استعلام قیمت
ثبت درخواست
مصالح ساختمانی

فروش شیشه رنگی در تهران

امروزه شرکت های زیادی در زمینه فروش شیشه رنگی در تهران فعالیت می کنند. شیشه رنگی از جمله کالاهایی است که از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفته است. در گذشته عمده کاربرد شیشه های رنگی در ساخت پنجره های ارسی و سنتی بوده است. هنرمندان با کمک شیشه رنگی پنجره و استفاده از هنر گره چینی، در و پنجره های بی نظیری را خلق می کردند. این شیشه ها در دکوراسیون امروزی نیز جایگاه ویژه ای یافته اند.

از شیشه رنگی می توان هم در دکوراسیون داخلی و هم در نمای ساختمان استفاده کرد. ساخت شیشه رنگی غالبا با افزودن مقداری پودر اکسید، سولفید و یا سایر ترکیبات فلزی به ماده مذاب شیشه، انجام می شود. روش دیگری نیز برای تولید شیشه های رنگی وجود دارد که آن فرو بردن شیشه های ساده در شیشه مذاب رنگی می باشد.

از آنجایی که فروش شیشه رنگی در تهران در حال افزایش متقاضیانی است که به دنبال نقشینه ها و شیشه ویترای هایی هستند که در حال حاضر بسیار باب شده است و سیل عظیمی از بازدید کنندگان را مجذوب خود کرده است عمران مدرن در زمینه فروش شیشه رنگی در تهران فعالیت می کند.

قیمت فروش شیشه رنگی در تهران

قیمت فروش شیشه رنگی در تهران به کیفیت، ضخامت، رنگ، برند و نوع آن وابسته است. قیمت فروش شیشه رنگی در تهران پنجره و سایر شیشه ها با افزایش ضخامت و کیفیت افزایش می یابد. این شیشه ها در انواع ساده تا دوجداره، سکوریت و … تولید می شوند که قیمت فروش شیشه رنگی ساده از سایر انواع کمتر است. خرید شیشه رنگی با کیفیت و قیمت مناسب، بسیار حائز اهمیت است. فروش شیشه رنگی در تهران و سایر شهرهای ایران از خدمات عمران مدرن می باشد. عمران مدرن ارائه دهنده انواع شیشه رنگی با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت می باشد.

استفاده از شیشه های رنگی در مناطق کویری به شدت مرسوم است. مردم معتقدند که شیشه های رنگی از شدت نور کاسته و باعث زیبایی می شوند. شیشه های رنگی انواع مختلفی دارند که در بخش بعد به توضیح مختصری در این زمنه خواهیم پرداخت. فروش انواع شیشه رنگی در تهران در عمران مدرن امکان پذیر است.

شیشه های رنگی

فروش انواع شیشه رنگی در تهران

قیمت فروش شیشه رنگی در تهران وابسته به عوامل متعددی می باشد. یکی از این عوامل کشور سازنده آن است. تولید داخلی و یا وارداتی بودن شیشه های رنگی بر قیمت تاثیرگذار است. قیمت شیشه رنگی پنجره وارداتی وابسته به نرخ ارز بوده و با تغییرات نرخ ارز، قیمت آن تغییر می یابد.

همچنین برندهای مختلف شیشه رنگی قیمت متفاوتی دارند. میزان ضخامت، تعیین کننده قیمت فروش شیشه رنگی در تهران می باشد. هر چه ضخامت شیشه بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. نوع شیشه هم بر قیمت آن موثر است. به طور مثال قیمت شیشه سکوریت رنگی بیشتر از قیمت شیشه رنگی ساده می باشد.

دلیل کمتر بودن قیمت فروش شیشه رنگی ساده در تهران این است که فرآیند تولید آن نسبت به سایر انواع راحت تر بوده و پیچیدگی کمتری دارد. در صورتی که نیاز به مقاومت های بالا و یا شیشه های با ویژگی های خاص نباشد، قیمت فروش شیشه رنگی ساده در تهران مقرون بصرفه تر خواهد بود.

استفاده از شیشه رنگی در بافت سنتی

شیشه های رنگی بر اساس بر اساس مدل به سه دسته شفاف، مات و متالیک تقسیم می شود. از مدل شفاف به عنوان شیشه بین کابینتی می توان استفاده کرد.

قیمت فروش شیشه رنگی در تهران در مدل مات و شفاف و متالیک با هم متفاوت است.

خرید شیشه رنگی در تهران

استفاده از شیشه رنگی در بافت سنتی قدیمی به شدت مورد استفاده قرار می گرفت اما در سیستم مدرن امروزی استفاده زیادی از شیشه های رنگی نمی شود. با این وجود از این شیشه ها به عنوان شیشه بین کابینتی یا رو میزی استفاده می شود.

شیشه رنگی

برای خرید شیشه رنگی در تهران با مراجعه به سایت عمران مدرن می توان بهترین قیمت های شیشه رنگی را پیدا کرد. همچنین برای رفاه حال مشتریان بهترین قیمت فروش شیشه رنگی در تهران در سایت عمران مدرن آورده شده است.

شیشه‌ رنگی این روزها تاثیر فراوانی روی دکوراسیون داخلی دارد و با رنگ بندی متنوع، طرح، ضخامت و ویژگی خاص خود برای فضاهای مختلف کاربرد دارد. قیمت فروش شیشه رنگی با توجه به ضخامت، کاربرد و نوع آن متفاوت است.

انواع شیشه

انواع شیشه های موجود در بازار شامل انواعی همچون شیشه سکوریت ، شیشه دوجداره ، شیشه رنگی ، شیشه لمینت ، شیشه رفلکس ، شیشه ضد گلوله ، شیشه مشجر و شیشه مات شونده می باشد. هر یک از این کالاها با توجه به ویژگی ها و ظاهری که دارند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال از شیشه های ضد گلوله یا شیشه ضد سرقت در طلافروشی ها و ساخت خودروهای ضدگلوله استفاده می شود. شیشه های دوجداره از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مانع نفوذ گرد و خاک می شوند. همچنین از انتقال سر و صدا جلوگیری می کنند. شیشه های رنگی هم جنبه تزئینی داشته و هم در ساخت پنجره های سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

شیشه سکوریتی مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و در صورت شکست به صورت پودری و قطعات کوچک غیر برنده شکسته می شود. امروزه خرید شیشه رفلکس به دلیل حفظ بیشتر حریم خصوصی افزایش یافته است. شیشه های مشجر از انواع شیشه های مات هستند که در طرح های مختلفی تولید و عرضه می شوند. یکی از جدیدترین انواع شیشه، شیشه های مات شونده هستند که به صورت برقی و هوشمند قابل تغییر از حالت شفاف به مات و بالعکس می باشند. شیشه های لمینت از دو یا چند جداره شیشه ساخته می شوند که در بین آنها یک لایه طلق pvb وجود دارد.

شیشه مات شونده تبریز شیشه مات شونده ارومیه شیشه مات شونده اردبیل شیشه مات شونده اصفهان شیشه مات شونده کرج شیشه مات شونده ایلام شیشه مات شونده بوشهر شیشه مات شونده شهرکرد شیشه مات شونده بیرجند شیشه مات شونده مشهد شیشه مات شونده بجنورد شیشه مات شونده اهواز شیشه مات شونده زنجان شیشه مات شونده سمنان شیشه مات شونده زاهدان شیشه مات شونده شیراز شیشه مات شونده قزوین شیشه مات شونده قم شیشه مات شونده سنندج شیشه مات شونده کرمان شیشه مات شونده کرمانشاه شیشه مات شونده یاسوج شیشه مات شونده گرگان شیشه مات شونده رشت شیشه مات شونده خرم آباد شیشه مات شونده ساری شیشه مات شونده اراک شیشه مات شونده بندرعباس شیشه مات شونده همدان شیشه مات شونده یزد شیشه مات شونده کیش شیشه مات شونده قشم

برای مطالعه بیشتر:
قیمت شیشه دوجداره تهران

قیمت شیشه دوجداره اصفهان

آخرین عناوین

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

7 دقیقه پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

51 دقیقه پیش

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

3 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

3 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

3 روز پیش

چراغ ریلی مگنتی

چراغ ریلی مگنتی یکی از جدیدترین و مدرن ترین سیستم های روشنایی است که امکانات…

3 روز پیش