استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
بتن و ملزومات

شرکت سدید بتن (بتن شیخی)

شرکت سدید بتن در سال ۱۳۸۱ با نام تجاری برج بتن آغار بکار نموده و امروز با هدف تولید بتن با کیفیت و استاندارد تحت عنوان بتن آماده شیخی پا به عرصه رقابت گذاشته است تا با بهره گیری از نظارت شما مشتریان وفادار و همچنین بکارگیری ماشین آلات مدرن و به روز و جذب پرسنل مجرب، دلسوز و متعهد بتواند با تولید محصولی با کیفیت برسکوی رضایتمندی مشتریان عزیز، چون گذشته قرار گیرد.
این واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن ایران و پروانه کاربرد علامت استاندارد تا رده مقاومتی (C50) از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می باشد. این واحد با مجهز شدن به آزمایشگاه مدرن زیر نظر مهندسان مجرب و کار آزموده به صورت شبانه روزی در عرصه تولید، آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

کارگاه و تجهیزات

  • ۳ دستگاه بچینگ پلانت با توان تولیدی ۲۰۰ متر مکعب در ساعت
  • ۲۰ دستگاه کامیون تراک میکسر
  • ۵ دستگاه پمپ انتقال بتن ثابت
  • ۲ دستگاه پمپ انتقال بتن دکل
  • ۶ سیلو به ظرفیت ۱۸۰۰ تن

واحد ترانسپورت

ناوگان عظیم حمل و نقل با بکارگیری ۲۰ دستگاه تراک میکسر و ۷ دستگاه پمپ ثابت و دکل در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به مشتریان وفادار و محترم می باشد.

بتن آماده

معرفی واحد آزمایشگاه

مسئول کنترل کیفیت، کلیه مصالح اولیه وارده به کارخانه (شن، ماسه و سیمان) را براساس استانداردهای موجود تحت آزمایش های مختلف قرار می دهد و در صورت تایید، اجازه مصرف آن را به واحد تولید صادر می نماید. کنترل دانه بندی، درصد رطوبت موجود در شن و ماسه، طرح اختلاط بتن و چگونگی رسیدن به مقاومت دلخواه مورد بررسی قرار می گیرد.

کنترل کیفیت بتن ( QC )

کنترل کیفی بتن همواره پس از تولید آن انجام می شود و با توجه به اصول حاکم بر آن و تهیه نمونه از یک مجموعه بزرگ نمی تواند اطمینان بخشی کافی را در ارتباط با کیفیت مجموعه تأمین نماید، زیرا همه بتن ها نمی تواند مورد آزمایش های کنترلی قرار گیرد.
امروزه مبحث تضمین کیفیت در همه سطوح تولیدی، صنعتی، عمرانی و حتی خدماتی از پررنگی خاص و اهمیت زیادی برخوردار می باشد و می تواند هزینه ها و زمان کنترل کیفی و تعداد نوبت های نمونه برداری را نیز تحت تأثیر قرار دهد.
بیشتر مواردی که در آئین نامه ها و استانداردهای مربوط به بتن و اجراء آن، رعایت آنها توصیه یا ضروری دانسته شده است، در مجموعه تضمین کیفیت می گنجد و بخش کوچکی از آئین نامه ها به کنترل کیفی بتن می پردازد. با رعایت این موارد می توان تضمین کافی برای حصول به کیفیت مناسب و مطلوب را بوجود آورد.
ایجاد تضمین کیفیت، متضمن نظارت مستمر و جدی توسط دستگاه نظارت (مشاور) و عوامل سازنده (پیمانکار) خواهد بود که هیچ سطحی از کنترل کیفی نمی تواند جایگزین آن گردد. امروزه نمی توان بسادگی بتن تازه یا سخت شده را تحت کنترل کیفی کامل قرار داد و هنوز راهکارهای مطمئنی برای آن ارائه نشده است. برای مثال نمی توان یک قطعه و یا سازه را از نظر باربری همه انواع بارها و یا از نقطه نظر دوام تحت آزمایش های کنترلی قرار داد چه رسد به اینکه ضوابط و معیارهای مطمئنی برای قبول آنها ارائه نمود. هم چنین در مورد بتن مصرفی در این قطعات و سازه های بتنی با اطمینان نمی توان از کنترل کیفی سخن گفت بنابراین نظارت مستمر عملاً جایگزینی ندارد و تضمین کیفیت عمدتاً در گرو این امر است.

بتن ریزی

کنترل کیفی بتن و اهداف آن

کنترل کیفی اجزاء تشکیل دهنده بتن و یا کنترل کیفی روشهای تولید، حمل، ریختن، تراکم و عمل آوری بتن و حتی انبار کردن اجزاء آن نوعی تضمین کیفیت برای بتن تولیدی و یا بتن ریخته شده موجود در قطعه یا سازه محسوب می گردد.
کنترل کیفی بتن معمولاً در سه مرحله ممکن است انجام شود، کنترل کیفی بتن خمیری (تازه)، کنترل کیفی بتن سخت شده با تهیه قالب هائی از آن، کنترل کیفی بتن سخت شده درون قطعه.
معمول ترین کنترل کیفی بتن خمیری، انجام آزمایش روانی (اسلامپ) و تعیین دمای بتن و گاه وزن مخصوص بتن و درصد هوای آن می باشد که با اهداف خاصی این کنترلها صورت می پذیرد.
معمول ترین کنترل کیفی بتن سخت شده با تهیه قالب بتن (آزمونه بتن) سخت شده همان نمونه های آزمایشی یا کنترلی (نگهداری شده در آزمایشگاه یا شرایط استاندارد) و مقایسه مقاومت فشاری آن با مقاومت فشاری مشخصه بتن پروژه می باشد.
معمول ترین کنترل کیفی بتن سخت شده درون قطعه، با مغزه گیری از بتن و تعیین مقاومت فشاری آن انجام می گردد.
بهرحال علاوه بر کنترل های معمول، می توان کنترل های دیگری را با اهداف مشخص به انجام رسانید که در پروژه های عادی به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند.
علاوه بر کنترل کیفی بتن، کنترل کیفی قطعه بتنی یا سازه بتنی نیز ممکن است مد نظر باشد که از طریق تحلیلی یا آزمایشی این کنترل ها صورت می گیرد، اما کاربردهای محدودتری دارند.
هر کار کنترلی شامل چند مرحله است. در ابتدا مرحله نمونه گیری و یا انتخاب نمونه می باشد. سپس مرحله آماده سازی و آزمایش نمونه ها و آزمونه های اخذ شده فرا می رسد و در انتها پس از دستیابی به نتیجه آزمایش، نوبت مقایسه آن با مشخصات فنی و یا ضوابط و معیارهای آئین نامه ای فرا می رسد که گاه مستلزم صرف وقت و عملیات محاسباتی آماری است و منجر به قبول یا عدم قبول آن محصول (بتن یا قطعه بتنی) می شود.
در مورد بتن سخت شده، مرحله دیگری نیز وجود دارد که ممکن است به پذیرش خاصی منجرگردد که مرحله بررسی بتن کم مقاومت می باشد. هم چنین در مورد قطعه یا سازه ممکن است این مراحل منجر به لزوم تقویت آن گردد.


 دفتر مرکزی: آیت ا.. کاشانی، ضلع جنوب میدان نور، مجتمع نور نوین، پلاک ۴، طبقه اول، واحد ۱ 
 دفتر آزادی: میدان آزادی، خیابان آزادی، بعد از استاد معین، خیابان شهیدان، مجتمع زیتون 
 تلفن: ۶۶۰۷۴۲۲۵-۰۲۱، ۴۴۱۴۴۰۰۰-۰۲۱ 

آخرین عناوین

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

2 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

2 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

2 روز پیش

چراغ ریلی مگنتی

چراغ ریلی مگنتی یکی از جدیدترین و مدرن ترین سیستم های روشنایی است که امکانات…

2 روز پیش

هالوژن نما

هالوژن نما ، یکی از ساده ترین و در عین حال موثرترین راه های نورپردازی…

3 روز پیش

مشخصات فنی آسانسور

اطلاع از مشخصات فنی آسانسور برای نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه از آن ضروری می باشد.…

3 روز پیش