود بیومتریک (اثر انگشتی و چهره) و ارائه گزارش عملکرد است برای کاربر حتی از فواصل دور فراهم می‌شود. قفل های دیجیتال درب ورودی انواع مختلفی دارند که در تعیین قیمت قفل دیجیتال درب آپارتمان تاثیر بسزایی دارد. به طوری که نوع مصرف این نوع قفل برای آپارتمان یا مراکز تفریحی، ورزشی و اقامتی متفاوت می‌باشد.

قفل دیجیتال درب آپارتمان

قفل های دیجیتال درب ورودی ، برای باز و بسته کردن درب ورودی نیازی به مکانیزم مکانیکی ندارند و فقط با کمک سیستم های مدرن برقی قابل کنترل می‌باشند. قابل مشاهده است که استفاده از قفل های دیجیتال درب ورودی با ظاهری زیبا و شیک، موجب افزایش زیبایی درب آپارتمان می‌شود. انواع قفل دیجیتال درب ورودی در جنش‌های چوبی ، فلزی و پلاستیکی تولید می‌شود.

قیمت قفل دیجیتال درب ورودی

قیمت قفل دیجیتال درب ورودی آپارتمان به امکانات ارائه شده توسط سیستم امنیتی و ظاهر آن بستگی دارد. این امکانات در دسته‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شوند.

  • قفل دیجیتال درب ورودی آپارتمان و منزل با امنیت بیومتریک (اثر انگشت و یا تشخیص چهره)
  • قفل دیجیتال درب ورودی آپارتمان و منزل با امنیت ورود کارتی
  • قفل دیجیتال درب ورودی آپارتمان و منزل با امنیت ورود رمز
  • قفل دیجیتال درب ورودی آپارتمان و منزل برای مصارف مختلف شامل محیط کار ، مراکز تفریحی، ورزشی و اقامتی
  • قفل دیجیتال درب ورودی آپارتمان و منزل با طراحی ظاهری و نوع متریال (مواد مورد استفاده) در بدنه
  • شرایط نصب و راه‌اندازی قفل درب
  • وجود گارانتی و خدمات پس از فروش
قیمت قفل دیجیتال درب ورودی

قیمت قفل دیجیتال درب ضد سرقت

باید توجه کرد که هر چه سیستم امنیتی و ایمنی قفل دیجیتال درب ضد سرقت بالاتر باشد قیمت قفل دیجیتال درب ضد سرقت نیز افزایش می‌یابد. شاید در زمان خرید قیمت قفل دیجیتال درب ضد سرقت بالا باشد، اما با پرداخت این هزینه اولیه از امنیت ساختمان اطمینان حاصل می‌شود. قیمت قفل دیجیتال درب ورودی ضد سرقت در مقایسه با قیمت قفل‌های دیگر بالا می‌باشد. اما با این قیمت ، قفل دیجیتال درب ضد سرقت امکاناتی را برای کاربر فراهم می‌کند که قفل‌های سنتی ندارند.

انواع قفل دیجیتال درب ورودی

قفل دیجیتال درب ضد سرقت را می‌توان در انواع مختلف زیر نسبت به نیاز کاربر دسته‌بندی کرد.

  • قفل دیجیتال مبتنی بر اثر انگشت
  • قفل دیجیتال مبتنی بر تشخیص چهره
  • قفل دیجیتال مبتنی بر کارت
  • قفل دیجیتال مبتنی بر رمز
  • قفل دیجیتال مبتنی بر حالت ترکیبی

تمامی قفل دیجیتال درب منزل می‌توانند از سیستم‌های گفته شده بهره ببرند. استفاده از تکنولوژی‌های گفته شده به عنوان قفل دیجیتال درب منزل یکی از راه‌های افزایش امنیت می‌باشد.

قفل دیجیتال مبتنی بر اثر انگشت

قفل دیجیتال درب ورودی با تشخیص و باز و بسته شدن به کمک اثر انگشت، را می‌توان یکی از مدرن‌ترین و به‌روز‌ترین مدل‌های قفل دیجیتال درب ضد سرقت دانست. این قفل ها به کمک تعریف اثر انگشت هر فرد کار می‌کند به نحوی که اگر اثر انگشت درست نباشد درب باز نشده و همچنین خبری برای کاربر ارسال خواهد شد. این نوع از قفل‌ها با توجه به تکنولوژی استفاده شده در آن‌ها قابلیت ارسال گزارش لحظه‌ای را برای کاربر اصلی داشته و همچنین آن کاربر امکان کنترل سیستم قفل دیجیتال را از راه دور دارد.

قفل دیجیتال درب ورودی آپارتمان مبتنی بر اثر انگشت

قیمت قفل دیجیتال درب آپارتمان مبتنی بر تشخیص اثر انگشت در مقایسه با مدل‌های دیگر بالاتر می‌باشد. قفل دیجیتال درب منزل را می‌توان از مدل قفل دیجیتال درب ورودی اثر انگشتی استفاده کرد و اثر انگشت هر تعداد کاربر را برای آن تعریف کرد. می‌توان قفل دیجیتال درب چوبی یا فلزی را برای این نوع از قفل دیجیتال درب ورودی استفاده کرد.

قفل دیجیتال مبتنی بر تشخیص چهره

قفل دیجیتال درب ورودی ضد سرقت مبتی بر تشخیص چهره با یک تکنولوژی بروز کار می‌کند. این تکنولوژی با تشخیص چهره کاربر‌های تعریف شده برای قفل درب ورودی ضد سرقت باز و بسته می‌شود، که امنیت درب ورودی را به شدت بالا خواهد برد. این نوع از قفل های دیجیتال با تکیه بر تکنولوژی پردازش تصویر کار کرده و امکان دست‌کاری و سرقت در حد خیلی پایینی می‌باشد. از طرفی در این نوع قفل های دیجیتال درب ورودی با هر بار باز و بسته شدن درب اطلاعات کاربر مورد استفاده برای کاربر اصلی ارسال خواهد شد که این مورد از قابلیت‌های ویژه قفل های دیجیتال می‌باشد.

قفل دیجیتال درب ورودی آپارتمان مبتنی بر تشخیص چهره

قیمت قفل دیجیتال درب ضد سرقت مبتنی بر تشخیص چهره در مقایسه با مدل‌های دیگر بالاتر می‌باشد. قفل دیجیتال درب منزل را می‌توان از مدل قفل دیجیتال درب ورودی تشخیص چهره استفاده کرد و چهره هر تعداد کاربر را برای آن تعریف کرد. می‌توان قفل دیجیتال درب چوبی یا فلزی را برای این نوع از قفل دیجیتال درب ورودی استفاده کرد.

قفل دیجیتال مبتنی بر کارت

قفل دیجیتال درب ورودی با کارکرد کارتی در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده است. این نوع از قفل های دیجیتال با تعریف کارت‌های مشخصی، کار می‌کند. تعداد این کارت ها را می‌توان هر عددی در نظر گرفته و با تعریف برای قفل دیجیتال از آن ها استفاده کرد. این قفل‌ها نیز امنیت خوبی را داشته ولی نسبت به مدل‌های تشخیص اثر انگشت و چهره پایین‌تر می‌باشد. این امر به دلیل وجود یک شیء فیزیکی “کارت” می‌باشد که در صورت مفقودی امکان دستبرد را افزایش می‌دهد.

قفل دیجیتال درب ورودی آپارتمان مبتنی بر کارت

قیمت قفل دیجیتال درب آپارتمان مبتنی بر عملکرد کارتی در مقایسه با مدل‌های مختلف این نوع از قفل های دیجیتال ضد سرقت در رنج خوبی قرار دارد. قفل دیجیتال درب منزل را می‌توان از مدل قفل دیجیتال درب ورودی کارتی استفاده کرد و هر تعداد کارت را برای آن تعریف کرد. می‌توان قفل دیجیتال درب چوبی یا فلزی را برای این نوع از قفل دیجیتال درب ورودی استفاده کرد.

قفل دیجیتال مبتنی بر رمز

قفل دیجیتال درب ضد سرقت با عملکرد رمزی یکی دیگر از انواع مدل‌های قفل دیجیتال درب آپارتمان می‌باشد. در این نوع از قفل های دیجیتال با تعیین رمز مشخص برای قفل می‌توان درب را باز و بسته کرد. اما باید توجه کرد که در مذل‌هایی از این نوع قفل ارسال اطلاعات به کاربر اصلی نیز صورت می‌گیرد به نحوی که اگر رمز زده شده برای قفل درست نباشد اخطاری به کاربر اصلی ارسال شده و کاربر این امکان را دارد که قفل دیجیتال ضد سرقت را، قفل کرده تا درب با هیچ نوع رمزی حتی رمز درست باز نشود.

قفل دیجیتال درب ورودی آپارتمان مبتنی بر رمز

در عملکرد قفل با رمز، قیمت قفل دیجیتال درب آپارتمان با حالت رمزی در مقایسه با مدل‌های مختلف این نوع از قفل های دیجیتال ضد سرقت رنج خوبی دارد. قفل دیجیتال درب منزل را می‌توان از مدل قفل دیجیتال درب ورودی مبتنی بر رمز استفاده کرد و می‌توان یک رمز کلی یا رمزهای مختلف برای دسترسی‌ها گوناگون داد. می‌توان قفل دیجیتال درب چوبی یا فلزی را برای این نوع از قفل دیجیتال درب ورودی استفاده کرد.

قفل دیجیتال مبتنی حالت ترکیبی

قفل دیجیتال درب ضد سرقت مبتنی بر حالت ترکیبی یک عملکرد ویژه را نسبت به مدل‌های دیگر دارد. این نوع قفل دیجیتال درب ضد سرقت از ترکیب چهار حالت قبلی یعنی تشخیص اثر انگشت ، تشخیص چهره ، کارت ، رمز تشکیل شده است. البته امکان این وجود دارد که قفل دیجیتال مورد استفاده از ترکیب دو یا سه مدل ذکر شده ساخته شود. قیمت قفل دیجیتال درب ضد سرقت در مقایسه به چهار مدل دیگر بالاتر خواهد شد که قابل درک می‌باشد. اما امنیت این نوع از قفل های دیجیتال درب ورودی به شدت بالا بوده و امکان هک کردن آن‌ها نزدیک به صفر می‌باشد.

قفل دیجیتال درب ورودی آپارتمان مبتنی حالت ترکیبی

قفل دیجیتال درب منزل را می‌توان از مدل قفل دیجیتال درب ورودی حالت ترکیبی استفاده کرد و تمامی امکانات قفل دیجیتال درب ورودی را برای آن تعریف کرد. می‌توان قفل دیجیتال درب چوبی یا فلزی را برای این نوع از قفل دیجیتال درب ورودی استفاده کرد.

مزایای قفل دیجیتال درب ورودی

 مزایای قفل دیجیتال درب ورودی عبارتند از:

  1. افزایش امنیت در زمان سرقت
  2. گزارش زمان و تعداد باز و بسته شدن درب
  3. کنترل از راه دور قفل دیجیتال درب ضد سرقت ورودی
  4. عدم نیاز به حمل کلید فیزیکی
  5. محدود نمودن دسترسی اعضای خانواده در ساعاتی از شبانه روز

برای مطالعه بیشتر:

پنل خانه هوشمند

ماژول خانه هوشمند

دوربین مدار بسته هوشمند

انواع خانه هوشمند

طراحی سیستم آبیاری هوشمند

سیستم صوتی هوشمند

مشاهده نظرات

  • قفل دیجیتال درب ورودی مدل های مختلفی داره، برای خرید قفل دیجیتال درب ورودی و استعلام قیمت قفل دیجیتال درب ورودی میشه راهنمایی کنید؟
    ممنون ازتون

    • با سلام خدمت شما
      با توجه به برند و امکانات ارائه شده قفل دیجیتال درب ورودی قیمت ها در رنج های مختلفی قرار دارد، با توجه به نیاز و درخواست مشترکی قیمت مطلوب پیشنهاد خواهد شد.
      برای استعلام قیمت قفل دیجیتال درب ورودی آپارتمان با ما تماس بگیرید.

آخرین عناوین

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

15 ساعت پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

15 ساعت پیش

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

3 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

4 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

4 روز پیش

چراغ ریلی مگنتی

چراغ ریلی مگنتی یکی از جدیدترین و مدرن ترین سیستم های روشنایی است که امکانات…

4 روز پیش